ciprinakos Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 Daca n-are imobilizator (nu cred ca erau la vremea aia) mergeti la un mag de facut chei. Acolo, daca-s meseriasi, ei pot desface buucul si sa va faca dupamprofil altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoMeZ Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 pleaca maine dimineata cineva spre predeal? ma intanesc cu un amic cu gsr si o sa plecam la 8 jumate 9 din petrom miorita. seara ma intorc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 are cineva idee de unde fac rost - cumpar o cheie de intins lantu pentru VFR 800 din 2000 ? am cumparat o fara trusa de chei motoreta si am ajuns la capitolul , intins lant . Surpriza e ca nu am cheie de intins. Astept disperat sugestii . Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat Iulie 23, 2010 Share Postat Iulie 23, 2010 dupa ce desurubezi surubul de blocare ar trebui sa poti regla/intinde lantul si cu o surubelnita.E mai greu putin,dar ff realizabil in disperare de cauza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Iulie 24, 2010 Share Postat Iulie 24, 2010 eu am plecat spre Predeal , sper sa gasesc cat mai multi VFR isti pe acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 salut!! vad ca te cam pricepi..dc imi porneste mai greu cind e cald? uneori se aude de parca ar patina ceva pe acolo am desfacut elecromotoru lam verificat e bun..are cumva si ambrieaj de pornire?? este vorba de o honda vfr 750f rc24 din 89 am si eu vfr ca al tau. are bendix (ambeiaj de pornire) si trebuie vazut daca cumva nu e spart . de acolo sunetul ala probabil.si eu am avut problema asta. cam nasol ca nu prea gasesti piesa aia second. dar e posibil sa fie si altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 am si eu vfr ca al tau. are bendix (ambeiaj de pornire) si trebuie vazut daca cumva nu e spart . de acolo sunetul ala probabil.si eu am avut problema asta. cam nasol ca nu prea gasesti piesa aia second. dar e posibil sa fie si altceva. scze ca ma bag si eu asa dar am si eu un vfr de 750 l am luat de doua saptamani.am si eu doua intrebari:dupa ce schimbi lichidul de frana trebuie aerisita instalatia? si daca am bulit un surub de la rezervorul de lichid aveti vreo idee cum il mai desfac si inca ceva oare nu stiti de unde pot face rost de un far pt vfr de 750 din anul 1987 sau ceva sa se potriveasca?raman dator.ajutati un incepator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 dap instalatia trebuie aerisita. urata chestia cu suruburile alea , am patit-o si eu ). exista extractoare de suruburi rupte ca un fel de burghie cu sens invers. cu alea merge. sau ceva mai artizanal si "romanesc" iei o surubelnita dreapta si incerci sa o fixezi intr-o parte a capului si lovesti osor cu ciocanu in sensu de desfacere. aa si mai pune si niste wd40 )). nu-i foarte indicata metoda asta da e o varianta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 dap instalatia trebuie aerisita. urata chestia cu suruburile alea , am patit-o si eu ). exista extractoare de suruburi rupte ca un fel de burghie cu sens invers. cu alea merge. sau ceva mai artizanal si "romanesc" iei o surubelnita dreapta si incerci sa o fixezi intr-o parte a capului si lovesti osor cu ciocanu in sensu de desfacere. aa si mai pune si niste wd40 )). nu-i foarte indicata metoda asta da e o varianta ) mersi am incercat deja cu surubelnita da nu am reusit asa ca m am lasat pagubas si am zis ca pina am frina nu mai umblu la ea acuma am incercat sa imi intind un pic lantul dar nu am reusit sa desfac surubul de la ax.are ceva smecherie?nu e un ax intreg sau ce are ca nu reusesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 (editat) mersi am incercat deja cu surubelnita da nu am reusit asa ca m am lasat pagubas si am zis ca pina am frina nu mai umblu la ea acuma am incercat sa imi intind un pic lantul dar nu am reusit sa desfac surubul de la ax.are ceva smecherie?nu e un ax intreg sau ce are ca nu reusesc ba da . dar desfa piulita ca daca desfaci pe partea stanga unde ii capu de surub nu poti sa invarti axul cu totul. Editat Iulie 25, 2010 de black_jesus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 25, 2010 Share Postat Iulie 25, 2010 (editat) eu am plecat spre Predeal , sper sa gasesc cat mai multi VFR isti pe acolo. Pe mine unul m-a intalnit! O noua cunostiinta in lumea moto pt mine. Iulian nu uita sa dai un semn cand ajungi in C-ta. Frumos la Predeal, stunt show-ul, concertele si ce a mai fost pe scena 2 (cunoscatorii stiu de ce). Bafta si sa ne vedem, cine-o putea, la Buzau! Editat Iulie 25, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Pe mine unul m-a intalnit! O noua cunostiinta in lumea moto pt mine. Iulian nu uita sa dai un semn cand ajungi in C-ta.Frumos la Predeal, stunt show-ul, concertele si ce a mai fost pe scena 2 (cunoscatorii stiu de ce). Bafta si sa ne vedem, cine-o putea, la Buzau! mi a facut placere sa ne cunoastem , pacat ca am stat de vorba doar 10 minute . Dar la Buzau sigur vin ! poate ne intalnim de inainte mai multi VFR isti .... SI FACEM O INTRARE .... MARFA !!!! CE ZICETI ? intalnirea e 7 - 8 august Mesaj completat Intrunirea a fost super , Sambata , ca Duminica plecarile au fost super . Duminica am plecat din Predeal pe la ora 13 si am luat-o spre Focsani pe intorsura Buzaului , un drum foarte bun si remarcabil pentru viraje si peisaje . Din pacate dupa ce am trecut de Nehoiu a inceput o ploicica .... care a durat vreo 20 km ..... apoi a inceput o torentiala , de care nu am putus sa ma ascund si am luat hotararea sa merg in continuare . Problema a fost ca pana la Focsani nu s-a oprit ploaia .... torentiala .... pe langa faptul ca in costumul meu de piele aveam apa .... unde nu aveam apa !!! VFR ul meu si a italianului Franco s-au comportat exemplar , in special cauciucurile Michelin pilot road 2ct care nu a alunecat absolut deloc , binenteles in viraje nu am avut mai mult de 60 la ora in conditii de viraje largi , cu o singura exceptie unde a derapat usor spatele la o depasire pe care am fortat-o . Pe ruta Buzau - Focsani am prins ploaia ce-a mai ploaie , la care nu avea rost a ma opri pentru ca nu se intrevedea nici o bucatica de soare si oricum nu aveam posibilitate de a ma usca . Viteza maxima cu care am mers 110 km/h cu accelerari - dezaccelerari foarte lente pentru a nu brusca roata spate turatii intre 4000 si maxim 6000 . In rest a fost o aventura pe cinste ...... Nu doresc la nimeni sa prinda ploaie , dar daca ma gandesc mai bine a fost o aventura pe cinste )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 mi a facut placere sa ne cunoastem , pacat ca am stat de vorba doar 10 minute . Dar la Buzau sigur vin ! poate ne intalnim de inainte mai multi VFR isti .... SI FACEM O INTRARE .... MARFA !!!! CE ZICETI ? intalnirea e 7 - 8 august Sigur vom sta de vorba mai mult! Eu voi merge de vineri 6 dar, pt sambata, putem face o gasca sa luam ochii. La Buzau e mai usor de ajuns, din Bucuresti, fata de Predeal - e sosea continua in 4 benzi - 1h-1h1/2 cel mult. Nu recomand traversarea Buzaului (semafoare multe si drum naspa) insa centura (tot in 4 benzi in majoritate) e ca-n palma. Pentru cei din Trasilvania este chiar mai frumos de trecut muntii spre Buzau. In alta ordine de idei, am incercat sa-mi pun becuri HID dar, dupa montaj, imi flash-uiau si uneori se stingeau de tot becurile cand acceleram/turam motorul. A avut cineva experiente asemanatoare? Voi incerca sa le pun si la masina sa vad daca se repeta fenomenul. Daca nu inseamna ca am o buba la sistemul electric . Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 mersi am incercat deja cu surubelnita da nu am reusit asa ca m am lasat pagubas si am zis ca pina am frina nu mai umblu la ea acuma am incercat sa imi intind un pic lantul dar nu am reusit sa desfac surubul de la ax.are ceva smecherie?nu e un ax intreg sau ce are ca nu reusesc degeaba am incercat sa desfac piulita de la ax ca nu merge totusi mersi.ceva piese pt caprele astea nu stii unde gasesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Am o rugaminte la cei cu VTEC sau oricine se pricepe. Acum 2 saptamani am pornit motorul (VFR 800 VTEC din 2002) fara probleme, asta dupa ce a stat o saptamana nepornit. M-am invartit 3 minute prin oras (fara trafic ca era sambata dimineta), pana in 3-4 mii de ture ca era motorul rece. M-am oprit la un magazin, am stat 5 minute si am pornit iar motorul, parca invartea putin mai greu, dar mi-am zis ca mi s-a parut. Ma duc sa bag benzina, platesc, pun contactul cu faza scurta pornita si sta asa cat timp imi iau casca si manusile, dau la buton invarte de 3 ori si nimic; iau contactul, sting farurile, il las putin sa stea, cu gandul ca poate isi revine, mai incerc de 2-3 ori dar nimic. Il pornesc impins si ma duc la un prieten sa masuram sa vedem ce are. La relantiu cu faza scurte incarca undeva la 12.8, dar cu faza lunga in jur de 11.6-11.9, la 5000 de ture incarca 13.8-14 cu faza scurta si 13.3-13.6 cu faza lunga. Dam cateva telefoane, unii zic ca ii bateria altii ca ii releul, dupa logica mea inclinam si eu catre releu, dau comanda de releu, acesta ajunge sambata asta. Astazi merg sa pornesc motul, dupa 2 saptamani si 2 zile de stat in garaj, porneste la sfert de buton, in gandul meu e clar ca ii releul daca a pornit asa de usor, bunnnnn, montam releul nou si masuram, dar constatam ca is aceleasi valori. Acum am montata o baterie noua si ma invart prin oras sa vad daca mai face figuri si nu vrea sa porneasca. Va rog daca imi puteti spune cat incarca la voi si care credeti ca ar fi problema, daca nu are cumva legatura cu mufa aceea fantastica (albastra parca) si manunchiul ala de fire ce trebuie schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_jesus Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 degeaba am incercat sa desfac piulita de la ax ca nu merge totusi mersi.ceva piese pt caprele astea nu stii unde gasesc? ia o cheie tzapana de 27 da sa nu fie fixa . ia inelara bihexagonala si pune si o teava pe ea si imposibil sa nu o desfaci. cauta pe net d piese atat ce pot sati zic.depinde ce ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 26, 2010 Share Postat Iulie 26, 2010 Am o rugaminte la cei cu VTEC sau oricine se pricepe. Acum 2 saptamani am pornit motorul (VFR 800 VTEC din 2002) fara probleme, asta dupa ce a stat o saptamana nepornit. M-am invartit 3 minute prin oras (fara trafic ca era sambata dimineta), pana in 3-4 mii de ture ca era motorul rece. M-am oprit la un magazin, am stat 5 minute si am pornit iar motorul, parca invartea putin mai greu, dar mi-am zis ca mi s-a parut. Ma duc sa bag benzina, platesc, pun contactul cu faza scurta pornita si sta asa cat timp imi iau casca si manusile, dau la buton invarte de 3 ori si nimic; iau contactul, sting farurile, il las putin sa stea, cu gandul ca poate isi revine, mai incerc de 2-3 ori dar nimic. Il pornesc impins si ma duc la un prieten sa masuram sa vedem ce are. La relantiu cu faza scurte incarca undeva la 12.8, dar cu faza lunga in jur de 11.6-11.9, la 5000 de ture incarca 13.8-14 cu faza scurta si 13.3-13.6 cu faza lunga. Dam cateva telefoane, unii zic ca ii bateria altii ca ii releul, dupa logica mea inclinam si eu catre releu, dau comanda de releu, acesta ajunge sambata asta. Astazi merg sa pornesc motul, dupa 2 saptamani si 2 zile de stat in garaj, porneste la sfert de buton, in gandul meu e clar ca ii releul daca a pornit asa de usor, bunnnnn, montam releul nou si masuram, dar constatam ca is aceleasi valori. Acum am montata o baterie noua si ma invart prin oras sa vad daca mai face figuri si nu vrea sa porneasca. Va rog daca imi puteti spune cat incarca la voi si care credeti ca ar fi problema, daca nu are cumva legatura cu mufa aceea fantastica (albastra parca) si manunchiul ala de fire ce trebuie schimbate. in primul rand nu pleca cu mobra neincalzita daca vrei s-o birjeresti linistit multi ani d'aci in colo. pana te echipezi (casca, manusi etc) si dai un ochi daca totul e-n regula (de fapt ordinea-i inversa) porneste motorul si, ca regula, nu atinge acceleratia. normal trebuie sa porneasca undeva la 1200 rpm si apoi sa urce-n ture automat sa-si faca incalzirea. cateva minute, cat sa creasca temperatura undeva la 50 de grade si sa-ti revina turatia la 1200, nu-ti va consuma f mult. nu-l lasa sa incalzeasca mai mult fara a te misca pt ca, spun cunoscatorii, nu-i bine; ceva cu uniformizarea temperaturii in jurul motorului si a accesoriilor. apoi, daca-i de vina bateria, ar trebui, atunci cand dai la automat, sa-ti clantane rapid releul de pornire (sub sa langa baterie). insa daca nu auzi clantanitul cred ca este releul de pornire pe duca. la mine a fost bateria (imi clantanea) si dupa ce-am schimbat-o n-am mai avut probleme. o cunostinta mi-a recomandat sa schimb locul de alimentare cu benzina. pana acum puneam de la petrom dar am fost sfatuit sa folosesc fie mol fie omv. a avut cineva probleme cu petrom-ul? mie mi s-a aprins (iar) o singura data FI-ul in drum spre predeal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NeBuN@Ke Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) degeaba am incercat sa desfac piulita de la ax ca nu merge totusi mersi.ceva piese pt caprele astea nu stii unde gasesc? /index.php?...ant&st=1925 cauta postul lui @stefanbh...a pus o poza cum se intinde lantul la un vfr 800 Vtech....eu am una din 92...si este aceeasi operatiune.... Editat Iulie 27, 2010 de NeBuN@Ke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 in primul rand nu pleca cu mobra neincalzita daca vrei s-o birjeresti linistit multi ani d'aci in colo. pana te echipezi (casca, manusi etc) si dai un ochi daca totul e-n regula (de fapt ordinea-i inversa) porneste motorul si, ca regula, nu atinge acceleratia. normal trebuie sa porneasca undeva la 1200 rpm si apoi sa urce-n ture automat sa-si faca incalzirea. cateva minute, cat sa creasca temperatura undeva la 50 de grade si sa-ti revina turatia la 1200, nu-ti va consuma f mult. nu-l lasa sa incalzeasca mai mult fara a te misca pt ca, spun cunoscatorii, nu-i bine; ceva cu uniformizarea temperaturii in jurul motorului si a accesoriilor.apoi, daca-i de vina bateria, ar trebui, atunci cand dai la automat, sa-ti clantane rapid releul de pornire (sub sa langa baterie). insa daca nu auzi clantanitul cred ca este releul de pornire pe duca. la mine a fost bateria (imi clantanea) si dupa ce-am schimbat-o n-am mai avut probleme. o cunostinta mi-a recomandat sa schimb locul de alimentare cu benzina. pana acum puneam de la petrom dar am fost sfatuit sa folosesc fie mol fie omv. a avut cineva probleme cu petrom-ul? mie mi s-a aprins (iar) o singura data FI-ul in drum spre predeal. multumesc frumos de raspuns. cand am plecat de la garaj am stat pana avea 40-50 grade. cand am vrut sa plec de la benzinarie am stat pana mi-am pus manusile si casca, de obicei fac in ordine inversa, intai pornesc si mai apoi ma echipez ,dar cand ii deja cald motorul incerc sa nu il tin mult timp pornit pe loc, asa ca intai ma echipez si apoi pornesc. problema ii cu releul de incarcare nu cu cel de pornire, ma intreb daca incarca in valori normale, daca si voua va incarca la fel si daca aveti aceleasi oscilatii intere faza lunga si faza scurta, intre relanti si 5000 ture. am vazut ca in manual zice ca trebuie sa fie mai mare decat valoarea bateriei incarcate(13-13.2) si mai mica decat 15.5, dar cu cine am mai vorbit mi-au spus ca tocmai de aceea exista releul ca sa regleze valorile de incarcare in functie de necesar (de cati consumatori sunt porniti- faruri,semnalizator,frana etc), valoarea de incarcare nu trebuie sa oscileze mult indiferent de cati consumatori am porniti sau opriti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 multumesc frumos de raspuns.cand am plecat de la garaj am stat pana avea 40-50 grade. cand am vrut sa plec de la benzinarie am stat pana mi-am pus manusile si casca, de obicei fac in ordine inversa, intai pornesc si mai apoi ma echipez ,dar cand ii deja cald motorul incerc sa nu il tin mult timp pornit pe loc, asa ca intai ma echipez si apoi pornesc. problema ii cu releul de incarcare nu cu cel de pornire, ma intreb daca incarca in valori normale, daca si voua va incarca la fel si daca aveti aceleasi oscilatii intere faza lunga si faza scurta, intre relanti si 5000 ture. am vazut ca in manual zice ca trebuie sa fie mai mare decat valoarea bateriei incarcate(13-13.2) si mai mica decat 15.5, dar cu cine am mai vorbit mi-au spus ca tocmai de aceea exista releul ca sa regleze valorile de incarcare in functie de necesar (de cati consumatori sunt porniti- faruri,semnalizator,frana etc), valoarea de incarcare nu trebuie sa oscileze mult indiferent de cati consumatori am porniti sau opriti. N-am masurat la mine sa vad cat incarca in relanti sau turata insa observ ca se schimba intensitatea luminoasa a farurilor atunci cand schimb regimul de turatie. Mi se pare normal, pt putere ai nevoie de turatie la alternator iar releul de incarcare nu are sa dea mai mult daca alternatorul/motorul nu-i in ture. Releul de incarcare, cred ca are rolul de a stabili/limita pragul superior al tensiunii generate de alternator si sa gestioneze curentul livrat sistemului electric functie de necesitati. Iar VFR-ul are necesitati mari doar gandindu-ne ca sunt 4 becuri de 55W pe faruri. Nu mai pomenesc de senalizari, pozitie, frane, ABS (unde-i cazul), ventilator racire, etc. De aceea eu vreau sa pun HID pe faruri. Pe pozitie si frana am pus deja LED-uri, fazei scurte i-am facut intrerupator si vreau sa pun LED si pe semnalizari. Cu prima ocaie am sa masor valorile tensiunii la diferite regimuri si am sa postez. Pana atunci noroc si sanatate si poate ne intalnim mai multi la Buzau! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 N-am masurat la mine sa vad cat incarca in relanti sau turata insa observ ca se schimba intensitatea luminoasa a farurilor atunci cand schimb regimul de turatie. Mi se pare normal, pt putere ai nevoie de turatie la alternator iar releul de incarcare nu are sa dea mai mult daca alternatorul/motorul nu-i in ture. Releul de incarcare, cred ca are rolul de a stabili/limita pragul superior al tensiunii generate de alternator si sa gestioneze curentul livrat sistemului electric functie de necesitati. Iar VFR-ul are necesitati mari doar gandindu-ne ca sunt 4 becuri de 55W pe faruri. Nu mai pomenesc de senalizari, pozitie, frane, ABS (unde-i cazul), ventilator racire, etc. De aceea eu vreau sa pun HID pe faruri. Pe pozitie si frana am pus deja LED-uri, fazei scurte i-am facut intrerupator si vreau sa pun LED si pe semnalizari. Cu prima ocaie am sa masor valorile tensiunii la diferite regimuri si am sa postez. Pana atunci noroc si sanatate si poate ne intalnim mai multi la Buzau! asta ma gandeam si eu ca is cam mari consumatorii, dar si cei de la honda cred ca s-au gandit .......... de ieri am pus o baterie noua si ma tot invart prin oras, pana acum totul merge bine. sper sa fie bateria si sa nu ma trezesc peste o saptamana ca iar il doare ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 ia o cheie tzapana de 27 da sa nu fie fixa . ia inelara bihexagonala si pune si o teava pe ea si imposibil sa nu o desfaci. cauta pe net d piese atat ce pot sati zic.depinde ce ai nevoie. mersi mult pt. sfaturi se vede ca motociclistii se ajuta intre ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 (editat) Aoleu Petrica, iar vrei sa schimbi VFR-ul cu un enduro? Am vazut anuntul. Multa bafta la vanzare! Editat Iulie 27, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 mersi am incercat deja cu surubelnita da nu am reusit asa ca m am lasat pagubas si am zis ca pina am frina nu mai umblu la ea acuma am incercat sa imi intind un pic lantul dar nu am reusit sa desfac surubul de la ax.are ceva smecherie?nu e un ax intreg sau ce are ca nu reusesc vezi ca sunt pe la unele service-uri care se respecta (fie ele si de auto)ceea ce se cheama `surubelnita de forta` sau cam asa ceva. E o treaba ce seamana cu o surubelnita normala care se pune pur si simplu pe surub si se bate in ea cu ciocanu. Bataia cu cuicanu imprima o forta de apasare pe surub concomitenta cu o rotire a surubului. Mergi la un service mai de doamne ajuta si intreaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_gherman_agh Postat Iulie 27, 2010 Share Postat Iulie 27, 2010 Si eu am avut o perioada aceleasi probleme cu moartea bateriei, si abia dupa al doilea releu de incarcare schimbat am descoperit ca , de fapt, trebuia sa schimb statorul de la alternator..., mie mi-a gasit defectele un service din Ungaria, ca baietzii din Romania nu au stiut decat sa imi ia banii si sa ma faca sa cumpar 2 baterii si 2 relee......Asa ca mai degraba e nevoie de un meserias bun decat de ghicit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.