Spaceghost Postat Ianuarie 9, 2020 Share Postat Ianuarie 9, 2020 La 31.12.2019 la 19:10, l.u.v a spus: Eu, care merg pe 53 și sunt încalecat de criza vârstei mijlocii, am ales GTR 1400 . Ca și idee, cei care au Ferrari, Porsche sau M3 sunt majoritar tipi trecuți de prima tinerețe Alegere de mascul. Mergi spre 55 si ai curajul sa mergi pe un Pegas adevarat. Inseamna ca ai o coloana lombara de fier. Motociclismul ramane un sport riscant ,imi zic asta in fiecare zi. atentie si iar atentie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Ianuarie 9, 2020 Share Postat Ianuarie 9, 2020 On 05.01.2020 at 12:10, alex.alexey said: Multumesc frumos! De bascula stii ceva daca sunt diferite ? Ca si dimensiuni. Am nevoie pentru un proiect. Nu stiu sa spun... Daca tot iei, ia cu totul, tot ansamblul ca sa nu ai surprize. Teoretic bascula ar trebui sa fie la fel. Practic... D-zeu cu mila. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Ianuarie 9, 2020 Share Postat Ianuarie 9, 2020 Acum 5 ore, Metal Heart a spus: Nu stiu sa spun... Daca tot iei, ia cu totul, tot ansamblul ca sa nu ai surprize. Teoretic bascula ar trebui sa fie la fel. Practic... D-zeu cu mila. Am luat complet. Dar dupa o saptamana mi-am dat seama ca nu am suportul de etrier. Omul mi-a spus că e bascula de pre-cred. Pana in 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Ianuarie 21, 2020 Share Postat Ianuarie 21, 2020 Hai , sa traiti ,bai vfr-istilor! Deoarece drumuri mai lungi, m-am hotarat sa pun un gps pe motoreta; ma tot gandesc daca sa -l alimentez direct pe baterie cu un switch si siguranta sau sa iau un 12v pe contact on. A mai facut cineva chestiunea asta? E vorba de un charger cu care voi alimenta camera de filmat si gps ul. Parca mi-ar fi mai util un 12 v functional dupa punerea contactului. La camera inca lucrez, va fi o camera auto fara acumulator pt autonomie. Am incercat variante cu go pro, insa este enervant cand ramai fara baterie. Pe mine ma intereseaza sa am inregistrare pe tot parcursul drumului meu.Nu e vorba de inregistrari pt epatare ,ci doar pentru siguranta mea, eventual dovezi. S-a cam obraznicit lumea ,nimeni nu mai recunoaste nimic, dar asta e alta discutie Distante de 2-5 ore. Una peste alta, orice gand, sfat imi e de folos. Cu vremea asta de afara, sezonul cred ca va incepe in februarie-martie. Deci rca pe 9 luni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 Multumesc Am o nelamurire vis-a -vis de conexiunea releului In prima poza aveti fizic identitatea releului pe care l-am cumparat Nu inteleg mai exact de ce 85 si 86 din soclu au puntea asta comuna intre ele..pare o rezistenta Va dati seama ca am cautat pe google ,insa in imaginea luata de la un tip(poza2) care a montat pare ca totul este pe dos fata de situatia prezenta la mine. Sa ma lumineze cineva care a mai facut asta. Ps nu sunt stangaci, ba dimpotriva,insa un sfat m -ar scuti de search Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzunoi Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 Dacă nu ma înșel contactele sunt unul normal inchis altul normal deschis. Adică pe 2 alimentezi bobina releului iar in functie de cum le grupeze pe cele 2 din 3 rămase fie iti face legătura cand bobina releului e alimentată fie cand nu e alimentată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaceghost Postat Ianuarie 27, 2020 Share Postat Ianuarie 27, 2020 Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leonidos Postat Ianuarie 30, 2020 Share Postat Ianuarie 30, 2020 salutare! ajutatima si pe mine sa gasesc placute de frana fata pt vfr-ul meu din 89 am intrat pe diferite site-uri dar nu-s lamurit de care sa cumpar..adevarul e ca nici nu mai stiu cum arata aceste placute de pe fata unele siteuri arata un fel altele siteu-ri arata alceva...recomandatimi voi ceva si de unde pot sa cumpar un link.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Ianuarie 31, 2020 Share Postat Ianuarie 31, 2020 Acum 14 ore, leonidos a spus: salutare! ajutatima si pe mine sa gasesc placute de frana fata pt vfr-ul meu din 89 am intrat pe diferite site-uri dar nu-s lamurit de care sa cumpar..adevarul e ca nici nu mai stiu cum arata aceste placute de pe fata unele siteuri arata un fel altele siteu-ri arata alceva...recomandatimi voi ceva si de unde pot sa cumpar un link.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mitrut 76 Postat Februarie 12, 2020 Share Postat Februarie 12, 2020 Salut baieti din toamna trecuta sunteti mai multi cu 1 vfristi vfr 800 vtec 2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Februarie 13, 2020 Share Postat Februarie 13, 2020 Acum 23 ore, Mitrut 76 a spus: Salut baieti din toamna trecuta sunteti mai multi cu 1 vfristi vfr 800 vtec 2005 Welcome to the club! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecs123 Postat Februarie 27, 2020 Share Postat Februarie 27, 2020 (editat) Salutare, Ma poate ajuta cineva cu o informatie? Cum pot scoate pistonul din poza? Am achizitionat un chit nou, pt ca aveam joc pe etrierul fata, insa am o mica problema in extragerea celui vechi. Nu gasesc, sau nu imi dai seama acum, cum il pot extrage pe cel vechi. Cu presiune de aer ar putea fi o varianta? Multumesc Editat Februarie 27, 2020 de alecs123 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vishco Postat Martie 11, 2020 Share Postat Martie 11, 2020 Salut, Are cineva o carena frontala inferioara (cea de la galerii) pentru VFR 800 VTEC de vanzare? Am atasat si poza, pentru identificare. PM, va rog Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Olteanu Postat Martie 12, 2020 Share Postat Martie 12, 2020 (editat) Salutare la toata lumea, sunt nou pe forum, detin si eu un VFR din 2002. Doar ce l-am servisat iarna asta: furca, frane, termostat, furtune vacuum, lichide, gresat rulmeti articulatie spate, etc. E gata de drum, am bagat vreo 400km pana acum. Exista programata o iesire, intalnire ceva? Editat Martie 12, 2020 de Mihai Olteanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 12, 2020 Share Postat Martie 12, 2020 Am putea sa ne adunam intr-o seara, dupa munca, undeva sa povestim una-alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Martie 26, 2020 Share Postat Martie 26, 2020 Salut, Michelin Pilot Road 5 sau GT? Am comandat Michelin Pilot Road 5 si am primit GT-urile si nu stiu daca sa la schimb. Road 5 vs GT? Multumesc. Pe site-ul Michelin am vazut ca recomandat pentru VFR este Pilot Road 5 fara GT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 26, 2020 Share Postat Martie 26, 2020 Din ce stiu eu, GT-urile sunt pt moto mai grele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Aprilie 15, 2020 Share Postat Aprilie 15, 2020 Salut, Voi cum reglati suspensiile? In functie de greutatea riderului si a incarcarii? La cat tineti suspensia spate din cele 35 de clicuri Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zis_ungureanu Postat Aprilie 26, 2020 Share Postat Aprilie 26, 2020 (editat) Salut.Eu am ridicato pe ultima spira a arcului ceea ce iti recomand si tie .Am observat in timp 3 avantaje : 1 garda la sol mai ridicata 2 suspensie tare ceea ce iti asigura o buna stabilitate fiind mai rigida mai sport,mai responsiva in a simti drumul, 3 regland o pe ultima spira nu ti mai bati capul sa ridici arcul de fiecare data cand pui 2 persoane si bagaj Dar scotand o si pe forestier am cautat solutii pt a o inalta si mai mult asa ca am facut o din telescoapele fata coborandu le la maxim ( cu capetele ingropate ),iar pe spate am pus in capatul telescopului o flansa asa ca am pututo inalta 2 cm pe fata si 2cm pe spate . Editat Aprilie 26, 2020 de zis_ungureanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BOM Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Va salut dragi colegi de drum, Tin sa va anunt ca am citit din 337 pagini cam jumatate dar nu prea am gasit ce anume ma interesa pe mine. Am avut pana anul trecut o honda hornet de 600 din 2006 dar am fost nevoit sa o dau, a fost singura mea motocicleta. Acum as dori sa achizitionez o motocicleta si anume Vfr 800 dupa 2002 cu sau fara ABS in functie de ce gasesc pe piata, in limita bugetului de care dispun, dar din pacate nu am nici o cunostinta care sa aiba acest model sa imi raspunda la anumite intrebari si de aceea apelez la bunavointa dumneavoastra. Eu am inaltimea de 1.74-1.75 cam asa si in jur de 72-74 kg si merg in proportie de 60% oras (Iasi ) si 40 % externt (ture in weekend). Intrebarile mele ar fi urmatoarele : 1. cat de manevrabila este la viteze mici sau pe loc (tinand cont de inaltimea mea ) 2. intre masini cat de greu este sa te strecori ? 3. pentru ce as avea eu nevoie crede-ti ca ar fi mai potrivit un hornet dupa 2008 ? nu intentionez sa fac drumuri de peste 5-600km pe ea V-a multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 3, 2020 Share Postat Mai 3, 2020 Vfr are radiatorul pozitionat a. î. te cam rupe aerul cald care iese din el la mersul în oraș. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Olteanu Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 Este usor de manevrat, nu e asta o problema. Dar este o motocicleta de touring, de facut km, nu ai consum bun in oras, "o omori". Eu am vandut nakedul si am luat vfr tocmai pt ca nu puteam sa fac drumuri mai lungi sustinute. Probabil Hornetul este o optiune mai buna. Acum 15 ore, BOM a spus: Va salut dragi colegi de drum, Tin sa va anunt ca am citit din 337 pagini cam jumatate dar nu prea am gasit ce anume ma interesa pe mine. Am avut pana anul trecut o honda hornet de 600 din 2006 dar am fost nevoit sa o dau, a fost singura mea motocicleta. Acum as dori sa achizitionez o motocicleta si anume Vfr 800 dupa 2002 cu sau fara ABS in functie de ce gasesc pe piata, in limita bugetului de care dispun, dar din pacate nu am nici o cunostinta care sa aiba acest model sa imi raspunda la anumite intrebari si de aceea apelez la bunavointa dumneavoastra. Eu am inaltimea de 1.74-1.75 cam asa si in jur de 72-74 kg si merg in proportie de 60% oras (Iasi ) si 40 % externt (ture in weekend). Intrebarile mele ar fi urmatoarele : 1. cat de manevrabila este la viteze mici sau pe loc (tinand cont de inaltimea mea ) 2. intre masini cat de greu este sa te strecori ? 3. pentru ce as avea eu nevoie crede-ti ca ar fi mai potrivit un hornet dupa 2008 ? nu intentionez sa fac drumuri de peste 5-600km pe ea V-a multumesc anticipat pentru raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Mai 4, 2020 Share Postat Mai 4, 2020 (editat) VTech de buget e cel mai urat mod in care poti sa devii posesor de VFR. Un 750 sau un 800 per 2001 de buget gasesti usurel si cu bube putine. VTech e net superior la capitolul aspect, ciclistica dar are bube mari la capitolul electrica & mecanica(distributia). Modelele 2002-2003 sunt ruleta rusa cu 5 gloante si o camera libera... Cumperi una deja revizuita si cu service-ul la zi, atunci sunt sanse mari sa te bucuri der ea timp indelungat fara bube. Asta costa insa iar majoritatea nu sunt accesibile "la buget" deoarece prop stiu ce vand si nu se grabesc. Atentie la samsarii care-ti aduc mobra de afara Majoritatea motocicletelor ajunse acasa la pret promo sunt vandute aici (Germania) ca defecte,pentru Export. In incheiere, un Naked poate sa-ti bucure bugetul si inima mai tare decat un VFR, in oras plus drumuri medii pe national. Ca alternativa de buget, recomand un TDM 900 Editat Mai 4, 2020 de Gixu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edward_zone Postat Mai 7, 2020 Share Postat Mai 7, 2020 Salut, Cred ca am o problema electrică. În momentul în care pornesc motorul se stinge faza scurta pentru câteva minute, pana se încălzește motorul. De asemenea nu merge nici faza lungă. Ulterior se aprinde faza scurta singura și totul funcționează foarte bine. Încărcarea este bună, de asemena și bateria este verificată. Mă poate ajuta cineva cu un sfat? Mulțumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V-FOUR Postat Mai 13, 2020 Share Postat Mai 13, 2020 Nu ai "-" cum trebuie in mufa de sub carena din stanga, firul verde daca tin minte, gasesti tutoriale pe youtube Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.