Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu cunosc prea bine modelul VTEC ca sa pot spune daca se potriveste sau nu. Dar stiu ca la VFR 750 F si VFR 800 FI merge adaptat la sigur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intrebare de la incepator intr-ale VFR-ului (si nu numai): unde pot gasi (daca pot) crash pad-uri pentru RC46-le meu? Eu am tot cautat si nu am reusit sa gasesc nimic out-of-the-box, bolt-on.

Multumesc anticipat!

eu am facut pe comanda200lei la bogdan -Buduru- 0721939183 buc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Intrebare de la incepator intr-ale VFR-ului (si nu numai): unde pot gasi (daca pot) crash pad-uri pentru RC46-le meu? Eu am tot cautat si nu am reusit sa gasesc nimic out-of-the-box, bolt-on.

Multumesc anticipat!

 

Te pot ajuta cu, probabil cele mai bune crash pads pe care le-am folosit:

http://www.rg-racing.com/browseBike/Honda/VFR800_v-tec/2003.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici...

 

same old same old ...

voltmetru meu spune asa:

in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V

cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000

 

valorile sunt indiferent de temperatura motorului.

 

alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri.

 

releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii.

 

acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace...

 

 

pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici...

 

same old same old ...

voltmetru meu spune asa:

in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V

cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000

 

valorile sunt indiferent de temperatura motorului.

 

alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri.

 

releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii.

 

acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace...

 

 

pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V :)

Masoara curentul fix la iesirea din releu, daca ai mai mult decat la baterie, mai mult cu 1v sa zicem inseamna ca ceva se intampla pe traseu, daca diferenta e f mica inseamna ca e releul de vina. Tind sa cred ca asta si e, adica releul, odata ce zici ca alt releu incarca normal ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici...

 

same old same old ...

voltmetru meu spune asa:

in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V

cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000

 

valorile sunt indiferent de temperatura motorului.

 

alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri.

 

releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii.

 

acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace...

 

 

pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V :)

 

E normal.

Bateria de cand n-ai schimbat-o?

Editat de B.B.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici...

 

same old same old ...

voltmetru meu spune asa:

in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V

cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000

 

valorile sunt indiferent de temperatura motorului.

 

alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri.

 

releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii.

 

acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace...

 

 

pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V :)

 

Ce voltaj alternativ ai pe cele trei faze doua cate doua (minim 55V)?

 

12.8 volti la 5000 de ture cu faza lunga aprinsa - nu e bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masoara curentul fix la iesirea din releu, daca ai mai mult decat la baterie, mai mult cu 1v sa zicem inseamna ca ceva se intampla pe traseu, daca diferenta e f mica inseamna ca e releul de vina. Tind sa cred ca asta si e, adica releul, odata ce zici ca alt releu incarca normal ...

tensiunea e aceeasi, pentru ca e un fir rosu gros care duce de la releu fix in baterie

gabitzu zicea bine, am pus releul meu la alt vfr si se comporta normal

 

E normal.

Bateria de cand n-ai schimbat-o?

mie normal mi s-ar parea sa cresca voltajul putin la cresterea turatiilor

bateria e luata anul trecut, asa facea si cu bateria veche

 

Ce voltaj alternativ ai pe cele trei faze doua cate doua (minim 55V)?

 

12.8 volti la 5000 de ture cu faza lunga aprinsa - nu e bine.

 

pleaca de la 14-15 volti la relanti pe faza si ajunge pe la 110V

 

12.8 volti stiu ca nu e bine, de aia am scris postul de mai sus :)

 

 

 

 

 

intrebare: cand cresti in turatii ce mananca mai mult curent? teoretic se duc mai multe scantei la bujii. ar putea fi ceva la bobine? de sa manance asa mult curent ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tensiunea e aceeasi, pentru ca e un fir rosu gros care duce de la releu fix in baterie

gabitzu zicea bine, am pus releul meu la alt vfr si se comporta normal

 

mie normal mi s-ar parea sa cresca voltajul putin la cresterea turatiilor

bateria e luata anul trecut, asa facea si cu bateria veche

 

 

pleaca de la 14-15 volti la relanti pe faza si ajunge pe la 110V

 

12.8 volti stiu ca nu e bine, de aia am scris postul de mai sus :)

 

 

 

 

 

intrebare: cand cresti in turatii ce mananca mai mult curent? teoretic se duc mai multe scantei la bujii. ar putea fi ceva la bobine? de sa manance asa mult curent ?

Nu cred ca se duce direct in baterie, la motoarele mai noi, si nu numai, se duce in releul de pornire, trece prin releu si prin siguranta de 30A apoi pleaca spre baterie. Am patit de mult ori sa fie de vina doar siguranta de 30A (oxidata si/sau contact imperfect). Poate nu pare logic dar e, cand prin siguranta trece un flux mare de curent nu e nici o probleme, se sudeaza temporar si curentul trece, dar ulterior dupa ce motorul porneste, din cauza vibratiilor contactul devine imperfect.

 

 

 

 

@ciprianakos ai rezolvat pana la urma cu discul ala ?

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt a evita/elimina probl cu pierderile de curent/tensiune, cand am aj in America, mi-am luat VFRness-ul - asa am derivat si consumatorii majori de pe firele subdimensionate stock pe unul zdravan (diametru-i de 3-4 mm) folosit la reefer-ele navale.

 

@ThunderByte: Discul nu l-am montat. Multumesc pt legatura. Inca astept sa-mi vina de la Buc placute frana, semiringurile (sper c-asa le zice) de ulei si praf pt furca si uleiul de furca. Am zis sa le pun pe toate odata. Am de modificat putin rotorul ABS-ului. Discul de mi-a venit nu are gauri filetate pt el asa ca vreau sa-l duc la un strungar sa incerce sa-mi mareasca urechile de prindere pt a-l putea prinde cu suruburile normale de disc. Intre timp, astazi, am vazut ca-mi curge ulei de la amortizorul stanga al furcii :(. Bine c-am comandat deja si am planificat un overhaul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee - presiunea la benzina, pompa de benzina, filtrul. Mie dupa ce vad in filmulet imi pare ca are ceva presiune initial incat sa alimenteze bine.. (probabil acumulata inainte de pornire) apoi dupa ce pierde presiunea.. moare.

Verificati traseul de benzina.. pompa.

 

Mersi de sfaturi BB, pana la urma am descoperit problema, mama ei de treaba a la japo. Mufa de TPS si de MAP sunt identice, pana si firele au aceiasi culoare. Cum noi n-am fost atenti cand am desfacut si nici cand am pus la loc si TPS-ul vine sub filtrul de aer, cum bine zicea ThunderByte.... am incurcat mufele intre ele.

Azi cand am desfacut iar tot si-am vazut sub filtru mufa, imediat mi-a picat fisa ca e posibil sa le fi incurcat. Pana la urma agitatie mare pentru nimic, cum ma si gandeam ca o sa fie la final :crack:

Asa ca atentie mare, daca patiti ca mine, verificati mufele (TPS cu MAP). :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi BB, pana la urma am descoperit problema, mama ei de treaba a la japo. Mufa de TPS si de MAP sunt identice, pana si firele au aceiasi culoare. Cum noi n-am fost atenti cand am desfacut si nici cand am pus la loc si TPS-ul vine sub filtrul de aer, cum bine zicea ThunderByte.... am incurcat mufele intre ele.

Azi cand am desfacut iar tot si-am vazut sub filtru mufa, imediat mi-a picat fisa ca e posibil sa le fi incurcat. Pana la urma agitatie mare pentru nimic, cum ma si gandeam ca o sa fie la final :crack:

Asa ca atentie mare, daca patiti ca mine, verificati mufele (TPS cu MAP). :cheers:

Told ya!(e al doilea pe seara asta) :))

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi BB, pana la urma am descoperit problema, mama ei de treaba a la japo. Mufa de TPS si de MAP sunt identice, pana si firele au aceiasi culoare. Cum noi n-am fost atenti cand am desfacut si nici cand am pus la loc si TPS-ul vine sub filtrul de aer, cum bine zicea ThunderByte.... am incurcat mufele intre ele.

Azi cand am desfacut iar tot si-am vazut sub filtru mufa, imediat mi-a picat fisa ca e posibil sa le fi incurcat. Pana la urma agitatie mare pentru nimic, cum ma si gandeam ca o sa fie la final :crack:

Asa ca atentie mare, daca patiti ca mine, verificati mufele (TPS cu MAP). :cheers:

he he ... fir'ar mufele... bine ca le-ai descurcat ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, deci o sa imi iau un VFRness si mi-a placut si priza asta de 12 V

sa vedem daca tot asa mai face :)

Cand/daca dai comanda mai cere si un astfel de releu http://www.wiremybike.com/hid-lighting-hid-partsaccessories-voltage-latch-relay-p-690.html

Iti trimit banii cand/cum vrei. Ma gandesc sa iesim mai ieftin cu transportul.

Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie normal mi s-ar parea sa cresca voltajul putin la cresterea turatiilor

bateria e luata anul trecut, asa facea si cu bateria veche

 

NU, normal e sa scada voltajul odata cu cresterea turatiei. Si o sa-ti explic si de ce.

E vorba de cum lucreaza orice regulator.

Si releul de pe motocicleta asta e REDRESOR- REGULATOR.

Cele 3 faze care vin de la "alternator" sunt in curent alternativ.

In releu exista o punte redresoare trifazata care transforma curentul alternativ trifazat in curent continuu. Tenziune alternativa trifazata in tensiune continua.

Dupa redresorul asta trifazat urmeaza imediat regulatorul, care are rolul de a mentine tensiunea continua de la iesirea redresorului in limita de 12-14V tensiune continua.

Pe masura ce turatia motorului creste - tensiunea alternativa trifazata la iesirea alternatorului creste si ea, creste si tensiunea la iesirea redresorului.

Cand tensiunea continua de la iesirea redresorului atinge pragul stabilit in regulator de 14V sau cat o fi regulatorul intra in functiune si incepe "sa taie" o faza din cele 3 de la iesirea din alternator - intrarea in redresor. Automat tensiunea de iesire continua scade sub 14V sau sub prag... pe masura ce scade si ajunge la un prag minim regulatorul iar cupleaza a 3-a faza.. tensiunea de iesire iar creste.. si tot asa.

La turatia de relanti in mare parte regulatorul nici nu lucreaza, ce masori tu acolo 13,ceva e exact ce iese din redresor cu cele 3 faze de intrare, tensiunea "ne-regulata" -pe masura ce turatia creste regulatorul intra in functiune si-ti reguleaza tensiunea la 12,ceva sau cat masori tu acolo.

Deci, e cat se poate de normal.

 

Apoi, oameni buni, sa fie o data clar pentru toata lumea, aparatele de masura pe care le folosim noi in mod obisnuit au o marja de eroaare destul de mare. Conteaza chiar si modul cum se face masurarea, parazitii pe care ii produce motorul, samd. Daca tu masori cu aparatul tau 12,7V fii sigur ca nu aia e valoarea reala, cu inca 3-4 aparate daca masori o sa obtii date diferite.

Apoi, daca releul-regulator nu ti-ar furniza o tensiune suficienta un lucru simplu s-ar intampla: nu ti s-ar mai incarca bateria, chiar si dupa un drum de 10-20km ai avea bateria complet moarta si ai ramane in drum.

Asa ca iti faci griji de pomana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de sfaturi BB, pana la urma am descoperit problema, mama ei de treaba a la japo. Mufa de TPS si de MAP sunt identice, pana si firele au aceiasi culoare. Cum noi n-am fost atenti cand am desfacut si nici cand am pus la loc si TPS-ul vine sub filtrul de aer, cum bine zicea ThunderByte.... am incurcat mufele intre ele.

Azi cand am desfacut iar tot si-am vazut sub filtru mufa, imediat mi-a picat fisa ca e posibil sa le fi incurcat. Pana la urma agitatie mare pentru nimic, cum ma si gandeam ca o sa fie la final :crack:

Asa ca atentie mare, daca patiti ca mine, verificati mufele (TPS cu MAP). :cheers:

Bine ca ati rezolvat pana la urma. Eu v-am zis initial sa re-verificati tot ce-ati montat la loc acolo, am zis de furtunase. .dar bine ca au fost doua mufe! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi, oameni buni, sa fie o data clar pentru toata lumea, aparatele de masura pe care le folosim noi in mod obisnuit au o marja de eroaare destul de mare.

 

Cat de mare?

Am masurat cu multimetru ieftinache si cu Fluke metrologizat si tensiunea la bornele bateriei era in aceeasi zecime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma refeream neaparat la cea intrinseca a aparatelor, aia e mentionata in fisa tehnica a fiecaruia in parte, chiar si pe spate, dar mai mult la conditiile in care se fac masurarea. Aia e in jur de 5-10% si depinde de calitatea/pretul lui.

Conteaza mult si: bateria aparatului de masura, locul unde se face contactul cu sondele de masurare si nu in ultimul rand modul cum este folosit aparatul conteaza foarte mult. Motorul pornit poate iarasi sa induca un bruiaj in aparat care sa-l faca sa afiseze date eronate.

Nu poti sa iei de bune neaparat niste valori pe care ti le spune cineva pe internet ca le-a obtinut, pentru ca nu cunosti persoana, nu ai asistat la masurare, nu stii ce aparat foloseste, cum il foloseste, s.a.m.d.

La asta ma refeream.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...