Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

de ceva vreme urmaresc asta (practic de cand m-am orientat sa iau VFR-ul - 2 ani):

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p.../57989-vtec-sc/

 

anul urmator imi voi lua si eu un kit.

 

ce credeti? este deja disponibil (vreo 3 ani) pt FI.

 

Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de ceva vreme urmaresc asta (practic de cand m-am orientat sa iau VFR-ul - 2 ani):

 

http://www.vfrdiscussion.com/forum/index.p.../57989-vtec-sc/

 

anul urmator imi voi lua si eu un kit.

 

ce credeti? este deja disponibil (vreo 3 ani) pt FI.

 

Bafta!!!

 

Deja, ti-a ramas mic VFR-ul ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja, ti-a ramas mic VFR-ul ? :D

 

Nici vorba. Destul de rar trec peste 7k rpm si iarasi rar ma apropii de rosu (de obicei cand un idiot cu machineta mai breaza accelereaza cand este depasit) si atunci trebuie sa ma atarn bine de mobra. Oricum vreau abia la anul dupa ce mai strang ceva banuti de buzunar (daca intru-n cheltuielile casei am probleme cu sefa).

De ce vreau? :D Poate pentu ca-s ;) ... Dar cine nu si-ar dori sa simta ceva mai multi cauti sub c... - adica sa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am citit tot topicul asta de m-am naucit de cap dar nu am deslusit o chestie, am si eu o prb cu VFR-ul meu, 98, mi se aprinde becul FI in mers, daca opresc motorul, il pornesc din nou e ok dar dupa cativa km imi face la fel, se aprinde si sta asa aprins. Stie cineva ceva?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cam cati caluti aduce compresorul ala? Si banuiesc ca mai funny e cresterea cupluilui - ai idee cu cat?

 

La versiunea anterioara a VFR-ului, FI, a dus puterea undeva la 170 de cai insa cuplul a ramas, in mare, cam acelasi. Ceva la fel va fi si in cazul V-TEC-ului. Tocmai asta-i si farmecul. Daca face touring, pana in 6k rpm, cresterea de putere (si consum, banuiesc) nu-i spectaculoasa dar dupa 6-7k, dupa spusele lui Toro (cel care a proiectat si produs kit-ul), devine o bestie careia cu greu ii poti tine roata fata la pamant in plina acceleratie in treptele 2-3-4. In termeni de acceleratie, intre VFR si motoare supersport mai mari de peste 1000cmc nu-i mare diferenta. Insa ca viteza maxima VFR-ul se opreste, cred, undeva la 260 km/h (datorita cutiei de viteze). In ceea ce priveste cuplul ... aici e un singur remediu si anume capacitatea cilindrica - altfel zis luati un motor cu uzina mai mare.

 

Inca mai citesc si eu si astept sa iasa produsul final pt V-TEC.

:D

 

Intr-o alta ordine de idei, vine cineva la acest eveniment?

/index.php?...etesti&st=0

Eu voi fi prezent. Il incanta pe al meu prichindel avioanele de orice fel. iar pentru mine e o ocazie de o alta plimbare. ;)

Mesaj completat

Sal, am citit tot topicul asta de m-am naucit de cap dar nu am deslusit o chestie, am si eu o prb cu VFR-ul meu, 98, mi se aprinde becul FI in mers, daca opresc motorul, il pornesc din nou e ok dar dupa cativa km imi face la fel, se aprinde si sta asa aprins. Stie cineva ceva?

Multumesc!

 

Cred ca ai probleme de contacte electrice. Nu stiu multe despre FI asa ca descarca manualul de service si vezi in pasii de diagnosticare ce ar putea fi.

http://www.manualedereparatie.info/downloa...-reparatie.html

 

Multa bafta si rabdare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal, am citit tot topicul asta de m-am naucit de cap dar nu am deslusit o chestie, am si eu o prb cu VFR-ul meu, 98, mi se aprinde becul FI in mers, daca opresc motorul, il pornesc din nou e ok dar dupa cativa km imi face la fel, se aprinde si sta asa aprins. Stie cineva ceva?

Multumesc!

 

in mod normal ala se aprinde cand nu mere injectia.

ti se opreste si motorul?

 

mie mi se aprindea si se stingea in mers, cand dadeam peste denivelari, dar eu aveam un contact imperfect.

 

manual ai ? sa scobesti pe acolo ce si cum ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal ala se aprinde cand nu mere injectia.

ti se opreste si motorul?

 

mie mi se aprindea si se stingea in mers, cand dadeam peste denivelari, dar eu aveam un contact imperfect.

 

manual ai ? sa scobesti pe acolo ce si cum ?

 

Asa a inceput si la mine, se aprindea si se stingea in mers, la denivelari, doar ca acum imi sta mai mult aprins. Motorul nu se opreste, merge in continuare. Faza e ca am bagat si ceva benzina mai proasta. Acum i-am bagat o solutie de curatat injectoarele in rezervor, am mers 20 de km si nu s-a mai aprins. Trebuie sa vad la contacte atunci...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am fost la Fetesti la baza aviatica 86. De la Murfatlar pana la Cernavoda am tinut-o cam a 70-80 km/h datorita traficului (eu unul nu ma risc sa depasesc la dublaj pe aceiasi banda - desi unii se ofereau sa ma lase). Intre podurile peste Dunare am dat gaz ceva mai tare si mi s-a aprins si mie "FI"-ul. Practic in a 6-a am trecut peste 8k. Nu stiu ce sa cred: benzina am pus-o numai de la Petrom deci ar trebui sa fie buna; sa fie de la filtru de benzina ... o sa-l verific mai tarziu; sa fie de la injectoare ... cred ca va trebui sa le curat - insa toate astea le voi face dupa ce ma intorc de la Predeal. La statia de taxare Fetesti, sa nu fac sir de masini in spate cat imi scot manusile si sa ma scarpin in buzunare sa platesc, am tras pe dreapta in dreptul chioscului. Am oprit motorul, am platit si-am plecat mai departe. Restul drumului dus plus intors nu s-a mai aprins dar nici eu nu i-am mai dat a 6-a peste 7k.

La intoarcere, tot intre poduri, nu stiu ce m-a oprit sa nu trec de 150 km/h dar bine-am facut - pe traseu erau 2 radare. Boul de politai de la cel de-al doilea echipaj iese in strada si ridica mana, eu am redus, am semnalizat, el s-a redtras in latealul drumului, opresc langa el, el se uita ca oligofrenul la mine, eu astept ca berbecul, ma intreaba "Ce este?", eu raspund "Pai mi-ati facut semn sa opresc!", el intrreaba "Cine?", eu injur in gand si plec de langa el cu blana sa ma inscriu in trafic si merg fara probleme pana acasa.

Pun cateva poze de acolo: unul dintre avioane de transport ("ultima achizitie" se laudau cativa piloti bagatori de seama), prichindelul meu distrandu-se in cabina masinii de pompieri si sefa alaturi de motor. Ceva mai multe later.

Mesaj completat

Pt cei cu V-tec: eu folosesc, obisnuit fiind de la masina, frana de motor. Cand insa ajung in a 1-a, cu ambreiajul tras/strans, cutia este ceva mai zgomotoasa fata de oricare alta treapta. La fel fac si VFR-icile voastre? De altfel n-am nici o problema, zic eu, de ambreiaj - are un punct fix unde incepe sa tina, instalatia nu are aer si actionarea manetei este usoara. Niste opinii si/sau sugestii va rog! :D

Mesaj completat

Aaaaa era sa uit: ma bucur si felicit in acelasi timp ca mi-am luat VFR-ica cu ABS. Altfel m-as fi facut, cred varza, cand cei din fata, in coloana fiind, au franat brusc cu scart. Sigurul lucru naspa a fost ca m-au durut bilutele o vreme supa aceea. ;)

post-41410-1279444769_thumb.jpg

post-41410-1279444788_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt cei cu V-tec: eu folosesc, obisnuit fiind de la masina, frana de motor. Cand insa ajung in a 1-a, cu ambreiajul tras/strans, cutia este ceva mai zgomotoasa fata de oricare alta treapta. La fel fac si VFR-icile voastre? De altfel n-am nici o problema, zic eu, de ambreiaj - are un punct fix unde incepe sa tina, instalatia nu are aer si actionarea manetei este usoara. Niste opinii si/sau sugestii va rog! ;)

Mesaj completat

 

Daca bagi intr' a-1-a la 20-30 km/h este normal sa se auda zgmomotos, pentru ca diferenta intre trenurile (primar si secundar) din cutia de viteze este oarcum mare. Eu folosesc treapta 1, doar cand plec dupa loc, altfel si manevrele la >5km/h tot cu a 2a le fac, iar frana de motor intr' a1a nu prea am tupeu sa fac ! Mai bine ciupesc putin frana decat sa risc sa fac o ,,ciorba de pinioane" in cutia de viteze !

_________________________________________________________________________________________________________

 

In alta ordine de idei ... sa-ti traiasca prichindelul ! :D Pe semne ca seamana mai mult cu ,,sefa", ca pe tine te-am vazut ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos pentru informatie. A 1-a bag cand ajung in intersectie cu stop sau in sensurile giratorii sa o am pregatita de plecare daca counter-ul e mic la semafor sau in caz ca vine ceva in sens. Asa pot s-o tin usor fara sa opresc si/sau sa pun piciorul jos. Frana de motor propriu zis pe a 1-a nu fac ci doar aud zgomot ceva mai maricel cand am ambreiajul tras. Cand este cuplat ambreiajul/libera maneta dispare zgomotul.

Cezarica-al seamana mai putin cu mine si mai mult cu sefa. Inca asteptam sa vedem de la cine-a luat temperamentul. Aici se catara pe un MIG.

Mesaj completat

Revin cu mai multe poze: tot familionul + mama soacra, prichindelul distrandu-se, eu cu sefa, ea calare, eu scotand mobra din boscheti de la umbra.

Mesaj completat

Cine mai vine la Predeal in acest sfarsit de saptamana? Dati un PM cu un nr de tel sa ne putem intalni acolo. Eu voi pleca vineri inaintea pranzului spre Predeal. Intentionez sa merg pe Harsova - Urziceni - Bucov (NE Ploiesti) - Valenii de Munte - Predeal, in total 380 km cu realimentare la Urziceni. In felul acesta ma si bucur de drum. Nu merg Bucuresti - Ploiesti - Predeal pt ca-i plictisitor si-mi fac gumele patrate.

;)

post-41410-1279522360_thumb.jpg

post-41410-1279534944_thumb.jpg

post-41410-1279534968_thumb.jpg

post-41410-1279535095_thumb.jpg

post-41410-1279535132_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foloseste careva filtru de ulei Champion F306 la VFR800 1998-2001? Intreb de practica, nu de echivalentele scrise prin cataloage.

Pana acum eu foloseam F301 insa nu se mai fabrica.

 

Un VFR prin munti.

post-14502-1279605471_thumb.jpg

Editat de rechinulalb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am lichidul de ambreiaj pe minim ,si nu stiu de unde as putea sa cumpar , puteti sa-mi dati un magazin din Bucuresti,sau vreun site unde pot face comanda,am incercat in cateva locuri dar n-am avut noroc,multumesc anticipat :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am lichidul de ambreiaj pe minim ,si nu stiu de unde as putea sa cumpar , puteti sa-mi dati un magazin din Bucuresti,sau vreun site unde pot face comanda,am incercat in cateva locuri dar n-am avut noroc,multumesc anticipat :P

 

Din cate stiu eu lichidul de ambreiaj este pur si simplu lichid de frana. Asta daca te referi la "borcanul" de pe ghidon. Sau aberez? :( Ambreiajul propriu zis foloseste, ca lubrifiant si racire, uleiul din motor. Oare aberez din nou? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca citeai pe capac ai fi vazut ca scrie "use DOT4 hidraulic fluid".

Adica pe numele popular... lichid de frana DOT4. Il gasesti si in benzinaria din Dalga de Vale :(

 

Salut, am lichidul de ambreiaj pe minim ,si nu stiu de unde as putea sa cumpar , puteti sa-mi dati un magazin din Bucuresti,sau vreun site unde pot face comanda,am incercat in cateva locuri dar n-am avut noroc,multumesc anticipat :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am 2 borcane(care sunt mai mult cutiute metalice :D ) ,unu pe stanga, pt ambreiaj(am ambreiaj hidraulic,cred ca toate vfr-urile au :( ,habar nu am ) ,si unu pe dreapta, pt frana , ala de ambreiaj e rosu ,ala de frana e albastrui (culoarea lichidului), deocamdata am intrebat doar la 1 magazin moto si nu aveau.... :P

Editat de Draq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lichidul frana/ambreiaj - in cazul tau- vine in mai multe culori, rosu sau albastru - acelasi DOT. Explicatia - din cate am gasit eu - in momentul in care il schimbi e preferabil sa folosesti culoarea cealalta - asa vei stii cand s-a scurs cel vechi din instalatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe capacul ambelor ce scrie?

:D

 

Pai am 2 borcane(care sunt mai mult cutiute metalice :P ) ,unu pe stanga, pt ambreiaj(am ambreiaj hidraulic,cred ca toate vfr-urile au :( ,habar nu am ) ,si unu pe dreapta, pt frana , ala de ambreiaj e rosu ,ala de frana e albastrui (culoarea lichidului), deocamdata am intrebat doar la 1 magazin moto si nu aveau.... :)
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp nu a ras nimeni de tine, ai scapat ieftin, oricum sunt uimit de lipsa de rautate a oamenilor pana in acest moment referitoare la problema ta.

 

Si daca tot ai completat lichidele alea, intre timp ai aerisit si instalatiile ?

 

Un magazin care nu are DOT4......ce mai magazin.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp nu a ras nimeni de tine, ai scapat ieftin, oricum sunt uimit de lipsa de rautate a oamenilor pana in acest moment referitoare la problema ta.

 

Toata lumea a fost (eu inca sunt) incepatoare si cu NIL cunostiinte mecanice. Si daca motoru-i la mana a 2-a precis si manualul nu-i in romana.

Eu mi-aduc aminte de vremurile "bune" cand doar ce-mi luasem masina si si-au batut joc de mine unu' si altu' pe la service-uri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-aduc aminte de vremurile "bune" cand doar ce-mi luasem masina si si-au batut joc de mine unu' si altu' pe la service-uri...

 

D-aia e bine sa inveti cate ceva mecanica tocmai ca sa nu te pacaleasca niste bulangii.

(cred ca d-aia e romanu bun la toate. ca sa nu fie tepuit la prima scapare)

 

exemplul meu este recent dupa ce mi-am luat vfr-ul si necesita schimb de placute.

gasesc un baiat aici pe forum cu piese (pe pm ii pot da si numele :( ) si ii cer placute fata/spate pt vfr vtec... primesc raspuns 80e

ii trimit iar raspuns cu precizarea ca modelul este cu abs... primesc raspuns 110e

...:D am luat la cunostinta / multumesc dar apelam la alti colegi comercianti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...placute fata/spate pt vfr vtec... primesc raspuns 80e

ii trimit iar raspuns cu precizarea ca modelul este cu abs... primesc raspuns 110e...

 

:P :) :D hai ca-i tare. Doar discul dreapta e diferit fata de modelele fara ABS. Placutele-s aceleasi. A vrut sa te mai scarpine de ceva iepuroi. Bine ca i-ai dat flitt si c-avem net la dispozitie.

:( si :D safe!

Mesaj completat

Chiar nu va veni nici un VFR-ist la Predeal week-end-ul acesta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat timp nu a ras nimeni de tine, ai scapat ieftin, ..............

 

Omu' stie el ceva si de aia a pus intrebarea asta ! De exemplu la KTM se foloseste lichid special pentru comanda hidraulica a ambreiajului (un fel de ulei mineral, nicidecum lichid de frana), dar in cazul VFR-urilor am scapat mai ieftin ..... DOT4 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omu' stie el ceva si de aia a pus intrebarea asta ! De exemplu la KTM se foloseste lichid special pentru comanda hidraulica a ambreiajului (un fel de ulei mineral, nicidecum lichid de frana), dar in cazul VFR-urilor am scapat mai ieftin ..... DOT4 :)

salut!! vad ca te cam pricepi..dc imi porneste mai greu cind e cald? uneori se aude de parca ar patina ceva pe acolo am desfacut elecromotoru lam verificat e bun..are cumva si ambrieaj de pornire?? este vorba de o honda vfr 750f rc24 din 89

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...