omunegru22 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Felicitari.este motorul pe care am vrut sa il cumpar eu acum 2 saptamani(de la oradea)e un motor in stare f buna.dc nu prindeam la ocazie vtec-ul ce am luat,at cu siguranta alegeam mot cumparat de tine.felicitari inca o data si asfalt uscat Multumesc. Ai idee cat mai costa cartea, identificarea si RAR-ul? Ar trebui sa le inmatriculam in maxim o luna ca sa prindem inceputul sezonului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 eu stiam ca in total in jur de 200 E,dar am sunat ieri la o intermediara la care am apelat de mai multe ori(auto,moto)si am fost tot timpul multumit de preturi.anul trecut de ex am inmatriculat un cbr fi care deja era inm in ro cu 600 lei cu tot cu nr.pref si asig.Ehh de data asta surpriza.mi-a calculat tipa 1300 ron cu asig,nr pref,tot.Mi se pare f mult,urmeaza sa ma mai interesez dc s-a scumpit inmatricularea moto,sau cei cu pretu asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 eu stiam ca in total in jur de 200 E,dar am sunat ieri la o intermediara la care am apelat de mai multe ori(auto,moto)si am fost tot timpul multumit de preturi.anul trecut de ex am inmatriculat un cbr fi care deja era inm in ro cu 600 lei cu tot cu nr.pref si asig.Ehh de data asta surpriza.mi-a calculat tipa 1300 ron cu asig,nr pref,tot.Mi se pare f mult,urmeaza sa ma mai interesez dc s-a scumpit inmatricularea moto,sau cei cu pretu asta? Probabil ti-a calculat cu tot cu comisionul lor de intermediere. Sau? Mai stie cineva altceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 Vai de mine. De unde 1300 de RON, cum io dat la aia ? A mea a fost inmatriculată, am trecut-o doar pe mine. Nu cred ca am cheltuit, cu tot cu asigurare, mai mult de 350 de lei, nu mai stiu exact, dar pe aici pe undeva, anul trecut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Martie 1, 2011 Share Postat Martie 1, 2011 dc l-ai trecut numa pe tine at normal ca nu a fost mult,dar la moto dus de dincolo trebe facut si civ nu doar talon+acum am vb cu cnv.care a inmatriculat mot.acum 1 luna si a mai platit 400 ron ptr certificat de omologare ca cica mot nu e fabricat in UE(japonia,normal)da bine inteles ca asa ceva numa la RAR din Ro exista.ca doara noi suntem mai diferiti........nu?deci pana la urma lo costat 1200 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Neata! Am o alta intrebare ) deja. Stie careva daca trebuie platita vreo taxa sau impozit sau ceva asemanator, procent din valoarea sumei pe care am platit-o pt motocicleta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 N-am auzit de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 si eu mi-am luat bicicleta din germanica si n-a trebuit sa platesc nici o taxa. toata tarasenia s-a intamplat anul trecut dar nu cred ca s-a schimbat ceva. taxele sunt la masini. pt cine si-a bagat mainile in servisarea motocilcletei o alta intrebare: cat de greu e sa desfaci si sa pui la loc suspensiile fata? nu ma refer la dat jos de pe cadru ci la demontarea fiecarei suspensii in parte. din teorie nu pare prea dificil (am manualul service si pe cel de la haynes) dar practica e alta poveste ... cred. mercy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 pt cine si-a bagat mainile in servisarea motocilcletei o alta intrebare: cat de greu e sa desfaci si sa pui la loc suspensiile fata? nu ma refer la dat jos de pe cadru ci la demontarea fiecarei suspensii in parte. din teorie nu pare prea dificil (am manualul service si pe cel de la haynes) dar practica e alta poveste ... cred. mercy! O ora jumate mi-a luat sa le dau jos de pe cadru (cu ajutorul unui prieten) si cam 2 ore si un pic a durat servisarea lor. Eu le-am dus la Nicu Profesoru pt. asta si am stat pe langa el sa vad ce face Nu mi s-a parut asa complicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 O ora jumate mi-a luat sa le dau jos de pe cadru (cu ajutorul unui prieten) si cam 2 ore si un pic a durat servisarea lor. Eu le-am dus la Nicu Profesoru pt. asta si am stat pe langa el sa vad ce face Nu mi s-a parut asa complicat. Multumesc de raspuns. Sper sa ma descurc fara probleme. Peace! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdo Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Rog si eu pe cei care isi vor inmatricula moto sa mai posteze si pe aici pasii care trebuiesc facuti, precum si costurile lor. Am achizitionat si eu, in sfarsit, un vfr din Italia si trebuie sa ma ocup de acte, rar, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chivu Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Pe mine m-a costat ~800lei să înmatriculez Hornetul, tot din Italia adus. Nu Âştiu ce acte trebuiesc, s-a ocupat altcineva de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Rog si eu pe cei care isi vor inmatricula moto sa mai posteze si pe aici pasii care trebuiesc facuti, precum si costurile lor. Am achizitionat si eu, in sfarsit, un vfr din Italia si trebuie sa ma ocup de acte, rar, etc. deci! +1 bere ca tre sa scriu 3.14km de text... scriu ca fost vfr-ist am luat v-strom 650 radiat in italia si am facut urmatoarele: 1. Prima vizita la RAR de unde pleci cu CIV + ITP + Certificat Autenticitate - 300 lei (vizita cu numere rosii sau pe platforma) aici iti trebuie: actele de italia, act de vanzare cumparare, buletin, completezi formularul lor (il primesti la poarta rar-ului) asta e singurul loc unde trebuie sa te prezinti cu motoreta 2. Apoi urmeaza Administratia Financiara (in cazul meu pt Sectorul 1 la Amzei) aici iti trebuie: traducere legalizata act vanzare-cumparare si original - 150 lei (mi-am luat teapa pretul pt traducere), copie buletin, fisa de inmatriculare (o iei si completezi de la biroul de acte) aici mai platesti: taxa de inmatriculare - 52 lei de aici trebuie sa pleci cu fisa de inmatriculare stampilata de administratia financiara (iti va trebui la politie) daca vrei iti poti plati si impozitul - 32 lei dar nu ti-l cere nimeni pt inmatriculare 3. ASTA E NOUA! te duci la Adm Finantelor Publice (in cazul meu Sector 1 - str Roma) de aici iei (tinete bine) certificat ca nu esti platitor de tva... iti trebuie: copie buletin, copie traducere legalizata acte italia si/sau contract, copie dupa actele originale, declaratie pe care o completezi acolo, timbru fiscal 2 lei - se elibereaza legal in 1-5zile dupa noroc de aici pleci cu o hartie pe care scrie ca nu esti platitor de tva... 4. si grand finale... ajungi la Politie in Piepera cu urmatoarele: - CIV - ITP (un cartonas galben) - Certificat autenticitate - Asigurare - copie si original - asta e cam de la 2mil in sus pt 1 an - Fisa de inmatriculare completata de Adm Financiara - Foaia ca nu esti platitor de TVA - CMR de la transportatorul cu care ai adus motoreta - daca ai aduso pe pers fizica imi aduc aminte ca iti trebuie copie dupa talonul masinii cu care ai adus, declaratie pe propria raspundere ca l-ai adus tu sau sa ai numerele daca ai adus-o pe roti - Chitanta pt taxa inmatriculare - Chitanta CEC taxa talon - 34 lei - asta se poate plati si in sediul politiei - Copie buletin - Platesti cand depui actele 17 lei pt numar (nu stiu cat costa alea preferentiale) - O cerere catre directiune sau ce dracu e... pe care o iei de la chioscurile de pe langa politie - Copie dupa actul de vanzare cumparare 5. dupa 3 ore primesti talonul si civ-ul completate pe numele tau si numarul sper sa nu fi uitat ceva... ca sunt jdemii de hartiute in principiu sa ai absolut toate hartiile la tine ca sa nu te prinda in sah si mare atentie la originale (vezi ca actele orignale de italia raman la politie) fa tu totalul... eu nu l-am facut pt ca s-a intins pe 1 luna si am pierdut sirul... spor s. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdo Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 deci! +1 bere ca tre sa scriu 3.14km de text...scriu ca fost vfr-ist am luat v-strom 650 radiat in italia si am facut urmatoarele: 1. Prima vizita la RAR de unde pleci cu CIV + ITP + Certificat Autenticitate - 300 lei (vizita cu numere rosii sau pe platforma) aici iti trebuie: actele de italia, act de vanzare cumparare, buletin, completezi formularul lor (il primesti la poarta rar-ului) asta e singurul loc unde trebuie sa te prezinti cu motoreta 2. Apoi urmeaza Administratia Financiara (in cazul meu pt Sectorul 1 la Amzei) aici iti trebuie: traducere legalizata act vanzare-cumparare si original - 150 lei (mi-am luat teapa pretul pt traducere), copie buletin, fisa de inmatriculare (o iei si completezi de la biroul de acte) aici mai platesti: taxa de inmatriculare - 52 lei de aici trebuie sa pleci cu fisa de inmatriculare stampilata de administratia financiara (iti va trebui la politie) daca vrei iti poti plati si impozitul - 32 lei dar nu ti-l cere nimeni pt inmatriculare 3. ASTA E NOUA! te duci la Adm Finantelor Publice (in cazul meu Sector 1 - str Roma) de aici iei (tinete bine) certificat ca nu esti platitor de tva... iti trebuie: copie buletin, copie traducere legalizata acte italia si/sau contract, copie dupa actele originale, declaratie pe care o completezi acolo, timbru fiscal 2 lei - se elibereaza legal in 1-5zile dupa noroc de aici pleci cu o hartie pe care scrie ca nu esti platitor de tva... 4. si grand finale... ajungi la Politie in Piepera cu urmatoarele: - CIV - ITP (un cartonas galben) - Certificat autenticitate - Asigurare - copie si original - asta e cam de la 2mil in sus pt 1 an - Fisa de inmatriculare completata de Adm Financiara - Foaia ca nu esti platitor de TVA - CMR de la transportatorul cu care ai adus motoreta - daca ai aduso pe pers fizica imi aduc aminte ca iti trebuie copie dupa talonul masinii cu care ai adus, declaratie pe propria raspundere ca l-ai adus tu sau sa ai numerele daca ai adus-o pe roti - Chitanta pt taxa inmatriculare - Chitanta CEC taxa talon - 34 lei - asta se poate plati si in sediul politiei - Copie buletin - Platesti cand depui actele 17 lei pt numar (nu stiu cat costa alea preferentiale) - O cerere catre directiune sau ce dracu e... pe care o iei de la chioscurile de pe langa politie - Copie dupa actul de vanzare cumparare 5. dupa 3 ore primesti talonul si civ-ul completate pe numele tau si numarul sper sa nu fi uitat ceva... ca sunt jdemii de hartiute in principiu sa ai absolut toate hartiile la tine ca sa nu te prinda in sah si mare atentie la originale (vezi ca actele orignale de italia raman la politie) fa tu totalul... eu nu l-am facut pt ca s-a intins pe 1 luna si am pierdut sirul... spor s. Multumesc foarte mult... cred ca o sa aleg sa ii scot numere rosii... daca ma lasa vremea o sa fac cele 1000 de drumuri la care te obliga tara asta de c...at pe motor... cred ca suntem singura tara din lume in care pentru orice hartie iti trebuie o luna de concediu... anul asta cred ca o sa imi petrec concediul la rar, fisc si politie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
D3LeiCuie Postat Martie 2, 2011 Share Postat Martie 2, 2011 Multumesc foarte mult... cred ca o sa aleg sa ii scot numere rosii... daca ma lasa vremea o sa fac cele 1000 de drumuri la care te obliga tara asta de c...at pe motor... cred ca suntem singura tara din lume in care pentru orice hartie iti trebuie o luna de concediu... anul asta cred ca o sa imi petrec concediul la rar, fisc si politie... daca nu ar fi porcaria aia de hartie cu tva-ul si te-ai misca foarte eficient cred ca intr-o zi ar fi gata tot vreo 3 ore la rar, vreo 1 ora la finante si vreo 2 la politie si inca 3 de asteptare daca o iei tovaraseste de la 8 pana la 20 cand se inchide politia esti gata pt numere provizorii ai nevoie de: - asigurare - o faci pe 1 an si o folosesti apoi pt inmatricularea permanenta - acte originale - contract de vanzare - taxa de inmatriculare - la administratia finainciara - nu la cec - taxa de "talon" - de fapt e o hartie - autorizatie de circulatie provizorie - la cec - platesti la ghiseu numaru rosu - pe care poti sa ti-l faci de maxim 3 ori scuze vfr-istilor pt ca am dezvoltat discutia aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Martie 4, 2011 Share Postat Martie 4, 2011 Multumim foarte mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 si eu mi-am luat bicicleta din germanica si n-a trebuit sa platesc nici o taxa. toata tarasenia s-a intamplat anul trecut dar nu cred ca s-a schimbat ceva. taxele sunt la masini. pt cine si-a bagat mainile in servisarea motocilcletei o alta intrebare: cat de greu e sa desfaci si sa pui la loc suspensiile fata? nu ma refer la dat jos de pe cadru ci la demontarea fiecarei suspensii in parte. din teorie nu pare prea dificil (am manualul service si pe cel de la haynes) dar practica e alta poveste ... cred. mercy! Ai reusit? M-as baga si eu, deja am cumparat semeringuri si ulei de furca. De unde ai manualul Haynes? Da mai multe detalii. Mersi, Iulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Ai reusit? M-as baga si eu, deja am cumparat semeringuri si ulei de furca. De unde ai manualul Haynes? Da mai multe detalii. Mersi, Iulian Inca nu m-am apucat. Baiul la mine nu-i asa de mare. Mi-am luat suspensiile fata si farurile de pe racsidepo si inca 2 tuburi de la o tanti spaniola (sau portugheza?!?!) de pe ebay. Unul din tuburile de la racsidepo este reparat/indreptat. Desi nu este nici o problema cu el, as fi vrut sa-l schimb cu unul din cele primite de pe ebay. Probl este ca cele 2 de pe e-bay au cateva punctulete de rugina chiar langa portiunea inferioara de prindere a tubului in jug. Am dus tuburile la un service moto d'aci din C-ta pt curatare si, credeam eu, acoperire. Mi-au zis ca tot ce se poate face este sa indeparteze rugina . Drept urmare nu mai am motive sa-mi demontez furcile actuale. Tuburile le voi pastra ca rezerve... just in case... Momentan am carenele si rotile la vopsit, cadrul de sustinere a farurilor/bordului il am la modificat (al original era stramb de la accident iar cel de l-am luat de la aceeasi tanti de pe ebay este de vfr fara abs) iar seaua o am la darian pt imbunatatire. Pe urma va treb sa indrept si teava de evacuare fata dreapta. Asta este: prostia costa... cand confunzi soseaua cu circuitul Mai tarziu voi pune si poze. Haynes il gasesti tot pe ebay de la englezi. Il gasesti la diferite preturi asa ca trebuie sa rascolesti putin. Cu tot cu transport m-a costat 22 GBP. Ca alternativa poti descarca manualul service de pe net - e f. detaliat si ai enumerat fiecare pas. Haynes doar dezvolta aceeasi pasi si mai ofera cateva sfaturi in plus. Haynes insa este ceva mai user/reader friendly si nu bate campii cu schimbatul diferitelor piese odata cu demontatul ci doar mentioneaza ca Honda recomanda asta. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Sunt curios cum o sa arate seaua dupa ce termina Darian cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Sunt curios cum o sa arate seaua dupa ce termina Darian cu ea. Si eu sunt foarte curios. Am dus o sa de VFR acum vreun an jumate la el si desi a tinut-o niste luni bune si a refacut-o de 3 ori tot cam naspa arata. Am impresia ca era prima sa de VFR pe care o modifica. Sa pui te rog cateva poze aici dupa ce o e gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Salut. Am o intrebare(din nou:))pot sa pun bujii cu codul CR9EHIX-96216 in loc de IMR9B9H la vfr vtec.nu vad intre cele 2 tipuri de bujii nici o diferenta,doar codurile difera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coffe Man Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Nu stiu cum e la VTEC, dar eu la VFR-ul meu (RC46 2001) fix de-astea folosesc. M-ar mira sa nu se potriveasca si la VTEC-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Ms pt raspuns.nu stiu ce sa zic,am bagat codul IMR in google si doar vfr vtec,vfr fi si cv suzuki de 1500 mi-a aparut,cum ca ar fi compatibil cu aceste modele,iar la codul de CR9EHIX-9 nu mi-a aparut vfr vtec.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
punkz Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 (editat) Salutare, sunt proaspat posesor de VFR 800 VTEC din 2002! Astazi am avut noroc si cu vremea si m-am plimbat putin si pot spune ca e genial. Am avut R6 inainte si ma gandeam ca o sa simt prea mult lipsa puterii dar m-a fascinat si nu am observat ceva la el sa nu-mi placa. Bine v-am gasit! First day... Editat Martie 5, 2011 de punkz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
antal Postat Martie 5, 2011 Share Postat Martie 5, 2011 Salut si bine ai venit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.