Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Metal Hart : VFR nu este deloc depasita ....

Am stat mult si m am gandit ce alta mobra imi place si crede ma ca nici una nu sta in picioare.

M am gandit la cei 200 hp ai Hayabusei cu 6 trepte si consum de 6 maxim ,cu bordul superb ciclistica incredibila si de aceiasi greutate cu vfr ul DAR nu mi place forma .

Parca cineva a uitato langa foc peste noapte si a inceput sa se topeasca.Prea aerodinamica .

Varadero a iesit repede din discutie cu bordul ei parca facut la uzina din Rasnov ,fara indicator de benzina si cu handguardurile alea de plastic ieftin.

Alaturi de v strom arata ca niste strutocamile.Arata mai mult a cai decat a motociclete.nici nu stiu cum m am putut gandi la ele.

Aprilia Caponord Raid arata cel mai bine la gategoria asta dar ma u lamurit repede rewivurile de pe net : motor Rotax cu racire si apa si ulei,prea complex ,sunet aiurea,electronica aiurea si piese la comanda si scumpe.

FJR ul imi face cu ochiul mai ales ca sta mai bine la consum si decat Hayabusa, dar le vad scumpe la piese si nu gasesc la dezmembrari niciuna nici pe olx nici pe ebay....Doamne fer sa cada ceva....Nu am gasit nici forum pt ea.

Dar si la asta gasesc ca nu i sta bine decat o anumita culoare ....gen asta cu oglinzile de autobuz si cu ghidonul pe dreapta :)

https://www.olx.ro/oferta/yamaha-fjr-1300-an-2008-inmatriculata-stare-foarte-buna-IDauQMt.html

Editat de zis_ungureanu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@zis_ungureanu: te-as intreba urmatorul lucru: drumurile forestiere pe care zici ca ai intrat cu vfr-ul si pentru care esti interesat sa faci ceva cu garda la sol, au fost facute de nevoie, sau te incanta ideea sa explorezi si astfel de drumuri? Daca raspunsul este in ultima parte a intrebarii, in cazul asta uita de modificari la vfr sau de orice alta motocicleta din clasa sport-touring.

Editat de danutu_m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, nu inteleg nici eu de ce nu optezi pt alta mobra la ce nevoi ai. E clar ca VFR e un pic depasita.

Ma gandesc ca ai putea renunta la cricul central si daca ai face cumva o mantocaraie astfel incat sa elimini toba de jos... zic si eu.

Legat de Varadero, nu prea e pont. V2ul ala e gurmand rau de tot. Ia in calcul si un TDM900.

Coane, vorbesti prostii. Al meu, 2004, mi-a consumat 6% & prin Austria, datorita limitelor stupide de viteza a luar chiar un 5.7 parca. 6-6,5 ia atunci cand mergi normal. 110-130 national si 140-150 autostrada.

 

Varadero 2004 nu se compara cu TDM900, o motocicleta cu mult inferioara(putere,ciclistica, materiale,finisari)

» Post actualizat in 13 Jul 2018 07:56

Pentru dilema de mai sus, cu FJR cumparat de la samsari o sa cam plangi.

 

Varadero/ R1150 GS sunt cele doua variante care te ppt purta atat pe un forestier usor cat si intr-un concediu cu pasagera si bagaje. Vorbim acum si de bugetul aratat.

Editat de Gixu.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Coane, vorbesti prostii. Al meu, 2004, mi-a consumat 6% & prin Austria, datorita limitelor stupide de viteza a luar chiar un 5.7 parca. 6-6,5 ia atunci cand mergi normal. 110-130 national si 140-150 autostrada.

 

 

Exact la fel imi consuma si mie si acelasi raspuns i l-am dat si eu domnului.

Cel mai probabil are o mica problema de reuseste sa consume 10%. Eu mai mult de 8-9% nu am reusit sa o fac sa consume si am testat in cel mai nesimtit mod posibil de a merge in oras.

Afara e boierie, 5,5-6%.

 

PS: Legat de oglinzile acelea jalnice de pe FJR, e modificat ceva la motocicleta aia. Pe original nu arata atat de jalnic, sunt niste oglinzi normale ca pe oricare alta motoreta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc serios la un schimb cu FJR.Este adevarat ce am citit ca consumul este de 5 % ???

Stie cineva motorul din anuntul asta ?

https://www.olx.ro/oferta/yamaha-fjr-1300-abs-2005-sport-touring-cardan-moto-injectie-IDbgbKS.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gixule,

Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor.

 

E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate.

 

Acum nah, fiecare cu cel doare :) totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR 😂.

 

Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar...

» Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49

Gixule,

Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor.

 

E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate.

 

Acum nah, fiecare cu cel doare :) totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR 😂.

 

Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar...

» Post actualizat in 13 Jul 2018 20:49

Gixule,

Si mie mi.a consumat VTR.ul 6 in regim de autostrada si mers 110-130. Dar e greu sa o tii in astfel de viteze. Cand am avut Varadero la test, mergea cu pasager 170 de numa-numa. Era o placere sa alergi vaca, dar era si jale ce se intampla in rezervor.

 

E clar ca Varadero este peste TDM, dar motocicletele astea sunt niste compromisuri. Si TDM.ul e un compromis foarte ok, face cate putin din toate.

 

Acum nah, fiecare cu cel doare :) totusi, ma uit cum Zis Ungureanu se plange ca da cu burta VFRului pe jos dar se uita la mobre ca Busa si FJR 😂.

 

Eu nu am vrut sa aduc in discutie GSurile de la BMW, dar e clar ca atunci cand nu stii ce vrei si ai vrea cate putin din toate, GS1200 scrie pe tine. Plus ca o vei incarca ca pe un marfar...

» Post actualizat in 14 Jul 2018 17:06

Consum de 5,2 %.

Salutari din Delta.

post-20786-0-30671200-1531588016_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si cu GS800 o sa ai un consum de 7% la 170 km/h, fara pasager si bagaje. Acelasi consum si la GS1200. :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Pai nu ai citit inceputul : 2 persoane + bagaj = ture de 5000 km

Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri ;). Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT. Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspunsul e in poza pusa de MetalHeart mai sus. Si nu e ala albastru, e ala gri ;). Si zic ca unul ce facu fix mutarea VFR-RT.

Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila.

apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ?

» Post actualizat in 15 Jul 2018 21:44

Felicitari pt mutare,si inteleg despre ce diferenta vorbesti DAR si diferenta de pret este una considerabila.

apropo cate mii te a costat? si cat ai consumul ?

sa meritat mutarea ? ca de diferenta ma gandesc ca pot sa ma plimb cu vfr ul si la consumul actual vre o 3 ,4 ani lejer :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A costat mai putin decat media de pe aici. Si isi merita cu prisosinta fiecare banut. Sincer nu credeam sa fiu atat de impresionat de o alta motocicleta dupa anii petrecuti pe VFR. Si spun asta din postura unuia care iubeste VFR-ul cu fiecare fibra. A meritat mutarea? In fiecare secunda as face-o din nou. Consumul cu pasager: 5,2-5,4 l/100km. Daca vrei sa iti faci o idee facem intr-o zi un schimb de ture intre parapanta si RT.

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e misto "saracia" de RT. Pentru cine iubeste drumurile lungi, e o alegere foarte buna. Numai ca nu se impaca deloc cu macadamul si drumurile proaste. Si din ce vad, Ungureanu cam are nevoie de ceva mai de forestiere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metale, pe gunoaie de drumuri gen “judetene” e muuult mai bine cu RT decat cu VFR. Imi clantane mai putin dantura. O sa vad cum e si pe ceva macadam si pietruit saptamana viitoare si revin cu impresii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da man, stiu. Imi dau seama ca semighidoanele si saua tare nu fac echipa buna cu gropile.

Dar nah, asta avem, cu asta defilam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai RT am mai avut dar 1100 si nu mia placut sunetul motorului.

E adevarat ca mi a consumat cel mai putin din toate mobrele 5% dar era un motor linistit,fara nici o veleitate sportiva,plictisitor chiar pt ca eram mai tanar :)

Al tau arata mai bine si de aia te intrebam concret cat ai dat pe el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@6k+. E total diferit ca feeling fata de 1150. Mult mai liniar, desi tot a tractor suna. Imi inchipui ca fata de 1100 cu atat mai mult este superior. Dar da, desi este foarte flickable si are o ciclistica foarte misto - neasteptat de buna pentru clasa din care face parte si net superioara generatiei anterioare, nu se compara cu VFR la capitolul “fun”. Inca nu sunt 100% obisnuit cu el si asta are cu siguranta ceva de a face cu ce inteleg eu acum din el fata de ce intelegeam dupa vreo 4-5 ani de VFR, dar chiar si asa cu siguranta nu e atat de amuzant pe cat poate fi un VFR pe curbe - cel putin nu inca pentru mine. In rest este mult peste la toate capitolele.

Poate ar trebui sa te uiti si catre ceva gen K1200GT sau K1300GT. Banii sunt cam tot aia dar castigi un pic de sportivitate alaturi de competentele de touring si in plus e un motor in linie - mai aproape un pic de feelingul ala de motor aproape electric al V4lui...doar mai aproape ca de egalat nici o sansa. Motorizarea aia V4 pe pinioane este cel mai misto propulsor pe are l-am incercat vreodata. Daca as putea avea genul ala de motor pe RT cred ca mi s-ar parea motocicleta perfecta. Stiam ce sacrific si ce castig in momentul in care am schimbat si eram multumit de raport. Asteptarile in schimb mi-au fost depasite, asa ca ma bucur cu atat mai mult de alegere.

Editat de Sorin128
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bagi niste arcuri mai tari si inalti din tuburi/prinderea in triple, plus intaresti preload-ul. Dac-ai putea, ar trebui sa schimbi/upgradezi si valvele sa poata tina pasul la denivelari.

Toate bune!

Super sfat.asa am de gand sa fac.

Imi comand ghidon si distantiere sa o inalt si pe fata de pe aliexpress dar nu stiu ce dimensiune imi trebuie sa mi intre mansoanele si restul

vad ca sunt 2 marimi : de 22 si 28 ...poate stii tu .

https://www.aliexpress.com/item/1pcs-Motorcycle-handlebar-22-700mm-Aluminum-handle-Vintage-motorcycle-accessories-Multicolor-optional-for-BWS125-MSX125/32793840430.html

https://www.aliexpress.com/item/Off-Road-Motorcycle-Bar-Clamps-35MM-Raised-Handlebar-Handle-Bar-Risers-Black-for-22MM-7-8/32839837478.html

» Post actualizat in 17 Jul 2018 21:47

Eu am un voltmetru ebay de cativa ani si a mers ok, super moka, china. Nu e tocmai precis plus ca nu am luat curent direct din baterie(pierderi pe traseu), dar e acolo si daca scade sub 12v sau ajunge/trece peste 15v e clar ca am o problema.

 

https://www.ebay.co.uk/itm/DC12V-Car-Motorcycle-LED-Panel-Digital-Voltage-Socket-Meter-Gauge-Voltmeter-Boat/273189740558?hash=item3f9b60a00e%3Am%3AmvNHfrH3lsOH8xQJX05jF7w&var=572459729640

» Post actualizat in 10 Jul 2018 16:44

 

 

Pe fata e destul de simplu dar complicat in acelasi timp. Poti trece la ghidon de la semighidoane pentru o pozitie mai comoda, apoi iti raman cam 4 cm de tub care ies in sus, semighioanele vine peste jugul superior, nu sub( ca la vitezane), automat tuburile sunt mai lungi, apoi poti cobora aia 4 cm in jos si fixed. Uite exemplu: mobreta lu Belbadea

Super,asa o sa fac .Deja imi caut chidon si inaltatoare.Nu cred ca mi mai schimb mobra :)

Cum dau de Belbadea asta sa mi spuna daca sa schimbat ciclistica la mobra si cum se simte cand esti mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai si pe louis setul. Kit complet cu jug, ghidon si inaltatoare. Ca sa nu te mai chinui cu traznaile de pe ali.

 

https://www.louis.eu/artikel/lsl-superbike-handlebar-kits-various-models-fuer-honda-vfr-800-fi/10021320?filter_bike_id=0848&filter_article_number=10021360&list=f8a7837f99a3df614b6514113c6f0038

 

Bine, pretul e cu mult peste ce gasesti pe ali.


» Post actualizat in 18 Jul 2018 06:53

Acum ma uit atent si nu cred ca te ajuta cel de pe Louis. Daca nu ma insel, nu o sa castigi bucata aia ramada de furca, cea de care esti interesat.

Daca nu ma insel, motoreta lui BB are kit din asta.

 

Deci tot o romaneasca trebuie facuta cu gauri in jugul stock, inaltatoare si ghidon drept. Ca sa nu dai de nepotriviri, ia din dezmembrari inaltatoarele si ghidonul de Hornet 600.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-46672-0-76341000-1531907039_thumb.jpgMersi de sfat Metal

Am cautat prin dezmembrari si am gasit ghidon si prinderi insa din ce vad eu sunt late inaltatoarele astea si nu cred sa incapa pe plansa mea.


» Post actualizat in 18 Jul 2018 09:45

plus ca vad ghidonul destul de inalt si imi este sa nu loveasca in rezervor sau in carenele din fata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai poti incerga ghidon de Yamaha FZ6N. Toate ghidoanele astea aftermarket mi se par extrem de late.

SAu sa te orientezi catre ceva de firma, lucrat calumea: Barracuda, Rizoma, LSL

 

 

Functie de dimensiunea ghidonuluiu, ai aici si toate prinderile.

http://achimoto.ro/piese-moto-strada-custom-enduro-mx-atv-scuter/ghidon-251603345/inaltatoare-distantiere-prinderi

 

 

Ghidonul musai sa il alegi dupa diametrul semighidonului tau, sa nu te trezesi ca nu ti se mai pupa comenzile dupa aia. Dupa aia alegi si prinderile. Dar va trebui sa gauresti jugul superior.

Editat de Metal Heart
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana acum am gasit ghidon de 74 cm .am masurat la mine si are 70 al nostru deci asta pare ok.https://www.aliexpress.com/item/-/32838125380.html?spm=a2g0s.13010208.99999999.259.47bf3c000PGc60

Apoi ma gandeam la distantierele astea ca vaf ca sunt si aplecate si mai inalte decat unele normale https://www.aliexpress.com/item/Off-Road-Motorcycle-Bar-Clamps-35MM-Raised-Handlebar-Handle-Bar-Risers-Black-for-22MM-7-8/32824177522.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inaltatoarele alea par ok. Misto ca sunt un pic mai aduse-n spate, te ajuta putin la pozitie.
In schimb, ghidonul ala de dirt nu-mi place deloc. Sunt prea ridicate, tii mainile pe el ca pe enduro :) De asta-ti ziceam de ghidonul de FZ6N. Totusi, nu costa o mare avere, ai putea incerca. Gaseste-ti si un jug superior de backup, in caz ca vrei sa revii la vechile semighidoane - asta ca sa nu umbli cu cel gaurit

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...