Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salut

 

Ai dreptate ,imi asum

 

Doar ca la p4 nu am vrut sa fiu deloc ironic. Era un sfat sa nu iei sh. Lumea obisnuieste sa aleaga varianta asta.

 

Am zis cred ca ai gresit.  Nu am zis ai gresit .

 

Adica cred ca era mai bine daca nu aveai probleme decat sa le ai. Desigur si releul meu putea sa se arda a 2 a zi dupa achiitie.

 

Nu am zis cu rautate nimic

 

 

 

 

 

 

PS  m -am cam ofticat ca nu l-ai luat , sincer.  mai ales ca stiam ca virgula motorul e in stare buna ,si mai mult de-atat

 

Am scris mesajul mai mult din suparare ca nu l ai luat pe al meu si ai luat unul care ti face probleme

 

 

 

 

Sper sa ti rezolvi problema si sa ne salutam daca ne intersectam pe vreundeva

 

 

Cheers,

 

Editat de Spaceghost
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La ‎04‎/‎05‎/‎2019 la 19:54, Metal Heart a spus:

Man, releul de incarcare cred ca ti-l poate masura orice mecanic. Si sa-ti zica daca e prajit au ba. Ii ia fix doua minute. Cat poa' sa coste? 10-20 de lei!?!? 

Mare atentie la "orice mecanic"!

Eu am fost la "orice mecanic" (in Ploiesti) cu aceeasi problema si acesta a constatat releul de incarcare (cu foaie de service stampilata).

Am comanadat unul nou (vreo 170 euro), am asteptat 2 sapatamani sa vina si nu era releul ci 2 bobine de pe stator pe care l-am comandat ulterior.

In total am pierdut 1 luna si vreo 100 euro.

Am fost la service, iar acestia au refuzat orice discutie si m-am ales cu hartia si cu paguba.

La ANPC nu am apelat ca suntem intre motociclisti si tepele astea nu se pun. 😜

Apeleaza la un electronist bun sau la un mecanic recomandat chiar si pentru o constatare de 10-20 ron.

Succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut @edward_zone!

Am verificat rezistentele intre cele 3 fire care vin de la stator si continuitatea intre ele si masa. Totul in regula acolo.
Am gasit pe vfrdiscussion cum sa verific releul si aparent el ar fi problema.
Dat fiind faptul ca nu am gasit nici un releu cu care sa fac proba prin apropiere, cel mai probabil o sa comand unul de la Electrex din UK, verific daca el era vinovatul si revin cu update. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti lua si un Tourmax de aici de la noi si iti vine destul de repede. 
https://motodiscount.ro/Regulator-Tensiune-Honda-Rgu-143

Mai sunt si cele de la Mosfet, dar sunt semnificativ mai scumpe. Stiu ca-s cam peste 700 de lei. La mine cand s-a prajit, am pus Tourmax. Merg de 3 ani cu el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, razvan.dumitrescu10 a spus:

Salut @edward_zone!

Am verificat rezistentele intre cele 3 fire care vin de la stator si continuitatea intre ele si masa. Totul in regula acolo.
Am gasit pe vfrdiscussion cum sa verific releul si aparent el ar fi problema.
Dat fiind faptul ca nu am gasit nici un releu cu care sa fac proba prin apropiere, cel mai probabil o sa comand unul de la Electrex din UK, verific daca el era vinovatul si revin cu update. :)

Verifica in functionare (la 4000rpm) ce tensiune ai intre firele galbene de la stator verifici 1-2, 2-3, 1-3 ar trebui sa ai valori intre 60 si 80 v, cu diferente mici intre cele 3 verificari (daca la una din masurari ai diferenta de ordinul voltilor fata de celelalte, ai o infasurare a satorului arsa).

In 80% din cazuri la vfr, problema este de la stator.

Daca totusi statorul este ok si iti trebuie un releu, am unul nou, ti-l dau cu 150 lei. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns @Z3US!
Fac verificarea diseara cand ajung acasa si iti dau de veste.
Multumesc!

Salut @Z3US! Am facut verificarea :).

Aparent, daca am masurat corect (ceea ce tind sa cred ca am facut - scos mufa vesela cu 3 fire si masurat intre ele la 4000 ture, multimetrul setat pe AC range 200V) valorile sunt urmatoarele:

23 - 23.7
13 - 22.8
12 - 5.7

Sa inteleg ca de fapt am toate sansele ca intr-adevar sa fie statorul prajit, doar ca nefiind inca prajit complet mai face ceva treaba, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Statorul e stricat, eu l-am rebobinat pe al meu anul trecut si e ok, dar a trebuit sa cumpar si un releu de incarcare si am luat nou de la Tourmax, cand desfaci capacul de la stator,  schimba si garnitura e vreo 30 ron, iar

cand scoti cablul de la stator printre cilindri,leaga si o sarma de mufa, iti va fi mult mai usor la montaj

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

In primul rand, multumesc pentru opinii.

 

Statorul era prajit. Am cumparat de la

Electrex, din UK, totul ok cu incarcarea.

 

Opritul este de la ceva scurt pe faza scurta / releu faza scurta. Fara releu montat,  totul impecabil.

 

Urmeaza sa ma lamuresc de unde este si il remediez :).

Salutare!

 

In primul rand, multumesc pentru opinii.

 

Statorul era prajit. Am cumparat de la

Electrex, din UK, totul ok cu incarcarea.

 

Opritul este de la ceva scurt pe faza scurta / releu faza scurta. Fara releu montat,  totul impecabil.

 

Urmeaza sa ma lamuresc de unde este si il remediez :).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca se opreste din cauza ca nu ai masa la mufa pricipala sub carena din stanga, se rezolva foarte usor

Cauta pe youtube si găsești tutoriale

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 06.05.2019 la 11:48, Z3US a spus:

Verifica in functionare (la 4000rpm) ce tensiune ai intre firele galbene de la stator verifici 1-2, 2-3, 1-3 ar trebui sa ai valori intre 60 si 80 v, cu diferente mici intre cele 3 verificari (daca la una din masurari ai diferenta de ordinul voltilor fata de celelalte, ai o infasurare a satorului arsa).

In 80% din cazuri la vfr, problema este de la stator.

Daca totusi statorul este ok si iti trebuie un releu, am unul nou, ti-l dau cu 150 lei. 

 

Am gresit putin valorile tensiunii masurate la firele statorului, ma corectez ca sa nu induc pe careva in eroare; astfel, la mobra asta, valorile masurate intre infasurari trebuie sa fie intre 20-40 V la 4000 rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Stiu ca s-a mai discutat, dar...

La cat trebuie sa stea temperatura si la cat intra ventilatorul de racire.

Multumesc.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, Spaceghost a spus:

banuiesc ca era cu semn de intrebare...

 

 

 

la cat trebuie sa stea,adica- pe loc, in mers oras, sau cand si cum?  la drum intins intre 80 si 90

 

iar fan-ul pleaca la 103

 

 

Salut,

Intradevar era un semn de intrebare.

Oricum ai raspusns la aceasta si multumesc.

Dar mai am una.

In oras, caldura mare, cam cat ar trebui sa urce maxim?

La mine, anul trecut, pe caldura mare (august) si in traficul din Bucuresti, s-a dus pana la 120 grade si am oprit pe margine cu motorul pornit.

Motorul nu a fiert, dar cred ca era mai bine in mers.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine nu mai exista supraincalzire in trafic lent de cand am schimbat sensul ventilatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

120 grade e prea mult,adica ai toate sansele sa arzi garnitura de chiulasa si sa te trezesti cu ulei in antigel

 

Cred ca 105-107 e deja la limita de sus

 

Schimba antigelul cu ceva de calitate pt moto; stiam ca marind proportia de apa din antigel ajuta la disiparea caldurii mai repede, adica 60 apa are coeficient mai bun decat 50 50,poti incerca si asta

 

Vezi sa nu ai si aer in sistem, poti verifica si ventilatorul,precum si switch ul la ventilator\

 

 

cam atat imi trece prin cap

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se schimba firele pt inversare sens. Se schimba elica cu una de VTR.

Problema vfr-ului cu radiatoare laterale este ca, in mers, directia fluxului ventilat este contra celui natural - ventilatorul trage aer din lateral. La mine acum scoate aerul in lateral. Ideea nu-mi apartine ci doar am aplicat-o dupa ce am citit pe vfrdiscussion.com si vfrworld.com. Acolo sunt topicuri ce detaliaza intreaga idee si punerea in practica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, Spaceghost a spus:

Salut

 

120 grade e prea mult,adica ai toate sansele sa arzi garnitura de chiulasa si sa te trezesti cu ulei in antigel

 

Cred ca 105-107 e deja la limita de sus

 

Schimba antigelul cu ceva de calitate pt moto; stiam ca marind proportia de apa din antigel ajuta la disiparea caldurii mai repede, adica 60 apa are coeficient mai bun decat 50 50,poti incerca si asta

 

Vezi sa nu ai si aer in sistem, poti verifica si ventilatorul,precum si switch ul la ventilator\

 

 

cam atat imi trece prin cap

 

 

 

 

Am schimbat antigelul si parca nu mai urca asa mult, dar inca nu a venit caldura aia mare.

In carte scrie clat 50/50 amestec.

Ventilatorul functioneaza perfect.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la vtec porneste ventilatorul la 105 si se oprește la 95, a ajuns vara in oras si 116 grade,  am schimbat antigelul, cu antigel de la motul cu temp de fierbere de +137 grade si mai mult de 107 nu a mai urcat in oras

Ca fost posesor de vtr sp2 pot sa va scriu ca ventilatoarele(vtr-ul are doua) porneau la 103 grade si se opreau la 98, sensul de rotație al elicelor era la fel ca la vtec, adica trageau aer din exterior dar fiind doua raceau foarte repede comparativ cu vfr-ul 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sper sa nu mi-o luati in nume de rau dar VFR-ul este in cel mai bun caz SUPRAEVALUAT ca motocicleta ca sa nu zic un cazan! Am avut si eu unul si dupa doi ani in care m-am chinuit sa imi placa am scapat de el!

Si eu am avut problema cu supraincalzirea si cu releul si cu mufa de la stator, printre alte cateva (honda e honda...em i right??!)

Dar sa nu cumva sa zici ceva de fierul asta ca iti sare comunitatea in cap mai rau ca fanii Apple! Ei bine, imi pare rau dar acest "sport-touring" pe mine m-a dezamagit complet!

Sport?   nu prea.....FZS-ul meu (prima mobra a mea) a fost mai sportiv....iar asta nu spune multe despre FZS cat spune despre VFR!

Touring? daca iti place sa stai inainte si ai boala pe incheieturile tale...ok!

Honda? sa tot mesteresti la ea face parte din experienta nu?

Si cireasa de pe tort..VTEC...WTF.....adica cu un nivel de complexitate in plus reuseste cifre similare de cuplu, putere si consum cu competitori fara "Vitec"..... dar cu o curba de cuplu de tot kko pana in 7k rpm!

:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogus: Multumesc pt opinie. Pareri pro si mai ales contra sunt pe toate drumurile. Cu ceva pagini mai devreme parca (sau pe un topic de vanzare?... nu mai retin), au mai fost opinii asemanatoare. Totusi unora, incluzand subsemnatul, place cazanul, vaca sau alte descrieri sugestive. Asfalt uscat si plimbari faine pe orice fier ti-ar place. Altfel zis vara faina!

 

@V-Four: N-am vazut cum este instalat ventilatorul pe VTR sau sensul in care invarte dar, luata elica si montata pe motorul de ventilatie a VFR-ului, directia aerului suflat este catre exterior. ✌️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut VTR Firestorm si baga ala o caldura la picioare de ma rupea. Vara nu puteam merge in pantaloni scurti pe ea ca efectiv ma ardea caldura degajata. Plus cadrul care se incingea intr-un mare fel - pe franare, cand strangeai genunchii, iti ramnea pielea acolo :) 

 

@Bogus

i feel you bro - odata ce ai avut FZS e greu sa gasesti un upgrade care sa te satisfaca. Stiu cum e ca am avut si eu multi ani. Fie schimbi radical clasa si nu mai ai termen de comparatie, fie iti iei Fazer mai mare. Si mie mi se pare VFR-ul o motocicleta supraevaluata, dar pentru mine este un compromis ok. Merge si commuting, merge si taricel cand e cazul, e ok si la iesiri mai lungi. Pe mine nu ma deranjeaza deloc pozitia, mi se pare fireasca. Nici eu nu as da FI-ul meu pe un V-TEC, si eu sunt de parere ca odata cu V-TEC au cam dat cu mucii in fasole, dar si-au revenit dupa 2006. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea inteleg cum poate fi mai eficient schimbarea sensului elicei (adica sa absoarba caldura).

Adica, in mers, vantul bate spre radiator, iar elicea contra vantului. Se cam anuleaza.

Daca era o solutie valida o implementau si pe moto si pe masini si pe altele.

Incepator, deh.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...