ciprinakos Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 (editat) asta ma gandeam si eu ca is cam mari consumatorii, dar si cei de la honda cred ca s-au gandit ..........de ieri am pus o baterie noua si ma tot invart prin oras, pana acum totul merge bine. sper sa fie bateria si sa nu ma trezesc peste o saptamana ca iar il doare ceva. azi am masurat tensiunea pe baterie si se pare c-am batut putin campii in unul din posturile anterioare. se pare ca, cu tot cu consumatorii mari, regulatorul de tensiune trebuie sa tina (la mine cel putin o face) o tensiuna relativ constanta. astfel ca la relanti mie-mi arata 14.2 V iar cu toate farurile aprinse (adica + 220 W) 13.8 V. la 5000 ture valorile sunt aprox aceleasi (diferente de 0.2 - 0.4 V). imi cer scuze pt confuzie. probabil ai regulatorul/releul de incarcare pe duca. momentan ai bateria noua si nu se simte dar pe viitor s-ar putea sa-ti defecteze si bateria sau sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga. ... nu ca ar avea ceva VFR-ul, insa cand nu sunt bani nici plimbarile demne de un VFR, nu sunt ! Asa ca ce rost are sa-l scot o data pe saptamana si sa ma plimb 50-100km, cand pot iesii cu un enduro de mai multe ori pe saptamana, aici pe coclaurile din jurul casei. Sincer, nu l-as vinde, dar cand ma uit la el cum sta parcat in garaj mai tot timpul si eu am zero lei in buzunar ... parca nu ma mai incanta asa tare ! VFR-ul este o mobra foarte tare ............. dar sa te plimbi cu ea ! te inteleg perfect. eu daca nu ies cel putin o data la 3 zile ma simt frustrat . chit ca ma invart putin prin oras si tot e ceva. astazi, dupa iesirea la predeal, i-am tras o spalare, un curatat si uns lant. vecinul de la parter (aka paznicul de nadejde cand nu-s acasa) m-a intrebat daca o scot iar la plimbare. la cat este de frumoasa as fi scos-o dar ... am lasat-o pe maine cand imi voi vizita niste prieteni. acum dupa ce ai spus si motivul inteleg si motivul pt care vrei ktm-ul cu acel motor. cat consuma in mod normal ktm-ul? Editat Iulie 28, 2010 de ciprinakos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atomis Postat Iulie 28, 2010 Share Postat Iulie 28, 2010 Si eu am avut o perioada aceleasi probleme cu moartea bateriei, si abia dupa al doilea releu de incarcare schimbat am descoperit ca , de fapt, trebuia sa schimb statorul de la alternator..., mie mi-a gasit defectele un service din Ungaria, ca baietzii din Romania nu au stiut decat sa imi ia banii si sa ma faca sa cumpar 2 baterii si 2 relee......Asa ca mai degraba e nevoie de un meserias bun decat de ghicit. Exact aceiasi problema am intalnit-o la un CBR de 900. Un electrician mai rasarit iti poate masura doar sa se gandeasca la problema asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 Daca te referi la cel cu motor de 200ccm, cu 6-7litrii te plimbi toata ziua ...... numai sa te tina muschii ! Cu consumul asta e chiar bine. Cu VFR te plimbai cam o ora. Bafta la vanzare si placuta cu noul motor (cand o veni)! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 azi am masurat tensiunea pe baterie si se pare c-am batut putin campii in unul din posturile anterioare. se pare ca, cu tot cu consumatorii mari, regulatorul de tensiune trebuie sa tina (la mine cel putin o face) o tensiuna relativ constanta. astfel ca la relanti mie-mi arata 14.2 V iar cu toate farurile aprinse (adica + 220 W) 13.8 V. la 5000 ture valorile sunt aprox aceleasi (diferente de 0.2 - 0.4 V). imi cer scuze pt confuzie. probabil ai regulatorul/releul de incarcare pe duca. momentan ai bateria noua si nu se simte dar pe viitor s-ar putea sa-ti defecteze si bateria sau sa te lase cand ti-o fi lumea mai draga. cu noua baterie imi incarca 14.4 la relanti fara lumini si cu toate luminile aprinse 13.8 la 5000 de ture multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat Iulie 29, 2010 Share Postat Iulie 29, 2010 am dat ture multe cu el...se simte diferenta in sensul ca trage mult mai bine de jos...ai 15 harti din care poti alege ce te coafeaza mai bine--de la rain touring pana la full sport.costa cam 50 dolari pe ebay.ajunge in 2 sapt.se instaleaza usor,se demonteaza usor-fara sa se modifice instalatia motoreteiMai exact-se leaga de Air Intake Sensor-situat in cutia filtrului de aer,si pacaleste motorul ca este rece,bagandu-i mai multa benzina Salut, mia venit si mie jucaria, am instalat-o dar am pus-o pe 5%. Ai incercat 100%, creste semnificativ consumul? Merci! cu noua baterie imi incarca 14.4 la relanti fara lumini si cu toate luminile aprinse 13.8 la 5000 de turemultumesc de ajutor N-ai de ce sa multumesti. Eu-s ala mai luminat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat August 1, 2010 Share Postat August 1, 2010 vand vfr 800 rc 46 din 2000 toate cosumabilele schimbate culore turbata rosu visiniu pret 2800uro este pus pe bikeshop tel 0740391789 sau 0767112042 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristh4ever Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Eu simt diferenta maxima cu toate 4 in sus,nu e exact cum spun ei in ghidul ala.si nu,nu creste considerabil consumul.spor la joaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 trebuie sa imi cumpar cauciucuri si oscilez intre Michelin PILOT ROAD 2 CT si Dunlop SPMAX ROADSMART. Din ce am citit Dunlop ii neutru si stabil cu aderenta buna, iar Michelin ii foarte manevrabil cu aderenta buna la rece si pe plaoie. Eu inclin catre Michelin, dar cica ii instabil in viraje si da miscari ciudate in ghidon. Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian1900 Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 trebuie sa imi cumpar cauciucuri si oscilez intre Michelin PILOT ROAD 2 CT si Dunlop SPMAX ROADSMART. Din ce am citit Dunlop ii neutru si stabil cu aderenta buna, iar Michelin ii foarte manevrabil cu aderenta buna la rece si pe plaoie. Eu inclin catre Michelin, dar cica ii instabil in viraje si da miscari ciudate in ghidon.Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri? Multumesc Am michelin Pilor 2 road si foarte multumit . pe poaie le-am probat , intradevar aderenta foarte buna , mi-a alunecat spatele odata la o accelerare puternica intr-o depasire , dar consider ca era normal a aluneca . Aderenta cand cauciucul este rece .... eu cred mai bine zis ca Michelinul se incalzeste mai repede . Pe curbe intradevar apar ceva probleme la viteze mari si inclinari la limita . Am un prieten care a avut michelin pilot attach si acum are Dunlop ceva sport (sigur aceeasi categorie ) si este mai multumit de Dunlup , se inclina mai bine . Trebuie sa stii exact ce faci cu ele , daca conduci mai sport , mai turing , inclinari , franari , drumuri lungi etc ..... punele in balanta pe toate si fa alegerea cea mai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Frati VFR-isti am la vanzare coburile originale si un topcase de 46 litri pentru VFR VTEC. Cine e interesat sa dea de stire. BOO-YA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Frati VFR-isti am la vanzare coburile originale si un topcase de 46 litri pentru VFR VTEC. Cine e interesat sa dea de stire. BOO-YA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Saracie Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Frati VFR-isti am la vanzare coburile originale si un topcase de 46 litri pentru VFR VTEC.Cine e interesat sa dea de stire. BOO-YA! pune ceva poze si pretul. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Eu simt diferenta maxima cu toate 4 in sus,nu e exact cum spun ei in ghidul ala.si nu,nu creste considerabil consumul.spor la joaca Toate 4 in sus este setarea cea mai joasa pe care si eu o am acum - 5%. Intr-adevar parca nu se mai scutura cand accelerezi de la 2500-3000 de ture. Deschiderea V-Tec-ului parca-i ceva mai pronuntata cu gazul deschis dar mai investighez. Voi incerca zilele astea cealalta extrema sa vad despre ce-i vorba si cum face. Multumesc si tie! (spor la joaca) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciobanualinush Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 la ce pret ai coburile originale si topcase ce culore sun si daca au si suporti Mesaj completat la ce pret ai coburile originale si topcase ce culore sun si daca au si suporti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Ma intereseaza si pe mine topcase-ul. Are si suport? Pret? Culoare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Cei care aveti Michelin ati sesizat asemenea comportament sau sunteti multumiti de cauciucuri?Multumesc da si da..sunt la al 2-lea rand,pt ca e un compromis perfect pt mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 da si da..sunt la al 2-lea rand,pt ca e un compromis perfect pt mine. Ii deranjant comportamentul pe curbe sau ii neglijabil, cu pasager se accentueaza sau ii la fel ca si singur? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bohagon Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Bineinteles ca le dau si cu suporti, pret 500 de euro pentru tot setul, poza atasata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Ii deranjant comportamentul pe curbe sau ii neglijabil, cu pasager se accentueaza sau ii la fel ca si singur? cu pasager e perfect...cand esti singur trebuie mai multa atentie la inclinarile extreme in anumite situatii. sfatul meu: daca macar 50% faci touring, ia-le!..te prinzi repede la ce sa fii atent si nu-i greu...daca mergi 50 % sportiv si singur pe vreme uscata,nu le lua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Bineinteles ca le dau si cu suporti, pret 500 de euro pentru tot setul, poza atasata. Poza atasata e veche nenea. Inainte de a-mi lua si eu mobra am tinut-o pe a ta intr-o colectie de poze cu VFR-ici si salivam mai rau ca un caine la vederea bolului cu mancare. Una mai recenta pentru popor nu ai? Sau ai vandut mandretea? Demult vroiam sa te intreb: aripa pe roata spate este pusa de tine? Scrie ceva pe ea? Vreau si eu una da' nu stiu de unde. Mercy! Ia pune bre si tu o poza cu ingineria aia tehnologica, ca m-ai facut curios !Cum trage cu cea mai ,,agresiva" harta ? ... hai nu ma lasa cu gatul intins, ca tomai am renuntat la ideea de a mai vinde VFR-ul ! Ingineria este o cutiuta de marimea unei cutii de chibrit chinezesc (d'ala subtire) cu doar doua fire fara papuci in capat. Eu suspectez ca "marele" si "minunatul" chip este doar o matrice de rezistori. Valoarea rezistentei totale la un moment dat cred ca e data de modul de suntare (pozitia) a 4 intrerupatoare. Este ceva asemanator elimnatorului de oxigen de se foloseste cu power commander-ul. Niste isteti au gasit ca-i mai ieftin sa pui un rezistor de 330 de ohmi cu acelasi rezultat. Cum spunea cristh4ever, practic pacaleste ECU oferind o valore diferita a temperaturii aerului de admisie iar restul este bla-bla. Voi face trecerea pe "100%" joi (cand poate ma voi intalni cu iulian1900) sau vineri cand voi pleca spre Buzau la intrunire (pana atunci sunt ocupat cu casa ). Apropos, cine mai vine la Buzau? Tam-tam-ul de reclama il gasesti aici: http://www.nitroxchips.com/eshop/nitro-nit...vtec-p-489.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinakos Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Nu bag mana in foc, insa este posibil sa aterizez si eu sambata pe la intrunirea de la Buzau ! Daca vii ne auzim la un tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cratoi Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 cu pasager e perfect...cand esti singur trebuie mai multa atentie la inclinarile extreme in anumite situatii.sfatul meu: daca macar 50% faci touring, ia-le!..te prinzi repede la ce sa fii atent si nu-i greu...daca mergi 50 % sportiv si singur pe vreme uscata,nu le lua. multumesc de sfaturi. in 2 saptamani iau eu o decizie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Bineinteles ca le dau si cu suporti, pret 500 de euro pentru tot setul, poza atasata. Ma intereseaza si pe mine pretul doar la topcase si suportul pt el. Cutiile laterale le am Editat August 5, 2010 de alyn_kgb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducu. Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 pfff...acum luni nu gaseam valize neam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floreaandrei Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Salut, Merge careva maine spre mare? Destinatia - Mamaia , nu am cazare pt ca nu am mai gasit si cred ca o sa dorm pe plaja... Eu pe la 6 vreau sa ies din Bucuresti. Daca sunt doritori - 0749049990 - Andrei Un wkd plin de km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.