Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Serj, poate n-ai tu multe poze, da' in schimb ar trebui sa ai vreo 2 filmulete biggrinbounce2.gif

 

Din punctul meu de vedere, a fost fain. Ne-am simtit bine, desi vremea n-a tinut foarte mult cu noi. Iar eu, unul, am cunoscut niste oameni de nota 10. beer.gif

Imi pare rau de pataniile lui Tudor, Otilia si Gomez ca desi au pornit din timp, din cauza problemelor si a vremii au ajuns abia sambata seara.

 

 

Intr-adevar nu ne-am organizat noi foarte mult, a fost mai mult o treaba ad-hoc insa a iesit ok avand in vedere timpul scurt. Din ce s-a discutat acolo privitor la organizare, pe viitor speram sa putem organiza ceva anuntat mai din timp si planuit mai in detaliu. Precizez ca nu au fost probleme sau discutii acum pe tema asta, insa ne-am dat seama ca putem si mai bine thumb.gif

 

 

 

Pozele de la mine le voi pune diseara cand ajung acasa.

 

 

 

Salutari tuturor si ma bucur ca v-am cunoscut si-n persoana pe cei care ati fost la intrunire.

Editat de gabitzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

da asteptam mai multe poze si de ce nu si un link de pe transfer.ro de la fotografii profesionisti :rolleyes: ca sincer nu am avut loc de ei,ba chiar mai rau mi`a fost si rusine sa imi scot aparatul nostru ( bine al meu nu are obictiv de ala de tun :unsure: ) :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uit la poze si imi dau seama ca al meu ar fi dat foarte aiurea pe langa toate VFR-urile stock :D ; cu toate astea regret ca nu am putut ajunge ... poate la anu organizam mai din timp treaba ca sa imi pot programa iesirea :grinbandit:

post-18053-0-48510500-1347897542_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu porneste si doar se aude releul de pornire, problema imediata este bateria goala si trebuie sa faci cumva sa pornesti motocicleta - alta baterie, fire trase de la o alta baterie sau, in caz extrem, impinsa. Dupa pornire, ia un voltmetru si masoara tensiunea pe baterie - cu motorul pornit - si vezi ce-ti da. La relanti ar trebui sa citesti putin peste 13 iar pe la 3-4 mii de ture in jur de 14. Cu faza lunga (implicit si cea scurta) aprinsa tensiunea ar trebui sa scada usor. Daca ai valori mult diferite de cele mentionate atunci releul e pe duca - daca nu-i deja dus. Daca insa ai aprox valorile mentionate mai sus atunci e bateria. Rog colegii care citesc si au alte opinii sau corectii sa le spuna.

Daca nu ma insel, releul de incarcare la gen 5 este undeva sub sea - pune-i un ventilator de calculator sa-i faci viata mai usoara :laugh:

 

Multumesc mult! :kiss:

 

Am reusit sa-i dau de cap. Am incarcat-o putin de la masina si a pornit. Am dat drumu la faza scurta, dupa care am lasat-o pe faza lunga. M-am invartit putin cu ea si am lasat-o oprita un pic. Am incercat sa o pornesc iar si o ia fara probleme. Deci in principiu este pe duca bateria?

 

Inca o intrebare. La ce temperatura trebuie sa stea motorul in parametrii normali?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

nu nu am fost la sighisoara,desi imi propusesem.am uitat de intalnirea asta.

daca nu ma sunat nimeni sa mi aminteasca mi am facut zborurile la Bran si m am intors in B.

 

in alta ordine de idei ,legat de baterie

dupa ce m am intors din tura nu a mai vrut sa mi porneasca

bateria era pe duca de cand am luat o si vanzatorul ma avertizat ca e buna doar pana acasa,insa eu am pus optimate 4 pe ea si ma dus fara probleme ultimele 3 luni.

m am dus si i am cumparat baterie noua de la varta de la Obor,str masina de paine,-180lei-numai ca astia nu mi pot da garantie la ea ca cica nu mi incarca releul

adevarul este la relanti sta la 13 iar cand o turez scade la 12

ce dracu sa fac?

o sa mi manance bateria in timp?

imi trebuie alt releu?

 

cand ma pregateam sa o ridic in rang deasupra bmw urilor detinute...ca e fara cusururi...

ii facusem si poza

post-46672-0-13943500-1347915439_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare

nu nu am fost la sighisoara,desi imi propusesem.am uitat de intalnirea asta.

daca nu ma sunat nimeni sa mi aminteasca mi am facut zborurile la Bran si m am intors in B.

 

in alta ordine de idei ,legat de baterie

dupa ce m am intors din tura nu a mai vrut sa mi porneasca

bateria era pe duca de cand am luat o si vanzatorul ma avertizat ca e buna doar pana acasa,insa eu am pus optimate 4 pe ea si ma dus fara probleme ultimele 3 luni.

m am dus si i am cumparat baterie noua de la varta de la Obor,str masina de paine,-180lei-numai ca astia nu mi pot da garantie la ea ca cica nu mi incarca releul

adevarul este la relanti sta la 13 iar cand o turez scade la 12

ce dracu sa fac?

o sa mi manance bateria in timp?

imi trebuie alt releu?

 

cand ma pregateam sa o ridic in rang deasupra bmw urilor detinute...ca e fara cusururi...

ii facusem si poza

Da, trebuie sa schimbi releul de incarcare si totodata sa verifici infasurarile statorului. In mod normal tensiunea nu trebuie sa iti scada sub 13,6 V deci 13 si sub sunt valori ce indica descarcare ,nu incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai daca auzitzi pe cineva care este interesat,imi dau VFR`ul :

http://www.bikeshop....c=1&zoom=1#foto

motiv : Serj stie de ce :)) :cheers:

 

Numa' Serj stie?! Noi nu?! mwink.gif

 

cand ma pregateam sa o ridic in rang deasupra bmw urilor detinute...ca e fara cusururi...

ii facusem si poza

 

Tot poti s-o ridici linistit in rang, singura ei problema e releul de incarcare. Si daca iei unul aftermarket, ai sanse mari s-o rezolvi si pe-aia pentru un lung timp.thumb.gif

 

 

In alta ordine de idei, imi pare rau ca n-am apucat aseara sa pun pozele, sper sa rezolv in seara asta.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cateva luni in urma eu as fi dat vfr-ul pt un BMW 1300 GT. Tu pt ce-l dai?

eu il vreau pt un "Big Brother" ST 13000 PanEuropean :) :rolleyes:

 

 

aveti si varianta HD +3D :))

 

smok3, ai vazut pana la urma jucarica din praid ?

nu dar daca dau VFR`ul sigur o sa o vad :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma uit la poze si imi dau seama ca al meu ar fi dat foarte aiurea pe langa toate VFR-urile stock :D ; cu toate astea regret ca nu am putut ajunge ... poate la anu organizam mai din timp treaba ca sa imi pot programa iesirea :grinbandit:

 

 

Eu zic ca te inseli si ar fi dat foarte bine langa celelalte! Te asteptam data viitoare :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare bine ca am intrat si eu in randul VFR-istilor :bounce:. Urmeaza ca la inceputul saptamanii sa-l inmatriculez pe numele meu. :cheers:

 

Multumesc din nou S3RJ si ciprinakos pentru rabdare si informatii. Sunt novice... :D

post-69403-0-40698500-1348085220_thumb.jpg

post-69403-0-10357300-1348085231_thumb.jpg

post-69403-0-31325400-1348085243_thumb.jpg

post-69403-0-61489900-1348085256_thumb.jpg

Editat de stely_yoo
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare bine ca am intrat si eu in randul VFR-istilor :bounce:. Urmeaza ca la inceputul saptamanii sa-l inmatriculez pe numele meu. :cheers:

 

Multumesc din nou S3RJ si ciprinakos pentru rabdare si informatii. Sunt novice... :D

Pacat ca nu ai intrebat si cum se leaga o mobra pe platforma ... nu iti zic cu nici o rautate, doar ca daca ar fi picat, mobra ta pica ... :cheers:

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pacat ca nu ai intrebat si cum se leaga o mobra pe platforma ... nu iti zic cu nici o rautate, doar ca daca ar fi picat, mobra ta pica ... :cheers:

 

Intr-adevar aici am avut o mare problema...nici proprietarul si nici noi nu stiam sa o ancoram, dar a fost ok. Ne-am intors fara griji 600 de km cu ea, inclusiv pe serpentine :bounce:

Exista o schita ceva sau niste puncte cheie de unde se ancoreaza o motocicleta? Mi-ar fi de folos pe viitor. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal tre sa il legi de suportii de scara din spate si sa o tragi cat sa comprimi suspensia ca sa nu topaie pe platforma, pe fata se leaga in scurt pe sub carena de jugul inferior, incercand la fel sa comprimi furca, apoi la final tragi o chinga prin roata fata sa nu se plimbe fata-spate la franari sau accelerari. Daca mergi la drum lung si esti paranoic si/sau vreu sa fii sigur ca nu se intampla nimic, mai pui inca un set de chingi, st-dr la mijlocul motocicletei ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...