ciprinakos Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Daca te referi la cel cu motor de 200ccm, cu 6-7litrii te plimbi toata ziua ...... numai sa te tina muschii ! Cu consumul asta e chiar bine. Cu VFR te plimbai cam o ora. Bafta la vanzare si placuta cu noul motor (cand o veni)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 azi am masurat tensiunea pe baterie si se pare c-am batut putin campii in unul din posturile anterioare. se pare ca, cu tot cu consumatorii mari, regulatorul de tensiune trebuie sa tina (la mine cel putin o face) o tensiuna relativ constanta. astfel ca la relanti mie-mi arata 14.2 V iar cu toate farurile aprinse (adica + 220 W) 13.8 V. la 5000 ture valorile sunt aprox aceleasi (diferente de 0.2 - 0.4 V). imi cer scuze pt confuzie. probabil ai regulatorul/releul de incarcare pe duca. momentan ai bateria noua si nu se simte dar pe viitor s-ar putea sa-ti defecteze si bateria sau sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga. cu noua baterie imi incarca 14.4 la relanti fara lumini si cu toate luminile aprinse 13.8 la 5000 de ture multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 am dat ture multe cu el...se simte diferenta in sensul ca trage mult mai bine de jos...ai 15 harti din care poti alege ce te coafeaza mai bine--de la rain touring pana la full sport.costa cam 50 dolari pe ebay.ajunge in 2 sapt.se instaleaza usor,se demonteaza usor-fara sa se modifice instalatia motoreteiMai exact-se leaga de Air Intake Sensor-situat in cutia filtrului de aer,si pacaleste motorul ca este rece,bagandu-i mai multa benzina Salut, mia venit si mie jucaria, am instalat-o dar am pus-o pe 5%. Ai incercat 100%, creste semnificativ consumul? Merci! cu noua baterie imi incarca 14.4 la relanti fara lumini si cu toate luminile aprinse 13.8 la 5000 de turemultumesc de ajutor N-ai de ce sa multumesti. Eu-s ala mai luminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 vand vfr 800 rc 46 din 2000 toate cosumabilele schimbate culore turbata rosu visiniu pret 2800uro este pus pe bikeshop tel 0740391789 sau 0767112042 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Eu simt diferenta maxima cu toate 4 in sus,nu e exact cum spun ei in ghidul ala.si nu,nu creste considerabil consumul.spor la joaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 trebuie sa imi cumpar cauciucuri si oscilez intre Michelin PILOT ROAD 2 CT si Dunlop SPMAX ROADSMART. Din ce am citit Dunlop ii neutru si stabil cu aderenta buna, iar Michelin ii foarte manevrabil cu aderenta buna la rece si pe plaoie. Eu inclin catre Michelin, dar cica ii instabil in viraje si da miscari ciudate in ghidon. Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 trebuie sa imi cumpar cauciucuri si oscilez intre Michelin PILOT ROAD 2 CT si Dunlop SPMAX ROADSMART. Din ce am citit Dunlop ii neutru si stabil cu aderenta buna, iar Michelin ii foarte manevrabil cu aderenta buna la rece si pe plaoie. Eu inclin catre Michelin, dar cica ii instabil in viraje si da miscari ciudate in ghidon.Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri? Multumesc Am michelin Pilor 2 road si foarte multumit . pe poaie le-am probat , intradevar aderenta foarte buna , mi-a alunecat spatele odata la o accelerare puternica intr-o depasire , dar consider ca era normal a aluneca . Aderenta cand cauciucul este rece .... eu cred mai bine zis ca Michelinul se incalzeste mai repede . Pe curbe intradevar apar ceva probleme la viteze mari si inclinari la limita . Am un prieten care a avut michelin pilot attach si acum are Dunlop ceva sport (sigur aceeasi categorie ) si este mai multumit de Dunlup , se inclina mai bine . Trebuie sa stii exact ce faci cu ele , daca conduci mai sport , mai turing , inclinari , franari , drumuri lungi etc ..... punele in balanta pe toate si fa alegerea cea mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Frati VFR-isti am la vanzare coburile originale si un topcase de 46 litri pentru VFR VTEC. Cine e interesat sa dea de stire. BOO-YA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Frati VFR-isti am la vanzare coburile originale si un topcase de 46 litri pentru VFR VTEC. Cine e interesat sa dea de stire. BOO-YA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Frati VFR-isti am la vanzare coburile originale si un topcase de 46 litri pentru VFR VTEC.Cine e interesat sa dea de stire. BOO-YA! pune ceva poze si pretul. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Eu simt diferenta maxima cu toate 4 in sus,nu e exact cum spun ei in ghidul ala.si nu,nu creste considerabil consumul.spor la joaca Toate 4 in sus este setarea cea mai joasa pe care si eu o am acum - 5%. Intr-adevar parca nu se mai scutura cand accelerezi de la 2500-3000 de ture. Deschiderea V-Tec-ului parca-i ceva mai pronuntata cu gazul deschis dar mai investighez. Voi incerca zilele astea cealalta extrema sa vad despre ce-i vorba si cum face. Multumesc si tie! (spor la joaca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 la ce pret ai coburile originale si topcase ce culore sun si daca au si suporti Mesaj completat la ce pret ai coburile originale si topcase ce culore sun si daca au si suporti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Ma intereseaza si pe mine topcase-ul. Are si suport? Pret? Culoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri?Multumesc da si da..sunt la al 2-lea rand,pt ca e un compromis perfect pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 da si da..sunt la al 2-lea rand,pt ca e un compromis perfect pt mine. Ii deranjant comportamentul pe curbe sau ii neglijabil, cu pasager se accentueaza sau ii la fel ca si singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Bineinteles ca le dau si cu suporti, pret 500 de euro pentru tot setul, poza atasata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Ii deranjant comportamentul pe curbe sau ii neglijabil, cu pasager se accentueaza sau ii la fel ca si singur? cu pasager e perfect...cand esti singur trebuie mai multa atentie la inclinarile extreme in anumite situatii. sfatul meu: daca macar 50% faci touring, ia-le!..te prinzi repede la ce sa fii atent si nu-i greu...daca mergi 50 % sportiv si singur pe vreme uscata,nu le lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Bineinteles ca le dau si cu suporti, pret 500 de euro pentru tot setul, poza atasata. Poza atasata e veche nenea. Inainte de a-mi lua si eu mobra am tinut-o pe a ta intr-o colectie de poze cu VFR-ici si salivam mai rau ca un caine la vederea bolului cu mancare. Una mai recenta pentru popor nu ai? Sau ai vandut mandretea? Demult vroiam sa te intreb: aripa pe roata spate este pusa de tine? Scrie ceva pe ea? Vreau si eu una da' nu stiu de unde. Mercy! Ia pune bre si tu o poza cu ingineria aia tehnologica, ca m-ai facut curios !Cum trage cu cea mai ,,agresiva" harta ? ... hai nu ma lasa cu gatul intins, ca tomai am renuntat la ideea de a mai vinde VFR-ul ! Ingineria este o cutiuta de marimea unei cutii de chibrit chinezesc (d'ala subtire) cu doar doua fire fara papuci in capat. Eu suspectez ca "marele" si "minunatul" chip este doar o matrice de rezistori. Valoarea rezistentei totale la un moment dat cred ca e data de modul de suntare (pozitia) a 4 intrerupatoare. Este ceva asemanator elimnatorului de oxigen de se foloseste cu power commander-ul. Niste isteti au gasit ca-i mai ieftin sa pui un rezistor de 330 de ohmi cu acelasi rezultat. Cum spunea cristh4ever, practic pacaleste ECU oferind o valore diferita a temperaturii aerului de admisie iar restul este bla-bla. Voi face trecerea pe "100%" joi (cand poate ma voi intalni cu iulian1900) sau vineri cand voi pleca spre Buzau la intrunire (pana atunci sunt ocupat cu casa ). Apropos, cine mai vine la Buzau? Tam-tam-ul de reclama il gasesti aici: http://www.nitroxchips.com/eshop/nitro-nit...vtec-p-489.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Nu bag mana in foc, insa este posibil sa aterizez si eu sambata pe la intrunirea de la Buzau ! Daca vii ne auzim la un tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 cu pasager e perfect...cand esti singur trebuie mai multa atentie la inclinarile extreme in anumite situatii.sfatul meu: daca macar 50% faci touring, ia-le!..te prinzi repede la ce sa fii atent si nu-i greu...daca mergi 50 % sportiv si singur pe vreme uscata,nu le lua. multumesc de sfaturi. in 2 saptamani iau eu o decizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Bineinteles ca le dau si cu suporti, pret 500 de euro pentru tot setul, poza atasata. Ma intereseaza si pe mine pretul doar la topcase si suportul pt el. Cutiile laterale le am Editat August 5, 2010 de alyn_kgb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 pfff...acum luni nu gaseam valize neam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Salut, Merge careva maine spre mare? Destinatia - Mamaia , nu am cazare pt ca nu am mai gasit si cred ca o sa dorm pe plaja... Eu pe la 6 vreau sa ies din Bucuresti. Daca sunt doritori - 0749049990 - Andrei Un wkd plin de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 ia o cheie tzapana de 27 da sa nu fie fixa . ia inelara bihexagonala si pune si o teava pe ea si imposibil sa nu o desfaci. cauta pe net d piese atat ce pot sati zic.depinde ce ai nevoie. salut. motorul tau din ce an e?ca si eu mi am luat unul exact ca al tau al meu e din 87 numai ca al meu e alb.cum is motoarele astea?ai avut probleme cu el?la ce ar trebui sa fiu atent?pt. apa are ceva rezervor sau se baga direct in radiator?scuze pt atatea intrebari dar habar nu am de motoarele astea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Salut, am fost week-end-ul asta la Buzau. N-am stat in continuu - vineri seara si sambata dupa amiaza - dar a fost frumos. Pe mai multi i-am auzit ca si-ar fi dorit VFR-ici dar, din diverse motive, nu s-a putut. Sambata am vazut 2 VFR-uri (ambele dupa 2006) din DB unul rosu metalizat si altul negru. Cel rosu-a fost ascuns/parcat mai langa corturi si nu-i stiu owner-ul. Cel cu negru (parca finul celui cu rosu) doar ce venise, era obosit (cum pot s-obosesti frate pe VFR? Pe mine m-apuca ceva durere de genunchi da' asta c-am probleme cu ei.) si drept urmare mi-a cam dat cu flit . Admirandu-le bijuteriile, am vazut ca nu se inclina pe curbe prea tare sau o face mai putin decat o fac eu . Drumul asa si asa dar urcarea pana la locatie cam periculoasa pt cauciucuri de strada (mie mi-a fugit spatele pe o gramada de nisip). Cum dreaku s-a facut nu stiu dar n-am cazut sau scapat mobra. Cu iesirea asta am trecut de 3,5k km. Aparat de fotografiat n-am avut da' s-a gasit altcineva sa-mi prinda mobra in poze: - aici de vede din spate /index.php?...t&id=626072 - aici este pe fundal /index.php?...t&id=626076 - aici e undeva in stanga imaginii /index.php?...t&id=626079 Sa nu uit, joi m-am intanit si cu Iulian si i-am admirat look-ul si sunetul VFR-ului sau cu pinioane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.