alyn_kgb Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 (editat) Nu mai este valabil anuntul pentru cutiile laterale de vanzare. In schimb sunt interesat de un top case + suport de prindere pt VTEC Editat Aprilie 13, 2011 de alyn_kgb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Aprilie 13, 2011 Share Postat Aprilie 13, 2011 salut daca reusesti sa faci anunta ma si pe mine ca platesc te anunt cu cea mai mare placere...de facut nui greu deloc am pus si o schema daca intereseaza pe cineva.. puntea redresoare e mai scumpa(trifazata)in rest patru rezistente un zener si doua cundensatoare si trei tirstoare ma astea la un loc te ajunge cam pe la 20 de lei....inafara de punte care am vazut ca e cam piperata eu am primit doua punti una am folosito la un releu pentru unu maxi scuter si a doua pentru vfr-ica schema o gasesti aici> /index.php?...20&start=20 trebuie doar sa cauti un electronist.. ps nu eu am facut montaju si mie tot un elecronist mi-a facut montaju Mesaj completat In manual scrie 350 W la 5000 rpm. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Are cineva idee unde as putea gasi de cumparat sistemul de semnalizare (ma refer la unitatea instalata pe ghidon formata din parghia aceea si subsistemele ei)? Nu stiu daca are legatura cu blocul de lumini si de aceea am crezut necesara explicatia. Problema pe care o am eu este functionarea incorecta a semnalizarii, in ideea in care atunci cand semnalizez stanga-dreapta, ori ezita cateva secunde pana pornesc becurile, ori trebuie sa tin apasat degetul pe parghie ca sa poata semnaliza, ori semnalizeaza cu intrerupere. Multumesc pana sa cumperi alt bloc de lumini,da-i cu spray de contacte pe toate butoanele.toate hondele fac asa dupa iarna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 salutare, are cineva de vanzare o semnalizare dreapta pt un vtec? mercy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 SEMNALE VFR VTEC CAUTA PE EBAY http://cgi.ebay.co.uk/honda-vfr-800-vtec-a...=item2562df01fa Mesaj completat tobe sport pt vfr 800 vtec unde gasim,si important este sa fie si ieftine ,vfr-ul asta are o prolema nu toate tobele se aud bine sau tare si frumos foarte greu gaseti o toba care sa se auda incet la turatie mica si mult mai tare la 8000-10000turati eu am incercat cateva pe vfr 800 din 2000 rc 46 si foarte greu am dat de una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 14, 2011 Share Postat Aprilie 14, 2011 Asa se comporta toba sport de pe motocicleta mea, suna ok la turatie normala, de croaziera, dar in momentul cand trag de acceleratie sunetul se schimba in 'tunete si fulgere'. Toba pe care am avut-o anterior, suna tare pe toata plaja de turatie, deasta am si schimbat-o, nu-mi placea deloc. V-tec are 2 tobe, marcile consacrate sigur costa o caruta de bani. M-am uitat pe ebay, sub 300 de lire nu cred ca le cumperi, second hand, la care se mai adauga si transportul care e si ala destul de substantial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 15, 2011 Share Postat Aprilie 15, 2011 SEMNALE VFR VTEC CAUTA PE EBAY http://cgi.ebay.co.uk/honda-vfr-800-vtec-a...=item2562df01fa multumesc, am rezolvat mai usor, ieftin si ne-elegant (ca solutie temporara) prin acoperirea geamului cu folie de parbriz auto. acu', in loc de portocaliu, semnalizarile mele-s fumurii bafta tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 18, 2011 Share Postat Aprilie 18, 2011 pana sa cumperi alt bloc de lumini,da-i cu spray de contacte pe toate butoanele.toate hondele fac asa dupa iarna. Merci pt idee. O sa incerc si varianta cu spray-ul, poate am noroc si scap de alte cheltuieli. Referitor la partea cu "toate hondele..." te contrazic. Am avut un Shadow din '94 si un Hornet din 2003. Amandoua au prins primaveri la mine, dar nici una nu s-a manifestat asa. Poate VFR-ul are nevoie de atentie speciala Hai cu caldura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 vfr-ul are nevoie de dragoste,nu numai atentie...da” i-o dau pe toate partile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 (editat) Probabil ca s-a mai discutat despre tema asta ,dar is prea multe pagini de citit . Cam cati km pot merge cand imi palpaie ultima linie de la benzina,ca vreau sa-i fac un consum si mi-e frica sa merg prea mult si sa raman fara benzina in rezervor. Multumesc. P.S Este vorba de vfr 800 injectie.2001 Editat Aprilie 19, 2011 de Dacul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 19, 2011 Share Postat Aprilie 19, 2011 Nu-i mai simplu sa-i faci consumul intre 2 plinuri? Faci plinul faci x km apoi faci plinul din nou vezi cat a intrat si cu regula de 3 simpla afli exact consumul, fara sa risti sa ramai in pana prostului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Probabil ca s-a mai discutat despre tema asta ,dar is prea multe pagini de citit .Cam cati km pot merge cand imi palpaie ultima linie de la benzina,ca vreau sa-i fac un consum si mi-e frica sa merg prea mult si sa raman fara benzina in rezervor. Multumesc. P.S Este vorba de vfr 800 injectie.2001 cam 50-60 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 cam 50-60 km 60 KM am facut eu cu Vtec 2002 deci se confirma ...mai mergea dar nu am riscat...la consum extraurban mers ...la consum . Contactele de la semnalizator trebuie curatate dp cum ti a spus si cristh4ever Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dacul Postat Aprilie 20, 2011 Share Postat Aprilie 20, 2011 Multumesc pentru raspunsuri.In legatura cu facutul plinului stiam de asta dar deocamdata nu am avut bani sa-i fac plinul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Revin cu aceeasi problema: blocul de semnalizare. Am fost ieri la mecanicul meu, am desfacut blocul, am scos tot ce era in el, am curatat interiorul si fiecare piesa cu spray special, am suflat cu aer, le-am pus la loc, am gresat f putin tot mecanismul, am probat: mergea cu mici ezitari. Am mai "exersat" pana a inceput sa mearga tot mai bine. Azi dimineata, din pacate, exact aceleasi simptome. So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior. Are cineva idee unde as putea gasi? Chiar si second. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Revin cu aceeasi problema: blocul de semnalizare. Am fost ieri la mecanicul meu, am desfacut blocul, am scos tot ce era in el, am curatat interiorul si fiecare piesa cu spray special, am suflat cu aer, le-am pus la loc, am gresat f putin tot mecanismul, am probat: mergea cu mici ezitari. Am mai "exersat" pana a inceput sa mearga tot mai bine. Azi dimineata, din pacate, exact aceleasi simptome. So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior. Are cineva idee unde as putea gasi? Chiar si second. Multumesc. Am incercat sa-ti trimit PM, dar nu accepti mesaje private. Am eu comanda electrica de CBR si din cate m-am uitat este aceeasi. Trebuie masurat diametrul ghidonului sa vezi daca este tot de 22mm. Astept raspuns PM daca te intereseaza, eu sunt din Bucuresti. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 Revin cu aceeasi problema: blocul de semnalizare. Am fost ieri la mecanicul meu, am desfacut blocul, am scos tot ce era in el, am curatat interiorul si fiecare piesa cu spray special, am suflat cu aer, le-am pus la loc, am gresat f putin tot mecanismul, am probat: mergea cu mici ezitari. Am mai "exersat" pana a inceput sa mearga tot mai bine. Azi dimineata, din pacate, exact aceleasi simptome. So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior. Are cineva idee unde as putea gasi? Chiar si second. Multumesc. sa mi dau si eu cu parerea motocicletele nu au releu de semnalizare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 ba au si mtocicletele relee de semnalizare. la vtec-uri (si probabil si la predesoare) releul este in spatele bordului prins intre releele de faza scurta si lunga si are doar doi pini. eu i-am gasit o alta utilizare celui vechi: l-am legat pe sistemul de frana si acum stopul de frana imi palpaie cand pun frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 21, 2011 Share Postat Aprilie 21, 2011 So, pana la urma cred ca ori placuta ori contactele de acolo sunt uzate, sau ceva nu mai sta la locul lui acolo ori si-a facut joc aiurea. Ideea este ca mi-ar trebui, daca nu tot blocul, macar mecanismul din interior. Eu as mai verifica o data , putin probabil ca la un vfr800 sa se fi uzat deja pastilele alea incat sa faca asa figuri. Totusi e posibil sa fie oxidate si sprayul de contacte sa nu fi fost prea grozav. Incearca si cu un pic de smirghel fin. VFR-ul meu e din 88 , are 85kkm pe bord si o singura data mi-au facut probleme semnalele, dupa vreo 800-1000km de ploaie continua. Acasa le-am rezolvat cu putin spray. Exista si posibilitatea ca releul sa fie defect( sau vreun contact imperfect pe la vreo mufa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 sa mi dau si eu cu parerea motocicletele nu au releu de semnalizare? Am verificat releul. Functioneaza la parametrii. Mesaj completat Eu as mai verifica o data , putin probabil ca la un vfr800 sa se fi uzat deja pastilele alea incat sa faca asa figuri. Totusi e posibil sa fie oxidate si sprayul de contacte sa nu fi fost prea grozav. Incearca si cu un pic de smirghel fin. VFR-ul meu e din 88 , are 85kkm pe bord si o singura data mi-au facut probleme semnalele, dupa vreo 800-1000km de ploaie continua. Acasa le-am rezolvat cu putin spray.Exista si posibilitatea ca releul sa fie defect( sau vreun contact imperfect pe la vreo mufa). O sa ma apuc de puricat weekendul asta. Trebuie sa rezolv problema pana marti, cand sunt programat la identificare si ITP. Nu vreau sa ma trezesc cu surprize acolo. Merci mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Am verificat releul. Functioneaza la parametrii. Mesaj completat O sa ma apuc de puricat weekendul asta. Trebuie sa rezolv problema pana marti, cand sunt programat la identificare si ITP. Nu vreau sa ma trezesc cu surprize acolo. Merci mult Daca e doar Identificare RAR, atunci nu vei avea probleme. Daca e si ITP, atunci s-ar putea sa zica ceva. Daca nu ai ITP-ul expirat, nu e nevoie sa-l faci la RAR (banuiesc ca faci identificarea pt inmatriculare). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Daca e doar Identificare RAR, atunci nu vei avea probleme. Daca e si ITP, atunci s-ar putea sa zica ceva. Daca nu ai ITP-ul expirat, nu e nevoie sa-l faci la RAR (banuiesc ca faci identificarea pt inmatriculare). Da. Fac identificare, carte, ITP, tot. Motorul este adus proaspat in tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Prafuit Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Inseamna ca ii trebuie si ITP si omologare => trebuie sa fie optic ok si tehnic foarte bun ca sa nu te intoarca. Asa ca si semnalizarile trb sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 22, 2011 Share Postat Aprilie 22, 2011 Inseamna ca ii trebuie si ITP si omologare => trebuie sa fie optic ok si tehnic foarte bun ca sa nu te intoarca. Asa ca si semnalizarile trb sa mearga Obligatoriu Sa fie cu succesuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 23, 2011 Share Postat Aprilie 23, 2011 Inseamna ca ii trebuie si ITP si omologare => trebuie sa fie optic ok si tehnic foarte bun ca sa nu te intoarca. Asa ca si semnalizarile trb sa mearga eu in 2008 cand mi am inscris motorul adus de dincolo nu sau uitat decat la serii, iau facut poza sau uitat sa nu fie furata dar nu ma intrebat nimeni de semnalizari sau far.poate erau prea ocupati cine stie.asa ca poti sa risti si fara semnalizari cum crezi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.