Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Niiiice! :D

 

Ce mai ai pe langa VFR? Faci ce faci si tot la VFR te6 intorci. :)

Salut! Am dat in we Busa si m-am intors la Onda. Am vrut VTR , VFR-ul in schimb a fost de nerefuzat.

Gixule, cum este RC46 fata de RC36? Cum se simte?

Azi am cumparat trotineta, postez dupa ce ma dau un pic cu ea. In prima faza pare o idee mai confortabila.

» Post actualizat in 22 Sep 2015 18:06

Am venit azi 100 km pe ploaie torentiala.

 

Motorul nu are mare legatura cu predecesoarele de 750. E ceva mai elastic,trage mai bine iar de la 140 in sus te uiti daca nu cumva esti in treapta a 4-a in öoc de a 6-a...Trage pana in 200 de zici ca ai gresit motorul.

 

Pozitia mult mai comoda iar protectia la vant, ce sa mai zic...Am venit in blugi si geaca perforata si nu sunt fleasca...

 

Misto, f misto!post-11570-0-76814200-1442945301_thumb.jpg

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Merci, sa vedem cat va tine dragostea. Momentan e maare.

 

Azi am profitat de lipsa ploii si am scos animalul la spalat. Ca sa fie treaba ok, am montat si monopostul.

 

Maine dam o fuga pana la Octoberfest in München. Va urma.

 

post-11570-0-59952100-1443206613_thumb.jpg

post-11570-0-02424300-1443206649_thumb.jpg

post-11570-0-02631400-1443206685_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Animalul a fost 1750 euro.

» Post actualizat in 25 Sep 2015 20:31

Merci,are totusi cateva zgarieturi/crapaturi ici -colo care nu ies in poze :)

 

In orice caz, desi am fost Toma Necredinciosul,acum astept sa ma dau si cu un VTech...Tocmai si-a cumparat un prieten una.

» Post actualizat in 28 Sep 2015 19:41

We asta am facut cunostinta pe bune. Autostrada,drum national,drum virajat,le-am vazut pe toate.

 

Vizavi de cele 2 concurente, modelul VTech e mai frumos,mai cu grija lucrat, a mea insa trage mai bine de jos si protejeaza mult mai bine datorita carenelor ample.

post-11570-0-63076500-1443468799_thumb.jpg

post-11570-0-40121200-1443468825_thumb.jpg

post-11570-0-71147900-1443469024_thumb.jpg

post-11570-0-40093800-1443469295_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nu stiu ce parbriz e,stiu insa ca isi face treaba.

 

Toba e pe lista de cumparaturi,acum trebuie sa ma decid daca va fi din carbon sau nu.

 

Inclin sa cumpar un BOS high-mount.

 

Trebuie sa ma uit daca are calcatura originala,ma trezesc adesea la plecarea de pe loc pe o roata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am dat in we Busa si m-am intors la Onda. Am vrut VTR , VFR-ul in schimb a fost de nerefuzat.

Daca tot vrei sa iti fac damblaua cu VTR, alege varianta de dupa 2001. Ai suspensiile mai ok, pozitia mai comoda si rezervorul o idee mai mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, sa vedem cat va tine dragostea. Momentan e maare.

 

Azi am profitat de lipsa ploii si am scos animalul la spalat. Ca sa fie treaba ok, am montat si monopostul.

 

Maine dam o fuga pana la Octoberfest in München. Va urma.

 

attachicon.gif20150925_180418.jpg'

 

E faina galusca! sa ai bafta la ea.

 

M-am dat cu un VFR 800 ca al tau si era mai lesinata ca a mea, RC 36 II, simtitor mai lesinata...poate avea problema de compresie.

Tu zici ca trage mai frumos ca Vtec-ul...nustiu ce sa mai inteleg :))

 

Cum sta pe curbe si ce consum scoti cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E faina galusca! sa ai bafta la ea.

 

M-am dat cu un VFR 800 ca al tau si era mai lesinata ca a mea, RC 36 II, simtitor mai lesinata...poate avea problema de compresie.

Tu zici ca trage mai frumos ca Vtec-ul...nustiu ce sa mai inteleg :))

 

Cum sta pe curbe si ce consum scoti cu ea?

Nu stiu cu ce te-ai dat tu dar ... merge de rupe, e peste RC36 II ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut atat 36-1 cat si 36-2, ambele intr-o stare demna de invidiat. 800 e pur si simplu peste la orice capitol. Consuma in jur de 5,ridica nasul de zici ca esti pe VTR si trage,trage,trage.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Dragi colegi VFR-isti,

 

Azi am intrat in posesia a 7 carene de VFR VTEC (model '02-'09). Sunt toate noi, de culoare visinie si cu mici defecte, urechi ciobite sau rupte - cea din imagine are 2. Ma voi invrednici sa le fac poze la toate si sa vad exect ce defecte aare fiecare.

Am intrat in posesia lor prin intermediul altui coleg motociclist care se impiedica de ele prin garaj.

Una peste alta, le dau la 300 ron bucata sau 500 perechea. Daca sunt amatori sau stiti pe cineva interesat, va rog sa dati de stire.

 

Toate bune si asfalt uscat celor (ca mine) ce nu si-au bagat mobra la iernat.

post-41410-0-71207500-1446463649_thumb.jpg

post-41410-0-52471100-1446463651_thumb.jpg

post-41410-0-47006900-1446463653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A inceput si mie sa-mi faca zgomot (din casca-l aud ca o bataie de tacheti) unul dintre lanturi. Eu voi opta (tot la anul) pt versiunea manuala - este si ceva mai ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am schimbat la un vtec intizatoarele, dupa ce au fost retensonate arcurile la nici 5000 de km a inceput sa faca iar zgomote desi intinzatorul ca pozitie era aproape de jumate, nici macar jumate. Am pus manuale,probabil intinzatoarele noi, OEM ar fi mers bine doar o perioada (dat fiind ca problema nu e intinzatorul in sine ci arcul care odata trecut de jumatate nu mai tine cum ar trebui), cu intinzatoarele manuale merge foarte bine, doar ca trebuiesc retensionate cand incep sa faza zgomot iar. Cel de la cilindrul din spate e foarte usor si accesibil, cel de la cilindrii din fata e mai aiurea, dar nu foarte complicat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Rog o parere din partea posesorilor de VFR 800 Fi (1998-2001).

In principiu ideea sta cam asa : vrau sa-mi schimb motocicleta si sa trec la un sport-touring mai aproape de adevar. Motoretele vizate sunt VFR-ul de care a pomenit mai sus si GSX 750 F.

Ce ma intereseaza si ce vreau sa fac cu motocicleta: in primul rand vreau sa o echipez pentru touring incepand cu cauciucuri, manere incalzite, gps, etc si lucrul cel mai important, sa pot monta topcase si side case-uri.

La ce va fi folosita motocicleta ? : plimbari prin tara gen weekend prelungit la 3 zile (vineri, sambata, duminica sau sambata, duminica, luni). Plimbari de 800 / 1000 / 1300 km in limita a 2-3 zile. Poate si plimbari prin afara tarii (Rep. Moldova, Bulgaria si Ungaria).

Un alt aspect important, consumul de combustibil. In timpul saptamanii merg la servici si fac 35km pe zi total. Jumatate sunt in oras, jumatate in afara localitatii. In weekend, plimbari lungi. Spun aspect important pentru ca la SV am 4.4 consum in afara si 5-5.5 in oras. Daca VFR-ul ar consuma 6.5-7 sincer imi taie elanul.

De ce vreau alta motocicleta ?: In mare parte e ok si SV-ul, dar simt ca imi este mica ca si dimensiuni. Apoi, vreo 100 CP ar fi ideali pentru ce imi doresc eu.

Si ultima chestie, sa nu fie foarte obositoare la drum lung. Motocicleta care sa nu te oboseasca nu exista, dar una e sa mergi pe SS si alta e sport-touring.

 

Credeti ca VFR ar putea indeplini conditiilie de mai sus ?

As opta mai mult pentru VFR pentru ca este superioara GSXF-ului (distributie pinioane vs lant, injectie vs carburatie, racire lichid vs aer+ulei, greutate mai scazuta).

Editat de Radu H.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da :D eu am modelul RC 36II '97(carburatie ) consum in afara undeva pe la 5-5.3. in oras nu am facut un calcul dar normal ca mai creste in functie de cat o "urechesti"-la fel e valabil si in afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gsxf-ul e o baba in straie noi, sub carene e aceeasi tehnologie din 90, racire pe ulei, etc.

Consumul VFR-ului, eu scot la RC36 II-ul meu in jur de 8-9 oras si 7.5 combinat, in oras o urechesc si apoi afara la drum intins e in 90% din situatii autostrada unde merg undeva pe la 120 sau peste ... In tara, la drum intins scoateam pe la 5-5.5 hai 6 uneori si in oras pe la 7.5-8 , conteaza mult cum mergi cu motorul. Cand aveam cb500, avea si fratemiu fix la fel, eu sub 6 nu am reusit sa scot in oras, el scotea si 4.7-5.

Pentru mersul in oras ar fi mai simplu sa ai un al doilea motor micut gen 400 sau 250, sau chiar maxiscuter, consum mic, spatiu de depozitare mai mult ... nici un motor nu o sa fie perfect si in oras si afara. Tine totusi cont ca VFR-ul se incinge destul de tare in oras(radiator apa si ulei), nu stiu GSXF-ul dar dat fiind ca are radiator doar de ulei ... mira-mas sa nu se incinga la fel de tare.

Pe orice motor poti pune genti si topcase, conteaza mult puterea motorului, la mine cu bagaje si pasager se simte, comparat cu sv-ul o sa fie racheta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu te interesează a mea?

» Post actualizat in 08 Nov 2015 13:12

E la vanzare și corespunde. Vrei, 100 și ceva cai, mânere încălzite 4 trepte, proiectoare, cutii laterale, consum 5,5 dacă mergi cuminte, pilot 3 5000 km anvelopele, revizie la United de curând, din 2012 cu abs și frâne duale... etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

......................... comparat cu sv-ul o sa fie racheta.

 

Multumesc pentru postare.

Referitor la drumuri lungi, cum e ? Paralizezi dupa 7-8 ore pe zi in şea ?

Pe SV de ex, dupa 4-5 ore de mers incepe sa te doara sezutul si putin spatele (cel putin in cazul meu).

 

Nu te interesează a mea?

» Post actualizat in 08 Nov 2015 13:12

E la vanzare și corespunde. Vrei, 100 și ceva cai, mânere încălzite 4 trepte, proiectoare, cutii laterale, consum 5,5 dacă mergi cuminte, pilot 3 5000 km anvelopele, revizie la United de poponeataând, din 2012 cu abs și frâne duale... etc....

 

De vrut, multe as vrea, dar din pacate, nu-mi permit sa dau 280 de milioane pe o motocicleta.

Arata formidabil. Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru postare.

Referitor la drumuri lungi, cum e ? Paralizezi dupa 7-8 ore pe zi in şea ?

Pe SV de ex, dupa 4-5 ore de mers incepe sa te doara sezutul si putin spatele (cel putin in cazul meu).

 

 

De vrut, multe as vrea, dar din pacate, nu-mi permit sa dau 280 de milioane pe o motocicleta.

Arata formidabil. Multumesc.

Sincer nu am mers niciodata cu el stock, al meu are codita de 929, in general nu am avut probleme, dar la mine drumurile nu au fost mai mult de 4 ore. Totusi nu tii cont de un lucru, SV-ul e naked-comuter, pe cand VFR-ul e sport-touring, cel mai bine da o tura si ai sa te lamuresti singur, poate pe tine nu o sa te prinda, poate o sa te prinda de minune, tu cauti rc 46-le oricum, motor ce ca prima impresie mi s-a parut confortabil ca 36-le.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...