Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii :smoke:

 

 

din 2006, cand au facut ceva schimbari cred ca au introdus butonul de avarii;

uite aici un link pus de kpax in care gasesti modificari la vtec, inclusiv avarii (hazard lights):

 

http://www.seantmurphy.com/VFR/

 

cu modificari la VTEC

 

 

parerea mea este ca fumul albicios scos la pornire (si pana se incalzeste) nu are nici o treaba cu uzura. la uzura scoate fum cu o nuanta de albastru. am vazut fum de asta si la motoare noi (pana in 3 mii km parcursi) si tot cand era frig.

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ai putea sa-ti schimbi grijile... pe bere ;)

Alb = aburi de apa... condens pe evacuare. Daca ar scoate fum alb mereu, ar fi garnitura de chiulasa strapunsa intre un traseu de apa si camera de ardere. Dar NU e cazul.

 

nu are nici 40.000 km... cam urat sa fie uzura..

daca e uzura, unde e uzura? ce as putea schimba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si vfr meu scoate "fum alb" cat ii rece si dupa ce se incalzeste mai scoate putin abia dupa ce merg putin ii trece si nu mai scoate....... intr-o noapte erau -3 grade parca afara si cat am stat sa se incalzeasca batea vantul din spatele motorului, mi-a facut condens si tot aburul ala a facut pojghita de gheata pe sa.

Nu are nimeni a pereche de manere pt pasager????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : voi cand porniti pe vremea asta cu socul tras

primele 5 min iese un fum mai bogat? albicios? iar dupa x min revine la normal?

 

la mine asa se intampla, pana se incalzeste putin, si nu stiu daca e normal

 

 

e normal! Se face condens in toba si scoate aburi dar dureaza numai pana da totul afara

 

vinde careva un suport cu tot cu cutii laterale pt vfr 800 fi?la pret de iarna ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare : cum naiba VFR`u nu are la contact pozitia "P" i ncare lasi pozitia aprinsa si scoti cheia din contact ? sau este vreo manevra speciala ? si pacatca nu are si avarii :o

Vfr-u meu mai vechi, RC24 are pozitia P la contact chiar inainte de pozitia in care blochezi ghidonul, odata chiar am lasat-o fara sa vreau cu pozitia aprinsa vreo 10 ore si evident am ramas fara baterie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

nu recomand decat original...eu l-am luat direct de la reprezentanta...destul de scump,mai ales ca l-am luat cu cateva accesorii...cu cateva pagini in urma,a dat cineva un link de la un site uk...uita-te p-acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

A mai schimbat careva toba la Vfr din '98 , daca da ce marca este toba ?

Multumesc anticipat

 

 

salut

nu stiu daca mai e de actualitate... eu am luat mobra sh, tot rc46, si fostul proprietar a pus o toba "mig",

daca vrei iti pot trimite poze.... e modelul de toba care se prinde deasupra scaritei - nu sub cum e cea standard,

nu iti recomand neaparat o toba de genul asta pentru ca iti va fi destul de greu cand o sa vrei sa scoti roata spate...

nu prea mai ai spatiu si se lasa cu zgariat janta de etrier ...mervi ... draci samd :lol:

 

Ca tot veni vorba, de la o scurta incursiune pe macadam cred ca s-a desprins ceva prin toba... zornaie pana se incalzeste,

aveti idee deca se poate repara? si daca da poate imi recomandati pe cineva....

 

De curiozitate, care sunt restrictiile de viteza si greutate pentru top/side case-urile originale?

 

numai bine

Editat de cosu23
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti pot spune doar la top-case:

incarcare 9,5 kg..de viteza iti spune doar ca isi poate schiba ciclistica la peste 130 km/h

 

 

in practica:

incarcare mai mare..nu stiu exact..nu am avut probleme,dar sunt convins ca problemele sunt de rezistenta..

..viteza singur: la vant foarte puternic,ii simti prezenta la peste 170-180 km/h

..viteza cu pasager: indiferent de vant,pana la 220-230 km/h nu simti top-case-ul..la mai mult nu stiu,ca dadea pasagera la ficati..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fa-le un pret,daca e vb de v-tec...daca nu-mi convine despartirea de ele,ti le imprumut pana la vara..:yikes:

astept sa imi zica un pret cei de la honda si revin si eu cu un pret si vedem.....

si-a schimbat cineva saua la vfr vtec, daca da, cum ii si de unde a achizitionat-o..... ca eu dupa vreo 2 ore de drum ma doare sezutul, ii foarte enervant si incomod

numai bine.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astept sa imi zica un pret cei de la honda si revin si eu cu un pret si vedem.....

si-a schimbat cineva saua la vfr vtec, daca da, cum ii si de unde a achizitionat-o..... ca eu dupa vreo 2 ore de drum ma doare sezutul, ii foarte enervant si incomod

numai bine.......

 

Pe ebay se vinde sa de Bagster la 350 eur + transport (undeva pe la 400 eur iese).

Eu m-am gandit sa modific cel de fabrica. Am primit o oferta cu 120 eur.

Poate daca trece criza financiaro-mentala, o duc la modificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mult ani VFR-istilor!

Vin cu o pb ce ma streseaza de ceva vreme. Am dat acum ceva vreme cu janta fata intr-o groapa. Nu era indoita decat marginea, nu scapa aer, insa ma enerva s-o vad asa indoita. Am indreptat-o. Am mers in excursie unde am facut in jur de 7800km, insa in timp am observat ca, la viteza mica, in mom in care ma ridic in picioare pe ea si ma uit la roata, aceasta face urat,de parca ar fi opt. Am scos-o, am tinut-o de ax si-am inceput sa invart dar nu se observa nimic. Aveti idee dc ar putea fi pb de rulmenti ori...nici nu stiu.

Astept un raspuns de la cei ce-au intampinat aceeasi pb.

Va multumesc anticipat pt raspunsul vostru!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pana la urma se obisnuieste dosul..

daca te intereseaza saua pe la scorurile de mai sus,da-mi PM...cunosc persoana,si are si alte variante..

Adica sa o modific sau una noua....... si ii destul de mare diferenta intre 400 si 120........alte variante adica mai multe modele??

Ma intereseaza o sa mai confortabila, dar trebe sa arate si bine ca am gasit ceva modele si unele nu arata prea bine......deci ma intereseaza daca ii mai buna, sa nu arate rau si pretul ca sa stiu cati bani sa strang....

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adica sa o modific sau una noua....... si ii destul de mare diferenta intre 400 si 120........alte variante adica mai multe modele??

Ma intereseaza o sa mai confortabila, dar trebe sa arate si bine ca am gasit ceva modele si unele nu arata prea bine......deci ma intereseaza daca ii mai buna, sa nu arate rau si pretul ca sa stiu cati bani sa strang....

Multumesc

 

Eu zic ca arata binisor

Se poate comanda si cu gel.

 

Oferta de modificare o am din ungaria.

Cateva referinte

 

Lucreaza frumos omul, dar inca nu am vorbit cu el personal.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mult ani VFR-istilor!

Vin cu o pb ce ma streseaza de ceva vreme. Am dat acum ceva vreme cu janta fata intr-o groapa. Nu era indoita decat marginea, nu scapa aer, insa ma enerva s-o vad asa indoita. Am indreptat-o. Am mers in excursie unde am facut in jur de 7800km, insa in timp am observat ca, la viteza mica, in mom in care ma ridic in picioare pe ea si ma uit la roata, aceasta face urat,de parca ar fi opt. Am scos-o, am tinut-o de ax si-am inceput sa invart dar nu se observa nimic. Aveti idee dc ar putea fi pb de rulmenti ori...nici nu stiu.

Astept un raspuns de la cei ce-au intampinat aceeasi pb.

Va multumesc anticipat pt raspunsul vostru!

Numai bine!

 

 

 

daca e de rulmeni pune-o pe cric, leaga-i ceva greu de sea sa stea cu roata fata ridicata si trage de roata cu toate ca nu as crede ca ar fi o problema a rulmentilor. cel mai bine vezi ca sunt firmulite specializate in reconditionari de jante si aia ti-o indreapta la presa, ti-o dau un pic la strug si alte astea dar oricum nu o sa mai fie niciodata ca inainte ....... sau cauti alta-cel mai bine ar fi. asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca e de rulmeni pune-o pe cric, leaga-i ceva greu de sea sa stea cu roata fata ridicata si trage de roata cu toate ca nu as crede ca ar fi o problema a rulmentilor. cel mai bine vezi ca sunt firmulite specializate in reconditionari de jante si aia ti-o indreapta la presa, ti-o dau un pic la strug si alte astea dar oricum nu o sa mai fie niciodata ca inainte ....... sau cauti alta-cel mai bine ar fi. asfalt uscat!

Multumesc mult pentru raspuns!

Mai vin cu o completare, si anume, la un moment dat i-am mai adaugat eu niste ulei in furca. Am facut complet neprofesional interventia, cantitatea de ulei a fost masurata ochiometric. Ar putea influenta presiunea furcii voblajul? Crezi ca pot lua o decizie mai exacta dupa ce schimb intreaga cantitate de ulei din furca?

Cu ocazia asta, imi poti spune ce cantitate, ce vascozitate si ce ulei este de recomandat sa se bage in furca fata la VFR800FI -'99??

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...