graurcristi Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 pe vtec se poate adapta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NVS Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Nu cunosc prea bine modelul VTEC ca sa pot spune daca se potriveste sau nu. Dar stiu ca la VFR 750 F si VFR 800 FI merge adaptat la sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salut! Intrebare de la incepator intr-ale VFR-ului (si nu numai): unde pot gasi (daca pot) crash pad-uri pentru RC46-le meu? Eu am tot cautat si nu am reusit sa gasesc nimic out-of-the-box, bolt-on. Multumesc anticipat! eu am facut pe comanda200lei la bogdan -Buduru- 0721939183 buc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 Salut! Intrebare de la incepator intr-ale VFR-ului (si nu numai): unde pot gasi (daca pot) crash pad-uri pentru RC46-le meu? Eu am tot cautat si nu am reusit sa gasesc nimic out-of-the-box, bolt-on. Multumesc anticipat! Te pot ajuta cu, probabil cele mai bune crash pads pe care le-am folosit: http://www.rg-racing.com/browseBike/Honda/VFR800_v-tec/2003.aspx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 3, 2013 Share Postat Iunie 3, 2013 ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici... same old same old ... voltmetru meu spune asa: in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000 valorile sunt indiferent de temperatura motorului. alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri. releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii. acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace... pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici... same old same old ... voltmetru meu spune asa: in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000 valorile sunt indiferent de temperatura motorului. alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri. releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii. acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace... pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V Masoara curentul fix la iesirea din releu, daca ai mai mult decat la baterie, mai mult cu 1v sa zicem inseamna ca ceva se intampla pe traseu, daca diferenta e f mica inseamna ca e releul de vina. Tind sa cred ca asta si e, adica releul, odata ce zici ca alt releu incarca normal ... Editat Iunie 4, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii. El zice ca releul lui, pus pe alta mobra, merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici... same old same old ... voltmetru meu spune asa: in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000 valorile sunt indiferent de temperatura motorului. alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri. releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii. acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace... pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V E normal. Bateria de cand n-ai schimbat-o? Editat Iunie 4, 2013 de B.B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 ca tot vad ca au aparut mai multi sfatuitori tehnici... same old same old ... voltmetru meu spune asa: in stationare cu motorul pornit la relanti cu becurile aprinse voltmetru meu zice 13.7 - 13.9V cand plec incepe sa scada, pe la 5000 rpm imi arata 12.9 - 12.8. 12.8V fiind minimul la orice turatii > 5000 valorile sunt indiferent de temperatura motorului. alternatorul da aceeasi tensiune pe oricare din cele 3 fire masor, si functioneaza in parametri. rezistenta pe oricare dintre cele 3 fire e in parametri. releul pus pe alt vfr 800 se comporta normal, nu scade in turatii. acelasi lucru face si cu motul si cu motorex si cu repsol. toate 10w40. deci as lasa alternatorul in pace... pana la urma nu ma deranjeaza foarte mult, important e sa nu scada sub 12.8V Ce voltaj alternativ ai pe cele trei faze doua cate doua (minim 55V)? 12.8 volti la 5000 de ture cu faza lunga aprinsa - nu e bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Masoara curentul fix la iesirea din releu, daca ai mai mult decat la baterie, mai mult cu 1v sa zicem inseamna ca ceva se intampla pe traseu, daca diferenta e f mica inseamna ca e releul de vina. Tind sa cred ca asta si e, adica releul, odata ce zici ca alt releu incarca normal ... tensiunea e aceeasi, pentru ca e un fir rosu gros care duce de la releu fix in baterie gabitzu zicea bine, am pus releul meu la alt vfr si se comporta normal E normal. Bateria de cand n-ai schimbat-o? mie normal mi s-ar parea sa cresca voltajul putin la cresterea turatiilor bateria e luata anul trecut, asa facea si cu bateria veche Ce voltaj alternativ ai pe cele trei faze doua cate doua (minim 55V)? 12.8 volti la 5000 de ture cu faza lunga aprinsa - nu e bine. pleaca de la 14-15 volti la relanti pe faza si ajunge pe la 110V 12.8 volti stiu ca nu e bine, de aia am scris postul de mai sus intrebare: cand cresti in turatii ce mananca mai mult curent? teoretic se duc mai multe scantei la bujii. ar putea fi ceva la bobine? de sa manance asa mult curent ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
w33bb0 Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 @zis_ungureanu & Cesar: multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) tensiunea e aceeasi, pentru ca e un fir rosu gros care duce de la releu fix in baterie gabitzu zicea bine, am pus releul meu la alt vfr si se comporta normal mie normal mi s-ar parea sa cresca voltajul putin la cresterea turatiilor bateria e luata anul trecut, asa facea si cu bateria veche pleaca de la 14-15 volti la relanti pe faza si ajunge pe la 110V 12.8 volti stiu ca nu e bine, de aia am scris postul de mai sus intrebare: cand cresti in turatii ce mananca mai mult curent? teoretic se duc mai multe scantei la bujii. ar putea fi ceva la bobine? de sa manance asa mult curent ? Nu cred ca se duce direct in baterie, la motoarele mai noi, si nu numai, se duce in releul de pornire, trece prin releu si prin siguranta de 30A apoi pleaca spre baterie. Am patit de mult ori sa fie de vina doar siguranta de 30A (oxidata si/sau contact imperfect). Poate nu pare logic dar e, cand prin siguranta trece un flux mare de curent nu e nici o probleme, se sudeaza temporar si curentul trece, dar ulterior dupa ce motorul porneste, din cauza vibratiilor contactul devine imperfect. @ciprianakos ai rezolvat pana la urma cu discul ala ? Editat Iunie 4, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Pt a evita/elimina probl cu pierderile de curent/tensiune, cand am aj in America, mi-am luat VFRness-ul - asa am derivat si consumatorii majori de pe firele subdimensionate stock pe unul zdravan (diametru-i de 3-4 mm) folosit la reefer-ele navale. @ThunderByte: Discul nu l-am montat. Multumesc pt legatura. Inca astept sa-mi vina de la Buc placute frana, semiringurile (sper c-asa le zice) de ulei si praf pt furca si uleiul de furca. Am zis sa le pun pe toate odata. Am de modificat putin rotorul ABS-ului. Discul de mi-a venit nu are gauri filetate pt el asa ca vreau sa-l duc la un strungar sa incerce sa-mi mareasca urechile de prindere pt a-l putea prinde cu suruburile normale de disc. Intre timp, astazi, am vazut ca-mi curge ulei de la amortizorul stanga al furcii . Bine c-am comandat deja si am planificat un overhaul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 @zis_ungureanu & Cesar: multumesc! @W33bbo - poate pui aici ceva poze cu crash-pad-urile, sa vedem cum au iesit. Pana la urma unde le prinzi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 O idee - presiunea la benzina, pompa de benzina, filtrul. Mie dupa ce vad in filmulet imi pare ca are ceva presiune initial incat sa alimenteze bine.. (probabil acumulata inainte de pornire) apoi dupa ce pierde presiunea.. moare. Verificati traseul de benzina.. pompa. Mersi de sfaturi BB, pana la urma am descoperit problema, mama ei de treaba a la japo. Mufa de TPS si de MAP sunt identice, pana si firele au aceiasi culoare. Cum noi n-am fost atenti cand am desfacut si nici cand am pus la loc si TPS-ul vine sub filtrul de aer, cum bine zicea ThunderByte.... am incurcat mufele intre ele. Azi cand am desfacut iar tot si-am vazut sub filtru mufa, imediat mi-a picat fisa ca e posibil sa le fi incurcat. Pana la urma agitatie mare pentru nimic, cum ma si gandeam ca o sa fie la final Asa ca atentie mare, daca patiti ca mine, verificati mufele (TPS cu MAP). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 (editat) Mersi de sfaturi BB, pana la urma am descoperit problema, mama ei de treaba a la japo. Mufa de TPS si de MAP sunt identice, pana si firele au aceiasi culoare. Cum noi n-am fost atenti cand am desfacut si nici cand am pus la loc si TPS-ul vine sub filtrul de aer, cum bine zicea ThunderByte.... am incurcat mufele intre ele. Azi cand am desfacut iar tot si-am vazut sub filtru mufa, imediat mi-a picat fisa ca e posibil sa le fi incurcat. Pana la urma agitatie mare pentru nimic, cum ma si gandeam ca o sa fie la final Asa ca atentie mare, daca patiti ca mine, verificati mufele (TPS cu MAP). Told ya!(e al doilea pe seara asta) ) Editat Iunie 4, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 Mersi de sfaturi BB, pana la urma am descoperit problema, mama ei de treaba a la japo. Mufa de TPS si de MAP sunt identice, pana si firele au aceiasi culoare. Cum noi n-am fost atenti cand am desfacut si nici cand am pus la loc si TPS-ul vine sub filtrul de aer, cum bine zicea ThunderByte.... am incurcat mufele intre ele. Azi cand am desfacut iar tot si-am vazut sub filtru mufa, imediat mi-a picat fisa ca e posibil sa le fi incurcat. Pana la urma agitatie mare pentru nimic, cum ma si gandeam ca o sa fie la final Asa ca atentie mare, daca patiti ca mine, verificati mufele (TPS cu MAP). he he ... fir'ar mufele... bine ca le-ai descurcat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iunie 4, 2013 Share Postat Iunie 4, 2013 mda, deci o sa imi iau un VFRness si mi-a placut si priza asta de 12 V sa vedem daca tot asa mai face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 mda, deci o sa imi iau un VFRness si mi-a placut si priza asta de 12 V sa vedem daca tot asa mai face Cand/daca dai comanda mai cere si un astfel de releu http://www.wiremybike.com/hid-lighting-hid-partsaccessories-voltage-latch-relay-p-690.html Iti trimit banii cand/cum vrei. Ma gandesc sa iesim mai ieftin cu transportul. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabitzu Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 mda, deci o sa imi iau un VFRness si mi-a placut si priza asta de 12 V sa vedem daca tot asa mai face Apropo, mi-am montat aseară și priza de bricheta incastrabilă, zici că e din fabrica O sa-i fac o poza s-o vezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator SPINU Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Salut, o intrebare Din ce tara si cum se procedeaza pt a comanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 mie normal mi s-ar parea sa cresca voltajul putin la cresterea turatiilor bateria e luata anul trecut, asa facea si cu bateria veche NU, normal e sa scada voltajul odata cu cresterea turatiei. Si o sa-ti explic si de ce. E vorba de cum lucreaza orice regulator. Si releul de pe motocicleta asta e REDRESOR- REGULATOR. Cele 3 faze care vin de la "alternator" sunt in curent alternativ. In releu exista o punte redresoare trifazata care transforma curentul alternativ trifazat in curent continuu. Tenziune alternativa trifazata in tensiune continua. Dupa redresorul asta trifazat urmeaza imediat regulatorul, care are rolul de a mentine tensiunea continua de la iesirea redresorului in limita de 12-14V tensiune continua. Pe masura ce turatia motorului creste - tensiunea alternativa trifazata la iesirea alternatorului creste si ea, creste si tensiunea la iesirea redresorului. Cand tensiunea continua de la iesirea redresorului atinge pragul stabilit in regulator de 14V sau cat o fi regulatorul intra in functiune si incepe "sa taie" o faza din cele 3 de la iesirea din alternator - intrarea in redresor. Automat tensiunea de iesire continua scade sub 14V sau sub prag... pe masura ce scade si ajunge la un prag minim regulatorul iar cupleaza a 3-a faza.. tensiunea de iesire iar creste.. si tot asa. La turatia de relanti in mare parte regulatorul nici nu lucreaza, ce masori tu acolo 13,ceva e exact ce iese din redresor cu cele 3 faze de intrare, tensiunea "ne-regulata" -pe masura ce turatia creste regulatorul intra in functiune si-ti reguleaza tensiunea la 12,ceva sau cat masori tu acolo. Deci, e cat se poate de normal. Apoi, oameni buni, sa fie o data clar pentru toata lumea, aparatele de masura pe care le folosim noi in mod obisnuit au o marja de eroaare destul de mare. Conteaza chiar si modul cum se face masurarea, parazitii pe care ii produce motorul, samd. Daca tu masori cu aparatul tau 12,7V fii sigur ca nu aia e valoarea reala, cu inca 3-4 aparate daca masori o sa obtii date diferite. Apoi, daca releul-regulator nu ti-ar furniza o tensiune suficienta un lucru simplu s-ar intampla: nu ti s-ar mai incarca bateria, chiar si dupa un drum de 10-20km ai avea bateria complet moarta si ai ramane in drum. Asa ca iti faci griji de pomana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Mersi de sfaturi BB, pana la urma am descoperit problema, mama ei de treaba a la japo. Mufa de TPS si de MAP sunt identice, pana si firele au aceiasi culoare. Cum noi n-am fost atenti cand am desfacut si nici cand am pus la loc si TPS-ul vine sub filtrul de aer, cum bine zicea ThunderByte.... am incurcat mufele intre ele. Azi cand am desfacut iar tot si-am vazut sub filtru mufa, imediat mi-a picat fisa ca e posibil sa le fi incurcat. Pana la urma agitatie mare pentru nimic, cum ma si gandeam ca o sa fie la final Asa ca atentie mare, daca patiti ca mine, verificati mufele (TPS cu MAP). Bine ca ati rezolvat pana la urma. Eu v-am zis initial sa re-verificati tot ce-ati montat la loc acolo, am zis de furtunase. .dar bine ca au fost doua mufe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Apoi, oameni buni, sa fie o data clar pentru toata lumea, aparatele de masura pe care le folosim noi in mod obisnuit au o marja de eroaare destul de mare. Cat de mare? Am masurat cu multimetru ieftinache si cu Fluke metrologizat si tensiunea la bornele bateriei era in aceeasi zecime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Iunie 5, 2013 Share Postat Iunie 5, 2013 Nu ma refeream neaparat la cea intrinseca a aparatelor, aia e mentionata in fisa tehnica a fiecaruia in parte, chiar si pe spate, dar mai mult la conditiile in care se fac masurarea. Aia e in jur de 5-10% si depinde de calitatea/pretul lui. Conteaza mult si: bateria aparatului de masura, locul unde se face contactul cu sondele de masurare si nu in ultimul rand modul cum este folosit aparatul conteaza foarte mult. Motorul pornit poate iarasi sa induca un bruiaj in aparat care sa-l faca sa afiseze date eronate. Nu poti sa iei de bune neaparat niste valori pe care ti le spune cineva pe internet ca le-a obtinut, pentru ca nu cunosti persoana, nu ai asistat la masurare, nu stii ce aparat foloseste, cum il foloseste, s.a.m.d. La asta ma refeream. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.