ciprinakos Postat Martie 6, 2019 Share Postat Martie 6, 2019 Pentru suspensii intrebati user-ul cesar. El are un service in Bucuresti, Grand (sau grant?) garage sau ceva de genul. Cand mi-a facut suspensia fata mi-a zis ceva si de spate - n-am retinut ce pt ca mi-am schimbat-o cu totul. Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stanciu Florin Postat Martie 8, 2019 Share Postat Martie 8, 2019 Seara buna, asta seară am montat bateria și i-am dat prima cheie, a pornit "la sfert" însă am momente când lasata la liber sa se încălzească se aude o bătaie spre partea din fata a motorului. Dacă o accelerez puțin dispare și sunt momente când și ne accelerata nu se aude bătaia. Aveți idee ce este? S-a mai întâlnit cineva cu problema asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Clasica problema cu intinzatorul E bine sa le inlocuiesti pe ambele daca tot umbli acolo. Aprox 100 euro bucata pe original plus 2-300 ron manopera Intrebarea nu e daca le vei schimba, ci cand. La mine zgomotul era din ce in ce mai pregnant. Uneori la prima pornire, alte dati cand avea chef sa ma enerveze putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stanciu Florin Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Space ghost le schimb, mâine duc motocicleta la mecanic. Ideea e ca începe când apa ajunge la 65 de grade și pana la 75 când am oprit motorul nu se oprise nici "bătaia". Am mai întrebat in stânga și dreapta și unii ma speria ca e bolț de piston. Pana mâine dimineață când o duc la mecanic mor și nu știu dacă pot merge 10 kilometri cu ea așa de acasă pana la el. Asa făcea și la mine anul trecut la prima pornire și apoi când și când. Alaltăieri am pornit-o prima data și am ținut-o vreo 10 minute a fost ok,aseară am scos-o din garaj cu gândul ca azi dau o tura și m-am speriat. De ar fi întinzătoare as da banii cu drag. Vedem ce zice mâine mecanicul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Vfr ul in general e o motocicleta construita cu simt de raspundere ,insa are cateva hibe care nerezolvate iti pot da dureri de cap exact cand ti-e lumea mai draga. Problema cu intinzatoarele si cea cu firul de masa care oxideaza. Mufa mare carena dreapta care face legatura cu ecu. Altfel,daca e folosit pe zona de touring e un armasar de nadejde. Este zgomot de intinzatoare. Ca sa ajungi sa ai joc in bolt la piston iti trebuie efort sa faci asta. Si mai presus,trebuie sa fii surd sau indiferent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stanciu Florin Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Pe cea cu mufa am rezolvat-o vara trecuta. Acum am și pedala de frână, de fapt switch-ul blocat, sta stopul de frână tot timpul aprins. Asta ar fi ultuima boala a lor din auzite. Orice ar fi într-adevăr e armăsar, nu as schimba-o decât pe o Hayabusa dar nu ma simt în stare sa o stăpânesc. Și cel mai probabil m-aș da e cu 2 motociclete în garaj ceea ce înseamnă divorț Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Martie 9, 2019 Share Postat Martie 9, 2019 Switch ul ala cred ca se poate desfileta cumva. Putina indemanare si cred ca se rezolva usor. E cu filet de plastic parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Martie 25, 2019 Share Postat Martie 25, 2019 Aceeasi problemă o am si eu cu intinzatoarele, primavara cand il pornesc si se incalzeste putin incep sa "zornaie" lanturile, pe original mi-a spus cineva ca ar fi 750 ron bucata, daca Spaceghost zice ca e mai ieftin ma bucur, dar la sfaturile unui mecanic de motociclete am schimbat uleuiul si nu mai facea gălăgie Norocul meu sa terminat anul acesta, cand degeaba i-am schimbat uleiul ca tot face galagie, pe youtube exista un clip in care cineva explica cum sa retensionezi arcurile din intinzatoare si nu trebuie sa le schimbi Acum urmeaza sa ma apuc de treaba si sa vedem daca reușesc ceva sau trebuie sa le schimb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stanciu Florin Postat Martie 25, 2019 Share Postat Martie 25, 2019 Salut, le-am comandat luni, săptămâna trecută la Honda și au venit joi. Au costat 1120 RON amândouă plus 2 garnituri. Acum motorul este la mecanic, aștept sa ii schimbe întinzătoarele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 salutare vfr-isti.. am si eu p mica mare problema cu mobra am fost la ITP si surpriza nu sa putut face itp-ul din cauza la caucicuri(nu corespunde cu ce apare in carte ) eu ambele cauciucuri le am pe 17 daar uite ca nui asa am mobra de aproape 10 ani si nu am bagat de seama pana nu au bagat cei de la itp de seama pe fata pe carte scrie ca am 110/90 /16 si pe spate 130/ 80 /18 pe cand eu am ambele pe 17 si nu pare sa fie rotile schimbate.. oare sa fie gresala de la cei ce au facut cartea sau chiar au fost schimbate ce e de facut in cazul asta? unde gasesc eu asa roti daca nu vor sa imi deie itp-ul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 Acum 28 minute, leonidos a spus: salutare vfr-isti.. am si eu p mica mare problema cu mobra am fost la ITP si surpriza nu sa putut face itp-ul din cauza la caucicuri(nu corespunde cu ce apare in carte ) eu ambele cauciucuri le am pe 17 daar uite ca nui asa am mobra de aproape 10 ani si nu am bagat de seama pana nu au bagat cei de la itp de seama pe fata pe carte scrie ca am 110/90 /16 si pe spate 130/ 80 /18 pe cand eu am ambele pe 17 si nu pare sa fie rotile schimbate.. oare sa fie gresala de la cei ce au facut cartea sau chiar au fost schimbate ce e de facut in cazul asta? unde gasesc eu asa roti daca nu vor sa imi deie itp-ul.. What? Ce VFR ai tu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 (editat) vfr 750 rc 24f din 89 mai am unu pt piese si ala tot pe 17 are jantele.. nus ce nui in neregula Editat Aprilie 1, 2019 de leonidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stanciu Florin Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 Salut, la mine în carte scrie 120/70zr27 pe față și 180/55zr17 pe spate. Cred ca la tine e o problema cu rar, când ai făcut cartea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 aia cred si eu.. dar ce se mai pote face acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 Se pare ca modelele RC24 (G/H) fabricate '86, '87 aveau roti pe 16" respectiv 18". Daca al tau e intr-adevar model '89, te duci la RAR sa-ti treaca corect datele despre cauciucuri in carte (CIV). Cealalta solutie e sa schimbi rotile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Aprilie 1, 2019 Share Postat Aprilie 1, 2019 (editat) Acum 7 minute, S3RJ a spus: Se pare ca modelele RC24 (G/H) fabricate '86, '87 aveau roti pe 16" respectiv 18". l Daca al tau e intr-adevar model '89, te duci la RAR sa-ti treaca corect datele despre cauciucuri in carte (CIV). Cealalta solutie e sa schimbi rotile. a anu fabricatiei in CIV scrie 1989 Editat Aprilie 1, 2019 de leonidos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 Ceva e gresit. Din ceea ce stiu, normal, este 110 / 80 R17 pe fata si 140 / 80 R17 pe spate. http://www.mbike.com/honda/vfr750f/1989 https://bikez.com/motorcycles/honda_vfr_750_f_1989.php https://www.ultimatespecs.com/motorcycles-specs/honda/honda-vfr-750-f-1989 Mai este un model cu 110/90-V16 pe fata si 130/80-V18 pe spate. https://www.autoevolution.com/moto/honda-vfr-750f-1986.html#aeng_honda-vfr-750f-1986-748 Succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 (editat) Imi par dubioase tare dimensiunile alea din carte... Editat Aprilie 2, 2019 de TETEA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Aprilie 2, 2019 Share Postat Aprilie 2, 2019 am rezolvat pana la urma.. am fost la alta statie si nu ao comentat nimic.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Aprilie 16, 2019 Share Postat Aprilie 16, 2019 Gata am rezolvat cu intinzatoarele, conform unui tutorial de pe youtube, a fost putin de lucru dar am rezolvat,sunt explicate si unele probleme care pot aparea in timpul procesului, nu se mai aud zgomote metalice de nici un fel, sa vedem si cati km va tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Aprilie 24, 2019 Share Postat Aprilie 24, 2019 salut dezmembreaza cineva, sau are un far de vfr 800 98-01 (RC46)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Aprilie 24, 2019 Share Postat Aprilie 24, 2019 Eu am luat cate ceva de la Ovidiu din Timisoara. Fa-i o intrebare: 0724.794.456. E destul de activ si pe aici pe forum pe la BURSA. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Aprilie 29, 2019 Share Postat Aprilie 29, 2019 (editat) Salutare si Hristos a inviat! Aveti careva idee de ce un VFR 800 VTEC 2004 intrerupe in mers complet aleator ? Pana acum au fost verificate/incercate/remediate urmatoarele: - conectorul albastru (fir pasuit si legat la masa) - probabil toate mufele desfacute si curatate cu spray de contacte - plin si cu benzina de 99 ( ca mna, poate ii place mai mult ) - borne stranse - relanti - sigurante verificate si curatate Orice sugestie este binevenita :). Multumesc anticipat! Editat Aprilie 29, 2019 de razvan.dumitrescu10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.dumitrescu10 Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Dupa ce am eliminat si alte cauze, inclusiv bateria (am luat una noua), motocicleta tot nu incarca ok si intrerupe. Mai precis, incarca 12,5 la relanti si 13.1 la 5000 de ture, in ambele situatii cu lumini aprinse (pozitie si faza scurta). Daca aveti cumva pe acasa, un releu de incarcare cu care as putea sa fac o proba sa vad daca el este vinovatul, v-as fi recunoascator. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Mai 4, 2019 Share Postat Mai 4, 2019 Singura solutie e sa iei unul bun de pe un model ca al tau si sa il pui sa vezi. Mie asa imi facea la VTR, era din cauza TPS-ului (throttle position senzor) si la relanti mai dadea si ceva rateuri. Dar de incarcat incarca OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.