Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Nu prea ai ce servisa la ea, se poate dar nu e facuta sa fie servisata; un reglaj cu ea incarcata ar fi mai indicat.

 

Despre anvelope eu am mers pe Dunlop Sportmax Sportsmart 2 la ultimele 2 seturi, chipurile is mai sportive, pe touring cica e Sportmax Roadsmart. Eu sunt multumit de ele, uzura in timp/km nu ma intereseaza atata timp cat aderenta e acolo, prefer sa le schimb mai des decat sa imi rup capul si sa dau mai mult pe raparatii si oase decat pe cauciucuri.

Legat de cauciucuri vechi, in perioada cand am lucrat in service am tot montat cauciucuri, si noi si sh. Cauciucuri ca Maxxis, Continental, Bridgestone si Metzeler se fac plastic de nu stii ce e cu ele, chiar am avut un Bridgestone SH relativ nout ca an dar era atat de prost ca faceam de multe ori rollingburnout la plecare si scartaia de ziceai ca a blocat ne-a Vasile frana la Dacie, scartaia si la plecat de pe loc si la franare pana se incalzea bine, apoi era cat de cat safe. Alte marci se tin binisor, Pirelli, Michelin, Dunlop, cele mai "high end" se mentin mai ok pe perioada mai lunga.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si eu cand am ascuns.o inainte sa plec in co, dupa ce am oprit motorul, inca se mai auzea un zgomot de sub carena spate ca si cum ar fi semnalizat. Tacanitul ala tipic de semnalizare. Dupa cateva zeci de secunde s.a oprit. Am mai facut o incercare si la fel, daca scot cheia, se opreste. Nu am mai avut timp de verificari, o sa o iau la puricat cand ajung inapoi acasa.

 

Legat de gume, am avut PR3 pe CBF. Foarte multumit de ele, nu am avut niciodata vreo emotie. Plus ABS.ul din dotare... dadea destula incredere.

 

VFR.ul l.am luat in 2016 cu PR3 pe el. Dot 10 si 11. Anul asta le.am schimbat cu niste Pirelli Angel ST. Michelinurile mai aveau carne pe ele dar erau imbatranite si patratite. Pe curbe nu ma ajutau deloc. Prima optiune tot PR3-4 a fost, dar am gasit Angelurile la un pret cu aproape 200 de lei mai mic si le.am luat. Pana acum sunt multumit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.


Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?


Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagi niste arcuri mai tari si inalti din tuburi/prinderea in triple, plus intaresti preload-ul. Dac-ai putea, ar trebui sa schimbi/upgradezi si valvele sa poata tina pasul la denivelari.

Toate bune!

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.

Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce voltmetru va ti spus sa vedeti cat incarca releul care este hiba la vfr ?

De unde la ti luat ?


» Post actualizat in 10 Jul 2018 11:44

ma mai interesa si un buson de golire ulei magnetic ,de unde pot cumpara.link ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Exact cel din imagini il am. Este montat intre parbriz si carenajul din plastic al bordului, lipit cu banda dublu adeziva.

Este legat pe acelasi fir cu pozitia din farul fata. In momentul in care pun contactul si am comutatorul pe poziti, voltmetrul functioneaza (adica tot timpul).

Il am de vreun an si jumatate, stat in soare, mers pe ploaie torentiala, nu are nimic. Ca si pret, am dat foarte putin, vreo 15 lei parca pe olx.

 

 

post-60496-0-90395700-1531226186_thumb.jpg

post-60496-0-33055700-1531226192_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Voi ce voltmetru va ti spus sa vedeti cat incarca releul care este hiba la vfr ?

De unde la ti luat ?

» Post actualizat in 10 Jul 2018 11:44

Eu am un voltmetru ebay de cativa ani si a mers ok, super moka, china. Nu e tocmai precis plus ca nu am luat curent direct din baterie(pierderi pe traseu), dar e acolo si daca scade sub 12v sau ajunge/trece peste 15v e clar ca am o problema.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/DC12V-Car-Motorcycle-LED-Panel-Digital-Voltage-Socket-Meter-Gauge-Voltmeter-Boat/273189740558?hash=item3f9b60a00e%3Am%3AmvNHfrH3lsOH8xQJX05jF7w&var=572459729640

» Post actualizat in 10 Jul 2018 16:44

 

 

Ma mai interesa daca cineva si a mai inaltat mobra ca o mai bag pe forestiere si ma r ajuta mult sa nu mai iau cu toba toti bolovanii.

Pe spate am inteles ca exista o flansa pe care o poti marii cum a facut ciprianakos de la constanta dar pe fata ?

 

Pe fata e destul de simplu dar complicat in acelasi timp. Poti trece la ghidon de la semighidoane pentru o pozitie mai comoda, apoi iti raman cam 4 cm de tub care ies in sus, semighioanele vine peste jugul superior, nu sub( ca la vitezane), automat tuburile sunt mai lungi, apoi poti cobora aia 4 cm in jos si fixed. Uite exemplu: mobreta lu Belbadea

post-18053-0-19070400-1531241011_thumb.jpg

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am gasit 2 voltmetre ce mi au atras atentia :

https://www.ebay.co.uk/itm/Digital-LED-Display-Voltmeter-Voltage-Gauge-Panel-Meter-For-Car-Motocycle-DC-12V/152483746152?_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIM.MBE%26ao%3D2%26asc%3D52945%26meid%3D2e85c8750e414b6da7bf7643e92a95be%26pid%3D100005%26rk%3D5%26rkt%3D12%26mehot%3Dpp%26sd%3D273189740558%26itm%3D152483746152&_trksid=p2047675.c100005.m1851

 

https://www.ebay.co.uk/itm/12V-Lead-acid-Battery-Indicator-Intuitive-Voltage-Display-LED-Display-Meter-UK/292599504206?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D2%26asc%3D52945%26meid%3Da43d13b667e34f1196cf588bbc8514bf%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D12%26sd%3D152483746152%26itm%3D292599504206&_trksid=p2047675.c100005.m1851

 

l am comandat pe primul ca este mai slim si indica pe rosu si ma gandesc ca l vad si ziua.

Interesanta ideea cu inaltarea prin ghidon.

Sunt curios cum se schimba caracteristicile mobrei, poate ne zice posesorul ei daca este multumit de schimbare.

Eu ma gandeam astazi sa mi o pun la vanzare si sa mi iau Varadero.

Stiu e urata cu spume chiar si modelele noi insa parca este ceea ce trebuie pt turing si pt drumurile din Ro.Plus ca eu circul cu 2 persoane si bagaj cat china non stop...

Voi ce ziceti ?


» Post actualizat in 12 Jul 2018 08:25

In afara de garda cam joasa ce nu prea ma lasa pe forestiere fara sa ating bolovani cu toba cricul sau carena dar care am inteles ca o pot rezolva prin inaltarea ei pe fata cu 4 cm punandui ghidon si pe spate cu 2 punandui flansa in capul amortizorului ma mai deranjeaza consumul.

Daca stiti cum sa rezolv si aceasta problema sa mor daca imi mai trebuie altceva .

Mentionez ca si singur si fara bagaj si mers cu 90 nu am iesit mai jos de 7% .

Cu 2 persoane si bagaj imi ia 10 si astfel ma limiteaza mult cand vine vb de turing caci la un drum de 5000 de km se simte bine si eu nu ma dau cu ea prin oras .Acolo am bicicleta.

Cateva poze cu mobra facute ieri .

post-46672-0-21343800-1531383347_thumb.jpgpost-46672-0-51003800-1531383447_thumb.jpgpost-46672-0-89053400-1531383458_thumb.jpgpost-46672-0-80463300-1531383469_thumb.jpgpost-46672-0-21980000-1531383489_thumb.jpgpost-46672-0-48438600-1531383516_thumb.jpgpost-46672-0-43408700-1531383583_thumb.jpgpost-46672-0-56839100-1531383898_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu inteleg nici eu de ce nu optezi pt alta mobra la ce nevoi ai. E clar ca VFR e un pic depasita.

 

Ma gandesc ca ai putea renunta la cricul central si daca ai face cumva o mantocaraie astfel incat sa elimini toba de jos... zic si eu.

 

Legat de Varadero, nu prea e pont. V2ul ala e gurmand rau de tot. Ia in calcul si un TDM900.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metal Hart : VFR nu este deloc depasita ....

Am stat mult si m am gandit ce alta mobra imi place si crede ma ca nici una nu sta in picioare.

M am gandit la cei 200 hp ai Hayabusei cu 6 trepte si consum de 6 maxim ,cu bordul superb ciclistica incredibila si de aceiasi greutate cu vfr ul DAR nu mi place forma .

Parca cineva a uitato langa foc peste noapte si a inceput sa se topeasca.Prea aerodinamica .

Varadero a iesit repede din discutie cu bordul ei parca facut la uzina din Rasnov ,fara indicator de benzina si cu handguardurile alea de plastic ieftin.

Alaturi de v strom arata ca niste strutocamile.Arata mai mult a cai decat a motociclete.nici nu stiu cum m am putut gandi la ele.

Aprilia Caponord Raid arata cel mai bine la gategoria asta dar ma u lamurit repede rewivurile de pe net : motor Rotax cu racire si apa si ulei,prea complex ,sunet aiurea,electronica aiurea si piese la comanda si scumpe.

FJR ul imi face cu ochiul mai ales ca sta mai bine la consum si decat Hayabusa, dar le vad scumpe la piese si nu gasesc la dezmembrari niciuna nici pe olx nici pe ebay....Doamne fer sa cada ceva....Nu am gasit nici forum pt ea.

Dar si la asta gasesc ca nu i sta bine decat o anumita culoare ....gen asta cu oglinzile de autobuz si cu ghidonul pe dreapta :)

https://www.olx.ro/oferta/yamaha-fjr-1300-an-2008-inmatriculata-stare-foarte-buna-IDauQMt.html

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@zis_ungureanu: te-as intreba urmatorul lucru: drumurile forestiere pe care zici ca ai intrat cu vfr-ul si pentru care esti interesat sa faci ceva cu garda la sol, au fost facute de nevoie, sau te incanta ideea sa explorezi si astfel de drumuri? Daca raspunsul este in ultima parte a intrebarii, in cazul asta uita de modificari la vfr sau de orice alta motocicleta din clasa sport-touring.

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu inteleg nici eu de ce nu optezi pt alta mobra la ce nevoi ai. E clar ca VFR e un pic depasita.

Ma gandesc ca ai putea renunta la cricul central si daca ai face cumva o mantocaraie astfel incat sa elimini toba de jos... zic si eu.

Legat de Varadero, nu prea e pont. V2ul ala e gurmand rau de tot. Ia in calcul si un TDM900.

Coane, vorbesti prostii. Al meu, 2004, mi-a consumat 6% & prin Austria, datorita limitelor stupide de viteza a luar chiar un 5.7 parca. 6-6,5 ia atunci cand mergi normal. 110-130 national si 140-150 autostrada.

 

Varadero 2004 nu se compara cu TDM900, o motocicleta cu mult inferioara(putere,ciclistica, materiale,finisari)

» Post actualizat in 13 Jul 2018 07:56

Pentru dilema de mai sus, cu FJR cumparat de la samsari o sa cam plangi.

 

Varadero/ R1150 GS sunt cele doua variante care te ppt purta atat pe un forestier usor cat si intr-un concediu cu pasagera si bagaje. Vorbim acum si de bugetul aratat.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coane, vorbesti prostii. Al meu, 2004, mi-a consumat 6% & prin Austria, datorita limitelor stupide de viteza a luar chiar un 5.7 parca. 6-6,5 ia atunci cand mergi normal. 110-130 national si 140-150 autostrada.

 

 

Exact la fel imi consuma si mie si acelasi raspuns i l-am dat si eu domnului.

Cel mai probabil are o mica problema de reuseste sa consume 10%. Eu mai mult de 8-9% nu am reusit sa o fac sa consume si am testat in cel mai nesimtit mod posibil de a merge in oras.

Afara e boierie, 5,5-6%.

 

PS: Legat de oglinzile acelea jalnice de pe FJR, e modificat ceva la motocicleta aia. Pe original nu arata atat de jalnic, sunt niste oglinzi normale ca pe oricare alta motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc serios la un schimb cu FJR.Este adevarat ce am citit ca consumul este de 5 % ???

Stie cineva motorul din anuntul asta ?

https://www.olx.ro/oferta/yamaha-fjr-1300-abs-2005-sport-touring-cardan-moto-injectie-IDbgbKS.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule,

Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor.

 

E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate.

 

Acum nah, fiecare cu cel doare :) totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR 😂.

 

Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar...

» Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49

Gixule,

Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor.

 

E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate.

 

Acum nah, fiecare cu cel doare :) totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR 😂.

 

Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar...

» Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49

Gixule,

Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor.

 

E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate.

 

Acum nah, fiecare cu cel doare :) totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR 😂.

 

Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar...

» Post actualizat in 14 Jul 2018 17:06

Consum de 5,2 %.

Salutari din Delta.

post-20786-0-30671200-1531588016_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu GS800 o sa ai un consum de 7% la 170 km/h, fara pasager si bagaje. Acelasi consum si la GS1200. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai nu ai citit inceputul : 2 persoane + bagaj = ture de 5000 km

Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri ;). Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT. Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri ;). Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT.

Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila.

apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ?

» Post actualizat in 15 Jul 2018 21:44

Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila.

apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ?

sa meritat mutarea ? ca de diferenta ma gandesc ca pot sa ma plimb cu vfr ul si la consumul actual vre o 3 ,4 ani lejer :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A costat mai putin decat media de pe aici. Si isi merita cu prisosinta fiecare banut. Sincer nu credeam sa fiu atat de impresionat de o alta motocicleta dupa anii petrecuti pe VFR. Si spun asta din postura unuia care iubeste VFR-ul cu fiecare fibra. A meritat mutarea? In fiecare secunda as face-o din nou. Consumul cu pasager: 5,2-5,4 l/100km. Daca vrei sa iti faci o idee facem intr-o zi un schimb de ture intre parapanta si RT.

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e misto "saracia" de RT. Pentru cine iubeste drumurile lungi, e o alegere foarte buna. Numai ca nu se impaca deloc cu macadamul si drumurile proaste. Si din ce vad, Ungureanu cam are nevoie de ceva mai de forestiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metale, pe gunoaie de drumuri gen “judetene” e muuult mai bine cu RT decat cu VFR. Imi clantane mai putin dantura. O sa vad cum e si pe ceva macadam si pietruit saptamana viitoare si revin cu impresii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...