csman Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 am urmatoarea problema : cand motoru e rece se tureaza f mult chiar si cu socu tras iar cand e cald nu am ture mi se opreste motoru daca nu accelerez ... daca dau ralanti-u mai mare tot nu e bine ca se tureaza si mai tare cand il pornes ... care ar putea fi problema ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 aer fals, vezi ca atunci cand ai umblat la carb nu l-ai pus bine la loc! p.d. ia-ti dracu' carburatoru' ala al tau inapoi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 am urmatoarea problema : cand motoru e rece se tureaza f mult chiar si cu socu tras iar cand e cald nu am ture mi se opreste motoru daca nu accelerez ... daca dau ralanti-u mai mare tot nu e bine ca se tureaza si mai tare cand il pornes ... care ar putea fi problema ?? Vez ca poate fii de la imbinarea carburatorului cu mororu' Pune-i silicon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Decembrie 19, 2005 Autor Share Postat Decembrie 19, 2005 (editat) stressu zice sa nu ii pun ca intra in contact cu benzina si se strica ... acu nush ce sa fac Editat Decembrie 19, 2005 de csman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 nu pui, ce dreq sa faci? =)) de tinut tine da' nu pt. mult timp! stiu eu, doar is fan silicon, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pantera Neagra Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 am urmatoarea problema : cand motoru e rece se tureaza f mult chiar si cu socu tras iar cand e cald nu am ture mi se opreste motoru daca nu accelerez ... daca dau ralanti-u mai mare tot nu e bine ca se tureaza si mai tare cand il pornes ... care ar putea fi problema ?? Din 10 posesori de minsk, arata-mi 3 care sa nu se buseasca de problema asta. De asta sufar si eu acum. Pare a fi de vina amestecul carburant aer, in care aerul e mult prea mult, iar o alta problema ar putea fi alimentarea. Desi tind sa cred ca e o boala al dracului de contagioasa. Ar trebui verificate semeringurile, reglat carburatorul, in principiu cam atat. Acum Dumnezeu cu mila...n-ai idee cat de usor pot intervenii o droaie de alte porcarii, repari intr-un loc si cade in celalalt...astea-s motocicletele rusesti. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schumy Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 Imi cer scuze,dar undeva pe forum parca intreba cineva ceva de genul:tuning la motorul de minsk.Am auzit(nu-s 100% sigur)ca s-ar gasi cilindru de 175 cc pt minsk si cred ca ar aduce o crestere destul de mare a puterii.Este adevarata chestia cu cilindrul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 nu se gaseste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Si eu am auzit un mos laudandu-se ca are Minsk de 175. Eu m-am contrazis cu el spunandu-i ca "nu domne' nu exista Minsk-uri decat de 125!" Dar dupa aceea am auzit ca respectivul model de 175 se numeste "iepuras". Exista asa ceva? (Nu radeti) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pantera Neagra Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Si eu am auzit un mos laudandu-se ca are Minsk de 175. Eu m-am contrazis cu el spunandu-i ca "nu domne' nu exista Minsk-uri decat de 125!" Dar dupa aceea am auzit ca respectivul model de 175 se numeste "iepuras". Exista asa ceva? (Nu radeti) Da mey...exista si daca imi aduc eu bine aminte acum vreo 2-3 ani era un magazin pe undeva prin centru unde se gaseau de vanzare minsk-uri noi de 175...nu mai stiu sigur pe unde. Imi cer scuze,dar undeva pe forum parca intreba cineva ceva de genul:tuning la motorul de minsk.Am auzit(nu-s 100% sigur)ca s-ar gasi cilindru de 175 cc pt minsk si cred ca ar aduce o crestere destul de mare a puterii.Este adevarata chestia cu cilindrul? Nu numai cilindrul da o putere mai mare motorului, poti sa-i pui si carburator de 175 si o sa ai mai multa putere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Din 10 posesori de minsk, arata-mi 3 care sa nu se buseasca de problema asta. Mai cautati inca doi.... ca al meu nu face asa pe nebunul... A explicat Stressul pe aici cum se face reglajul corect al carburatorului, poate iti este de folos. Asta desigur, daca rezolvi problema cu aerul fals... Vezi ca si temperatura de afara (in cazul in care mergi pe vremea asta cu ea) poate fi de vina. De Minsk de 175 am auzit si eu "din batrani" insa nu stiu daca este legenda sau nu... O iarna cat mai scurta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pantera Neagra Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Mey omule intr-adevar un motor mere bine daca ai grija de el si sti cum sa-l reglezi... Insa atata timp cat e ruseasca asa cum la masini daca e dacie...intotdeauna orice ai face si oricat de bine ar fi reglat, tot iti face o figura, doua...si intotdeauna e ceva la care nici nu te astepti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Auxois350 Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 Eu nu am avut problema asta la Minsk! La mine se intampla altfel: cand motorul era rece, statea in relanti iar cand se incalzea se accelera de unu singur! (probabil erau simiringurile din carter). La carburator eu aveam garnituri noi si se etansa perfect. La jawa am patzit, dar am etansat cu silicon rosu si mere brici, n-are nici pe draq! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 20, 2006 Share Postat Ianuarie 20, 2006 Vezi ca si temperatura de afara (in cazul in care mergi pe vremea asta cu ea) poate fi de vina. te contrazic.cu acelasi reglaj la carburator in toamna pornea la a treia pedala iar cand a dat gerul la prima pedala.chiar sambata asta am pornit-o si in conditiile in care nu o mai pornisem de o luna, a luat-o la a doua pedala.prima i-am dat-o anemic si mi-a aruncat piciorul in sus si la a doua a luat-o.n-a murit, mergea rotund... pacat ca e ger afara si a mai si nins si e gheata pe jos... asteptam primavara, provincia si minerii!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
csman Postat Ianuarie 20, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2006 cu un carburator vacumetric s-ar rezolva problema asta ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 1- daca iti arunca piciorul in sus in principiu are avansul nitelus cam mare. 2- treaba cu turatul aiurea poate proveni si de la uzura acului dozator, a suberului sau faptul ca sunt probleme la cablul de acceleratie (cablul sau comanda merg greu si nu revin chiar complet). Pentru carburatoare sunt seturi de reparatie sau ce naibii - e 600k un carb nou Ca sa eliminati suspiciunule de aer fals incercati sa dati cu vasilina la imbinari (carburator - flansa, flansa-cilindru, cilindru-carter, semeringul de sub magnetou) pe rand si vedeti daca se schimba datele problemei. Ofera o etansare temporara si ajuta la locaizarea problemei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 flansa si carbul se pot plana.pt operatia asta se ia o bucata de sticla vreo 2-3 bucati de smirghel mediu , se pune smirghelul pe sticla si apoi se freaca carbul si flansa pana iese o suprafata uniforma adica sa nu ramana zone nefrecate.apoi garnituri bune si se strang. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 cu un carburator vacumetric s-ar rezolva problema asta ?? e vacuumatic mah! si n-are treaba, aer fals trage orice motor daca nu e etansat bine, de la mobra la japoneze! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baluba16 Postat Ianuarie 22, 2006 Share Postat Ianuarie 22, 2006 Din 10 posesori de minsk, arata-mi 3 care sa nu se buseasca de problema asta. De asta sufar si eu acum. Pare a fi de vina amestecul carburant aer, in care aerul e mult prea mult, iar o alta problema ar putea fi alimentarea. Desi tind sa cred ca e o boala al dracului de contagioasa. Ar trebui verificate semeringurile, reglat carburatorul, in principiu cam atat. Acum Dumnezeu cu mila...n-ai idee cat de usor pot intervenii o droaie de alte porcarii, repari intr-un loc si cade in celalalt...astea-s motocicletele rusesti. Bafta! BAI BOLNAVICIOASE MINSKURI MAI AVETI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
сука блять Postat Ianuarie 17 Share Postat Ianuarie 17 Salutare caut și eu cartere de Minsk. Am cumpărat o "bijuterie" la.care s a lucrat tare bine, am găsit fisura in Carter la demontare. Motocicleta are acte, momentan e in curs de reconstrucție. Rog posesori de piese dispuși să vândă cartere, eventual bune, să anunțe pe.aici Multa sanitate tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shui Postat Ianuarie 21 Share Postat Ianuarie 21 e surubul ala ascuns de langa aprindere,care-i plin cu pamant din garla si nu se 'vede' da iese iel cu ciocanosu sigur asta fu si motivu' vanzării Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.