aurelyan Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 salut.care stiti ce verifica astia cand iti fac itp ul?ca trebuie sa ma duc sa il fac si nu as vrea sa platesc reexaminarea.multumesc. In linii mari e ca la auto. In primul rand verifica serii sasiu si motor, franele, luminile ( intreaba de xenon ), anvelopele sa fie cele din carte/talon... Nu mai tin minte daca si noxele... La mine nu a durat mai mult de 15 min. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefanbh Postat Aprilie 6, 2012 Share Postat Aprilie 6, 2012 (editat) In linii mari e ca la auto. In primul rand verifica serii sasiu si motor, franele, luminile ( intreaba de xenon), anvelopele sa fie cele din carte/talon... Nu mai tin minte daca si noxele... La mine nu a durat mai mult de 15 min. Imposibil sa fi durat 15 min , chiar daca NU se face conform normelor RAR(s ar verifica jocul la rulmenti,jug,si altele), iti face testul de frana(pe care apare data,ora si minutul) si astepti min 30 de min timp in care s ar face in mod normal toate verificarile....dar iti completeaza actele defapt intretimp. Iar apoi dp 30 min iti scoate verificarea. Oricum nici la RAR nici la alt autorizat RAR NU se verifica decat seriile, franele si eventual luminile . Atentie nu toate firmele mai sunt autorizate si au stant de frana pentru motoare După lungi călatorii prin tara si strainatate , in Cluj la un control de rutina al ploitiei ..am aflat ca nu mai aveam ITP ul valabil de ....cateva luni 600Ron amenda+talon retinut ..apoi ITP ul l am putut face numai la RAR Bihor(90 ron) Asfalt uscat si sa te bucuri de ea mdorin , frumoasa mai e ! Editat Aprilie 6, 2012 de stefanbh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelyan Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 (editat) Nu mai stiu acum daca fix 15 min, dar in jur de... asta fiind timpul pentru verificarea atelajului... Cu tot cu hatrogaraie, da, a durat cam juma' de ora... De verificat joc rulmenti, jug si altele, nici gand A costat 80 lei operatiunea; nu cred sa fie probleme cu valabilitatea. Editat Aprilie 9, 2012 de aurelyan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 astazi am facut itp ul.si a durat cam o ora pina am iesit de acolo.mi a verificat franele luminile ,semnalizarile si cauciucurile.asta a durat cam cinci minute.mai mult a durat pina mi a facut actele.nu e mare lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 @trogheru, la Cluj-N ai facut ITP-ul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 @trogheru, la Cluj-N ai facut ITP-ul ? la cluj l am facut dar nu la rar.l am facut in marasti pe str. campina parca. nici o problema simplu si usor,baieti ok.90 de roni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) Buna ziua si bine v-am gasit! De astazi proaspat posesor de VFR 750 RC 46 II . Revin zilele acestea cu poze. Editat Aprilie 11, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgem Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Ai fost cumva la RAR ieri pe la pranz cu motocicleta? Eu tocmai plecam de la cladirea unde se elibereaza actele cand au venit 2 baieti cu un VFR 750 si au "parcat" in stanga mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
almostcyborg Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Cu mentiunea ca ii RC36. Deci pana la urma, n-o fost sa fie nici XX, nici 800Fi. Cum de ai luat de 750 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Salut baieti, Am vrut sa schimb acum o saptamana filtrul de aer si am descoperit ca aveam de fapt filtru K&N, foarte putin murdar, pe care am si reusit sa-l curat si sa-l gresez. Arata excelent acum. Ideea este ca am ramas cu un filtru de aer nou nout, cu care nu am ce face. Daca va trebuie, il dau la pret redus. Putem vorbi la tel pt detalii: 0728 20 48 48 Numa' bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Buna ziua si bine v-am gasit! De astazi proaspat posesor de VFR 750 RC 46 II . Revin zilele acestea cu poze. "Best bike money can buy " Felicitari, asteptam poze si detalii. Te-a imbrobodit Dani sa iei Rc 36, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 (editat) Ai fost cumva la RAR ieri pe la pranz cu motocicleta? Eu tocmai plecam de la cladirea unde se elibereaza actele cand au venit 2 baieti cu un VFR 750 si au "parcat" in stanga mea. Salut! Nu, nu eram eu. Eu doar in seara aceasta ce am ajuns in posesia ei si nu mai trebuie sa trec pe la RAR, fiindca am luat-o gata inmatriculata in RO/TM. Cu mentiunea ca ii RC36. Deci pana la urma, n-o fost sa fie nici XX, nici 800Fi. Cum de ai luat de 750 ? Da, ai dreptate. Rusine mare Mea culpa. Mi-a atras atentia si vanzatorul, un bun prieten de-al meu. A fost o oferta ce apare asa, atat de rar, incat numai un nebun ar fi putut-o refuza. Referitor la concurenta ei - toate ofertele la timpul lor. Daca o mai schimb nu mai fac greseala asta de incepator, si anume, sa cumpar motocicleta primavara, in plin inceput de sezon. Niste preturi . "Best bike money can buy " Felicitari, asteptam poze si detalii. Te-a imbrobodit Dani sa iei Rc 36, nu? Servus, Gixu! Nu il stiu pe baiatul de care ai zis tu. Am luat-o pe cea cu care am mai facut cateva zeci de km buni, a prietenului despre care scriam si in topicul de comparatie. Este un VFR 750 din 1996. A fost, pur si simplu, o oferta de nerefuzat. Prietenul meu avea nevoie de o motocicleta universala - si ce poate fi mai bun decat un Transalp in cazul acesta - iar eu vroiam un motor de ture pe sosele impecabile pe zona de vest a tarii si peste granita. A fost situatia ideala, la momentul potrivit. In conditiile in care ceea ce caut eu ma ducea, adusa de afara, cu inmatriculat cu tot la minim 2800 euro (realist vorbind, la 3000 de euro), ocazia de astazi numai un nebun ar fi ratat-o. Are Michelin Pilot Road DOT 2011 montate noi la @mac anul trecut in vara, antigelul schimbat si curatata instalatia anul trecut prin toamna, anul acesta schimbat uleiul + filtrul, are suporti de bagaje + 2 genti laterale, mi-am facut eu cadou de motor nou un super tankbag Givi de la Chisineu Cris de unde am luat Transalpul cu prietenul meu si are ungator de lant. Trebuie schimbate doar placutele fata, lucru pe care am sa il fac cat se poate de curand, fiindca nu imi plac deloc cum franeaza pentru stilul cum se arunca bomba asta mica de la semafor. Cineva era trist sa o vada plecand Editat Aprilie 11, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Dani este baiatul caruia i-am vandut eu VFR-ul( Arcgotic), e tot din Tm, tot ex endurist, de aici si intrebarea. Mobra arata super bine, gentile fac toti banii, mai ai sa-i schimbi toba. Cu toba stock nu mai suna ca un Ferrari Pe langa placute, poti sa mai "arunci" banii si pe 2 furtune metalice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Dani este baiatul caruia i-am vandut eu VFR-ul( Arcgotic), e tot din Tm, tot ex endurist, de aici si intrebarea. Mobra arata super bine, gentile fac toti banii, mai ai sa-i schimbi toba. Cu toba stock nu mai suna ca un Ferrari Aaa! Nu stiam. M-am intalnit o singura data cu el, scurt de tot, nici 5 minute. Nu stiam ca si-a luat VFR. Si, te rog , expresia "tot ex endurist" din citatul de mai sus nu este corecta. Just joking. Tenerele ramane in continuare pentru oras si soft enduro-turism, dar 400 EXC-ul nu a iesit deloc din sufletul meu. Cine a facut odata enduro si i-a placut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Raul, sa o folosesti sanatos! Arata impecabil! Cat a costat, daca nu e secret? Hai ca ne vedem intr-o zi, toti VFRisti din TM, zona, sa le admiram Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Gixu, vezi ca nu sunt ex endurist te rog! chiar am executat o saritura cu Dominatorul in weekend, de era sa pierd controalele la aterizare ) Raul, ti-am scris un PM, legat de radiatorul de ulei, sunt interesat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 My bad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Buna seara .Am o problema ce nu-i gasesc rezolvare,poate ma ajutati voi.Motoreta este vfr 800 vtec (2007). Nu pot sa o opresc chiar daca scot cheia din contact.Am verificat toate releele de pe ea.Intr-un moment de disperare le-am scos de pe moto,continua sa functioneze chiar si fara ele.Nu o pot opri decat daca scot borna de la baterie. Nu stiu ce sa-i mai fac.Daca aveti o idee va rog sa nu ezitati. multumesc. Editat Aprilie 12, 2012 de laura_tazy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Buna seara .Am o problema ce nu-i gasesc rezolvare,poate ma ajutati voi.Motoreta este vfr 800 vtec (2007). Nu pot sa o opresc chiar daca scot cheia din contact.Am verificat toate releele de pe ea.Intr-un moment de disperare le-am scos de pe moto,continua sa functioneze chiar si fara ele.Nu o pot opri decat daca scot borna de la baterie. Nu stiu ce sa-i mai fac.Daca aveti o idee va rog sa nu ezitati. multumesc. cred ca este in mod sigur din contact (de la cheie). nu decupleaza. oricum hazlie situatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
laura_tazy Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Sunt de acord cu lucrul asta dar are H.I.S.S . Am scos mufele de la contact si de la H.I.S.S. , degeaba.Nu se opreste. Scos mufele de la relee,contact si H.I.S.S. .Nici un rezultat.Inca ceva,am scos si mufa de la releul de pornire,degeaba.Singurul mod de a opri utilajul fara sa scot borna este sa scot mufa de la releul de pornire si siguranta care porneste pompa de benzina,daca scot numai una din ele ,indiferent care,mobra nu se opreste. Va rog sa nu ma trimite-ti cu ea la preot,vreau un raspuns tehnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) ... pfoaaaaa ! Pai bine mai Raul, ... rosie ? Nu se poate ! Nu te poti plimba cu o motocicleta rosie ! ... auzi, ... rosie ! Rosu este pentru fete ! Altfel ... sa o stapanaesti sanatos si sa te bucuri de ea ! Strasnica mobra ti-ai luat ! Sa te poarte sanatos pe unde vrei tu ! Si ai grija cu ea ! La un moment dat poti fi vrajit de viteza si de cuplu, moment in care ........ ti-a tras'o ! ... vorbesc din experinenta, din pacate pentru mine ! Multumesc de urari, domnule! Sincer, mie rosul imi place cel mai mult la VFR. Mi se pare culoarea emblematica pentru ea. Si 800 FI tot rosie am vrut ca prima optiune. "Rosu este pentru fete" - So be it ! Referitor la viteza si cuplu - Da, aveam astazi niste ranjete in casca ceva de speriat. 100 intr-a doua, asa, din incheietura. Vin de pe un motor ce prinde 145 kmh maxim, la vale, seara, pe racoare, ca sa intelegi momentul de minim extaz. Doamne fereste cu incidentele! Am avut suficiente trante pe asfalt, am invatat destul de dureros din ele, dar neprevazutul unei pete de ulei, nisip, etc sau al unui idiot nu il poti elimina niciodata. Sper sa nu fie cazul fiindca motocicleta asta face vitezele de pana pe la 200 kmh sa para ceva foarte normal. I-am facut plinul in buza si am scos-o astazi pe autostrada TM-AR, vreo 15 km dus si apoi back. Nu imi venea sa cred ca o Skoda poate tine constant 220 kmh. La 240 s-a dat la o parte si a trecut pe banda intai. Ne felicitam reciproc, hi5, din astea . Insa in oras nu este mai deloc in elementul ei. Sau nu sunt eu in elementul meu cu ea. Fata de bicicleta de Tenere.... Treptele I si II subturate sunt pain in the ass. Prin parcarea subterana de la Mall, in plina aglomeratie de Paste "murea" de drag, cu a-ntaia si mai si patinat pe ici-colo. Am facut o pauza de telefon in Unirii si i-am mai facut cateva poze. In rest, ne obisnuim usor usor unul cu celalalt. Este altceva cand este a ta. O asculti altfel, nu doar te distrezi cu ea, ca atunci cand ai imprumutat-o. Neaparat, asa, cu majuscule, trebuie sa ii schimb placutele frana fata. Editat Aprilie 12, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Buna seara .Am o problema ce nu-i gasesc rezolvare,poate ma ajutati voi.Motoreta este vfr 800 vtec (2007). Nu pot sa o opresc chiar daca scot cheia din contact.Am verificat toate releele de pe ea.Intr-un moment de disperare le-am scos de pe moto,continua sa functioneze chiar si fara ele.Nu o pot opri decat daca scot borna de la baterie. Nu stiu ce sa-i mai fac.Daca aveti o idee va rog sa nu ezitati. multumesc. Off topic ! Foarte multi nu au reusit sa le mai porneasca ! Ar trebui sa te bucuri ! Iarta-mi gluma daca nu ai gustat-o ! on topic : problema nu poate fi decat de la un contact electric care ar putea fi oxidat si nu mai inchide circuitul pe oprire . Butonul rosu de pe ghidon functioneaza ? Editat Aprilie 12, 2012 de Arthur TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Toba, toba , toba Apropo de elasticitatea motor-cutie, VFR-ul a fost singura mobra (sport) cu care puteam sa merg linistit seara prin oras cu treptele 5-6, fara sa sar aproape deloc peste cei 10 KMh over. Evident, fara reprize, mers batranesc, chillout. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 (editat) Toba, toba , toba Apropo de elasticitatea motor-cutie, VFR-ul a fost singura mobra (sport) cu care puteam sa merg linistit seara prin oras cu treptele 5-6, fara sa sar aproape deloc peste cei 10 KMh over. Evident, fara reprize, mers batranesc, chillout. Toba eram f. hotarat sa o schimb fiindca suna prea electric si incet in ture mici, dar am constatat astazi ca, de la 6-7000 in sus, suna cat se poate de fain si suficient de tare cat sa nu ma deranjeze la viteze de croaziera de 140-160. Peste 160 oricum nu o mai aud. Nu stiu, ma mai gandesc. Dar, sunt destul de sigur ca ma apuc de altele inainte - de exemplu, mai degraba, de parbriz inalt. Am sa incerc si eu testul tau, dar am un feeling ca nu o sa mearga. La a mea nu ii place deloc sub 2000-2500 rpm. Editat Aprilie 12, 2012 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Aprilie 12, 2012 Share Postat Aprilie 12, 2012 Sub 2000 e si aiurea sa o tii. Nu mai stiu exact in cate ture, dar in a 6-a poti sa mergi lejer cu 70-80 fara sa o simti cocosata. Nu ai gaz pt sprint, dar daca alegi sa mergi asa, nici nu ai nevoie. In privinta trompetei, daca ai cand, mergi de o asculta pe a lu' Dani, fara DB-killer. O sa te indragostesti. Parbrizul este o investitie f buna,la fel si niste prelungiri pt carene, in zona genunchilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.