kpax Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 (editat) Se poate întâmpla ceva dacă în loc de baterie YTZ12S care are 11Ah care este recomandat pentru VFR 93 pun YTZ14S de 11,2Ah. Cel cu 11,2Ah am găsit mai ieftin cu aproape 35%. Poate cumva afecta sistemul ABS? --- Mesaj completat în 16 Jan 2008 22:59 -------------Un tip cu un BMW mi-a zis că a încercat cu o baterie mai slabă, motorul a pornit fără probleme dar ABS ul nu mai funcționa. Editat Ianuarie 16, 2008 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Ce cauciucuri imi recomandati pentru VFR-ul meu din 2002? Acum am pe ea cauciucuri de pista dar vreau sa-i pun de turing si nu prea stiu de care. Voi cu care v-ati simtit cel mai bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 eu am PIRELLI DIABLO STRADA,sunt perfecte pt mine! 1.- cauciuc fatza ---> Michelin Pilot Road 120/70 ZR 17 (55W) TL 2.- cauciuc spate ---> Michelin Pilot Road 180/55 ZR 17 (73W) TL ... sunt ,,the best" ! Crede-ma ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Nu contest treaba asta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Eu am Metzeler Z6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Pentru mine cele mai bune gume toring sunt Roadtec Z6 si Pilot Road. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gal Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 Salut Vifori ! Cauciucuri ........... Michelin Pilot Power 2CT ASTA IMI PUN CAND O SA MA URC DIN NOU PE CAL.... asigura cam tot (aderenta, rezistenta pe banda de rulare-mijloc, ating temperatura optima f rpd, etc)........... asta daca intre timp Bridgestone nu scoate ceva mai bun, anul trecut a facut la lant Michelin-ul mai toate competitiile moto .... poate poate baga si la civilii ca noi ceva deosebit............. Bafta Adrian P.......... poate anul asta chiar ne vedem..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mih77 Postat Ianuarie 18, 2008 Share Postat Ianuarie 18, 2008 Salut Vifori ! Cauciucuri ........... Michelin Pilot Power 2CT ASTA IMI PUN CAND O SA MA URC DIN NOU PE CAL.... asigura cam tot (aderenta, rezistenta pe banda de rulare-mijloc, ating temperatura optima f rpd, etc)........... asta daca intre timp Bridgestone nu scoate ceva mai bun, anul trecut a facut la lant Michelin-ul mai toate competitiile moto .... poate poate baga si la civilii ca noi ceva deosebit............. Bafta Adrian P.......... poate anul asta chiar ne vedem..... astea le am si eu de ceva vreme si sunt super multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Se poate întâmpla ceva dacă în loc de baterie YTZ12S care are 11Ah care este recomandat pentru VFR 93 pun YTZ14S de 11,2Ah. Cel cu 11,2Ah am găsit mai ieftin cu aproape 35%. Poate cumva afecta sistemul ABS? <small>--- Mesaj completat în 16 Jan 2008 22:59 -------------</small><br/>Un tip cu un BMW mi-a zis că a încercat cu o baterie mai slabă, motorul a pornit fără probleme dar ABS ul nu mai funcționa. Daca bateria incape la locul ei merge fara probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Ianuarie 19, 2008 Share Postat Ianuarie 19, 2008 Daca bateria incape la locul ei merge fara probleme Dimensiunea este identică. Eu mai mult ezitam din cauza ABS-ului. Dar pentru 30-40 eur, cred că încerc varianta mai ieftină. Cât despre anvelope, nu am tocit 10 seturi din fiecare model, astfel nu pot forma o părere. Pe fostul RF600 pe care am avut înainte am, avut Bridgestone Batlax. Pe VFR am Metzeller z4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibicu Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 Salut toti baietii as vrea sa stiu cam la ce pret e un filtru de aer pt vfr 750 din 96? Am gasit intr-un singur loc cu 120RON, si n-as vrea sa ma tepuiasca astia. Asta e pretul lui? ms anticipat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 de unde ai facut rost de sezutul ala fain? Hai mai, ... mai bagati ceva pe aici, ca ne ducem la fund ! Up ! --- Mesaj completat în 28 Jan 2008 14:18 -------------ce filtru e? Salut toti baietii as vrea sa stiu cam la ce pret e un filtru de aer pt vfr 750 din 96? Am gasit intr-un singur loc cu 120RON, si n-as vrea sa ma tepuiasca astia. Asta e pretul lui? ms anticipat.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibicu Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 nu stiu ce model de filtru de aer este....normal, cred Motorul este RC 36....si mai mult nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Ianuarie 28, 2008 Share Postat Ianuarie 28, 2008 ce ziceti de modificarile facute de amicul nostru cu vfr , sistemului de evacuare?are cineva pe vfr ica lui? il cunoaste cineva pe baetu asta? daca il cunoasteti vorbiti cu el sa-mi dea mie tripla spate ca e pacat de ea...se topeste acolo --- Mesaj completat în 28 Jan 2008 21:25 ------------- Schimbul de semeringuri la furca si uleiul a costat la B&S 130 ron adika 2 ore de manopera cu semeringurile si uleiul meu.Au lucrat foarte curat si profesionist si am putut sa stau si langa ei sa invat si eu cate ceva cand le-au schimbat. si simeringurile de unde le-ai cumparat? ai pus originale sau louis/ceva de genu?ai schimbat si pe alea de praf sau numa alea de ulei? eu am luat legatura cu reprezentanta si mi-au spus ca ma costa 35iepuroi setul de simeringuri ulei+praf pentru unul din amortizoare-asta nu m-a speriat insa m-a speriat costul manoperei - zice ca ma costa "in jur de" 3/4 ore adica 200 ron pentru un singur amortizor.....voi ce ziceti?vi se pare normal sa coste atata? mie mi se pare cam scump..... si inca ceva: cum aratau buzele inferioare( cele de contact cu partea superioara-mobila a forcii ) la simeringi? erau simpe sau duble?ca eu am schimbat cu manuta mea odata la jawa, nu am gasit originale dar am pus standard, dupa marimea scrisa pe ele si n-am avut probleme(cele originale erau cu buza dubla) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 da,la sea ma refer,am vazut pe la polo 400-500 oiro!scump... Daca te referi la sea ... e un custom second-hand, cumparat de la @cbrxx ! --- Mesaj completat în 29 Jan 2008 10:08 -------------te am intrebat in ideea ca filtru fiind unul sport la banii astia e ieftin,daca e unul de pe la louis e scump! nu stiu ce model de filtru de aer este....normal, cred Motorul este RC 36....si mai mult nu stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibicu Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 nu...daca cele sport sunt cele rotunde, acesta nu e asa. Oricum, ms pt lamurire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Ianuarie 29, 2008 Share Postat Ianuarie 29, 2008 nu e rotund la vfr,nu toate filtrele sport sunt rotunde....,vezi ca unul normal e 700.000lei vechi nu...daca cele sport sunt cele rotunde, acesta nu e asa. Oricum, ms pt lamurire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Ianuarie 30, 2008 Share Postat Ianuarie 30, 2008 Salutare. Ce faceti domnilor???Ati iesti cu Vfr-urile???)Eu vineri trec pe la service pt a face skimburile de rigoare si dupa pot zice:SUNT GATA DE DRUM;)) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 schimb cei 4 cilindri in V pe 2 in V! Merita, dau 4 pe 2 (vfr pt africa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 schimb cei 4 cilindri in V pe 2 in V! Merita, dau 4 pe 2 (vfr pt africa) Africa este beton dar greoi. ÂŞi eu m-am gândit la un transalp lângă VFR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Ianuarie 31, 2008 Share Postat Ianuarie 31, 2008 (editat) Africa este beton dar greoi. Şi eu m-am gândit la un transalp lângă VFR. Transalp am avut alaturi de vfr, dar vreau ceva mai mult... imi pare acum mic si slab pt mine (transalpu'), de si la catagoria lui numa lauda. La categoria mea un africa e mai util. Vreau o tura de europa curand si nu vreau sa l fac pe un spor touring. Pot aparea prea multe inconveniente pe drum lung... africa twin e ideal! Editat Ianuarie 31, 2008 de Adrian Tanc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) Daca ,,tura" o faceai spre Asia sau Africa, era de inteles o Africa Twin, insa ,,o tura de europa" se face cel mai bine cu un sport-tourer ! Parerea mea ! In alta ordine de idei, ,,era Africa Twin" a cam apus ! Nu vreau sa jignesc pe nimeni, Africa a fost un motor extraordinar, dar la ora asta este depasit ! Spui ca transalpul este slab pentru tine ? Africa Twin, este un pic mai ,,in vana", dar si kilogramele sunt mai multe,...deci tot pe acolo ! In concluzie ... ,,tura de europa", o faci mai bine pe acualul VFR sau ia-ti ceva de genul DL650 V-Strom ! La performante este mult peste Africa si in Europa, drumurile sunt ,,decente" iar daca o mai dai cativa kilometrii pe forestier nu trebuie musai un enduro pur-sange ! La vara pe 17 august, intentionez sa merg la Brano pentru compionatul mondial de MotoGP. Nu e o distanta de speriat ... aprox. 1230km, insa nu as face drumul asta pe Africa Twin ! Tot VFR-ul meu, ramane baza ! Succes ! Gusturile nu se discuta. Am omis ca am s-o i au si catre est... asa ca tot at ramane. Oricum umblu mult la munte si vfr nu este ideal. Cat despre europa, nu vreau doar autostrazi si drumuri. N-am s-o iau nici prin paduri, dar surprizele climaterice si drumurile le bugetez mai bine cu africa twin decat cu vfr. Am mers cu vfr-ul pe toate conditiile si felurile de drum (daca pot numi drumuri unele ocazii unde am fost) si a mers nu zic... dar ma durea pe mine mai tare pe unde ne-am bagat. Am ajuns la faza ca trebuia sa mi desfac telescoapele sa mi schimb simeringurile. AT e mai practic general vorbind... Cat despre transalp... intradevar pe teren si drum mai accidentat reresez cu el mai usor iar africa e mult mai grea si inalta, inclusiv centrul de greutate, dar nu s nici eu pitic de 60 kg. Is brad falnic de peste 1.80 care bate 100 de kile si cica ma pasioneaza si culturismul. Africa e de mine! Oricum e V2 si nu apune inca era AT. Varadero de-si nu am avut ocazia sa incerc e prea finut, dupa parerea mea... PS daca as avea 0,1 la suta din cati bani o vazut Isarescu pe hartie nu m-as mai tortura sa aleg... As avea un VFR800, un africa, un vulcan si vreo 2 cross-uri. Asa ca, dupa o auto-strecurare comercialo-proletara, at este solutia pt mine... Editat Februarie 1, 2008 de Adrian Tanc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgio Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) am dat o tura de vreo 2ore din care o jumatate de ora cu farurile aprinse si apare surpriza se opreste motorul la semafor dau automat nici gand bateria moarta se auzea decat starterul de la electromotor clantanind am aprins farurile lumina foarte slaba am vazut ca este groasa am pornit motorul impins de vreo 3 binevoitori plec mai departe cu farurile stinse( ca doar frica pazeste pepeni)si am ajuns la garaj unde am pus redresorul pe baterie vreo 25 minute surpriza a pornit fara probleme dupa care am oprit si am plecat spre casa si spre voi sa va intreb bateria este pe duca sau releul de incarcare face fite asfalt uscat si fara probleme ca ale mele >multumesc pentru raspuns si inca o intrebare VFR800 an 1998 baterie de 10A SAU 11A Editat Februarie 1, 2008 de georgio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 releul de incarcare! am dat o tura de vreo 2ore din care o jumatate de ora cu farurile aprinse si apare surpriza se opreste motorul la semafor dau automat nici gand bateria moarta se auzea decat starterul de la electromotor clantanind am aprins farurile lumina foarte slaba am vazut ca este groasa am pornit motorul impins de vreo 3 binevoitori plec mai departe cu farurile stinse( ca doar frica pazeste pepeni)si am ajuns la garaj unde am pus redresorul pe baterie vreo 25 minute surpriza a pornit fara probleme dupa care am oprit si am plecat spre casa si spre voi sa va intreb bateria este pe duca sau releul de incarcare face fite asfalt uscat si fara probleme ca ale mele >multumesc pentru raspuns si inca o intrebare VFR800 an 1998 baterie de 10A SAU 11A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 De unde Âştii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.