zis_ungureanu Postat Iulie 12, 2018 Share Postat Iulie 12, 2018 (editat) Metal Hart : VFR nu este deloc depasita .... Am stat mult si m am gandit ce alta mobra imi place si crede ma ca nici una nu sta in picioare. M am gandit la cei 200 hp ai Hayabusei cu 6 trepte si consum de 6 maxim ,cu bordul superb ciclistica incredibila si de aceiasi greutate cu vfr ul DAR nu mi place forma . Parca cineva a uitato langa foc peste noapte si a inceput sa se topeasca.Prea aerodinamica . Varadero a iesit repede din discutie cu bordul ei parca facut la uzina din Rasnov ,fara indicator de benzina si cu handguardurile alea de plastic ieftin. Alaturi de v strom arata ca niste strutocamile.Arata mai mult a cai decat a motociclete.nici nu stiu cum m am putut gandi la ele. Aprilia Caponord Raid arata cel mai bine la gategoria asta dar ma u lamurit repede rewivurile de pe net : motor Rotax cu racire si apa si ulei,prea complex ,sunet aiurea,electronica aiurea si piese la comanda si scumpe. FJR ul imi face cu ochiul mai ales ca sta mai bine la consum si decat Hayabusa, dar le vad scumpe la piese si nu gasesc la dezmembrari niciuna nici pe olx nici pe ebay....Doamne fer sa cada ceva....Nu am gasit nici forum pt ea. Dar si la asta gasesc ca nu i sta bine decat o anumita culoare ....gen asta cu oglinzile de autobuz si cu ghidonul pe dreapta https://www.olx.ro/oferta/yamaha-fjr-1300-an-2008-inmatriculata-stare-foarte-buna-IDauQMt.html Editat Iulie 12, 2018 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 (editat) @zis_ungureanu: te-as intreba urmatorul lucru: drumurile forestiere pe care zici ca ai intrat cu vfr-ul si pentru care esti interesat sa faci ceva cu garda la sol, au fost facute de nevoie, sau te incanta ideea sa explorezi si astfel de drumuri? Daca raspunsul este in ultima parte a intrebarii, in cazul asta uita de modificari la vfr sau de orice alta motocicleta din clasa sport-touring. Editat Iulie 13, 2018 de danutu_m Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 (editat) Da, nu inteleg nici eu de ce nu optezi pt alta mobra la ce nevoi ai. E clar ca VFR e un pic depasita. Ma gandesc ca ai putea renunta la cricul central si daca ai face cumva o mantocaraie astfel incat sa elimini toba de jos... zic si eu. Legat de Varadero, nu prea e pont. V2ul ala e gurmand rau de tot. Ia in calcul si un TDM900. Coane, vorbesti prostii. Al meu, 2004, mi-a consumat 6% & prin Austria, datorita limitelor stupide de viteza a luar chiar un 5.7 parca. 6-6,5 ia atunci cand mergi normal. 110-130 national si 140-150 autostrada. Varadero 2004 nu se compara cu TDM900, o motocicleta cu mult inferioara(putere,ciclistica, materiale,finisari) » Post actualizat in 13 Jul 2018 07:56 Pentru dilema de mai sus, cu FJR cumparat de la samsari o sa cam plangi. Varadero/ R1150 GS sunt cele doua variante care te ppt purta atat pe un forestier usor cat si intr-un concediu cu pasagera si bagaje. Vorbim acum si de bugetul aratat. Editat Iulie 13, 2018 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Coane, vorbesti prostii. Al meu, 2004, mi-a consumat 6% & prin Austria, datorita limitelor stupide de viteza a luar chiar un 5.7 parca. 6-6,5 ia atunci cand mergi normal. 110-130 national si 140-150 autostrada. Exact la fel imi consuma si mie si acelasi raspuns i l-am dat si eu domnului. Cel mai probabil are o mica problema de reuseste sa consume 10%. Eu mai mult de 8-9% nu am reusit sa o fac sa consume si am testat in cel mai nesimtit mod posibil de a merge in oras. Afara e boierie, 5,5-6%. PS: Legat de oglinzile acelea jalnice de pe FJR, e modificat ceva la motocicleta aia. Pe original nu arata atat de jalnic, sunt niste oglinzi normale ca pe oricare alta motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Eu ma refeream la Varadero, nu la VFR 800, desi, nici ala nu sarea de 6... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Ma gandesc serios la un schimb cu FJR.Este adevarat ce am citit ca consumul este de 5 % ??? Stie cineva motorul din anuntul asta ? https://www.olx.ro/oferta/yamaha-fjr-1300-abs-2005-sport-touring-cardan-moto-injectie-IDbgbKS.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 ce dumnezo va trebuie asa animale nu stiu , ia un GS800 fara ezitare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 ce dumnezo va trebuie asa animale nu stiu , ia un GS800 fara ezitare . Pai nu ai citit inceputul : 2 persoane + bagaj = ture de 5000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 13, 2018 Share Postat Iulie 13, 2018 Gixule, Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor. E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate. Acum nah, fiecare cu cel doare totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR . Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar... » Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49 Gixule, Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor. E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate. Acum nah, fiecare cu cel doare totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR . Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar... » Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49 Gixule, Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor. E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate. Acum nah, fiecare cu cel doare totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR . Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar... » Post actualizat in 14 Jul 2018 17:06 Consum de 5,2 %. Salutari din Delta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Coane, ca sa te plangi de consum la 170 kmh inseamna sa-i cauti nod in papura unui motor ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Si cu GS800 o sa ai un consum de 7% la 170 km/h, fara pasager si bagaje. Acelasi consum si la GS1200. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 (editat) Pai nu ai citit inceputul : 2 persoane + bagaj = ture de 5000 km Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri . Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT. Editat Iulie 15, 2018 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri . Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT. Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila. apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ? » Post actualizat in 15 Jul 2018 21:44 Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila. apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ? sa meritat mutarea ? ca de diferenta ma gandesc ca pot sa ma plimb cu vfr ul si la consumul actual vre o 3 ,4 ani lejer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 15, 2018 Share Postat Iulie 15, 2018 (editat) A costat mai putin decat media de pe aici. Si isi merita cu prisosinta fiecare banut. Sincer nu credeam sa fiu atat de impresionat de o alta motocicleta dupa anii petrecuti pe VFR. Si spun asta din postura unuia care iubeste VFR-ul cu fiecare fibra. A meritat mutarea? In fiecare secunda as face-o din nou. Consumul cu pasager: 5,2-5,4 l/100km. Daca vrei sa iti faci o idee facem intr-o zi un schimb de ture intre parapanta si RT. Editat Iulie 15, 2018 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Da, e misto "saracia" de RT. Pentru cine iubeste drumurile lungi, e o alegere foarte buna. Numai ca nu se impaca deloc cu macadamul si drumurile proaste. Si din ce vad, Ungureanu cam are nevoie de ceva mai de forestiere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Metale, pe gunoaie de drumuri gen “judetene” e muuult mai bine cu RT decat cu VFR. Imi clantane mai putin dantura. O sa vad cum e si pe ceva macadam si pietruit saptamana viitoare si revin cu impresii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Da man, stiu. Imi dau seama ca semighidoanele si saua tare nu fac echipa buna cu gropile. Dar nah, asta avem, cu asta defilam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 Pai RT am mai avut dar 1100 si nu mia placut sunetul motorului. E adevarat ca mi a consumat cel mai putin din toate mobrele 5% dar era un motor linistit,fara nici o veleitate sportiva,plictisitor chiar pt ca eram mai tanar Al tau arata mai bine si de aia te intrebam concret cat ai dat pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sorin128 Postat Iulie 16, 2018 Share Postat Iulie 16, 2018 (editat) @6k+. E total diferit ca feeling fata de 1150. Mult mai liniar, desi tot a tractor suna. Imi inchipui ca fata de 1100 cu atat mai mult este superior. Dar da, desi este foarte flickable si are o ciclistica foarte misto - neasteptat de buna pentru clasa din care face parte si net superioara generatiei anterioare, nu se compara cu VFR la capitolul “fun”. Inca nu sunt 100% obisnuit cu el si asta are cu siguranta ceva de a face cu ce inteleg eu acum din el fata de ce intelegeam dupa vreo 4-5 ani de VFR, dar chiar si asa cu siguranta nu e atat de amuzant pe cat poate fi un VFR pe curbe - cel putin nu inca pentru mine. In rest este mult peste la toate capitolele. Poate ar trebui sa te uiti si catre ceva gen K1200GT sau K1300GT. Banii sunt cam tot aia dar castigi un pic de sportivitate alaturi de competentele de touring si in plus e un motor in linie - mai aproape un pic de feelingul ala de motor aproape electric al V4lui...doar mai aproape ca de egalat nici o sansa. Motorizarea aia V4 pe pinioane este cel mai misto propulsor pe are l-am incercat vreodata. Daca as putea avea genul ala de motor pe RT cred ca mi s-ar parea motocicleta perfecta. Stiam ce sacrific si ce castig in momentul in care am schimbat si eram multumit de raport. Asteptarile in schimb mi-au fost depasite, asa ca ma bucur cu atat mai mult de alegere. Editat Iulie 16, 2018 de Sorin128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 17, 2018 Share Postat Iulie 17, 2018 Bagi niste arcuri mai tari si inalti din tuburi/prinderea in triple, plus intaresti preload-ul. Dac-ai putea, ar trebui sa schimbi/upgradezi si valvele sa poata tina pasul la denivelari. Toate bune! Super sfat.asa am de gand sa fac. Imi comand ghidon si distantiere sa o inalt si pe fata de pe aliexpress dar nu stiu ce dimensiune imi trebuie sa mi intre mansoanele si restul vad ca sunt 2 marimi : de 22 si 28 ...poate stii tu . https://www.aliexpress.com/item/1pcs-Motorcycle-handlebar-22-700mm-Aluminum-handle-Vintage-motorcycle-accessories-Multicolor-optional-for-BWS125-MSX125/32793840430.html https://www.aliexpress.com/item/Off-Road-Motorcycle-Bar-Clamps-35MM-Raised-Handlebar-Handle-Bar-Risers-Black-for-22MM-7-8/32839837478.html » Post actualizat in 17 Jul 2018 21:47 Eu am un voltmetru ebay de cativa ani si a mers ok, super moka, china. Nu e tocmai precis plus ca nu am luat curent direct din baterie(pierderi pe traseu), dar e acolo si daca scade sub 12v sau ajunge/trece peste 15v e clar ca am o problema. https://www.ebay.co.uk/itm/DC12V-Car-Motorcycle-LED-Panel-Digital-Voltage-Socket-Meter-Gauge-Voltmeter-Boat/273189740558?hash=item3f9b60a00e%3Am%3AmvNHfrH3lsOH8xQJX05jF7w&var=572459729640 » Post actualizat in 10 Jul 2018 16:44 Pe fata e destul de simplu dar complicat in acelasi timp. Poti trece la ghidon de la semighidoane pentru o pozitie mai comoda, apoi iti raman cam 4 cm de tub care ies in sus, semighioanele vine peste jugul superior, nu sub( ca la vitezane), automat tuburile sunt mai lungi, apoi poti cobora aia 4 cm in jos si fixed. Uite exemplu: mobreta lu Belbadea Super,asa o sa fac .Deja imi caut chidon si inaltatoare.Nu cred ca mi mai schimb mobra Cum dau de Belbadea asta sa mi spuna daca sa schimbat ciclistica la mobra si cum se simte cand esti mai sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Ai si pe louis setul. Kit complet cu jug, ghidon si inaltatoare. Ca sa nu te mai chinui cu traznaile de pe ali. https://www.louis.eu/artikel/lsl-superbike-handlebar-kits-various-models-fuer-honda-vfr-800-fi/10021320?filter_bike_id=0848&filter_article_number=10021360&list=f8a7837f99a3df614b6514113c6f0038 Bine, pretul e cu mult peste ce gasesti pe ali. » Post actualizat in 18 Jul 2018 06:53Acum ma uit atent si nu cred ca te ajuta cel de pe Louis. Daca nu ma insel, nu o sa castigi bucata aia ramada de furca, cea de care esti interesat. Daca nu ma insel, motoreta lui BB are kit din asta. Deci tot o romaneasca trebuie facuta cu gauri in jugul stock, inaltatoare si ghidon drept. Ca sa nu dai de nepotriviri, ia din dezmembrari inaltatoarele si ghidonul de Hornet 600. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Mersi de sfat Metal Am cautat prin dezmembrari si am gasit ghidon si prinderi insa din ce vad eu sunt late inaltatoarele astea si nu cred sa incapa pe plansa mea. » Post actualizat in 18 Jul 2018 09:45plus ca vad ghidonul destul de inalt si imi este sa nu loveasca in rezervor sau in carenele din fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 (editat) Mai poti incerga ghidon de Yamaha FZ6N. Toate ghidoanele astea aftermarket mi se par extrem de late. SAu sa te orientezi catre ceva de firma, lucrat calumea: Barracuda, Rizoma, LSL Functie de dimensiunea ghidonuluiu, ai aici si toate prinderile.http://achimoto.ro/piese-moto-strada-custom-enduro-mx-atv-scuter/ghidon-251603345/inaltatoare-distantiere-prinderi Ghidonul musai sa il alegi dupa diametrul semighidonului tau, sa nu te trezesi ca nu ti se mai pupa comenzile dupa aia. Dupa aia alegi si prinderile. Dar va trebui sa gauresti jugul superior. Editat Iulie 18, 2018 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Pana acum am gasit ghidon de 74 cm .am masurat la mine si are 70 al nostru deci asta pare ok.https://www.aliexpress.com/item/-/32838125380.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.259.47bf3c000PGc60 Apoi ma gandeam la distantierele astea ca vaf ca sunt si aplecate si mai inalte decat unele normale https://www.aliexpress.com/item/Off-Road-Motorcycle-Bar-Clamps-35MM-Raised-Handlebar-Handle-Bar-Risers-Black-for-22MM-7-8/32824177522.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Iulie 18, 2018 Share Postat Iulie 18, 2018 Inaltatoarele alea par ok. Misto ca sunt un pic mai aduse-n spate, te ajuta putin la pozitie.In schimb, ghidonul ala de dirt nu-mi place deloc. Sunt prea ridicate, tii mainile pe el ca pe enduro De asta-ti ziceam de ghidonul de FZ6N. Totusi, nu costa o mare avere, ai putea incerca. Gaseste-ti si un jug superior de backup, in caz ca vrei sa revii la vechile semighidoane - asta ca sa nu umbli cu cel gaurit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.