Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Cerere si oferta, la noi sunt putini posesori de VFR-uri.

N-am stat sa analizez situatia, dar da, am sesizat si eu preturi mai mari la modelele mai rar intalinite.

 

Un R6, o honda shadow, un TDM le gasesti des, de aici proabil si pretul mai scazut.

Iarasi inca un argument, unele modele mai vechi sunt mai reusite decat modelele noi.

 

Ca tot ai dat exemplul cu VFR de 3000 Euro, este acum un VFR superb si echipat full cu 3000 Euro, pret in care include set de case-uri ce au valoare de aproape 1000Eu, deci e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

(...)

Ca tot ai dat exemplul cu VFR de 3000 Euro, este acum un VFR superb si echipat full cu 3000 Euro, pret in care include set de case-uri ce au valoare de aproape 1000Eu, deci e ok.

 

Ai dreptate, acela nu-i rău. Dar când văd un VFR din 2005 cu 30 și ceva de mii km, proaspăt revizionat și cu garanție 1 an la 2800 euro la macaronari...

 

Nu este accesorizat, și știu că garanția se pierde la export (deși asta înseamnă implicit și o mică reducere din preț), dar așa, indicativ :)

 

În fine. E just că fiecare om își vinde fierul cu cât vrea. Poate VFR-urile cu preț adevărat competitiv se vând foarte repede. Sau informal.

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mulțam și ție pentru detalii și argumente, cu care sunt familiar total de acord. Dar nu cred că ai înțeles întrebarea :)

 

Nu mă întreb de ce e scump VFR-ul ca model în general, ci de ce este mai scump la noi decât în Italia, de exemplu. Genul de preț care se cere pe un asemenea model la noi este comparabil cu prețurile din Germania. Știu că motocicleta, atât cea din Germania cât și cea din România sunt la fel, dar ce viață a dus veferică în DE și ce viață a dus el în RO? Nu intru în detalii, sunt sigur că înțelegi ce vreau să spun :)

 

Diferente preturi Italia - Romania:

 

Italia:

 

- cerere mica, oferta mare;

- motoare neglijate;

- forjate pe circuit (se gasesc la tot pasul si sunt foarte ieftine);

- distanta pana la Romania;

- multidudinea de service-uri (concurenta).

 

Romania:

 

- cerere mare?, oferta foarte mica!;

- motoare intretinute;

- mers batraneste (touring-cazul meu);

- se pot vizita relativ usor;

- intretinere mai scumpa (service);

- oameni mai putini pregatiti! (sercice);

- in Romania VFR-urile sunt mai bine echipate.

 

Bineanteles ca eu sunt posesor de VFR si sunt subiectiv!

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că ai dreptate :)

Deși nu sunt de acord cu forjate pe circuit (VFR pe circuit?) și motoare neglijate (tipologia posesorilor de VFR cred că este aceeași ca la noi), per total cred că pe acolo e explicația: piața, implicit oferta mai mare și concurența.

Totuși, nu pot decât să deplor situația, mutual dezavantajoasă pentru cumpărători și vânzători: primii se vor orienta în principiu spre piația din afară, iar cei din urmă vor sta în consecință mult mai mult cu motocicletele la vânzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că ai dreptate :)

 

Deși nu sunt de acord cu forjate pe circuit (VFR pe circuit?) și motoare neglijate (tipologia posesorilor de VFR cred că este aceeași ca la noi), per total cred că pe acolo e explicația: piața, implicit oferta mai mare și concurența.

 

Totuși, nu pot decât să deplor situația, mutual dezavantajoasă pentru cumpărători și vânzători: primii se vor orienta în principiu spre piația din afară, iar cei din urmă vor sta în consecință mult mai mult cu motocicletele la vânzare.

 

In Italia orice motocicleta intra pe circuit.

Sau mai bine spus toate motocicletele inta pe circuit. Obligatoriu!

Sunt circuite la tot pasul de aceea au o cultura a motocicletelor si a campionilor la motociclism. La fel ca in Spania.

VFR-ul este sport-touring.

Neglijate deoarece sunt puse la vanzare si nu le mai ingrijesc. Si acolo dureaza pana vine vreunul din Romania sa o cumpere. lol

Si italianul le foloseste pe orice fel de vreme si de drum.

Romanul este mai comod - sa nu se murdareasca, sa nu se ude, etc.

Presupun ca in Romania cel care vinde VFR-ul o sa cumpere alta motocicleta (70-80%) pe care o cumpara tot din Romania si aceea cu un pret mai mare decat in Italia.

Acestea sunt doar pareri personale nu ma ocup cu comercializarea.

Poate ne edifica cei care au magazine si/sau sercice-uri si sunt membrii acestui forum.

Editat de edward_zone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, de curand sunt si eu posesor de VFR 750, rc 36, din 97. Momentan astept primavara si mai caut una alta pentru a o echipa cat mai touring posibil.

In acest sens, caut suporti pentru topcase si sidecaseuri, tocmai am ratat un set SH la 300 de roni :(

Daca aveti informatii in acest sens, va rog sa ma ajutati :)

 

Multam !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

imi trebuie si mie parbreze sport (duble buble) pt Vfr 800,98-2000.

stie cineva unde gasesc?

Sau macar ala original.

original am eu daca vrei...

il caut sa vad daca il mai gasesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am unul de la Givi,cred ca cel mai mare posibil pe piata,(a costat 150 e ),insa cum eu folosesc motorul numai la drumuri lungi ,tre sa iau tank bagul si nu ma mai pot piti dupa parbreeze in cazul asta,asa ca am parbreeze mare degeaba :)

Asa imi iau unul sport si o sa stau cu casca in plin vant ,ca mi se pare mai silentios asa.


» Post actualizat in 28 Jan 2016 22:54

Eu am unul de la Givi,cred ca cel mai mare posibil pe piata,(a costat 150 e ),insa cum eu folosesc motorul numai la drumuri lungi ,tre sa iau tank bagul si nu ma mai pot piti dupa parbreeze in cazul asta,asa ca am parbreeze mare degeaba :)

Asa imi iau unul sport si o sa stau cu casca in plin vant ,ca mi se pare mai silentios asa.

Mi am gasit ,intre timp ,asa ca il pun in vanzare pe asta Givi.50 e ,adica un sfert din pretul lui...072413953

post-46672-0-85000600-1454021591_thumb.jpg


» Post actualizat in 02 Feb 2016 09:26

Stie cineva o oferta la Ulei Motul 10w40, 7100 ?

Ce cod are filtrul de ulei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut! Am o honda vfr750 din '97. În primăvara intenționez să schimb uleiul și să pun repsol 15w50 rider. Ce părere aveti despre acest ulei? Menționez ca moto are 110.000 km. Va mulțumesc.

 

Salut,

 

Poti pune 10w 40 linistit, sintetic sau semisintetic, merge bine cu oricare, cutia nu face figuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Al meu VFR cu ulei gros ii bat tare tachetii cu toate ca sunt reglati.

 

Generatia asta de motoare cum avem noi, prefera 10w 40.

 

Iar legat de uzura, daca a fost intretinut ok ar trebui sa stea bine la capitolul compresie, chiar si dupa 100k.

Editat de Marc87
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mă gândeam la 15w50 pentru ca, fiind mai vâscos, compensează unele pierderi de compresie.

» Post actualizat in 07 Feb 2016 12:23

Mă gândeam la 15w50 pentru ca, fiind mai vâscos, compensează unele pierderi de compresie.

Nu la compresie tre sa compenseze nene ci la uzura motorului. Problema mare pe care putini o iau in calcul e faptul ca pompa aia de ulei e facuta pentru 10w40 nu 15w50, automat o sa impinga mai greu uleiul ala mai gros, mai ales la rece ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are silencer, se aude bine dar nu f tare decat dupa 5000 de ture. Sa vad daca reusesc de pe tel

» Post actualizat in 12 Feb 2016 17:49

se pare ca mi a iesit... e in stare f buna o dau ca am vecini cretini si cu pile

post-49034-0-40643600-1455299241_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi deoarece am o problema electrica interesanta. Nu imi incarca la ralanti ci doar de la 1500 rpm in sus incarca corect, asa mi-a spus elecricianul. Mi-a verificat releul de incarcare si a zis ca e bun, dupa care a verificat cat iese din generator si ca acolo e problema. Totusi nu am incredere in acel om, deoarece a primit review-uri proaste de la altii care au mai fost pe acolo. Ce poate fi? Sau ce pot face eu in acest caz sa ii dau de capat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oferta e inca valabila, nu am rimp sa caut

Cauta nene si ia un db killer pe diametrul final al evacuarii si o poti face sa se auda ca stock, avantajul fiind ca e totusi demontabil si nu afecteaza foarte mult mersul motorului. Originalele de obicei cam gatuie motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, salutare. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi deoarece am o problema electrica interesanta. Nu imi incarca la ralanti ci doar de la 1500 rpm in sus incarca corect, asa mi-a spus elecricianul. Mi-a verificat releul de incarcare si a zis ca e bun, dupa care a verificat cat iese din generator si ca acolo e problema. Totusi nu am incredere in acel om, deoarece a primit review-uri proaste de la altii care au mai fost pe acolo. Ce poate fi? Sau ce pot face eu in acest caz sa ii dau de capat.

Ia motorul acasa si refa masuratorile singurel ca nu e mare treaba

Ai 3 fire galbene care ies din generator, pe alea trebuie sa ai peste 15-18 volti curent alternativ la relanti, fara diferente prea mari de voltaj intre combinatii(1-2,1-3, 2-3). In turatie ar trebuie sa creasca, pe la 5000 de ture ar trebui sa treaca lejer de 75 de volti curent alternativ.

Releul: La relanti ar trebui sa iti incarce macar 13.5-14 volti curent continuu, in turatie ar trebui sa creasca pana pe la 14.5. Masuratorile de incarcare curent continuu ar fi bine sa le faci la releu si la baterie, daca ai diferente mari de tensiune curata bine mufele. Verifica de asemenea si siguranta de 30A de pe releul de pornire, curentul de incarcare trece prin siguranta aia.

 

 

Succes!

» Post actualizat in 16 Feb 2016 22:05

Oferta e inca valabila, nu am rimp sa caut

E plin netul de DB killere, daca nu ai nici asa timp/chef, mergi la un service si vorbeste. Si toba noua tot tre sa iti faci timp sa o monteze, plus ca e de munca de demontat aia a ta, trimis apoi montat aia noua :)

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...