Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

ci fix la 000000km.

Zici cumva ca daca un motor are bordul resetat si are 15.000 de km pe el, va arata 015.000 (fara punct) in loc de 15.000 sau arata tot 15.000 fara zero in fata? Sau nu e nici o regula. De ce intreb. Pentru ca sunt o groaza de motoare (VFR-uri) in italia care au 6-7 ani si 20.000 - 30.000 km. Asta inseamna 4000 -5000 pe an - cam greu de crezut pentru vfr...

Cu alte cuvinte in afara de ochi si o verificare cat de cat, nu este alt mod de a vedea un km real?

Plecand de la seria motocilcletei se poate afla la reprezentata honda cand au fost facute reviziile (asta presunpunand ca au fost facute in rep honda) sau nici asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salutare,

 

Dupa o pauza de-un an, in care nu am facut decat excursii prin tara, mi-a venit o pofta nebuna de iesit din nou peste granitele.

 

Punctele pe care-as vrea sa le bifez sunt: STELVIO PASS (http://www.waze.com/blog/the-19-most-complex-and-dangerous-roads-in-the-world/), PRAGA, AUSCHWITZ.

 

Perioada: 21 aug(plecarea)-30 aug(sosire)

 

Buget: studentesc :laugh:

 

Daca va surade ideea(traseul) si doriti sa mergeti, dati de stire (tel 0722633702, ID mess: NORWAY_GL, adresa email :norway_gl@yahoo.co.uk).

 

Daca aveti recomandari, legate de traseu si obiective turistice, cu cea mai mare placere le astept.

 

By the way, INCHIRIEZ suport+topcase sau CUMPAR suport+topcase.

 

RIDE SAFE!

 

Marius

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Norway: GO! GO! GO! Stelvio o sa-ti taie respiratia. Pt. topcase+suport te pot ajuta eu dar numai cu imprumut. Din pacate nu e cel mai mare, nu intra 2 casti, are doar vreo 40 de litri. Daca gasesti intre timp o varianta mai buna...vezi tu.

 

@Petrica: Sa traiesti omule! Nu te lasi de VFR! Bravo! Nici nu stii cat ma bucur! Mi-ar fi placut sa te insotesc maine dar am treburi de rezolvat acasa. Am sa te sun dupa amiaza, poate dam noroc cand treci prin Bucuresti. O pauza de macar 5 minute trebuie sa faci si tu, nu?

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Norway: GO! GO! GO! Stelvio o sa-ti taie respiratia. Pt. topcase+suport te pot ajuta eu dar numai cu imprumut. Din pacate nu e cel mai mare, nu intra 2 casti, are doar vreo 40 de litri. Daca gasesti intre timp o varianta mai buna...vezi tu.

 

@Petrica: Sa traiesti omule! Nu te lasi de VFR! Bravo! Nici nu stii cat ma bucur! Mi-ar fi placut sa te insotesc maine dar am treburi de rezolvat acasa. Am sa te sun dupa amiaza, poate dam noroc cand treci prin Bucuresti. O pauza de macar 5 minute trebuie sa faci si tu, nu?

Bafta!

 

 

Stimabile, multumesc mult!

 

Sper sa nu-mi schimbe nimic si nimeni weekendul cu Tismana, asta pentru a putea incepe d-acolo cu cinstea :laugh:

 

Ride safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica a trecut ieri prin Constanta. Desi n-a fost soare, aici vemea a fost buna de plimbare. Mai multe, cred, va va spune el.

:laugh: safe!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci .....

 

..... cum am spus, sambata dimineata la 05.00 am plecat pe traseul mai sus mentionat.

Dimineata de sambata nu promitea nimic bun, insa mi-am zis ca poate sa vina si potopul ca tot plec.

.... si asa mi-am baut cafeaua la Giurgiu, exact in la benzinaria de la intrarea din spre Bucuresti ... uitandu-ma cu neancredere spre est, unde era cam inorat cerul. Mi-a trecut un gand sa o apuc spre Podul Prieteniei si sa fac tura in Bulgaria: Ruse-Svistov-Nikopole-Turnu Magurele si inapoi, insa eram singur si nici nu eram pregatit cu ceva leva la mine ... asa ca mi-am luat curajul in masele si am plecat spre Oltenita.

Traseul de la Giurgiu si pana aproape de Calarasi a fost super relaxant ! A fost inorat, insa carosabilul uscat. Insa, in Calarasi, exact cand am facut dreapta pe drumul ce merge la bac a inceput sa pucure putin, ca in final sa intru intr-o torentiala ce a tinut pana m-am imbarcat.

Cum eram singura motocicleta la imbarcare, cred ca 'li s-au facut mila de mine si m-au bagat ,,peste rand" in c.u.r.u.l. unui camion. La cat de umflata este Dunarea ... am mers ceva si prin apa pana la rampa bacului ! Am strans ceva din fund ca nu stiam ce gropi sunt pe acolo ...

In rest ... traba buna: acelasi bac ce inspira neancredere, aceeasi salupa puturoasa, aceeasi inghesuiala, aceeiasi gura casca ce se plimba cu bacul, imaginandu-si ca se afla intr-un ferryboat pe Canalul Manecii !

Ajuns aproape de Ostrov (pe un drum vai mama lui) ... norii s-au dat de trei ori peste cap si s-au transformat intr-o vreme superba cu soare si nori razleti ce ma insotit pana in Constanta.

Traseul dintre Ostrov si Cobadin ... SUPERB, ca dintotdeauna ! Drumul ... prost, ca dintotdeauna !

Am ajuns in Constanta, m-am intalnit cu Ciprian in Portul Tomis ... am ,,degustat" o portie dubla de coasta de crap cu saramura de rigoare, am fumat 1/2 de pachet de tigari apoi am plecat impreuna spre Navodari. Ciprian ma insotit pana la iesirea din Mamaia, apoi mi-am continuat drumul singur. Mamaia-Navodari-Lumina-Nazarcea-Medgidia ........ si tot asa spre casa.

Pe autostrada ma prins ploaia de 7 - 8 ori (nu-mi aduc aminte exact !) ... insa la peste 200km/h nu prea sa atins apa de mine ! Am alimentat la plecare in Navodari si am mai pus piciorul jos in Alexandria, exact dupa 2 ore si 35 de minute ! ....... recunosc ! La intoarcere am mers ca un nemernic ! ;) (... emoticons, pentru mine !)

Traseul a fost de fix 741.3 km ..... in care am consumat fix 2 plinuri de rezervor ! ...... asta inseamna un consum mediu de 5.6%. Consum super bun, tinand cont ca la ducere am mers potolit 120-130km/h iar la intoarcere am mers ca un destrabalat !

 

Cu toate ca am fost singur, m-am simtit foarte bine ! ... nu ca nu mi-ar fi placut companie, dar daca asa sa nimerit ! Daca tot am fost singur, nici de poze nu prea mi-a ars. Am facut cateva si cum VFR-ul nu a putut sa-mi faca poze ..... l-am pozat doar eu pe el !

 

Cam atat ! Bafta mare si asfalt uscat ...... sau ud ! Cum o fi ...... bani si timp sa fie ! :laugh:

 

P.S. Am scris cam mult, dar sa nu dati cu pietre !

 

 

Mesaj completat

.

Mesaj completat

@Petrica: Sa traiesti omule! Nu te lasi de VFR! Bravo! Nici nu stii cat ma bucur! Mi-ar fi placut sa te insotesc maine dar am treburi de rezolvat acasa. Am sa te sun dupa amiaza, poate dam noroc cand treci prin Bucuresti. O pauza de macar 5 minute trebuie sa faci si tu, nu?

Bafta!

 

Sa traiesti Adiane, tata ! Ne'om intanii si noi o data ca de cand ne conversam, nu ne-am vazut inca la fatza !

Ne cuplam noi la vre-o tura vara asta ... cu siguranta ! :cheers:

 

Bafta mare ! :D

post-10224-1277706411_thumb.jpg

post-10224-1277706645_thumb.jpg

post-10224-1277706662_thumb.jpg

post-10224-1277706702_thumb.jpg

post-10224-1277706731_thumb.jpg

post-10224-1277706762_thumb.jpg

post-10224-1277706789_thumb.jpg

post-10224-1277706806_thumb.jpg

post-10224-1277706827_thumb.jpg

post-10224-1277706856_thumb.jpg

post-10224-1277706909_thumb.jpg

post-10224-1277706926_thumb.jpg

post-10224-1277706962_thumb.jpg

post-10224-1277706989_thumb.jpg

post-10224-1277707005_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este kilometrajul decent pentru un vfr800 VTEC? De la cati km in sus se poate considera "obosita"? Stiu ca depinde de cum e intretinuta destul de mult, dar unde este acel prag de "obosit" in ideea in care este intretinuta "ca la carte"?

 

Mersi,

Ionut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care este kilometrajul decent pentru un vfr800 VTEC? De la cati km in sus se poate considera "obosita"? Stiu ca depinde de cum e intretinuta destul de mult, dar unde este acel prag de "obosit" in ideea in care este intretinuta "ca la carte"?

 

Mersi,

Ionut.

 

Ionut, ceea ce intrebi tu este extrem de ... relativ ! Nu este vorba doar de VFR, ci este valabil pentru toate vehiculele.

Fii atent ! Iti scriu doua cazuri, pe care te voi pune sa alegi:

 

1.- Honda VFR 800 V-Tech, fabricatie 2004, kilometraj - aprox. 25000km, trantita pe toate partile posibile, tinuta numai ,,pe rosu", uleiul schimbat cand isi amintea ... cainele, filtrul de ulei ..... acelasi montat de fabrica, tinuta in ploaie, lantz necuratat vre'o data, placute de frana ce deja au muscat jumate din grosimea discurilor, ambreiaj ce patineaza la fiecare demaraj, filtru de aer .... un adevarat insectar, etc. Si totusi arata bine ! Si totusi functioneaza ! Si totusi porneste !

 

2.- Honda VFR 800 V-Tech, fabricatie 2004, kilometraj - sarit bine de 100000 km, vopseaua originala arata ca abia iesita din fabrica ... poate putin mai mata acolo unde atinge de motociclist, ulei de motor + filtru de ulei schimbat ,,maniacal" la 5000km, rareori schimbarea treptelor sa facut la peste 6000 rot/min., lantul de tractiune-placutele de frana-filtrul de aer-lichidul de frana-bujiile au fost schimbate ,,prematur" la 15000km ,,ca asa a crezut proprietarul", mobra tinuta in garaj cu husa pe ea vara, iar iarna bagata in casa intr-un spatiu incalzit, rulaj consecvent cu perioade de ,,conservare" cat mai scurte, etc. Si totusi arata bine ! Si totusi functioneaza ! Si totusi porneste !

 

Intrebare. Pe care dintre cele doua VFR-uri l-ai alege ?

 

Am avut un document, o fisa de service, trimisa de userul @cbrxx ... despre un VFR750, la care ultima inspectie tehnica se efectua la vre'o 243000km. Cu toate ca documentul era scris in ungureste, o vecina mi-a tradus ce scria acolo. Nici o reparatie nu a implicat ceva la motor, doar consumabile, avarii din accidente: manete rupte, pedale indoite, lanturi de tractiune ,,duse", placute de frana tocate, etc. ...... in concluzie, doar nimicuri ! Motorul functiona in parametrii.

Am avut mult timp acest document, insa l-am pierdut ! Daca dau de el il postez aici si, citindu-l, te va face sa privesti VFR-urile cu alti ochi !

 

La mine in oras exista un VFR750 din '94 cu aprox. 118000km, ce functioneaza ireprosabil. Sunt prieten foarte bun cu proprietarul si facem plimbari impreuna, si mai stiu de un VFR750 din '93 de sa vandut in orasul meu, acum 2-3 saptamani, la 71000km. ........ si iti mai dau multe exemple din astea !

 

In cloncluzie: trebuie sa fii ori dusman, ori prostul prostilor, ori indiferenta intruchipata, ori sifiliticul sifiliticilor, ori ...... nu mai stiu ce ... ca sa poti farma un motor ca asta ! Lumea se plictiseste de ele si de aia le da ! Vor ,,chestii" mai tari, altfel daca isi pune cineva mintea cu fiabilitatea unui VFR, isi ia tzeapa ! Va imbatranii langa el si mobra tot va functiona, iar el se va oftica la 60 de ani ca a pierdut vremea cu o antichitate de VFR, cand putea sa-si cumpere alt ,,super-tourer" mult mai nou !

 

Hai bafta, ca mi sa uscat gura de cand scriu ! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare , in legatura cu vfr 800 , cel pana in 2002 , cum se simte pe drumurile romaniei , gropi , denivelari , peticeli , santuri , surpari , si ce o mai fi pe drumurile noastre , in comparatie cu un enduro turing , gen : transalp , v-strom 650 si 1000 , varadero 1000 si 125 , ktm 950 si 990 adventure , etc

 

eu de exemplu , am mers cu un nsr 125 ( ca atat imi permite carnetu , avand 17 , dar urmeaza un nou motor vara asta , sau sezonul viitor care e pe vine :smoke:) ) si e destul de nasol pe drumuri in oras sau afara , nu pot uita un moment in care am crezut ca ma fac praf , aveam vreo 50-60 , si drumul (cu 2 benzi pe sens , nush daca are relevanta ) facea usor dreapta pana dadea intr-un alt drum principal , in acea curba drumul e denivelat , peticit , cateva nici santuri , 2 canalizari, si a coborat putin nivelul asfaltului pe o suprafata de cativa m patrati , eu eram pe nsr-ul de 125 al unui prieten , in curba aia am crezut ca pic , am franat usor ca era rosu , iar cand am intrat pe zona aia a inceput sa faca motorul ca toti draci , la fel si eu pe el ( nu intrase in voblaj sau plecase de spate , isi tinea traiectoria ) , toate miscarile , zdruncinaturile facute de motocicleta din cauza drumului le-am comparat cu ce simt pe varadero 125 , nimic , absolut nimic , e ca si cum ar levita , insa simt cum furca si bascula lucreaza ca sa imi faca mie un confort cat mai mare si tot asa am simtit cand am franat serios , la nsr , cum am apasat usor frana , cum s-au amplificat efectele .

 

eu acum astept niste raspunsuri de la voi , de la cei care ati mers pe un enduro-turing ca sa imi spuneti cum se simte fata de vfr , deoarece , tata ma bate la cap ca vrea sa ia v-strom , si eu zic nu, ca e mai bun vfr , dar momentul acela petrecut pe nsr ma face sa am intreb daca nu cumva si pe vfr e la fel sau putin mai atenuat ...

Editat de marius_vararu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica,sa-ti fie de bine!

ma uit la poza aia de la bac,si....am constatat si eu ca mobrele noastre rezista bine la apa.Detalii aici: /index.php?...t&p=2485803

 

PS: poate ne mai vedem la vreo plimbare,sa arunci si tu o parere despre furca fata. :lol:

PPS: super consum.Nu am mai scos asa un consum din Turcia,unde cred ca a ajutat benzina.Sunt curios acum dupa revizia completa+bujii.

Mesaj completat

Ai scris nu gluma :smoke:. M-ai lamurit de fiabilitatea lor - multzam. Si ca sa raspund la intrebare - as alege motorul cu 100.000 km.

bravos. A mea are 45.000 si e ca noua dupa rodaj.Fara interventii la ceva.Nu a fost menajata deloc,dar am grija sa nu intre pe rosu si nu neglijez nicio revizie sau ce zice cartea.Un prieten a dat VFR-ul la peste 60.000 impecabil d.p.d.v. tehnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@raducu: am citit topicul cu vacanta-n west. in poze am vazut roata fata si am o intrebare: cauciucul nu trebuie pus pe sensul opus de rotatie? in felul acesta, canelurile anvelopei aduna apa sub roata in loc s-o indeparteze. s-ar putea sa ma insel da asa invata omu'. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi se parea anapoda,dar se pare ca ala e sensul corect de montaj,indicat si de sageata de pe pneu. :smoke:

oricum,citeam ca e cel mai bun cauciuc pe ploaie (michelin pilot road 2ct) si l-am tot testat....e bun. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu o intrebare , in legatura cu vfr 800 , cel pana in 2002 , cum se simte pe drumurile romaniei , gropi , denivelari , peticeli , santuri , surpari , si ce o mai fi pe drumurile noastre , in comparatie cu un enduro turing , gen : transalp , v-strom 650 si 1000 , varadero 1000 si 125 , ktm 950 si 990 adventure , etc

 

Da-mi voie sa-ti raspund eu ! Am avut (am) si VFR-uri, dar si multe vaci ... Domi, Africa Twin, KTM 950 Adv., DR800S Big.

 

Nu exista nici o comparatie la rulajul pe drumuri proaste, intre VFR si mobrele enduro-touring (sau dual-sport). De ce ? ... pentru ca unele sunt gandite pentru asa ceva, iar altele ... nu .

Pe unde ,,strang din buci" cu VFR-ul, la 90-100km/h, chinuindu-ma sa nu-mi sara ghidoanele din maini ... treceam alta data cu LC8-ul la 160km/h, frumos ridicat in scarite, fara sa-mi pese cat de adanca/lata/lunga este groapa.

 

Insa ... nu este nici o comparatie intre VFR si un GSXR, R1, CBR ??? RR ! Pe unde poate rula un VFR, un supersport nici nu poate visa ! Cu niste reglaje corecte la suspensiile VFR-ului se pot aborda niste trasee destul de ,,distruse". Cu VFR-ul mai ai avantajul ca pe un carosabil destul de bun, ajungi destul de repede la destinatie cu costuri mult mai mici decat cu o vaca dual-sport. Una este sa rulezi cu 180km/h cu VFR-ul si alta este cu LC8-ul, la aceeasi viteza. La viteza asta un VFR nu are cum sa-ti ia mai mult de 6.5-7% (vorbesc de cele pe injectie), insa un Varadero 1000, V-Strom 1000 sau LC8 sare de 8% lejer !

 

In concluzie ... daca vrei doar sosea (chiar si mai proasta) ia-ti VFR, insa daca ai mari inclinatii spre natura ....... schimba clasa !

Mai jos sunt cateva poze de cand aveam VFR-ul albastru, actualmente a lui @CofiMan. Pe un drum ca ala ... mergeam fara probleme ! ..... si aveam si pasager ! :lol:

 

Bafta mare !

 

P.S. Raspunsul meu poate fi subiectiv. De ce? Pentru ca vine din partea unei persoane ce are ,,mult enduro" la activ si sunt invatat cu ,,zdrancaneala pe coclauri" insa pentru cineva ce n-a vazut decat ,,asfaltul de pe Magheru", s-ar putea sa fie destul de ........ chinuitor !

Mesaj completat

Eu n-am stiut ca pleci Petrica, daca stiam, mergeam si eu cu tine

 

Cum mah, n-ai stiut ?! Doar am vorbit la telefon ! :smoke:

Hai lasa ... te iert ! Data viitoare bagam o Bulgaria ! :D

 

Mesaj completat

petrica,sa-ti fie de bine!

ma uit la poza aia de la bac,si....am constatat si eu ca mobrele noastre rezista bine la apa.Detalii aici: /index.php?...t&p=2485803

 

PS: poate ne mai vedem la vreo plimbare,sa arunci si tu o parere despre furca fata. :D

PPS: super consum.Nu am mai scos asa un consum din Turcia,unde cred ca a ajutat benzina.Sunt curios acum dupa revizia completa+bujii.

 

Vai de mine ! ;) .......... n'am avut parte de asa ceva si sper sa nu am vre'o data ! Nici macar cu EXC-ul nu mi sa intamplat asta ! Groznica intamplare ... cu atat mai mult cu cat erati in concediu intr-o tara straina ! Bine ca a-ti reusit sa o porniti !

________________________________________________________________________________________________

 

Cat despre consumul V-Tech-urilor, se spune ca mobra asta este 2 in 1. Adica doua motociclete in una singura.

De ce ?

1.- pana in 7000rot/min este foarte ascultatoare, blanda, economica si previzibila cum ii sta bine unui tourer.

2.- peste 7000rot/min, se da de trei ori peste cap si se transforma intr-un supersport veritabil !

 

:cheers:

post-10224-1277789354_thumb.jpg

post-10224-1277789376_thumb.jpg

post-10224-1277789391_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ia revitalizati-ma si voi pe mine cu o informatie ! :lol:

 

Caut capacul de bord din partea stanga, cel care este marcat cu rosu in fotografie ! L-am pierdut in accidentul de anul trecut.

Stiu ! ... este o piesa cam rara, insa poate puteti sa ma indrumati cumva !

 

Nu stii de unde sare iepurele !? :smoke:

post-10224-1277814574_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... ia revitalizati-ma si voi pe mine cu o informatie ! :lol:

 

Caut capacul de bord din partea stanga, cel care este marcat cu rosu in fotografie ! L-am pierdut in accidentul de anul trecut.

Stiu ! ... este o piesa cam rara, insa poate puteti sa ma indrumati cumva !

 

Nu stii de unde sare iepurele !? :smoke:

 

o fi asta?!

http://cgi.ebay.de/Honda-VFR-800-VTEC-Fron...=item335b8c9c34

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si mie mi se parea anapoda,dar se pare ca ala e sensul corect de montaj,indicat si de sageata de pe pneu. :smoke:

oricum,citeam ca e cel mai bun cauciuc pe ploaie (michelin pilot road 2ct) si l-am tot testat....e bun. :lol:

 

 

Multumesc si bafta!

 

Azi mi-am bagat "avarii" pe vfr-ica si pornire ventilator racire la comanda. Pt avarii, cu un intrerupator si doua diode se rezolva usor (cu acazia asta am vazut ca desi se duc 3 fire la releul de semnalizare se folosesc doar 2) iar ventilatorul se rezolva cu un alt intrerupator si un releu (gen dacie) care sunteaza termocupla. Acu' nu trebuie sa-astept (mai ales in oras) sa-mi fiarba oole la 113-115 grade ca termocupla sa porneasca ventilatorul. O pot face eu cand termostatul incepe sa se deschida (in jur de 85 de grade). :cheers:

 

Asfalt uscat tuturor!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vai de mine ! :smoke: .......... n'am avut parte de asa ceva si sper sa nu am vre'o data ! Nici macar cu EXC-ul nu mi sa intamplat asta ! Groznica intamplare ... cu atat mai mult cu cat erati in concediu intr-o tara straina ! Bine ca a-ti reusit sa o porniti !

 

pornitul a fost floare la ureche...cu spalatul m-am chinuit/ocupat ore-ntregi,ca nu vroiam sa las jeg/apa in motor.Acum serios..cand te prind 5 minute sa arunci o impresie despre furca fata? :lol:

 

 

Multumesc si bafta!

 

Azi mi-am bagat "avarii" pe vfr-ica si pornire ventilator racire la comanda. Pt avarii, cu un intrerupator si doua diode se rezolva usor (cu acazia asta am vazut ca desi se duc 3 fire la releul de semnalizare se folosesc doar 2) iar ventilatorul se rezolva cu un alt intrerupator si un releu (gen dacie) care sunteaza termocupla. Acu' nu trebuie sa-astept (mai ales in oras) sa-mi fiarba oole la 113-115 grade ca termocupla sa porneasca ventilatorul. O pot face eu cand termostatul incepe sa se deschida (in jur de 85 de grade). ;)

 

Asfalt uscat tuturor!

 

vfr-ul dupa 2006 are boton de avarii.Arunca un ochi pe schema electrica pe net pe undeva,poate e mai la-ndemana ieftin solutia data de fabricant.Nu ma pricep la electrica,dar stiu ca vfr-ul are una destul de sensibila la interventii/inovatii.

 

Idem si pt ventilator.Trebuia sa porneasca la 105 grade maxim si sa se opreasca pe la 98.Motorul "v" merge mai cald oricum,deci 85 mi se pare cam putin.Obosesti inutil si instalatia si ventilatorul.

 

..parerea mea. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai tocmai dupa schema electrica a vfr-ului din 2006 m-am luat (desi motorul meu este din 2003 schema electrica seamana izbitor cu cea a 2006 fara avarii). In ea era un intrerupator cu 3 borne. Eu am folosit cu 2 si cele 2 diode. Solutia este folosita de mai toate alarmele auto pe iesirea semnalizatoarelor. Cat despre racire... fiecare cu preferintele sale. :smoke:

 

Am uitat in posturile anterioare: felicitari pentru concediu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

................. Acum serios..cand te prind 5 minute sa arunci o impresie despre furca fata? :cheers:

 

Pai cand sa ma prinzi ??? ... nu ai cum sa ma prinzi, fara sa stabilim ceva in prealabil ! :lol:

Sa inteleg ca esti din Bucuresti, atunci ne putem intalnii la jumatea distantei dintre Alexandria si Bucuresti --- anume in comuna Ghimpati, la statia Petrom de la intersectia drumurilor Alexandria-Bucuresti cu Giurgiu-Gaiesti. In max. 20 de minute esti acolo de la iesirea din Bucuresti. Altfel ne putem intalnii in orice seara dupa ora 18.00, timp in care scap de la munca si am timp sa ajung la Ghimpati. Asfaltul este foarte ok si poti rula ,,serios" !

Da-mi un semn pe PM, cand esti hotarat sa ne intalnim, sau suna-ma ! (0762 774 987 - Petrica)

 

In alta ordine de idei ... ce are furca ta ? Este ceva ce nu-ti convine la ea ? ... sau ce ?

 

Bafta ! :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...