Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

acu vine si partea proasta :rolleyes:

 

cel mai mult mi-a luat spre 10% - cum scade temperatura sub 15 grade cum incepe sa pape...

 

alta parte proasta e ca nu prea poti merge mosnegeste cu un VFR (sau cel putin eu nu pot). trebuie turata ca sa ai demaraj. VTEC-ul mi se pare cam ciudat, nu prea "trage" in ture sub 5000 in trepte de viteza peste a 3-a in comparatie cu fosta, CBR 600.

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu cum e VTECul....

dar batranica mea trage de rupe. pot sa merg mosnegeste fara probleme.

plaja in care trage este foarte mare, si incepe de pe la 3000 de ture (ma refer la treptele superioare)

 

consumul in oras la mine este imens, sau asa am eu impresia :P nu am facut calcul. afara e cam de 6%

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am condus foarte putin un 800 FI si este o diferenta mare fata da VTEC.

 

FI trage mai de jos si am inteles ca e o diferenta si la consum (din cate stiu sistemul VTEC are ca rol si un consum mai mic )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ar trebui sa consume mai putin cand e mai frig afara? Aerul e mai dens, intra mai mult oxigen.......

De fapt VFR sunt pe injectie, si isi adapteaza injectoarele dupa cat oxigen intra si poate ca atunci e exact invers fata de carburator....sau ma insel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ses are ceva probleme cu termostatul...

..un motor rece va consuma intotdeauna mai mult...gandeste-te la faptul ca la pornirea la rece motorul sta turat(amestecul e mult mai imbogatit...cam ca la socul manual)...aer prea oxigenat,inseamna si mai mult gaz in amestec...aer rarefiat,face injectia sa dea mai putin gaz...reglaj optim inseamna sa nu existe benzina nearsa...

 

...eu am un consum intre 4.8 si 7...cel mai putin consum pe drum virajat,si la cote mari(acolo e aerul mai rarefiat,iar injectia da mai putin gaz ca sa nu o inece)..cel mai mult,in oras..logic...tinuta constant 180-230 cu bagaje si pasager,nu a sarit de 6,5...consum de aproape 10 am avut la un singur plin...mers numai in oras,pe distante scurte...cu multe porniri la rece...sub 10 grade...

 

...este important unde tii mobra...turatia economica este intre 5500 si 6700...indiferent de vfr...la 4000 in a 6-a iti va consuma mai mult...oricum..consuma mai putin turata decat subturata....nu caut economii...merg cum imi vine...dar nu subturat...uzezi prea multe..

Editat de raducu 77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca ses are ceva probleme cu termostatul...

..un motor rece va consuma intotdeauna mai mult...gandeste-te la faptul ca la pornirea la rece motorul sta turat(amestecul e mult mai imbogatit...cam ca la socul manual)...aer prea oxigenat,inseamna si mai mult gaz in amestec...aer rarefiat,face injectia sa dea mai putin gaz...reglaj optim inseamna sa nu existe benzina nearsa...

 

...eu am un consum intre 4.8 si 7...cel mai putin consum pe drum virajat,si la cote mari(acolo e aerul mai rarefiat,iar injectia da mai putin gaz ca sa nu o inece)..cel mai mult,in oras..logic...tinuta constant 180-230 cu bagaje si pasager,nu a sarit de 6,5...consum de aproape 10 am avut la un singur plin...mers numai in oras,pe distante scurte...cu multe porniri la rece...sub 10 grade...

 

...este important unde tii mobra...turatia economica este intre 5500 si 6700...indiferent de vfr...la 4000 in a 6-a iti va consuma mai mult...oricum..consuma mai putin turata decat subturata....nu caut economii...merg cum imi vine...dar nu subturat...uzezi prea multe..

 

sunt de acord cu tine.... consuma mai putin cand e mai turata. prima oara am crezut ca am facut calcule gresite, dar erau corecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu prea merg in oras cu motoreta, deci de consum in oras habar nu am.

 

mi-a luat aproape 10% pe autostrada (@raducu - cand ne-am intors din tura aia Cheia - "Valea cu struti") mers cu 7000 ture, temperatura scazuta (nu mai stiu cat, dar era frigut).

 

temperatura motorului imi sta minim la 64 grade (parca) la 4 grade afara, mers constant cu 5000 ture, consum 8%... la voi (cu VTEC) cum sta? ca sa imi dau seama daca am vreo problema cu termostatul sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur ai o problema....odata incalzit motorul,nu mi-a scazut niciodata sub 94 grade...si a scazut pana acolo pt ca a pornit ventilatorul...indiferent de frigul de afara,in mers trebe sa stea peste 95 de grade...cand ne-am intors pe autostrada,a mea a luat cam 7-7,5...dar am stat numai 180-250,din cate imi amintesc....si oricum....foarte turat...de multe ori pe rosu..

..ori e termostatul,ori kilogramele in plus.. :P ...si repet...5000 de ture intr-a 6-a e cam aiurea...incearca sa nu mai fi su 5500 in trepte superioare...ideal as spune ca e 6000-6500,daca esti peste treapta 5...

Editat de raducu 77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..un motor rece va consuma intotdeauna mai mult...gandeste-te la faptul ca la pornirea la rece motorul sta turat(amestecul e mult mai imbogatit...cam ca la socul manual)...aer prea oxigenat,inseamna si mai mult gaz in amestec...aer rarefiat,face injectia sa dea mai putin gaz...reglaj optim inseamna sa nu existe benzina nearsa...

 

...eu am un consum intre 4.8 si 7...cel mai putin consum pe drum virajat,si la cote mari(acolo e aerul mai rarefiat,iar injectia da mai putin gaz ca sa nu o inece)..cel mai mult,in oras..logic...tinuta constant 180-230 cu bagaje si pasager,nu a sarit de 6,5...consum de aproape 10 am avut la un singur plin...mers numai in oras,pe distante scurte...cu multe porniri la rece...sub 10 grade...

 

...este important unde tii mobra...turatia economica este intre 5500 si 6700...indiferent de vfr...la 4000 in a 6-a iti va consuma mai mult...oricum..consuma mai putin turata decat subturata....nu caut economii...merg cum imi vine...dar nu subturat...uzezi prea multe..

 

informatii foarte utile pentru mine . sar'na.

 

LA MULTI ANI ! raducule!!! sa traiesti si sa te bucuri tot timpul de cele doua roti care le ai in dotare! sanatate si numa' bine !

 

:lol: :P :D :P :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu prea merg in oras cu motoreta, deci de consum in oras habar nu am.

 

mi-a luat aproape 10% pe autostrada (@raducu - cand ne-am intors din tura aia Cheia - "Valea cu struti") mers cu 7000 ture, temperatura scazuta (nu mai stiu cat, dar era frigut).

 

temperatura motorului imi sta minim la 64 grade (parca) la 4 grade afara, mers constant cu 5000 ture, consum 8%... la voi (cu VTEC) cum sta? ca sa imi dau seama daca am vreo problema cu termostatul sau nu.

 

 

Cand e frig afara si mergi la drum intins eu zic ca este normala temperatura de care spui tu. Si la mine tot pe acolo se invarte. Daca mergi prin oras incet atunci oricat de frig ar fi tot trece de 80 de grade.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista motoarele intecooler, care racesc aerul inainte de a il baga in motor pentru cresterea performantelor.... Eu vorbeam de carburator (uitasem ca VFR is pe injectie, pt ca eu nu am VFR :P , dar sunt un mare fan), ca ar trebui sa fie consumul mai mic pe frig (asta excluzand perioada de incalzire a motorului) pt ca intra mai mult oxigen in motor pt ca e aerul mai dens si carburatorul nu se ajusteaza automat sa bage si mai multa benzina. Acuma fac un test si va spun rezultatele cand termin.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu te mai chinuii...aerul racit de intercooler face altceva...permite supraalimentare,atunci cand motorul este foarte incalzit...aerul foarte fierbinte nu permite o vaporizare corecta,daca e debit mare de benzina....intercoolerul creste performantele,prin faptul ca permite amestec imbogatit,adica detonatie puternica...fara intercooler,motorul ar consuma la fel,dar cu multa benzina nearsa,adica performante mai slabe...

 

...repet un principiu simplu...injectia regleaza amestecul in functie de oxigenul aspirat...daca nu e oxigen(aer rarefiat) ,pt a exista ardere cat mai completa,trebuie sa-i dea mai putina benzina...daca e prea oxigenT...ii da benzina cat duce...adica multa..in zonele foarte inalte,la carburator se deschide aerul cat mai mult,sau se folosesc jigloare cu diametru mai mic...altfel se poate sa nu functioneze...

 

aaa...uitam...merci gomez..:P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt interesat de achizitionarea unui suport topcase pt vfr 98-01. Dc exista si cutia cu atat mai mult. Aveti sau cunoasteti pers ce vand asa ceva???Un pret s-o pers de contact ar fi mai mult decat suficient.

 

Va multumesc anticipat!

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Sunt interesat de achizitionarea unui suport topcase pt vfr 98-01. Dc exista si cutia cu atat mai mult. Aveti sau cunoasteti pers ce vand asa ceva???Un pret s-o pers de contact ar fi mai mult decat suficient.

 

Va multumesc anticipat!

 

Ride safe!

Daca te ajuta am eu un suport pt genti laterale Marca Hepko&Beker nu l-am folosit niciodata deci absolut nou. Pot rezolva si de o cutie. Pt info.suna-ma la 0720242886 Adelin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva sfaturi cer si eu tre sa cumpar cateva lucruri pentru un vfr din 94

 

deci: -carene laterale stanga ,placute frana -fata spate ,regulator tensiune ,ulei furca si motor,filtre ,semeringuri furca

 

deci astea ar trebui sa le cumpar eu pana cand se da drumul la sezon si poate stiti voi pe unde pot gasi mai ieftin sau ceva sfaturi la ce producatori de consumabile sa ma orientez ,sincer am avut multe mobre insa vfr-ul chiar imi pace si nu se compara cu nimic ,deci vreau sa bag in ea numai lucruri bune :drink:

 

apropo VFR-ul este din '94 si am reusit sa scot un consum mediu afara de 4,6 la fluctuati de viteza intre 160-220km/h deci cred ca consumul tine de cum mergi cu ea sau cat de brutal accelerezi

 

 

numa de bine sa auzim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentur ulei,filtre la pret uri bune gasesti

http://www.pepemotor.ro/index.htm aduce din Ungaria aproape orice la pret bun

/index.php?showtopic=163375 Oliver's isi deschide un magazin si in Bucuresti, gasesti uleiuri si Filtre HIFOFILTER(F Ulei VFR vtec 28ron, F Aer VFR vtec 108ron) pt orice motor

 

 

 

Recomand si coborarea fetei(implicit a centrului de greutate)cu 4-6 cm care duce la o mai buna stabilitate in curbe si strangerea pretensionarii furcii fata si spate ............rezulta ....Transformarea Balenei(putin cam mult spus) intr un Delfin foarte agil pe curbe(aproape ca un Super sport)

post-16179-1226752826_thumb.jpg

Dezavantaje : o atentie sporita la bordurile inalte si la parcarea pe carosabil inclinat deoarece motorul va sta mai drept pe picior(se parcheaza cu fata la bordura dc e cazul)

 

Montarea unui parbriz turing(Givi 300Ron la Pepemotor) care asigura o calatorie comada si la viteze de 200 +Km/h (eu am 1,70m insa)

Inainte

post-16179-1226753186_thumb.jpg post-16179-1226753232_thumb.jpg post-16179-1226753278_thumb.jpg

 

Dupa

post-16179-1226753525_thumb.jpgpost-16179-1226753599_thumb.jpgpost-16179-1226753718_thumb.jpg

 

 

Referitor la temperatura motorului....la 2 C afara si la o turatie de 6-8 mi sta undeva pe la 64-65 grade C iar daca scade sub 0 C afara atunca ajung chiar la 53-54 C temp motorului....ingrijorator nu :drink: ? Chiar dc urc turatia(implicit viteza la 180km/h) tot la 63-64 sta. Nu reusesc sa il incalzesc in mers decat dc merg cu sa zicem a 2a la 10000rpm si cam 100 km/h si at urca pana la ...80C si ceva numa :moto:

Editat de stefanbh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista motoarele intecooler, care racesc aerul inainte de a il baga in motor pentru cresterea performantelor.... Eu vorbeam de carburator (uitasem ca VFR is pe injectie, pt ca eu nu am VFR :drink: , dar sunt un mare fan), ca ar trebui sa fie consumul mai mic pe frig (asta excluzand perioada de incalzire a motorului) pt ca intra mai mult oxigen in motor pt ca e aerul mai dens si carburatorul nu se ajusteaza automat sa bage si mai multa benzina. Acuma fac un test si va spun rezultatele cand termin.....

Niciodata nu o sa obtii consum mai mic cand vremea e rece pt ca la temperaturi scazute densitatea aerului e mai mare deci si fortza de frecare cu aerul e mai mare. Chestia asta se simte bine chiar si la bicicleta iar la motocicleta se simte si mai mult din cauza vitezelor mai mari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

referitor la temperaturi

in oras de la 30 de grade in sus ... tot timpul temperatura variaza intre 91 si 101 grade (la 101 intra vent si la 91 se opreste)

sub 17- 20 grade sa zicem ca e in jurul a 85 grade, asta nu in conditii de trafic extrem de aglomerat.

 

Plaja de 91-101 grade o am de cand am schimbat termocupla, cu cea veche era cam 96-103. Am gasit pe undeva pe net

(nu pentru vfr) termocuple pentru motociclete folosite in zone calde care practic aveau o plaja in jurul a 75-85 grade. Asta e o chestie care ar merita detaliata aici pe forum (de catre cunoascatori - categorie in care nu ma inscriu momentan).

 

La noi din pacate temperatura optima, a ambientului, pt mers cu mobra e primavara intr-o joi si toamna intr-o zi de vineri ... in rest .... :moto: merge ori in maxim ori minim.

 

In afara orasului la temp in jur de 15 gr sta cam prin 75 gr ( mers linistit - pana in 140). Vara mers blana, afara, maxim 88 grade.

 

Vis a vis de consum...

in oras undeva in jur de 7,5

in afara orasului (cu pasager in general) am avut si 5 am avut si 10, in functie de cum am bagat mana in gaz.

 

Referitor la V-TEC, din ce am citit pe forumuri pe afara, (nu am avut vtec), oamenii se plangeau de o lipsa de putere la

turatii joase (comparatv cu 800fi) si din mai multe opinii se pare ca ce au reusit cei de la honda cu aceasta tehnologie pe

vfr a fost un consum mai mic la turatii joase, in rest .... mai nimic. Repet sunt opinii ale oamenilor care au avut ambele modele... asa ca sa nu "sariti" la mine daca aveti alte opinii :drink:

 

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut,

am si eu o intrebare pt cei ce au vtec, daca si-au redus inaltimea la sa si daca da, cum- cu ajutorul kitului de coborare ce il gasesc la louis sau se poate din telescopul spate, dar fara sa umblu la setarile lui ca nu vreau sa il intaresc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am si eu o intrebare pt cei ce au vtec, daca si-au redus inaltimea la sa si daca da, cum- cu ajutorul kitului de coborare ce il gasesc la louis sau se poate din telescopul spate, dar fara sa umblu la setarile lui ca nu vreau sa il intaresc....

 

Din pacate nu se poate :friends: din telescopul spate, eu am fost la mecanic cu ea si ...no s putut, numa l intarit :P .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am si eu o intrebare pt cei ce au vtec, daca si-au redus inaltimea la sa si daca da, cum- cu ajutorul kitului de coborare ce il gasesc la louis sau se poate din telescopul spate, dar fara sa umblu la setarile lui ca nu vreau sa il intaresc....

exista un kit...gugaleste si il gasesti..intra pe vfrdisscution...se monteaza kit-ul,concomitent cu coborarea fetzei(se scot mai mult jambele prin jug)..dar sincer...nu mi-as pune asa ceva..te vei obisnuii...ce inaltime ai?

 

PS:in legatura cu temperatura motorului...un prieten comun cu ses,tocmai a descoperit ca la v-tec exista un reglaj iarna/vara pe pompa..pe bloc,adica...:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

am si eu o intrebare pt cei ce au vtec, daca si-au redus inaltimea la sa si daca da, cum- cu ajutorul kitului de coborare ce il gasesc la louis sau se poate din telescopul spate, dar fara sa umblu la setarile lui ca nu vreau sa il intaresc....

 

 

este un kit la louis.de, costa 89.95 euro si reduce inaltimea la sea cu vreo 3 cm. codul produsului pt vfr vtec este 10026284.

 

bafta!

 

 

 

LE: poti intra pe www.louis.de si sa dai cautare TIEFERLEGUNGSKIT.

Editat de ses
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aveti grija cu kiturile de coborare, cel putin la unele motoare nu functioneaza calumea in sensul ca daca dai intr-o groapa atinge roata spate de aripa iar daca mai ai si pasager atinge la cea mai mica denivelare. Stiu pe cineva care a patit asta la un SV si pana la urma a fost nevoit sa renunte la acel kit.

La vfr nu stiu cum se manifesta dar ar fi bine sa va interesati inainte sa cumparati kitul (eventual poate gasiti pe cineva care a montat asa ceva pe vfr)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...