Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

multumesc petrica de ajutor , acum mai ramane sa vad cum il pot convinge pe tata ca vfr e mai bun ca v-stromul , el are o boala cu pozitia , si el crede ca pozitia aia ca pe scaun (ca asa e la dual-sport) e cea mai buna ,ca nimic nu se compara cu ea ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator ninja_kat

salut. ma poate ajuta si pe mine cineva cu un CDI pentru VFR 750F ?

multumesc anticipat

Editat de ninja_kat
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. ma poate ajuta si pe mine cineva cu un CDI pentru VFR 750F ?

multumesc anticipat

 

Pepe - 0735 275 324

 

Incerca la tipul asta ! Dezmembreaza un VFR750 si este posibil sa aiba ci CDI-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator ninja_kat
Pepe - 0735 275 324

 

Incerca la tipul asta ! Dezmembreaza un VFR750 si este posibil sa aiba ci CDI-ul.

 

L-am sunat ieri. A dat CDI-ul de vreo 2 luni. :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc petrica de ajutor , acum mai ramane sa vad cum il pot convinge pe tata ca vfr e mai bun ca v-stromul , el are o boala cu pozitia , si el crede ca pozitia aia ca pe scaun (ca asa e la dual-sport) e cea mai buna ,ca nimic nu se compara cu ea ....

 

Si sa-ti mai zic ceva ....... apropo's de pozitiile de pilotare !

 

Totdeauna m-am simtit mai putin obosit dupa o tura lunga in saua VFR-ului, decat in saua unui enduro-touring.

 

De ce?

 

Pe un enduro-touring ai exact pozitia ce ai spus-o si tu ,,ca pe scaun". Greutatea corpului este sustinuta doar de sezut (stai doar pe fese) si dupa cateva sute de kilometrii zona respectiva nu va mai fi suficient de irigata cu sange, de aceea cand si cand pilotul trebuie sa se mai ridice in scarite si sa ruleze ceva timp asa, pentru a iriga zona respectiva. La inceput ,,figura" functioneaza foarte bine, insa dupa 6-7 sute de kilometrii durerea devine aproape insuportabila, mai ales daca drumul este prost. Da, multi spun ca asta se rezolva cu o sa mai speciala ....... pe dracu ! Cat de moale ar fi saua, tot pe 30-40 centimetrii patrati iti sustii greutatea trunchiului ! Eu am avut mari probleme in saua LC8-ului ! Dupa aprox. 500km imi amortea radacina penisului (zona fix, dintre picioare), cu toate ca ma ridicam in scari destul de des nu reuseam cu nici un chip sa preaintampin asta ! In final sfarseam prin a merge alternativ cu coapsele pe sa ... cand spre stanga, cand spre dreapta.

 

In saua VFR-ului nu am astfel de probleme ! Suprafata de sustinere a trunchiului pe motocicleta este mult mai mare. In cazul asta, trunchiul este sustinut de partea de jos a sezutului, foarte mult de ambele coapse si de abdomenul ce sta pe rezervor. Viteze mici, mai te resimti putin la incheieturile mainilor, insa dupa 120km/h curentul de aer iti da o anumita portanta ce-ti descarca presiunea din brate.

 

Nu stiu daca ai inteles foarte bine ce am scris, insa asta simt eu in legatura cu pozitia de pilotare pe distante lungi, in saile celor doua tipuri de motociclete !

 

Si inca ceva ... s-au inventat prinderile de jug pentru ghidoane intregi. Astea transforma orice pozitie de ,,vitezana" intr-una de ,,Hornet"-ist !

post-10224-1277889635_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idem si pt ventilator.Trebuia sa porneasca la 105 grade maxim si sa se opreasca pe la 98.Motorul "v" merge mai cald oricum,deci 85 mi se pare cam putin.Obosesti inutil si instalatia si ventilatorul.

In cazul in care termocupla nu mai porneste si totusi e buna(se verifica prin suntarea termostatului) inseamna ca e aer pe instalatie. Eu am verificat lichidul doar in vasul de expansiune unde era peste nivel ...in schimb in radiator era..uscat. Dupa fiecare fierbere mai serioasa ar trebui re verificat sa nu fi prins aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai cand sa ma prinzi ??? ... nu ai cum sa ma prinzi, fara sa stabilim ceva in prealabil ! :cheers:

Sa inteleg ca esti din Bucuresti, atunci ne putem intalnii la jumatea distantei dintre Alexandria si Bucuresti --- anume in comuna Ghimpati, la statia Petrom de la intersectia drumurilor Alexandria-Bucuresti cu Giurgiu-Gaiesti. In max. 20 de minute esti acolo de la iesirea din Bucuresti. Altfel ne putem intalnii in orice seara dupa ora 18.00, timp in care scap de la munca si am timp sa ajung la Ghimpati. Asfaltul este foarte ok si poti rula ,,serios" !

Da-mi un semn pe PM, cand esti hotarat sa ne intalnim, sau suna-ma ! (0762 774 987 - Petrica)

 

In alta ordine de idei ... ce are furca ta ? Este ceva ce nu-ti convine la ea ? ... sau ce ?

 

Bafta ! :lol:

 

pai nr tau cred ca-l am.Ne-am cunoscut prin Alexandria cu Tano acum vreo 2 ani,cand avea mobra cam 200 km. :smoke:

furca..dap.Dai iar o tura cu mobra si imi spui tu...dau eu berea.;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul in care termocupla nu mai porneste si totusi e buna(se verifica prin suntarea termostatului) inseamna ca e aer pe instalatie. Eu am verificat lichidul doar in vasul de expansiune unde era peste nivel ...in schimb in radiator era..uscat. Dupa fiecare fierbere mai serioasa ar trebui re verificat sa nu fi prins aer.

 

Cred ca vroiai sa spui "suntarea termocuplei". N-am spus ca nu merge termocupla ci ca, in zilele calde de vara, vreau sa tin totul o idee mai rece (mai bine pt sezutul propriu). :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multi idioti frate pe drumurile patriei. In masina n-am astfel de evenimente dar pe motor mai toti cocalarii incearca sa ma provoace. Seara asta (am iesit sa fac plinul ca tot se scumpeste benzina) 2 idoti, impreuna se parea, unul in un BMW-u (ce arata si suna tunat) si altul in un Chevrolet, s-au dat la mine pe Lapusneanu. Stateam cu ochii pe trecerile de pietoni asa ca i-am ignorat. Pana n-am facut dreapta spre peco nu m-au lasat. Mergeau si-si turau motoarele doar doar pun botu'... niste inconstienti. Citesc si aud despre o gramada de accidente si ma feresc (ca nici nu vreau sa-mi rup ceva sau sa infund puscaria) dar se pare ca's unii carora nici nu le pasa - ce masini in jur, ce intersectii, ce pietoni ... nimic nu conteaza... Tampiti! :lol: :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nr tau cred ca-l am.Ne-am cunoscut prin Alexandria cu Tano acum vreo 2 ani,cand avea mobra cam 200 km. :smoke:

furca..dap.Dai iar o tura cu mobra si imi spui tu...dau eu berea.:D

 

Oooo ... prietene ! Sigur ca-mi aduc aminte de tine ! M-am plimbat cu VFR-ul tau la dugheana aia unde ati mancat mici cand ai venit cu Tano.

Da ... sigur ca-mi amintesc ! Eu atunci aveam LC8-ul daca nu ma insel !?

 

Apeleaza-ma cand vrei tu, ne intalnim si stam la tacale !

Sa suni pe numarul scris mai sus, ca ala de zici ca-l ai s'ar putea sa fie ala vechi !

 

Bafta mare man ! :lol:

 

Mesaj completat

Multi idioti frate pe drumurile patriei. In masina n-am astfel de evenimente dar pe motor mai toti cocalarii incearca sa ma provoace. Seara asta (am iesit sa fac plinul ca tot se scumpeste benzina) 2 idoti, impreuna se parea, unul in un BMW-u (ce arata si suna tunat) si altul in un Chevrolet, s-au dat la mine pe Lapusneanu. Stateam cu ochii pe trecerile de pietoni asa ca i-am ignorat. Pana n-am facut dreapta spre peco nu m-au lasat. Mergeau si-si turau motoarele doar doar pun botu'... niste inconstienti. Citesc si aud despre o gramada de accidente si ma feresc (ca nici nu vreau sa-mi rup ceva sau sa infund puscaria) dar se pare ca's unii carora nici nu le pasa - ce masini in jur, ce intersectii, ce pietoni ... nimic nu conteaza... Tampiti!

 

Eeee ... omule ! O sa tot ai parte de ,,concetateni" din astia pe drumurile patriei noastre ! Nu te mai impacienta ! In final astfel de evenimente o sa devina rutina !

Esti tu mai la inceput, altfel scapam de ei imediat ! ....... Nu ! Nu ma luam cu ei la intrecere ........ imediat ma opream pe dreapta ! ... Pe pariu, ca si-ar fi vazut de drum ! Altfel daca se opreau si ei ii intrebam daca au vre'o problema la conserva si daca ii pot ajuta cu ceva ! :cheers:

 

Bafta mare si ai grija la prosti ! ....... incet, incet ne cotropesc !

 

P.S. Poate erau dintre aia ce au poposit in curtea spitalului municipal din Constanta, timp de 3 saptamani, suparati ca nu i-au lasat aia sa faca mancare acolo !

(Am vazut a'seara la Observator ) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooops, I did it again!!! Am rearanjat dalele ce formeaza parcarea mobrei si, in timp ce faceam proba daca-mi intra in curte, am scapat-o, tot pe stanga. Neavand punct de sprijin solid mi-a alunecat piciorul stang pe pamantul umed si ... buf. S-a oprit pe crash pad dar boticul stanga a atins de pluvialul suprainaltat. Rezultat: 2 cmp luata vopseaua (se vede fibra de sticla) si vopseaua usor crapata (o dunga de 7 cm deasupra semnalizarii stangi). ;)

Asta este, dupa cum ziceam, sunt bun la scapatul de pe loc. De oftica, dupa ce-adoarme fi-miu, trag o tura pana la Medgidia si inapoi dar pe rute diferite. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ooops, I did it again!!! Am rearanjat dalele ce formeaza parcarea mobrei si, in timp ce faceam proba daca-mi intra in curte, am scapat-o, tot pe stanga. Neavand punct de sprijin solid mi-a alunecat piciorul stang pe pamantul umed si ... buf. S-a oprit pe crash pad dar boticul stanga a atins de pluvialul suprainaltat. Rezultat: 2 cmp luata vopseaua (se vede fibra de sticla) si vopseaua usor crapata (o dunga de 7 cm deasupra semnalizarii stangi). ;)

Asta este, dupa cum ziceam, sunt bun la scapatul de pe loc. De oftica, dupa ce-adoarme fi-miu, trag o tura pana la Medgidia si inapoi dar pe rute diferite. :blbl:

 

Aoleu ! Cipriane ... esti de belea ! Faci ce faci si mai intinzi mobra pe jos !

Cred ca ar trebui sa-ti montezi un cage-bars, ca la mobrele de stunt, sau mai bine ...... un sistem ca cel din poza de mai jos ...... si nu mai ai probleme ! :P

 

Bafta mare si ... multa grija ! ;)

post-10224-1277982162_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai merge 200 blana :P)

;) nici gand de 200. Mai am mii buni de km sa pot indrazni acolo. 140 a fost mai mult decat suficient pt a nu-mi sta nimic in cale. Asta la intoarcere Medgidia - Poarta Alba - C-ta. La dus am fost pe Valea Dacilor (see goagle map if interested - stanga in Murfatlar, trecut podul etc). Daca in vremea coplilariei mele drumul a fost bun acum era varza (ce-i drept se lucreaza la el). Plus ca, desi in C-ta, cand am plecat nu era nici un nor, dupa Murfatlar a inceput sa-i toarne d'alea tari si scurte. N-am plecat pregatit de ploaie dar la viteza mi s-au uscat bluza si pantaloni de fas (genul ieftin si preferat de cocalari). Echipamentul il tin sub imbracaminte pt a nu arata a Robocop. La intoarcere insa a fost alta poveste - nici pic de ploaie. Portiunea C-ta - Cernavoda o cunosc bine si-i una din favoritele mele. Asa ca m-am distrat.

Fiind obisnuit cu conserva, aplic acelasi grad de acceleratie si la mobra. Dar am fost surprins (placut) sa vad ce diferenta in acceleratie este intre cele 2 vehicule. Nici cu avionul n-am simtit asa. Frumos... insa trebuie plecat de pe la 4-5 mii de ture. Cu aceasta ocazie m-am banghit ca, datorita cuplului mare a VFR-ului, atentie mare trebuie acordata "taierii gazului" in curba: prea abrupt si toata greutatea se duce prea rapid pe fata ... ceea ce-i periculos. Altfel imi place cum se-nclina. ... nu mai am vorbe... ideea e ca mi-a trecut din suparare.

Sa nu uit: cam 2,5 ore. Cezarelul meu s-a trezit cam la 30min dupa ce m-am intors. Mai mult mi-au luat echipatul - dezechipatul, parcarea mobrei si curatatul castii si a ghetelor. Mobra o s-o spal, probabil, maine.

;)

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici cu avionul n-am simtit asa. Frumos... insa trebuie plecat de pe la 4-5 mii de ture.

 

Daca pe la 4-5 mii de ture te-ai simtit ca in avion, sa vezi pe la 10-11 mii cum e' ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pe la 4-5 mii de ture te-ai simtit ca in avion, sa vezi pe la 10-11 mii cum e' ! ;)

 

Pai am ajuns la aprox 10500. Ideea mea era ca, pentru a putea accelera bine, ar trebui sa plec de la 4-5 mii ture. In mod normal tin intre 2500 si 5000 ture, sa nu sara nici cu consumul prea sus (desi habar n-am cat consuma). Oricum la viteza eu ma culc pur si simplu pe rezervor ... & gooo!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am ajuns la aprox 10500. Ideea mea era ca, pentru a putea accelera bine, ar trebui sa plec de la 4-5 mii ture. In mod normal tin intre 2500 si 5000 ture, sa nu sara nici cu consumul prea sus (desi habar n-am cat consuma). Oricum la viteza eu ma culc pur si simplu pe rezervor ... & gooo!!!

Pt viteza achizitioneaza un parbriz turing, stai drept si la 200 dc ai 170 ;) , partea rea e c te coci in oras pe canicula dupa el.

 

Dc o ti pe serpentine la 9-11000rpm e fenomenala, adica livrarea puterii si a cuplului incredibil de liniara si ...mai ales controlabila. Cu vtecu nu am fost depasit pe curbe cam de 1 an jumate , printre ,,victime'' pot sa enumar MV Augusta, Suziy K8,K9, 954,953,zx'uri etc cam toate supersportivele de ce ? ... ,,Power is nothing without control''

Iti trebuie si un dram de experienta dar aia vine cu timpul... pardon cu km facuti, adica in cazul meu 65000 ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt viteza achizitioneaza un parbriz turing, stai drept si la 200 dc ai 170 :blbl: , partea rea e c te coci in oras pe canicula dupa el.

 

Dc o ti pe serpentine la 9-11000rpm e fenomenala, adica livrarea puterii si a cuplului incredibil de liniara si ...mai ales controlabila. Cu vtecu nu am fost depasit pe curbe cam de 1 an jumate , printre ,,victime'' pot sa enumar MV Augusta, Suziy K8,K9, 954,953,zx'uri etc cam toate supersportivele de ce ? ... ,,Power is nothing without control''

Iti trebuie si un dram de experienta dar aia vine cu timpul... pardon cu km facuti, adica in cazul meu 65000 :D

 

 

Multumesc pentru ponturi. Dar eu stau de placere intins pe rezervor (am 180). Mai ales dupa ce se activeaza V-tec-ul (dar si sub 7k) e fain - vibratiile, suflul motorului ... acum ma bucur ca nu am luat 4-n linie (in prima faza ma gandisem la un F4i, apoi un VTR SP2 ;) si in final, datorita si acestui topic, VFR). Mi-a placut (si-nca-mi place) sunetul L4-lui dar V4 meu cu esapament Laser ;) (si gonesc si javrele ostile, cand e cazul). "Suflul", vibratiile si sunetul sunt, cred, ca un drog - nu te mai saturi.

Cat despre mers pe curbe cred ca inteleg ideea. Vrand sa aplic teoria (de prin diverse carti de pe net) am observat ca la viteze normale (cu care merg mai tot timpul conservele) nici nu-i nevoie sa misti corpul pentru a ajuta la negocierea virajelor. De cate ori incercam, descopeream ca viram prea repede - de accelerat nu puteam pt ca aveam masina in fata. Pana una alta sunt ca un copil care descopera lumea. Maine voi incerca o tura spre Tulcea (C-ta - apropiere Tulcea - Harsova - C-ta). Sper sa nu-mi dea sefa :P .

Bafta!

Editat de ciprinakos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iaca si stanga ;)

 

http://cgi.ebay.nl/HONDA-VFR-800-RC46-C-VT...=item23074feb1a

 

holland... daca dai comanda ia si un pack de vannelle :P

 

E pefect man ! Merci mult ! Acum, sa vad cine poate sa mi-o aduca, ca nu am cont pe e-buy ... m-am tot chinuit sa-mi fac insa nu prea imi iese !

O sa caut pe cineva care aduce ...

 

Oricum multumesc frumos ! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:blbl:

M-am intors din mica mea plimbare (300km). Sunt ud leoarca dar m-am banghit ce-i defect la mine: mana stanga. La viraje pe stanga inpinge in countersteering fara probleme. La dreapta insa, in loc sa traga, impinge impreuna cu dreapta. Nu stiu cum dreaku reuseam sa-mi desincronizez mainile. Acum desfac mana stanga de pe ghidon si folosesc doar degetele pentru tras - si-i alta poveste.

Mesaj completat

:D

M-am intors din mica mea plimbare (300km). Sunt ud leoarca dar m-am banghit ce-i defect la mine: mana stanga. La viraje pe stanga inpinge in countersteering fara probleme. La dreapta insa, in loc sa traga, impinge impreuna cu dreapta. Nu stiu cum dreaku reuseam sa-mi desincronizez mainile. Acum desfac mana stanga de pe ghidon si folosesc doar degetele pentru tras - si-i alta poveste.

Din C-ta pana dupa Babadag, drumu-i naspa cu denivelari,deci am mers incet. Dupa-aceea a fost frumos si am putut merge fara grija ca-mi sare fundul din sa in viraj.

Am inteles si de ce sunt necesare pauzele pt motociclisti. Am oprit la iesirea din Harsova si-am simtit ca-mi ies picioarele din incheieturile bazinului. Din nefericire, la mine, din 180 100 sunt doar picioarele. Asta inseamna trebuie sa-mi flexez bine genunchii sa pot aseza cizmele pe scarite. O sa-mi trag niste namoluri mai tarziu sa remediez problema.

Ca si consum mi-a iesit aproape 5% (cu 100-120 pe portiunile denivelate si 130-150 pe restul). Pacat ca s-a scumpit benzina. Mai ca-mi vine sa-i caut pe baietii isteti de prin C-ta (dac-or mai exista - erau in floare cu ceva ani in urma).

La Harsova m-am intalnit cu un baiat cu o Hayabusa, localnic ce iesise doar la o invarteala (d'aia mi-a zis ca nu poarta echipament - "pt cativa metrii... am garajul aici aproape"), fost posesor de VFR (a recunoscut motorul si a estimat corect anul de fabricatie). Mi-a zis ca nu prea ma dau pe curbe (mai am cam 2 cm sa ajung pe marginea cauciucului) ;) . Mi-am facut "mea culpa" ca-s incepator si asta este. Sper, pe viitor sa pot mai mult.

Tot acolo a alimentat si un baiat cu un R6, cred. Mi-a sugerat sa-mi iau totusi o geaca. Dupa ce mi-am curatat viziera de mortaciuni, am vazut ca fasul este la fel, plin de gaze si urme de fluide apartinand gazelor ciocnite. Mai ales genunchii si umerii. Desi am plecat inaintea lui, inainte de Kogalniceanu ma depasise si nu-l mai vedeam. Fiind, inca, obisnuit cu conserva, maniera lui de a merge si depasi mi s-a parut periculoasa. Nu vorbesc ca eu cu 140 parca stateam pe loc, dar depasirile din scurt si dublarea la depasire cu trafic din contrasens ... nu mi s-a parut de mine :P . Am familie si ma gandesc sa ma intorc acasa dupa fiecare iesire.

Mai pe seara sau maine dimineata o sa-i trag mobrei si echipamentului un spalat si apoi gata de drum.

;)

 

PS:Nu stiu de ce dar nu mi-a dat voie sa-mi editez postul asa ca-am mai facut unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma duc sa fac o baita pe la Dunare.Petrica,esti on? ;)

ciprian, daca nu ploua bag o constanta dupa nunta din seara asta.Poate ne vedem la nisip cu mobricile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...