Sari la conținut

Probleme Minsk


csman
 Share

Postări Recomandate

am urmatoarea problema : cand motoru e rece se tureaza f mult chiar si cu socu tras iar cand e cald nu am ture mi se opreste motoru daca nu accelerez ... daca dau ralanti-u mai mare tot nu e bine ca se tureaza si mai tare cand il pornes ... care ar putea fi problema ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am urmatoarea problema : cand motoru e rece se tureaza f mult chiar si cu socu tras iar cand e cald nu am ture mi se opreste motoru daca nu accelerez ... daca dau ralanti-u mai mare tot nu e bine ca se tureaza si mai tare cand il pornes ... care ar putea fi problema ??

Vez ca poate fii de la imbinarea carburatorului cu mororu'

Pune-i silicon

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am urmatoarea problema : cand motoru e rece se tureaza f mult chiar si cu socu tras iar cand e cald nu am ture mi se opreste motoru daca nu accelerez ... daca dau ralanti-u mai mare tot nu e bine ca se tureaza si mai tare cand il pornes ... care ar putea fi problema ??

 

 

 

:lol:

 

Din 10 posesori de minsk, arata-mi 3 care sa nu se buseasca de problema asta.

De asta sufar si eu acum. Pare a fi de vina amestecul carburant aer, in care aerul e mult prea mult, iar o alta problema ar putea fi alimentarea. Desi tind sa cred ca e o boala al dracului de contagioasa.

Ar trebui verificate semeringurile, reglat carburatorul, in principiu cam atat. Acum Dumnezeu cu mila...n-ai idee cat de usor pot intervenii o droaie de alte porcarii, repari intr-un loc si cade in celalalt...astea-s motocicletele rusesti.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Imi cer scuze,dar undeva pe forum parca intreba cineva ceva de genul:tuning la motorul de minsk.Am auzit(nu-s 100% sigur)ca s-ar gasi cilindru de 175 cc pt minsk si cred ca ar aduce o crestere destul de mare a puterii.Este adevarata chestia cu cilindrul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am auzit un mos laudandu-se ca are Minsk de 175. Eu m-am contrazis cu el spunandu-i ca "nu domne' nu exista Minsk-uri decat de 125!" Dar dupa aceea am auzit ca respectivul model de 175 se numeste "iepuras". Exista asa ceva? :ok: (Nu radeti)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am auzit un mos laudandu-se ca are Minsk de 175. Eu m-am contrazis cu el spunandu-i ca "nu domne' nu exista Minsk-uri decat de 125!" Dar dupa aceea am auzit ca respectivul model de 175 se numeste "iepuras". Exista asa ceva? :ok: (Nu radeti)

 

 

 

 

Da mey...exista si daca imi aduc eu bine aminte acum vreo 2-3 ani era un magazin pe undeva prin centru unde se gaseau de vanzare minsk-uri noi de 175...nu mai stiu sigur pe unde.

 

 

Imi cer scuze,dar undeva pe forum parca intreba cineva ceva de genul:tuning la motorul de minsk.Am auzit(nu-s 100% sigur)ca s-ar gasi cilindru de 175 cc pt minsk si cred ca ar aduce o crestere destul de mare a puterii.Este adevarata chestia cu cilindrul?

 

Nu numai cilindrul da o putere mai mare motorului, poti sa-i pui si carburator de 175 si o sa ai mai multa putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:ok:

 

Din 10 posesori de minsk, arata-mi 3 care sa nu se buseasca de problema asta.

 

:welcome: Mai cautati inca doi.... ca al meu nu face asa pe nebunul...

A explicat Stressul pe aici cum se face reglajul corect al carburatorului, poate iti este de folos. Asta desigur, daca rezolvi problema cu aerul fals...

Vezi ca si temperatura de afara (in cazul in care mergi pe vremea asta cu ea) poate fi de vina.

De Minsk de 175 am auzit si eu "din batrani" insa nu stiu daca este legenda sau nu...

O iarna cat mai scurta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mey omule intr-adevar un motor mere bine daca ai grija de el si sti cum sa-l reglezi...

Insa atata timp cat e ruseasca asa cum la masini daca e dacie...intotdeauna orice ai face si oricat de bine ar fi reglat, tot iti face o figura, doua...si intotdeauna e ceva la care nici nu te astepti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am avut problema asta la Minsk! La mine se intampla altfel: cand motorul era rece, statea in relanti iar cand se incalzea se accelera de unu singur! (probabil erau simiringurile din carter). La carburator eu aveam garnituri noi si se etansa perfect. La jawa am patzit, dar am etansat cu silicon rosu si mere brici, n-are nici pe draq!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Vezi ca si temperatura de afara (in cazul in care mergi pe vremea asta cu ea) poate fi de vina.

 

te contrazic.cu acelasi reglaj la carburator in toamna pornea la a treia pedala iar cand a dat gerul la prima pedala.chiar sambata asta am pornit-o si in conditiile in care nu o mai pornisem de o luna, a luat-o la a doua pedala.prima i-am dat-o anemic si mi-a aruncat piciorul in sus si la a doua a luat-o.n-a murit, mergea rotund... pacat ca e ger afara si a mai si nins si e gheata pe jos...

asteptam primavara, provincia si minerii!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1- daca iti arunca piciorul in sus in principiu are avansul nitelus cam mare.

2- treaba cu turatul aiurea poate proveni si de la uzura acului dozator, a suberului sau faptul ca sunt probleme la cablul de acceleratie (cablul sau comanda merg greu si nu revin chiar complet). Pentru carburatoare sunt seturi de reparatie sau ce naibii - e 600k un carb nou

 

Ca sa eliminati suspiciunule de aer fals incercati sa dati cu vasilina la imbinari (carburator - flansa, flansa-cilindru, cilindru-carter, semeringul de sub magnetou) pe rand si vedeti daca se schimba datele problemei. Ofera o etansare temporara si ajuta la locaizarea problemei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

flansa si carbul se pot plana.pt operatia asta se ia o bucata de sticla vreo 2-3 bucati de smirghel mediu , se pune smirghelul pe sticla si apoi se freaca carbul si flansa pana iese o suprafata uniforma adica sa nu ramana zone nefrecate.apoi garnituri bune si se strang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

cu un carburator vacumetric s-ar rezolva problema asta ??

 

e vacuumatic mah! si n-are treaba, aer fals trage orice motor daca nu e etansat bine, de la mobra la japoneze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:welcome:

 

Din 10 posesori de minsk, arata-mi 3 care sa nu se buseasca de problema asta.

De asta sufar si eu acum. Pare a fi de vina amestecul carburant aer, in care aerul e mult prea mult, iar o alta problema ar putea fi alimentarea. Desi tind sa cred ca e o boala al dracului de contagioasa.

Ar trebui verificate semeringurile, reglat carburatorul, in principiu cam atat. Acum Dumnezeu cu mila...n-ai idee cat de usor pot intervenii o droaie de alte porcarii, repari intr-un loc si cade in celalalt...astea-s motocicletele rusesti.

Bafta!

BAI BOLNAVICIOASE MINSKURI MAI AVETI :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 17 years later...

Salutare caut și eu cartere de Minsk. Am cumpărat o "bijuterie" la.care s a lucrat tare bine, am găsit fisura in Carter la demontare. Motocicleta are acte, momentan e in curs de reconstrucție. Rog posesori de piese dispuși să vândă cartere, eventual bune, să anunțe pe.aici

 Multa sanitate tuturor.IMG_20240113_170012.thumb.jpg.ba88977782b834008b44a518479e7b5d.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e surubul ala ascuns de langa aprindere,care-i plin cu pamant din garla si nu se 'vede'

 

da iese iel cu ciocanosu

 

sigur asta fu si motivu' vanzării 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...