Marc87 Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 Cerere si oferta, la noi sunt putini posesori de VFR-uri. N-am stat sa analizez situatia, dar da, am sesizat si eu preturi mai mari la modelele mai rar intalinite. Un R6, o honda shadow, un TDM le gasesti des, de aici proabil si pretul mai scazut. Iarasi inca un argument, unele modele mai vechi sunt mai reusite decat modelele noi. Ca tot ai dat exemplul cu VFR de 3000 Euro, este acum un VFR superb si echipat full cu 3000 Euro, pret in care include set de case-uri ce au valoare de aproape 1000Eu, deci e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 7, 2016 Share Postat Ianuarie 7, 2016 (editat) (...) Ca tot ai dat exemplul cu VFR de 3000 Euro, este acum un VFR superb si echipat full cu 3000 Euro, pret in care include set de case-uri ce au valoare de aproape 1000Eu, deci e ok. Ai dreptate, acela nu-i rău. Dar când văd un VFR din 2005 cu 30 și ceva de mii km, proaspăt revizionat și cu garanție 1 an la 2800 euro la macaronari... Nu este accesorizat, și știu că garanția se pierde la export (deși asta înseamnă implicit și o mică reducere din preț), dar așa, indicativ În fine. E just că fiecare om își vinde fierul cu cât vrea. Poate VFR-urile cu preț adevărat competitiv se vând foarte repede. Sau informal. Editat Ianuarie 7, 2016 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Mulțam și ție pentru detalii și argumente, cu care sunt familiar total de acord. Dar nu cred că ai înțeles întrebarea Nu mă întreb de ce e scump VFR-ul ca model în general, ci de ce este mai scump la noi decât în Italia, de exemplu. Genul de preț care se cere pe un asemenea model la noi este comparabil cu prețurile din Germania. Știu că motocicleta, atât cea din Germania cât și cea din România sunt la fel, dar ce viață a dus veferică în DE și ce viață a dus el în RO? Nu intru în detalii, sunt sigur că înțelegi ce vreau să spun Diferente preturi Italia - Romania: Italia: - cerere mica, oferta mare; - motoare neglijate; - forjate pe circuit (se gasesc la tot pasul si sunt foarte ieftine); - distanta pana la Romania; - multidudinea de service-uri (concurenta). Romania: - cerere mare?, oferta foarte mica!; - motoare intretinute; - mers batraneste (touring-cazul meu); - se pot vizita relativ usor; - intretinere mai scumpa (service); - oameni mai putini pregatiti! (sercice); - in Romania VFR-urile sunt mai bine echipate. Bineanteles ca eu sunt posesor de VFR si sunt subiectiv! Editat Ianuarie 8, 2016 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 Cred că ai dreptate Deși nu sunt de acord cu forjate pe circuit (VFR pe circuit?) și motoare neglijate (tipologia posesorilor de VFR cred că este aceeași ca la noi), per total cred că pe acolo e explicația: piața, implicit oferta mai mare și concurența.Totuși, nu pot decât să deplor situația, mutual dezavantajoasă pentru cumpărători și vânzători: primii se vor orienta în principiu spre piația din afară, iar cei din urmă vor sta în consecință mult mai mult cu motocicletele la vânzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Ianuarie 8, 2016 Share Postat Ianuarie 8, 2016 (editat) Cred că ai dreptate Deși nu sunt de acord cu forjate pe circuit (VFR pe circuit?) și motoare neglijate (tipologia posesorilor de VFR cred că este aceeași ca la noi), per total cred că pe acolo e explicația: piața, implicit oferta mai mare și concurența. Totuși, nu pot decât să deplor situația, mutual dezavantajoasă pentru cumpărători și vânzători: primii se vor orienta în principiu spre piația din afară, iar cei din urmă vor sta în consecință mult mai mult cu motocicletele la vânzare. In Italia orice motocicleta intra pe circuit. Sau mai bine spus toate motocicletele inta pe circuit. Obligatoriu! Sunt circuite la tot pasul de aceea au o cultura a motocicletelor si a campionilor la motociclism. La fel ca in Spania. VFR-ul este sport-touring. Neglijate deoarece sunt puse la vanzare si nu le mai ingrijesc. Si acolo dureaza pana vine vreunul din Romania sa o cumpere. lol Si italianul le foloseste pe orice fel de vreme si de drum. Romanul este mai comod - sa nu se murdareasca, sa nu se ude, etc. Presupun ca in Romania cel care vinde VFR-ul o sa cumpere alta motocicleta (70-80%) pe care o cumpara tot din Romania si aceea cu un pret mai mare decat in Italia. Acestea sunt doar pareri personale nu ma ocup cu comercializarea. Poate ne edifica cei care au magazine si/sau sercice-uri si sunt membrii acestui forum. Editat Ianuarie 8, 2016 de edward_zone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Ianuarie 14, 2016 Share Postat Ianuarie 14, 2016 Salutari! Are cineva de vanzare capac monopost si/ sau parbriz pentru VFR750 RC36/1 din `93 Multumesc, Csanad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Ianuarie 17, 2016 Share Postat Ianuarie 17, 2016 Dezmembrez VFR RC 24 /index.php?/topic/734100-dezmembrez-honda-vfr-750-rc24/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lilu Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Salut, de curand sunt si eu posesor de VFR 750, rc 36, din 97. Momentan astept primavara si mai caut una alta pentru a o echipa cat mai touring posibil. In acest sens, caut suporti pentru topcase si sidecaseuri, tocmai am ratat un set SH la 300 de roni Daca aveti informatii in acest sens, va rog sa ma ajutati Multam ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jánosi Csanád Postat Ianuarie 20, 2016 Share Postat Ianuarie 20, 2016 Intre timp am gasit parbriz, caut in continuare capac monopost pentru VFR750 RC36/1 din `93 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Ianuarie 26, 2016 Share Postat Ianuarie 26, 2016 Salutare imi trebuie si mie parbreze sport (duble buble) pt Vfr 800,98-2000. stie cineva unde gasesc? Sau macar ala original. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Ianuarie 27, 2016 Share Postat Ianuarie 27, 2016 Salutare imi trebuie si mie parbreze sport (duble buble) pt Vfr 800,98-2000. stie cineva unde gasesc? Sau macar ala original. original am eu daca vrei... il caut sa vad daca il mai gasesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Ianuarie 28, 2016 Share Postat Ianuarie 28, 2016 Eu am unul de la Givi,cred ca cel mai mare posibil pe piata,(a costat 150 e ),insa cum eu folosesc motorul numai la drumuri lungi ,tre sa iau tank bagul si nu ma mai pot piti dupa parbreeze in cazul asta,asa ca am parbreeze mare degeaba Asa imi iau unul sport si o sa stau cu casca in plin vant ,ca mi se pare mai silentios asa. » Post actualizat in 28 Jan 2016 22:54 Eu am unul de la Givi,cred ca cel mai mare posibil pe piata,(a costat 150 e ),insa cum eu folosesc motorul numai la drumuri lungi ,tre sa iau tank bagul si nu ma mai pot piti dupa parbreeze in cazul asta,asa ca am parbreeze mare degeaba Asa imi iau unul sport si o sa stau cu casca in plin vant ,ca mi se pare mai silentios asa. Mi am gasit ,intre timp ,asa ca il pun in vanzare pe asta Givi.50 e ,adica un sfert din pretul lui...072413953 » Post actualizat in 02 Feb 2016 09:26Stie cineva o oferta la Ulei Motul 10w40, 7100 ? Ce cod are filtrul de ulei ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manlicher Steyr Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salut! Am o honda vfr750 din '97. În primăvara intenționez să schimb uleiul și să pun repsol 15w50 rider. Ce părere aveti despre acest ulei? Menționez ca moto are 110.000 km. Va mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Salut! Am o honda vfr750 din '97. În primăvara intenționez să schimb uleiul și să pun repsol 15w50 rider. Ce părere aveti despre acest ulei? Menționez ca moto are 110.000 km. Va mulțumesc. Salut, Poti pune 10w 40 linistit, sintetic sau semisintetic, merge bine cu oricare, cutia nu face figuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manlicher Steyr Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Mă gândeam la 15w50 pentru ca, fiind mai vâscos, compensează unele pierderi de compresie. » Post actualizat in 07 Feb 2016 12:23 Mă gândeam la 15w50 pentru ca, fiind mai vâscos, compensează unele pierderi de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 (editat) Al meu VFR cu ulei gros ii bat tare tachetii cu toate ca sunt reglati. Generatia asta de motoare cum avem noi, prefera 10w 40. Iar legat de uzura, daca a fost intretinut ok ar trebui sa stea bine la capitolul compresie, chiar si dupa 100k. Editat Februarie 7, 2016 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Manlicher Steyr Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Mulțumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 7, 2016 Share Postat Februarie 7, 2016 Mă gândeam la 15w50 pentru ca, fiind mai vâscos, compensează unele pierderi de compresie. » Post actualizat in 07 Feb 2016 12:23 Mă gândeam la 15w50 pentru ca, fiind mai vâscos, compensează unele pierderi de compresie. Nu la compresie tre sa compenseze nene ci la uzura motorului. Problema mare pe care putini o iau in calcul e faptul ca pompa aia de ulei e facuta pentru 10w40 nu 15w50, automat o sa impinga mai greu uleiul ala mai gros, mai ales la rece ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Februarie 9, 2016 Share Postat Februarie 9, 2016 Schimb toba termignoni carbon cu toba originala rc46 98-01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Z3US Postat Februarie 11, 2016 Share Postat Februarie 11, 2016 (editat) Schimb toba termignoni carbon cu toba originala rc46 98-01 pui si o poza? are si silencer? Editat Februarie 11, 2016 de Z3US Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Februarie 12, 2016 Share Postat Februarie 12, 2016 Nu are silencer, se aude bine dar nu f tare decat dupa 5000 de ture. Sa vad daca reusesc de pe tel » Post actualizat in 12 Feb 2016 17:49 se pare ca mi a iesit... e in stare f buna o dau ca am vecini cretini si cu pile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 13, 2016 Share Postat Februarie 13, 2016 Cauta nene si ia un db killer pe diametrul final al evacuarii si o poti face sa se auda ca stock, avantajul fiind ca e totusi demontabil si nu afecteaza foarte mult mersul motorului. Originalele de obicei cam gatuie motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Salutare, salutare. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi deoarece am o problema electrica interesanta. Nu imi incarca la ralanti ci doar de la 1500 rpm in sus incarca corect, asa mi-a spus elecricianul. Mi-a verificat releul de incarcare si a zis ca e bun, dupa care a verificat cat iese din generator si ca acolo e problema. Totusi nu am incredere in acel om, deoarece a primit review-uri proaste de la altii care au mai fost pe acolo. Ce poate fi? Sau ce pot face eu in acest caz sa ii dau de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
viscol84 Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 Oferta e inca valabila, nu am rimp sa caut Cauta nene si ia un db killer pe diametrul final al evacuarii si o poti face sa se auda ca stock, avantajul fiind ca e totusi demontabil si nu afecteaza foarte mult mersul motorului. Originalele de obicei cam gatuie motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 16, 2016 Share Postat Februarie 16, 2016 (editat) Salutare, salutare. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu ceva sfaturi deoarece am o problema electrica interesanta. Nu imi incarca la ralanti ci doar de la 1500 rpm in sus incarca corect, asa mi-a spus elecricianul. Mi-a verificat releul de incarcare si a zis ca e bun, dupa care a verificat cat iese din generator si ca acolo e problema. Totusi nu am incredere in acel om, deoarece a primit review-uri proaste de la altii care au mai fost pe acolo. Ce poate fi? Sau ce pot face eu in acest caz sa ii dau de capat. Ia motorul acasa si refa masuratorile singurel ca nu e mare treaba Ai 3 fire galbene care ies din generator, pe alea trebuie sa ai peste 15-18 volti curent alternativ la relanti, fara diferente prea mari de voltaj intre combinatii(1-2,1-3, 2-3). In turatie ar trebuie sa creasca, pe la 5000 de ture ar trebui sa treaca lejer de 75 de volti curent alternativ. Releul: La relanti ar trebui sa iti incarce macar 13.5-14 volti curent continuu, in turatie ar trebui sa creasca pana pe la 14.5. Masuratorile de incarcare curent continuu ar fi bine sa le faci la releu si la baterie, daca ai diferente mari de tensiune curata bine mufele. Verifica de asemenea si siguranta de 30A de pe releul de pornire, curentul de incarcare trece prin siguranta aia. Succes! » Post actualizat in 16 Feb 2016 22:05 Oferta e inca valabila, nu am rimp sa caut E plin netul de DB killere, daca nu ai nici asa timp/chef, mergi la un service si vorbeste. Si toba noua tot tre sa iti faci timp sa o monteze, plus ca e de munca de demontat aia a ta, trimis apoi montat aia noua Editat Februarie 16, 2016 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.