a_diaconu Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 In legatura cu intalnirea, eu prefer tot la Carol. Nu neaparat ca este aproape de casa, dar prefer sa fim putini, dar sa fim numai cu vfr-uri si oameni de calitate, decat multi si atat. Acum voi decideti, ma supun majoritatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Cine stie unde as putea gasi un disc fata de frana? Nu stiu cand am comis-o dar de mai multa vreme-mi vibra usor ghidonul la fraare si am descoperit zilele astea ca dreapta-i usor deformat. Am gasit urmatoarea lista de compatibilitati si trebuie sa m-apuc de cautat. CBR600F 600 99-00 FRONT - L / R CBR600F 600 03 FRONT - L / R VFR800 VTEC 800 98-10 FRONT - L / R CBR900RR 900 92-93 FRONT - L / R CBR900F 900 03 FRONT - L / R XLV1000 VARADERO 1000 99-07 FRONT - L / R XLV1000 VARADERO ABS 1000 10-11 FRONT - L / R XLV1000 VARADERO 1000 99-02 FRONT - L / R GL1500 F6C VALKYRIE 1500 97-03 FRONT - L / R Eu mi-am schimbat furtunele de frana spate si ies maine sa le probez.Am, pt cei cu vtec, furtune de frana la vanzare. Mai am si un claxon oem - asta nu tine de model. Si-a izolat cineva galeriile de evacuare din spate? As vrea sa stiu daca se simte diferenta de temperatura. Eu vreau sa fac asta inainte de a monta noua suspensie pe spate. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 17, 2013 Share Postat Mai 17, 2013 Cine stie unde as putea gasi un disc fata de frana? Nu stiu cand am comis-o dar de mai multa vreme-mi vibra usor ghidonul la fraare si am descoperit zilele astea ca dreapta-i usor deformat. Am gasit urmatoarea lista de compatibilitati si trebuie sa m-apuc de cautat.CBR600F 600 99-00 FRONT - L / R CBR600F 600 03 FRONT - L / R VFR800 VTEC 800 98-10 FRONT - L / R CBR900RR 900 92-93 FRONT - L / R CBR900F 900 03 FRONT - L / R XLV1000 VARADERO 1000 99-07 FRONT - L / R XLV1000 VARADERO ABS 1000 10-11 FRONT - L / R XLV1000 VARADERO 1000 99-02 FRONT - L / R GL1500 F6C VALKYRIE 1500 97-03 FRONT - L / R Eu mi-am schimbat furtunele de frana spate si ies maine sa le probez.Am, pt cei cu vtec, furtune de frana la vanzare. Mai am si un claxon oem - asta nu tine de model. Si-a izolat cineva galeriile de evacuare din spate? As vrea sa stiu daca se simte diferenta de temperatura. Eu vreau sa fac asta inainte de a monta noua suspensie pe spate. Merci. Nu am pus la VFR dar ma bate si pe mine un gand pe viitor, simt prea mare caldura la picior cand se incinge bine si ma enerveaza treaba asta ... Cu discul s-ar putea sa nu o fi comis-o neaparat ci sa fi luat o balta cand era incins ... cauta si tu persoane care dezmembreaza. la cbr ai mai multe sanse. Am intrebat acum pe cineva cu un f4i de disc, stiu ca avut o problema pe partea stanga parca asa ca dreapta ar trebui sa fie ok, daca e asa te pun in legatura cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Este f posibil sa ai dreptate - eu merg cu ea si pe ploaie si pe frig - pt ca am luat mai multe balti. Dacă mai este disponibil discul sunt interesat. Am intrebat de unul de Hornet dar nu s-a potrivit. Multumesc! Pt ca vine vara, mi-am demontat si roata fata si i-am băgat vaselina grafitata pe ax si garniturile de praf. Cu ocazia asta am vazut ca mai am undeva între 1 - 2 mm carne perr plăcutele de frână. Voi opta pt carbon loraine (parca-i zice) si întreb, dacă știe cineva, de care sa fie: sintetice sau compozit? Plimbare plăcute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 din 1998 in 2001 e RC46, din 2001 pana la sfarsitul vfr ului de 800 tot RC46 cine e cu vfr negru de 750 cu HWM ? eu sunt .. de ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Theo Biker Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Este f posibil sa ai dreptate - eu merg cu ea si pe ploaie si pe frig - pt ca am luat mai multe balti. Dacă mai este disponibil discul sunt interesat. Am intrebat de unul de Hornet dar nu s-a potrivit. Multumesc! Pt ca vine vara, mi-am demontat si roata fata si i-am băgat vaselina grafitata pe ax si garniturile de praf. Cu ocazia asta am vazut ca mai am undeva între 1 - 2 mm carne perr plăcutele de frână. Voi opta pt carbon loraine (parca-i zice) si întreb, dacă știe cineva, de care sa fie: sintetice sau compozit? Plimbare plăcute! Sinteticele alea sunt organice, sau... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Este f posibil sa ai dreptate - eu merg cu ea si pe ploaie si pe frig - pt ca am luat mai multe balti. Dacă mai este disponibil discul sunt interesat. Am intrebat de unul de Hornet dar nu s-a potrivit. Multumesc! Pt ca vine vara, mi-am demontat si roata fata si i-am băgat vaselina grafitata pe ax si garniturile de praf. Cu ocazia asta am vazut ca mai am undeva între 1 - 2 mm carne perr plăcutele de frână. Voi opta pt carbon loraine (parca-i zice) si întreb, dacă știe cineva, de care sa fie: sintetice sau compozit? Plimbare plăcute! Succes ... il are si il da. Ai pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper 21 Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Salutare tuturor.Am o problema cu pompa de benzina,deci cand cuplez mufa pentru functionare moare motorul,si nu mai porneste,cand o decuplez porneste cu benzina ramasa in carburator.E posibil asa ceva?Voi ce ziceti are vreun scurt pe undeva pompa sau de la ce cauza ar poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 18, 2013 Share Postat Mai 18, 2013 Salutare tuturor.Am o problema cu pompa de benzina,deci cand cuplez mufa pentru functionare moare motorul,si nu mai porneste,cand o decuplez porneste cu benzina ramasa in carburator.E posibil asa ceva?Voi ce ziceti are vreun scurt pe undeva pompa sau de la ce cauza ar poate fi? O posibila cauta poate fi platina care a ramas lipita. Ai in spatele pompei un capac negru, il desfaci si acolo ai platina, daca e intradevar aia poti sa o schimbi, exista kit de reparatie, in jur de 100 de lei ... sau o pompa Sh care e in jur de 50 de euro dar in general problema e platina asa ca mai bine schimbi kit-ul, la pompa sh cine stie in ce stare e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 eu sunt .. de ce? pai am dat de tine la un semafor, am vrut sa te intreb daca activezi pe aici, sa iti zic de joia la carol, dar s-a pus verde Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boicustefan Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 pai am dat de tine la un semafor, am vrut sa te intreb daca activezi pe aici, sa iti zic de joia la carol, dar s-a pus verde Stiu de intalnirile de joi dar cand am timp nu se organizeaza si invers...tin si eu de ceva timp sa ajung pe acolo dar nu am reusit inca. Cu cea mai mare placere voi veni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viper 21 Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 O posibila cauta poate fi platina care a ramas lipita. Ai in spatele pompei un capac negru, il desfaci si acolo ai platina, daca e intradevar aia poti sa o schimbi, exista kit de reparatie, in jur de 100 de lei ... sau o pompa Sh care e in jur de 50 de euro dar in general problema e platina asa ca mai bine schimbi kit-ul, la pompa sh cine stie in ce stare e. Am desfacut pompa,sunt destul de oxidate contactele si platina,problema e ca am luat o pompa Sh si cu aia am probleme,pompa veche nu trage destula benzina.Mersi pentru sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
graurcristi Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Pentru un VFr din 2003 voi ce parbriz folositi. Ieri am iesit la o tura si pe la 150 160 km/h m-a batut vantul destul de tare. In rest incepe sa-mi placa motorisca, insa nu prea ma stiu da cu ea mai ales in curbe eu fiind obisnuit cu 4 in linie si ss. Mai am doua genti laterale din textil care deca le pun vin cumva lipite pe tobe. A mai incercat careva genti laterale din textil pe vtec? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Eu fol un mra vario touring care la viteze de pana-n 130 e ok ( adica pot merge in pozitie dreapta cu ceva turbulente) dar dupa aceea trebuie sa ma aplec peste rezervor. Pt viteze mai mari, probabil, un double buble ar fi mai potrivit. Orice genti textile ar fi ok atata vreme cat nu ating nimic ce tine de evacuare Nu am exp pe ss dar mi se pare ok vfr-ul pe curbe. Pana sa mi-o patesc cu unul oprit in curba (si poc in fubdul lui), vedeam asfaltu-n curba de la cativa zeci de cm distanta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Azi am mai facut si eu o tura de aprox 350 Km. Traseul a fost: Bucuresti-Ploiesti-Valenii de munte-Cheia-Brasov-Retur pe DN1 Adaug cateva poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Claw Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Dupa o pauza de 3 ani ma alatur ca un proaspat posesor de VFR Vtech model 2004. Motorul are o evacuare Two Brothers (2 tobe) din care am fost foarte mirat sa aflu ca din ele doar una e activa... a 2-a e doar de decor. Mai are cineva experienta cu modelul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 19, 2013 Share Postat Mai 19, 2013 Azi am mai facut si eu o tura de aprox 350 Km. Traseul a fost: Bucuresti-Ploiesti-Valenii de munte-Cheia-Brasov-Retur pe DN1 Adaug cateva poze. Motor ai, releu ai, aripa ai ... te doare la basca ... totusi in ultima poza vad o diferenta de nuanta la galbenul ala intre carena frontala si laterala, cea frontala pare mai inchisa la culoare; lasand la o parte faptul ca aripa e alba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cips1277 Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Stie cineva un releu de incarcare sh pentru vfr de unde pot sa iau? Am reusit sa schimb statorul dar se pare ca si releul e dus, incarca imediat ce pornesc mobra apoi pica. Are 5 cu 3 fire, merge si de CBR 954 de exemplu. Editat Mai 20, 2013 de cips1277 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 (editat) Nu, cauta ceva tot cu 5 fire, preferabil de la motoare marisoare nu de cbr 125 ... eu am de Marauder, oricat de ciudat ar suna merge fara probleme, ba chiar e mai bun, suprafata de racire e mult mai mare. Evita sa iei relee de genul asta (Mici si fara radiator) Editat Mai 20, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Motor ai, releu ai, aripa ai ... te doare la basca ... totusi in ultima poza vad o diferenta de nuanta la galbenul ala intre carena frontala si laterala, cea frontala pare mai inchisa la culoare; lasand la o parte faptul ca aripa e alba Am vazut si eu ca in anumite unghiuri se vede partea din fata alta nuanta. De la mai multi vopsitori am inteles ca asa este galbenul, ca da anumite tente in diferite pozitii. Faza e ca toate piesele au fost vopsite odata si cu acceasi vopsea. Nu-mi gasesc explicatie daca chiar este pretentios galbenul sau greseala de vopsire. Toate piesele au fost date cu filer sau fuler, nu stiu exact cum e termenul corect. Deci toate pisele au avut baza exact cum este aripa. Referitor la aripa am uitat sa o duc la vopsit si a ramas asa, data doar cu filer. Urmeaza sa o vopsesc dar sa vad cand are timp domnul vopsitor. Stie cineva un releu de incarcare sh pentru vfr de unde pot sa iau? Am reusit sa schimb statorul dar se pare ca si releul e dus, incarca imediat ce pornesc mobra apoi pica. Are 5 cu 3 fire, merge si de CBR 954 de exemplu.Eu am pus releu de Yamaha R1 2004.Este un releu mare cu aripi de racire mari. Incarca bine si nu se mai incinde ca celalalt. Am dat pe el 250 lei SH. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Stie cineva pe unde as putea gasi un inlcouitor pentru niturile de plastic ce fixeaza plasticele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Gasesti la piese auto ceva asemanator diferite marimi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Stie cineva pe unde as putea gasi un inlcouitor pentru niturile de plastic ce fixeaza plasticele ? De cate ai nevoie? Eu am unele, inlocuitori, cu capete ceva mai plate si late. Din nefericire nu-mi aduc aminte de unde/de la cine le-am luat dar daca n-ai nevoie de prea multe-ti pot da eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Stie cineva pe unde as putea gasi un inlcouitor pentru niturile de plastic ce fixeaza plasticele ? Am cautat si eu de m-am plictisit, tot imi spuneau ca gasesc la magazine auto. Mi-am bagat picioarele si mi-am luat de aici cateva http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/by-part-number/partnumber_5840/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
a_diaconu Postat Mai 20, 2013 Share Postat Mai 20, 2013 Eu, de exemplu, am vazut in urma cu maxim 1 luna in targ vitan la piese auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.