Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

nebunii.......:thanks:))) ca deobicei :crack:

 

a fost ca ma duc si eu, dar.... :welcome: din pacate nu-m ipot rezolva ziua de sambata, k tre' sa lucrez :D

dar am vorbit cu Toro, el merge... drum bun la toti cei care mergeti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Cred ca te referi la astfel de crash-paduri ? ..... nu la ,,tzevile"ce se monteaza pe un enduro ?! :D

 

 

 

da .. exact la asta ma refer. :welcome: nu vazusem ...intr-adevar nu e asa mare filozofie! sar'na. De cand tot pun problema asta in stanga si in dreapta am auzit multe pareri... cum ca in cazul unui accident destul de barbatesc ... crash-pad-urile se polizeaza(pt asta sunt facute) da se rup/indoaie si tijele care se prind in cadru/motor. ceea ce nu e foarte placut! risti in afara de repararea unor carene sa fi nevois sa cauti solutii pt remedierea unor treburi destul de urate la cadru/motor.

 

 

 

ma gasiti pe mine la Brasov... de astazi sau de maine cel tarziu! a reglat careva suspensia spate ? o vreau un pic mai rigida pentu drumul spre Brasov. Asa cum e acum ...pt bucuresti e ok... dar la frane de motor in viraje mai bruste se cam leagana! care cum aveti reglata suspensia spate ... si cum se comporta? merg fara pasager 95% din timpul care in petrec pe motoreta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ???

Am fost, m-am uitat dupa vefereuri, am vazut vreo 3 de 800, unul rosu din 2002 era chiar de vanzare. Mai era unul gri, dar pe al tau nu l-am vazut. Ca-l stiu din poze... Eh, lasa ca mai sunt intruniri si ne-om vedea pe acolo. O sa merg la Targu Secuiesc peste 2 saptamani.

Cel mai mult mi-a placut drumul pana acolo. Abia astept sa-l mai parcurg o data. :moto:

 

care cum aveti reglata suspensia spate ... si cum se comporta?

La mine e reglata tare. La maxim. Dar amortizoarele sunt varza si tot se balanseaza. Dar acusi imi vin amortizoarele noi, custom made dupa specificatiile mele de la Wilbers. Atunci sa vezi viraje in forta :wink:

Tu poti sa le reglezi cat de tare vrei, daca mergi mai sportiv. Dezavantajul e ca o sa simti la coloana toate gropile si damburile. Asa ca trebuie sa gasesti un compromis intre comfort si sportivitate. Dar vorbim de VFR, deci se poate ! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost, m-am uitat dupa vefereuri, am vazut vreo 3 de 800, unul rosu din 2002 era chiar de vanzare. Mai era unul gri, dar pe al tau nu l-am vazut. Ca-l stiu din poze... Eh, lasa ca mai sunt intruniri si ne-om vedea pe acolo. O sa merg la Targu Secuiesc peste 2 saptamani.

 

 

Am fost ! Am ajuns in camping vineri pe la 12.30, dar o problema urgenta :rock: , ma facut sa plec sambata pe la ora 14.30, spre casa :wink: :lol: :D !

 

Cu mare parere de rau ! Data viitoare sper sa nu se mai iveasca NIMIC !

 

:moto:

post-10224-1182752029_thumb.jpg

post-10224-1182752068_thumb.jpg

post-10224-1182752127_thumb.jpg

post-10224-1182752166_thumb.jpg

post-10224-1182752208_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma lasa releul de incarcare prin austria eram si eu acolo! :moto:

:rock:

 

QUOTE(petrica @ Jun 21 2007, 03:45 PM) *

 

Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu ma lasa releul de incarcare prin austria eram si eu acolo! :moto:

:rock:

 

QUOTE(petrica @ Jun 21 2007, 03:45 PM) *

 

Vre'un VFR-ist la intrunirea de la Brasov ???

EU si prietenii ,cu 3 vfr-uri(modele din 2000,2002,2006)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care vrei un VFR-u' beton ? Mi-au iesit niste pasente si vreau sa ma arunc la un KTM 990 Adventure :rock: !

 

Cine vrea, sa-mi spuna ca-i dau scula mishto ! ..... detalii in semnatura .

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care vrei un VFR-u' beton ? Mi-au iesit niste pasente si vreau sa ma arunc la un KTM 990 Adventure :D !

 

Cine vrea, sa-mi spuna ca-i dau scula mishto ! ..... detalii in semnatura .

 

:moto:

 

Vorbesc prostii ! Nu-l dau ! ... stiu ! sunt :wink:

 

 

Si acum sa va povestesc despre:

 

Consumul de combustibil si autonomia unui VFR 800 din 2001

 

,,Testul" sa efectuat pe drumurile patriei, ruland cu o viteza de maxim 120km/h si maxim 5000rot/min. Asa ca....... am facut plinul ,,ochi" la rezervor si am plecat, singurel la drum. Prevazator, am luat cu mine (in top-case), o sticla de 2litri plina cu benzina, sa nu patzesc ,,pana prostului" ! :lol: Am plecat la drum cu intentia de a rula pana se va opri motorul, ... pana la ultima picatura de benzina.

Cati kilometrii credeti ca am facut ???

 

FIX ............... 466 km :lol:

 

Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h !

Am alimentat din nou si in rezervor, au incaput fix 20 litri de benzina ! Din cei 21 litri, ultimul litru de benzina este ,,inaccesibil", nu se poate consuma, pentru ca in el este ,,inecata" pompa de benzina care nu trebuie ,,sa stea la aer" in nici un caz !

 

La un calcul sumar, iata ce a rezultat:

 

20 litri / 466 km = 0.0429 x 100km = 4.29 litrii / 100km

 

Mi se pare fantastic acest consum, pentru o motocicleta de capacitatea VFR-ului ! Bineanteles ca am rulat linistit pe sosea, nu am dat curs provocarii, nici unui conservar ! Mi-am vazut de traba mea ! Dar la un mers mai ,,in forta", adica 140-150 km/h, bag mana in foc ca VFR-ul nu sare de 5% ! ........... asta multumita sistemului de alimentare, cu injectie electronica a motorului !

 

In concluzie ! Cat de ,,sportiv" ati merge, 300km ii faceti sigur !

 

Bafta si la mai mare ! :rock:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc prostii ! Nu-l dau ! ... stiu ! sunt :rock:

Si acum sa va povestesc despre:

 

Consumul de combustibil si autonomia unui VFR 800 din 2001

 

,,Testul" sa efectuat pe drumurile patriei, ruland cu o viteza de maxim 120km/h si maxim 5000rot/min. Asa ca....... am facut plinul ,,ochi" la rezervor si am plecat, singurel la drum. Prevazator, am luat cu mine (in top-case), o sticla de 2litri plina cu benzina, sa nu patzesc ,,pana prostului" ! :lol: Am plecat la drum cu intentia de a rula pana se va opri motorul, ... pana la ultima picatura de benzina.

Cati kilometrii credeti ca am facut ???

 

FIX ............... 466 km :wink:

 

Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h !

Am alimentat din nou si in rezervor, au incaput fix 20 litri de benzina ! Din cei 21 litri, ultimul litru de benzina este ,,inaccesibil", nu se poate consuma, pentru ca in el este ,,inecata" pompa de benzina care nu trebuie ,,sa stea la aer" in nici un caz !

 

La un calcul sumar, iata ce a rezultat:

 

20 litri / 466 km = 0.0429 x 100km = 4.29 litrii / 100km

 

Mi se pare fantastic acest consum, pentru o motocicleta de capacitatea VFR-ului ! Bineanteles ca am rulat linistit pe sosea, nu am dat curs provocarii, nici unui conservar ! Mi-am vazut de traba mea ! Dar la un mers mai ,,in forta", adica 140-150 km/h, bag mana in foc ca VFR-ul nu sare de 5% ! ........... asta multumita sistemului de alimentare, cu injectie electronica a motorului !

 

In concluzie ! Cat de ,,sportiv" ati merge, 300km ii faceti sigur !

 

Bafta si la mai mare ! :moto:

Nu sunt convins ca sistemul de injectie este responsabil de consumul redus cel putin nu in totalitate. Si vfr-u meu care e vechi si are carburatoare tot cam atat consuma la drum lung, in schimb in oras papa cam mult adica 6-6.5%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi, nu o fi ,,injectia", ... ideea este ca un consum de 4.29%, ... hai fie, ... 4.5 - 5% este SUPER !

 

Cand aveam Dominator sub 6%, nu reuseam sa scot ! Cu Africa Twin ....... ce sa mai vorbesc :rock: !

 

:moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

La mine e reglata tare. La maxim. Dar amortizoarele sunt varza si tot se balanseaza. Dar acusi imi vin amortizoarele noi, custom made dupa specificatiile mele de la Wilbers. Atunci sa vezi viraje in forta :wink:

Tu poti sa le reglezi cat de tare vrei, daca mergi mai sportiv. Dezavantajul e ca o sa simti la coloana toate gropile si damburile. Asa ca trebuie sa gasesti un compromis intre comfort si sportivitate. Dar vorbim de VFR, deci se poate ! :rock:

 

merci.... o sa reglez si o sa fac niste probe! adevarat ce zici tu cu comfort si sportivitate... apropo...testul cauciucurilor 2007 sport-turing l-au facut cu un vfr .... sunt mandru!

 

 

Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h !

 

 

 

si eu eram f curios cat poti sa mai mergi cand incepe sa iti clipeasca ultima gradatie! :moto: deci cam 80 tot faci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu eram f curios cat poti sa mai mergi cand incepe sa iti clipeasca ultima gradatie! :moto: deci cam 80 tot faci!

 

Si 50km, sunt arhisufucienti ! ..... in 50km, imposibil sa nu gasesti o benzinarie ! Asta ca sa nu te misti cu 110km/h !

 

Din cate motorete am avut, VFR-ul are cea mai mare ,,autonomie pe rezerva" !

 

Dominator - ~40km, la 90-100km/h

Africa Twin - ~70km, la 100-110km/h

KTM LC4 - ~60km, la 90-100km/h

VFR - ~90km, la 110km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesc prostii ! Nu-l dau ! ... stiu ! sunt :rock:

Si acum sa va povestesc despre:

 

Consumul de combustibil si autonomia unui VFR 800 din 2001

 

,,Testul" sa efectuat pe drumurile patriei, ruland cu o viteza de maxim 120km/h si maxim 5000rot/min. Asa ca....... am facut plinul ,,ochi" la rezervor si am plecat, singurel la drum. Prevazator, am luat cu mine (in top-case), o sticla de 2litri plina cu benzina, sa nu patzesc ,,pana prostului" ! :lol: Am plecat la drum cu intentia de a rula pana se va opri motorul, ... pana la ultima picatura de benzina.

Cati kilometrii credeti ca am facut ???

 

FIX ............... 466 km :wink:

 

Am parcurs 374km, pana a inceput sa clipeasca ultima liniuta la indicatorul de benzina ! Din acel moment am mai reusit sa parcurg 92km ..... pe rezerva, la max. 110km/h !

Am alimentat din nou si in rezervor, au incaput fix 20 litri de benzina ! Din cei 21 litri, ultimul litru de benzina este ,,inaccesibil", nu se poate consuma, pentru ca in el este ,,inecata" pompa de benzina care nu trebuie ,,sa stea la aer" in nici un caz !

 

La un calcul sumar, iata ce a rezultat:

 

20 litri / 466 km = 0.0429 x 100km = 4.29 litrii / 100km

 

Mi se pare fantastic acest consum, pentru o motocicleta de capacitatea VFR-ului ! Bineanteles ca am rulat linistit pe sosea, nu am dat curs provocarii, nici unui conservar ! Mi-am vazut de traba mea ! Dar la un mers mai ,,in forta", adica 140-150 km/h, bag mana in foc ca VFR-ul nu sare de 5% ! ........... asta multumita sistemului de alimentare, cu injectie electronica a motorului !

 

In concluzie ! Cat de ,,sportiv" ati merge, 300km ii faceti sigur !

 

 

 

 

Bafta si la mai mare ! :moto:

 

 

Multam pentru informatii! :lol: Si eu aveam ceva intrebari referitor la consum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt convins ca sistemul de injectie este responsabil de consumul redus cel putin nu in totalitate. Si vfr-u meu care e vechi si are carburatoare tot cam atat consuma la drum lung, in schimb in oras papa cam mult adica 6-6.5%

Al meu mananca 6 - 6.5 in afara. In oras nu scade sub 7.

Si asta cu carburatoare reglate si filtru de aer nou...

Dar mi se pare normal pt un motor de 750 din 87 !

 

In alta ordine de idei, mi-au ajuns amortizoarele de la Wilbers !

Abia astept sa le vad montate sa fac o comparatie cu astea de acum.

Va tin la curent.

post-5869-1183144597_thumb.jpgpost-5869-1183144617_thumb.jpg

Amortizorul vechi:

post-5869-1183144650_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" Al meu mananca 6 - 6.5 in afara. In oras nu scade sub 7.

Si asta cu carburatoare reglate si filtru de aer nou...

Dar mi se pare normal pt un motor de 750 din 87 ! "

 

 

na asta ziceam si eu!!! cand am avut modelul asta si eu cam consumul asta am observat! dar de cand am RC36, stau mai mult la Peco decat pe drumuri... 8-10 litri, cum zice si aditanc

eu zic ca ala era un model poate nu chiar asa de frumos, dar MULT mai reusit si mai bun! a, si sa nici nu vorbim de cele 2 esapamente...de care sunt indragotit si acuma! nicicum nu ma pot prieteni cu asta asimetric... :baldy: bagami-as piciorul in XX ca e motor 4L si nu in V, ca mias fi luat deja de mult! dar...nu-mi trebe "masina de gaurit"...raman la V-four! :bounce:

s-o folosesti sanatos in continuare Toro! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu mananca 6 - 6.5 in afara. In oras nu scade sub 7.

Si asta cu carburatoare reglate si filtru de aer nou...

Dar mi se pare normal pt un motor de 750 din 87 !

 

In alta ordine de idei, mi-au ajuns amortizoarele de la Wilbers !

Abia astept sa le vad montate sa fac o comparatie cu astea de acum.

Va tin la curent.

post-5869-1183144597_thumb.jpgpost-5869-1183144617_thumb.jpg

Amortizorul vechi:

post-5869-1183144650_thumb.jpg

 

Asteptam impresii, detalii, comportament pe diverse suprafee de rulare, pret ...... si tot ce mai vrei sa ne spui ! :baldy:

 

:bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...