Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Daca merge la F 650 din 1999 cred ca vreau si eu 2 buc (la mine e cu 2 bujii)

 

Da-mi si mie un PM cu telefon,locatie.Sau imi iei si mie si mi le dai Joi la intalnire.

 

Nu sunt recomandate Iridium la F650 . (Am F650 si mag piese pe langa ... :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am pus bujii ngk iridium dr8eix, pe care le luasem pentru gs-ul meu, pe un 650 din 96 si merge foarte bine. Pe de alta parte, daca functioneaza bine cu bujiile originale ngk dr8ea nu vad de ce sa dai mai mult pe unele cu iridiu.

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cine nu sunt recomandate? daca intri pe site-ul ngk o sa vezi ca sunt recomandate.

http://www.ngk.com/results_appOther.asp?ot...4222&mfid=1

De BMW , nu de NGK . Si nu s-a pus problema sa nu mearga cu ele . Pe langa asta ai vazut producator care sa nu-si recomande toate produsele . La urma urmei a fost doar sfat, nu intentionez sa conving pe nimeni .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pierdut arc de la cricul lateral.Il declar nul :)

Care stie de unde iau si eu unul ?Ca doar nu o sa fac comanda la AB pentru atata lucru.

probabil nu mai ai nici stiftul de pe cric de care se prindea :)

se rascheteaza la borduri inalte si ramai cu un singur arc - ala de interior. merge perfect asa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil nu mai ai nici stiftul de pe cric de care se prindea :)

se rascheteaza la borduri inalte si ramai cu un singur arc - ala de interior. merge perfect asa

da dar se balangane ca o p___ bleaga.Mie frica sa nu cada al doi-lea in mers si sa agat ceva cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

kit de reparatii pt carburatoare F650 din 96-99, cu tot ce are prin ele, mebrane, o-ringuri, chestii..., ma poate ajuta careva ?

 

de unde se pot lua si cam cat costa?

 

multumesc.

 

intreaba la automobile bavaria (www.bmw-motorrad.ro) sau pe userul gabrielleru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da dar se balangane ca o p___ bleaga.Mie frica sa nu cada al doi-lea in mers si sa agat ceva cu el.

nu se balangame. daca se deschide cricul se opreste mottorul. crede-ma pe cuvant, sunt multe F-uri care nu mai au un arc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mersi

 

din ce am citit pe aici las AB ca ultima optiune. oricum am googalit, louis.de, fc-moto.de dar nimic. poate ma ajuta careva de pe aici...

 

Asa am cautat si io in disperare si am recurs la "adoptia" unui carbelitor second hand din Gemanica,adus prompt de "distribuitoru' " sau "Bigromica"(aceeasi persoana).Daca vrei iti pot da nr. lui de mobil pe privat.Este un tip de cuvint si lucreaza corect.Pe mine cu transport inclus m-a costat ~500 lei,dar nu regret...merge impecabil.Intreaba la AB si apoi intreaba si reglajul cit te va costa...apoi compara cu unul de-afara,reglat gata! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa am cautat si io in disperare si am recurs la "adoptia" unui carbelitor second hand din Gemanica,adus prompt de "distribuitoru' " sau "Bigromica"(aceeasi persoana).Daca vrei iti pot da nr. lui de mobil pe privat.Este un tip de cuvint si lucreaza corect.Pe mine cu transport inclus m-a costat ~500 lei,dar nu regret...merge impecabil.Intreaba la AB si apoi intreaba si reglajul cit te va costa...apoi compara cu unul de-afara,reglat gata!

 

 

si al meu merge dar a inceput sa consume motoreta putin cam mult, si asa, in perspectiva, as vrea sa schimb toate porcariile de prin el pana in primavara. am timp toata iarna sa caut. Cu reglajele ma descurc eu...(Clymer repair manual) :)

 

oricum nu sunt sigur ca din cauza asta consuma, inca nu l-am demontat, dar am eliminat celelate cauze(caucioace, lant, filtre, ulei si tot ce mai scrie pe f650.com). ar mai fi cateva dar ...

 

mersi oricum.

Editat de cristialex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si al meu merge dar a inceput sa consume motoreta putin cam mult, si asa, in perspectiva, as vrea sa schimb toate porcariile de prin el pana in primavara. am timp toata iarna sa caut. Cu reglajele ma descurc eu...(Clymer repair manual) :)

ai cumva manualul in format electronic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare dragilor,

apropos de performante si mie mi s-a belit filetul de la baia de ulei, asa ca ducem " purcica" la rectificat.

in alta ordine de idei am reusit sa schimb lantul (kit DID) si dupa ce m-am bucurat pret de 100km, mi-a sarit siguranta de la pinionul de atac.

bun, luat siguranta pus iar, sarit din nou.

problema cea mare e ca, sarind lantul de doua ori consecutiv, am doua zale strambe rau, acum intrebarea e, schimb tot lantul din nou, sau se pot schimba numa doua zale ?

pe langa toate astea, la ultima "saritura" a lantului mi-a strambat si pedala de frana si mi-a rupt rola de jos, asa ca daca are cineva o rola second hand, as ramane dator :)

si ca o ultima bucurie, daca trec de 4500 de ture, cand ajung la semafor am pedala de frana intepenita...

dragilor, orice sfat e binevenit

 

 

multumesc anticipat,

 

ps: cu toate aststea, inca-o mai iubesc :))

post-20871-1223029080_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva pe cineva care regleaza tachetii? Sau cat costa la AB?

M-asi fi bagat sa-i reglez eu dar in manual scrie de niste pastile de diferite grosimi pe care le inlocuiesti in functie de diferentele pe care le gasesti.Eu nu am pastile din alea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva pe cineva care regleaza tachetii? Sau cat costa la AB?

M-asi fi bagat sa-i reglez eu dar in manual scrie de niste pastile de diferite grosimi pe care le inlocuiesti in functie de diferentele pe care le gasesti.Eu nu am pastile din alea.

aam auzit de un cost halucinant pt operatiunea asta. Si pe mine mai ntereseaza, am garnitura de cauciuc cumparata dar nu am pastile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ani costa 500 de lei, in ziua de astazi nu stiu cat costa.

 

Daca motorul nu are batai la supape nu se merita facuta inspectia decat la nr de km si atunci doar de verificare. Aceasta operatie dureaza aproximativ 3~4 ore cu pauze de fumat si relaxare. Toate etapele se gasesc aici www.f650.com Nu este complicat doar sa ai cumparata garnitura de la capacul supapelor care costa ~50 lei.

Editat de tro5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ani costa 500 de lei, in ziua de astazi nu stiu cat costa.

 

Daca motorul nu are batai la supape nu se merita facuta inspectia decat la nr de km si atunci doar de verificare. Aceasta operatie dureaza aproximativ 3~4 ore cu pauze de fumat si relaxare. Toate etapele se gasesc aici www.f650.com Nu este complicat doar sa ai cumparata garnitura de la capacul supapelor care costa ~50 lei.

 

si pastilele.

Problema e ca nu stii dinainte ce grosime iti trebuie.Nu poti decat sa desfaci ,notezi ce-ti trebuie,montezi la loc si dai comanda de pastile.

M-am uitat in carte si nu e greu dar e migalos.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si pastilele.

Problema e ca nu stii dinainte ce grosime iti trebuie.Nu poti decat sa desfaci ,notezi ce-ti trebuie,montezi la loc si dai comanda de pastile.

M-am uitat in carte si nu e greu dar e migalos.

.

te sa fac si eu operatiunea asta o data... cum iti dai seama cand? stiu ca manualul zice la 1000 apoi 10000 sau 40000 , dar concret ce se aude cand e joc sau ceva? eu merg aproape zilnic cu mobra si nu am auzit nici un sunet nou...

am citit articolu despre asta(nu am aprofundat ca nu sunt maestru in english ) mi-am pierdut interesul pe la capitolu 22:To insert the TDC Bolt, remove the Keeper Bolt here, LHS of Engine, under LHS Engine Casing. Oil may run out of the opening. Have the TDC bolt ready to reduce the spill. If no oil comes out then you can look into the TDC hole with a flashlight. Have a friend (or just reach under the bike with one hand to the spanner) turn the engine over with the Allen wrench in the hole on the right side of the engine while you watch for the slot in the crankshaft to go by, then insert the TDC bolt and tighten it. You will know fairly well when you expect the slot to be there, it should be when the Cam lobes are pointing outwards. This can be done by feel instead. Thread the TDC bolt in lightly till it hits the crank and them 'feel for the slot that will allow you to run the TDC bolt a bit further. You're not going to forget to remove this bolt when you're finished, are you? If the crank is hard to turn, you forgot to loosen the Spark Plug!

 

deci spre exemplu: Keeper Bolt ce dracu face? intreb nu dau cu paru.. :rock:

 

.

te sa fac si eu operatiunea asta o data... cum iti dai seama cand? stiu ca manualul zice la 1000 apoi 10000 sau 40000 , dar concret ce se aude cand e joc sau ceva? eu merg aproape zilnic cu mobra si nu am auzit nici un sunet nou...

am citit articolu despre asta(nu am aprofundat ca nu sunt maestru in english ) mi-am pierdut interesul pe la capitolu 22:To insert the TDC Bolt, remove the Keeper Bolt here, LHS of Engine, under LHS Engine Casing. Oil may run out of the opening. Have the TDC bolt ready to reduce the spill. If no oil comes out then you can look into the TDC hole with a flashlight. Have a friend (or just reach under the bike with one hand to the spanner) turn the engine over with the Allen wrench in the hole on the right side of the engine while you watch for the slot in the crankshaft to go by, then insert the TDC bolt and tighten it. You will know fairly well when you expect the slot to be there, it should be when the Cam lobes are pointing outwards. This can be done by feel instead. Thread the TDC bolt in lightly till it hits the crank and them 'feel for the slot that will allow you to run the TDC bolt a bit further. You're not going to forget to remove this bolt when you're finished, are you? If the crank is hard to turn, you forgot to loosen the Spark Plug!

 

deci spre exemplu: Keeper Bolt ce dracu face? intreb nu dau cu paru.. :rock:

 

si o poza cu surubul tdc :http://faq.f650.com/FAQs/Photos/HGasketValvePhotos/Flash_CrankStop.jpg

Editat de gabrielleru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.....da , era o intreaga explicatie cum ca trebuie sa te uiti cu lanterna sa vezi daca in dreptul gaurii a ajuns punctul in care se fixeaza boltul de blocare,etc

Problema e ca eu nu am astfel de scule.Din tot ce zic ei am doar o lera

 

... cum iti dai seama cand? stiu ca manualul zice la 1000 apoi 10000 sau 40000 , dar concret ce se aude cand e joc sau ceva? eu merg aproape zilnic cu mobra si nu am auzit nici un sunet nou...

 

Eu am trecut de 40.000 si in plus nici nu mai merge ca inainte.Cred ca se aude si altfel,dar trebuie sa ascult mai atent.Am auzit un zgomot mai ciudat cand am oprit-o din buton,si parca o zornaiala in mers.

Daca la tine nu se aude nimic suspect iar mobra trage bine, eu zic sa nu te complici.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...