Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

Caut un releu de incarcare mosfet pt al meu vfr. In afara de ebay, stiti in tara unde-as putea gasi?

Al meu este aproape prajit pt ca ieri noapte, la intoarcere din Cehia, am traversat tara fara faruri, luptandu-ma cu bicla sa nu mi se opreasca si cersind curent de pornire dupa fiecare alimentare. Ca fapt divers, recomand sa instalati HID-uri: balasturile se opresc daca nu au suficienta energie. ABS-ul insa mi-a semnalizat in continuu ca n-are juice :)

 

Merci anticipat!

Eu am cumparat de la Electrex.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Recomand http://roadstercycle.com/

Are super-recomandari si kitul arata intr-un mare fel:cabluri sanatoase, lipituri profi. Asta dupa ce m-am fript cu o chinezarie la 50$.

Pare ca lucreaza ok iar kit-ul ocoleste instalatia electrica a motoretei, se duce direct pe baterie. La ralanti sta undeva pe la 13,5-13,8 iar in ture se duce pe la 14,5. Mi-am montat si un mic voltmetru in zona ceasurilor, pt a vedea mereu incarcarea. Nu am facut decat vreo 100-150km de la montaj, eu sper sa tina. Chinezaria a cedat in 20km de mers in oras. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un nou regulator mosfet... dar cred ca problema era de fapt alta, cea din imagini. Acum ma rog sa nu fie bulit si statorul alternatorului :eek:

A avut cineva experienta similara? La ce as putea sa ma astept?

Deocamdata voi schimba mufa de la alternator si curata contactele celei de iesire din releu sa vad ce s-o intampla.

 

Salutari!

post-41410-0-68094900-1447781555_thumb.jpg

post-41410-0-55915200-1447781560_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un nou regulator mosfet... dar cred ca problema era de fapt alta, cea din imagini. Acum ma rog sa nu fie bulit si statorul alternatorului :eek:

A avut cineva experienta similara? La ce as putea sa ma astept?

Deocamdata voi schimba mufa de la alternator si curata contactele celei de iesire din releu sa vad ce s-o intampla.

 

Salutari!

Eu am schimbat releul dupa constatare la service (unul parat) si surpriza, buba era la stator.

Am vandut releul la jumatate din bani sa mai recuperez din paguba.

Sercice-ul care a facut constatarea gresit nici nu a vrut sa auda cu toate ca numai constatarea a costat 100 ron.

Se poate masura usor statorul.

Nu mai stiu procedura.

Te poate ajuta un electrician bun.

La mine a fost consultie prin telefon.

Bafta!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat un nou regulator mosfet... dar cred ca problema era de fapt alta, cea din imagini. Acum ma rog sa nu fie bulit si statorul alternatorului :eek:

A avut cineva experienta similara? La ce as putea sa ma astept?

Deocamdata voi schimba mufa de la alternator si curata contactele celei de iesire din releu sa vad ce s-o intampla.

 

Salutari!

 

Bine ca nu te-ai transformat in Ghost Rider :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu de verificat statorul. Se scoate mufa alba in care intra 3 fire galbene ce vin de la stator si cu voltmetrul se masoara 2 cate 2 firele pt fiecare dintre cele 3 faze, curent alternativ!!. Ar trebui sa ai, daca-mi aduc aminte bine, undeva intre 20-30V si 60-70 volti sau chiar mai mult, in functie de turatie. Si sa fie cam la fel pentru fiecare faza. Se mai verifica si rezistenta interna pe fiecare faza, insa nu stiu cat ar trebui sa fie in ohmi. Gasesti pe net stiva de informatii, mai ales pe vfrworld. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu motorul oprit nici unul din firele galbene nu trebuie sa dea la masa; cu motorul pornit, intre combinatii de 2 la relanti ar trebui sa ai in jur de 20 de volti la relanti si peste 70 de volti curent alternativ, la 5000 e ture. Valorile pot varia, totusi nu e semn bun daca ai diferenta mai mare de 1-2 volti intre combinatii la relanti si 3-5 volti in turatie, daca ai diferente mari inseamna ca una din bobine e pe duca ... De asemenea verifica si siguranta principala, eventual pune un pic de vaselina siliconaica in ea sa impidici corodarea si automat contactul imperfect. Ti-as sugera sa cositoresti firele alea, mufele pot ceda, nu e ca si cum umbli acolo zi de zi.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statoru-i de vina. M-am invrednicit si am verificat de dimineata si toate firele dau la masa :eek: Trebuie sa-mi iau altul.

@edward_zone - tu de unde ti-ai luat stator?

 

Salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statoru-i de vina. M-am invrednicit si am verificat de dimineata si toate firele dau la masa :eek: Trebuie sa-mi iau altul.

@edward_zone - tu de unde ti-ai luat stator?

 

Salutari!

Ai verificat ce curent de iesire ai cu motorul pornit si mufa decuplata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Seara buna,

 

Am intre 3 si 6 volti si variaza in continuu. Una din ele chiar se duce la zero... cu mufa decuplata.

Rezistenta intre faze este sub 1 ohm spre zero si la fel intre faze si masa. Nu stiu cum dar se pare ca statoru-i topit. Va trebui sa desfac si sa vad ce este inauntru. N-am verificat inca dar mi se cam face sila daca va trebui sa schimb uleiul in proces. Plus ca-mi va trebui si o noua garnitura pentru capac... belea!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Statoru-i de vina. M-am invrednicit si am verificat de dimineata si toate firele dau la masa :eek: Trebuie sa-mi iau altul.

@edward_zone - tu de unde ti-ai luat stator?

 

Salutari!

http://www.electrexworld.co.uk/

 

Asta:

http://www.electrexworld.co.uk/acatalog/G180.html

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

» Post actualizat in 26 Nov 2015 11:29

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

» Post actualizat in 26 Nov 2015 11:29

Multumesc pt info.

Ti-a venit impreuna si garnitura de capac sau a trebuit sa o iei separat?

nu inteleg de ce te stresezi pentru garnitura aia, iti iei o coala de clingherit si iti faci tu...dureaza 10 minute

daca nu gasesti clingherit, poti face dintr-o coperta de bloc de desen

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM COMANDAT ACESTE MANERE INCALZITE https://www.louis.de/artikel/heizgriff-set-daytona-fuer-metrische-lenker/10032048?list=1498725&filter_article_number=10032048 PENTRU A LE MONTA PE UN VFR VTEC 2003. MAI ARE CINEVA ASA CEVA? DACA DA MA INTERESEAZA UNE A MONTAT COMUTATORUL. ORICE ALTA INFORMATIE PRIVIND MONTAJUL SI INSTALAREA IMI SUNT DE FOLOS. MULTUMESC ANTICIPAT.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din nefericire, pe manerele stock nu prea ai spatiu. Va trebui sa faci un ben de improvizatie sa poti prinde comutatorul. Eu cand le-am luat mi-am luat si ghidon superbike si acolo spatiu-i suficient.

/index.php?app=core&module=attach&section=attach&attach_rel_module=post&attach_id=746610

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna dimineata,

Anul viitor trebuie sa schimb lantul la moto.

A mai schimbat cineva?

Sfaturi de achizitii?

Magazine?

Multumesc anticipat!

» Post actualizat in 16 Dec 2015 14:48

nimeni nu a schimbat lantul?

» Post actualizat in 24 Dec 2015 10:04

Am achizitionat lantul.

Are 110 zale.

Este ok?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salutari la toata lumea. As vrea ca in 2016 sa intru si eu in grupul detinatorilor de Honda FVR, dar pentru asta as vrea sa testez un motor inainte. Macar sa vad cum stau pe el, daca de mers putin e cam frig. Daca mai e vreunul din voi care inca se da sau care ma poate ajuta, as fii recunoscator :)

Sarbautori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata,

Anul viitor trebuie sa schimb lantul la moto.

A mai schimbat cineva?

Sfaturi de achizitii?

Magazine?

Multumesc anticipat!

» Post actualizat in 16 Dec 2015 14:48

nimeni nu a schimbat lantul?

» Post actualizat in 24 Dec 2015 10:04

Am achizitionat lantul.

Are 110 zale.

Este ok?

da.e ok

https://www.louis.de/en/rund-ums-motorrad/bike-datenbank/honda-vfr-800/rc46a/1054

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îndrăznesc și eu o întrebare despre VFR 800 VTEC (RC46). O pun aici ca să nu poluez topicurile de vânzare ale oamenilor. Pe scurt: ce e domle cu prețurile la motocicletele astea în România? :)

Întreb pentru că am un prieten care e interesat de model și am sondat piața împreună: prețul mediu este pe la 3000+ euro (mă uit la primii ani de producție: 2002-2004). Nu vi se pare puțin exagerat? O întreb sincer, inocent, fără umbră de îngâmfare sau răutate - și aș dori să primesc răspuns(uri) la fel :)

Da, știu ce înseamnă VFR, știu ce tehnologie are pe ea și că e Honda (i.e.: nici dumnezeu n-o strică), știu că posesorii sunt de obicei oameni serioși care au grijă de mobre și le servisează corespunzător - în general. Dar să ceri peste 3000 euro pentru o motocicletă care are mai mult de 10 ani și în general în jur de 50.000km pe bord (sunt și unele care au mai puțin, dar am dubii serioase legate de kilometrajul lor), în România, mi se pare... mult.

Poate că nu m-aș fi sesizat dacă nu comparam puțin cu prețurile din afară: astea sunt prețuri de Germania mă băieți :) În italia de exemplu, prețul e cu 25-30% mai mic. Ce mă descumpănește este faptul că, din câte observ, nici nu se prea vând. Dar oamenii preferă să țină la preț și să stea cu ele la vânzare luni și chiar ani decât să le dea la un preț mai mic.

Cine mă poate edifica puțin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, am 3 amici care au luat teapa (nu VFR), pe Italia sunt foarte uzate si prost intretinute.

Am si un amic care nu au avut probleme pe Italia, BMW R1200RT (o bijuterie).

Pretulie sunt cerute dar nu intotdeauna se vand la pretule afisate (se negociaza).

Cele dupa 2006 sunt mai "bune" pentru ca au un update de soft - de aici si pretul (cred).

La cele din strainatate mai este o problema de drum (timp, bani, distanta), inscrierea (RAR), revizie majora (timp, bani).

Nu prea se vand pentru ca cererea e mica - se cer vitezanele.

Cred ca nu se vand prea multe si se cer bani multi pentru ca sunt foarte bune si se comporta excellent si sunt detinute de cei care au o varsta (peste 35 ani) si care tin la bunurile proprii.

Parerea mea!

lol

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nevoie de edificare . Asta e piata libera . Totul tine de cerere si oferta . Daca nu vrei sa iei de aici poti lua din Italia , Germania , Uk , etc ... . Cine te opreste ? Daca erai pe vremea lu' Ceasca te plangeai ca nu poti iesi '' afara ' sa iti cumperi mobre la preturi bune si ai doar oferta asta redusa din Ro . Acum ca poti iesi fara probleme , te plangi de preturile din Ro ... Ce dracu, vrei sa iti vanda cineva mobra , calul , apartamentul sau orice alt lucru la pretul pe care ti-l doresti tu sau care il consideri tu ''normal'' ?

În primul rând, conform descrierii personale, observ că nu ai VFR. Ești fost posesor? Sunt interesat de părerile celor care dețin sau au deținut modelul. Cu tot respectul :)

 

Dar da, evident că se va orienta spre piața din afară, având în vedere că acolo sunt la același preț sau mai ieftine. Și nu e vorba de prețul pe care îl consider eu normal, ci prețul pe care îl face piața, sau mai bine zis cererea și oferta. Nedumerirea mea nu ar exista dacă motocicletele care sunt la vânzare la noi și la care fac referință și-ar găsi cumpărător. Dar având în vedere faptul că stau de mult timp la vânzare, mă face să cred că cererea nu prea corespunde cu oferta :)

 

Din cate stiu eu, am 3 amici care au luat teapa (nu VFR), pe Italia sunt foarte uzate si prost intretinute.

Am si un amic care nu au avut probleme pe Italia, BMW R1200RT (o bijuterie).

Pretulie sunt cerute dar nu intotdeauna se vand la pretule afisate (se negociaza).

Cele dupa 2006 sunt mai "bune" pentru ca au un update de soft - de aici si pretul (cred).

La cele din strainatate mai este o problema de drum (timp, bani, distanta), inscrierea (RAR), revizie majora (timp, bani).

Nu prea se vand pentru ca cererea e mica - se cer vitezanele.

Cred ca nu se vand prea multe si se cer bani multi pentru ca sunt foarte bune si se comporta excellent si sunt detinute de cei care au o varsta (peste 35 ani) si care tin la bunurile proprii.

Parerea mea!

lol

Mulțumesc pentru răspuns.

 

Înțeleg ce spui și-ți dau dreptate: sunt și în Italia destui țepari și vânzători fără scrupule. Însă trebuie să recunoști că per total, calitatea pieței moto de la ei este mai bună decât cea de la noi. Șansele să "ți-o iei" sunt deci mai mici.

 

E adevărat că dacă vrei să cumperi din afară ai o cheltuială în plus, dar tocmai: dacă până și cu această cheltuială suplimentară ajungi la prețul motocicletei luate din România, nu prea văd de ce ți-ai mai lua-o de aici, pentru că... vezi ce am zis mai sus :) Și crede-mă că nu sunt absurd și nu fac o comparație a extremelor, nu vorbesc despre cele mai ieftine RC46 din Italia (sunt unele și la sub 2000 euro acolo), ci de o medie. Iar această medie de preț este mai mică în Italia decât în România. Iar tipologia posesorilor despre care ai vorbit este cam aceeași și la ei.

 

Nu mă îndoiesc de faptul că modelele mai recente sunt mai bune, dar din păcate nu sunt în bugetul lui. Urmărește exclusiv primii ani de fabricație. În acest sens, știi ceva de probleme inerente la primele modele, lucruri care trebuiesc urmărite/verificate?

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Îndrăznesc și eu o întrebare despre VFR 800 VTEC (RC46). O pun aici ca să nu poluez topicurile de vânzare ale oamenilor. Pe scurt: ce e domle cu prețurile la motocicletele astea în România? :)

 

Întreb pentru că am un prieten care e interesat de model și am sondat piața împreună: prețul mediu este pe la 3000+ euro (mă uit la primii ani de producție: 2002-2004). Nu vi se pare puțin exagerat? O întreb sincer, inocent, fără umbră de îngâmfare sau răutate - și aș dori să primesc răspuns(uri) la fel :)

 

Da, știu ce înseamnă VFR, știu ce tehnologie are pe ea și că e Honda (i.e.: nici dumnezeu n-o strică), știu că posesorii sunt de obicei oameni serioși care au grijă de mobre și le servisează corespunzător - în general. Dar să ceri peste 3000 euro pentru o motocicletă care are mai mult de 10 ani și în general în jur de 50.000km pe bord (sunt și unele care au mai puțin, dar am dubii serioase legate de kilometrajul lor), în România, mi se pare... mult.

 

Poate că nu m-aș fi sesizat dacă nu comparam puțin cu prețurile din afară: astea sunt prețuri de Germania mă băieți :) În italia de exemplu, prețul e cu 25-30% mai mic. Ce mă descumpănește este faptul că, din câte observ, nici nu se prea vând. Dar oamenii preferă să țină la preț și să stea cu ele la vânzare luni și chiar ani decât să le dea la un preț mai mic.

 

Cine mă poate edifica puțin?

 

 

De ce pe o Africana din 88 se cere 2000 euro?

Raspunsul e acelasi si in cazul acestui model, defapt sunt mai multe variabile, deja precizate de o parte din voi.

 

1. E V4.

2. E fiabila

3. E Vtec

4. Cine cauta VFR stie ce vrea, deci e dispus sa plateasca.

5. Sistem de franare peste competitie.

6. Cerere si oferta.

 

Cine a experimentat V4 nu prea ar trece pe alta motorizare...de aici si pretul mare la vanzare.

 

hope it helps

 

P.S unele modele isi pastreaza valoare mai bine in timp decat altele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce pe o Africana din 88 se cere 2000 euro?

Raspunsul e acelasi si in cazul acestui model, defapt sunt mai multe variabile, deja precizate de o parte din voi. (...)

 

Mulțam și ție pentru detalii și argumente, cu care sunt familiar total de acord. Dar nu cred că ai înțeles întrebarea :)

 

Nu mă întreb de ce e scump VFR-ul ca model în general, ci de ce este mai scump la noi decât în Italia, de exemplu. Genul de preț care se cere pe un asemenea model la noi este comparabil cu prețurile din Germania. Știu că motocicleta, atât cea din Germania cât și cea din România sunt la fel, dar ce viață a dus veferică în DE și ce viață a dus el în RO? Nu intru în detalii, sunt sigur că înțelegi ce vreau să spun :)

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...