BikerXX Postat August 1, 2012 Share Postat August 1, 2012 uleiul sigur nu are nici o treaba cu consumul filtrul de aer,carburatoarele in perfecta stare sii bujii noi(eventual iridium) fac diferenta. si evacuarea stoc,evident,cea restrictiva. daca e mai libera creste putin si consumul am avut si eu f,scoteam cred pe la 4,5 dar mers foarte fin,90-100 km/h si fara acceleratii puternice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 salut! stie cineva care ar fi cauzele principale pentru care intra benzina in ulei la un f650 '98!? daca a mai patit careva treaba asta va rog lasati o sugestie, sa stiu de unde incep cu verificarile! multumesc! noutati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 (editat) salut. A verificat cineva in ultima perioada pinionul de atac? la o vizita de rutina (curatit lant) observ ca pinionul de atac are un joc. nu mare, dar nu cred ca e normal. la o cautare atenta pe f650.com observ ca ar trebui sa fie un O-ring in spatele pinionului (intre pinion si motor) care nu i-ar da voie sa aibe acest joc, deci am tras concluzia ca s-ar putea sa am uzat acel oring, sau sa nu-l am. poate cineva sa-mi confirme ca este vorba despre piesa nr. 17 din urmatorul link? real-oem Editat August 2, 2012 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Nu cred ca acel O-ring (17) este cel cautat, dar adevarul este ca la modelele de BMW F 650 fabricate pina in 1997 trebuie sa fiti foarte atenti la acel pinion de atac si siguranta care il tine fix pe ax, fiindca a facut multe victime! Am patit-o si io, adica a sarit siguranta in mers, am pierdut-o...dar beleaua cea mare este ca mi-a blocat roata spate, a spart o bucatica mica din carter (partea de jos, in spatele capacului dreapta, bucatica fara importanta) si era sa ma tavaleasca (aveam bagaje ca de obicei, la greu si sotia din dotare)...si nici azi nu stiu cum am reusit sa pastrez motorul pe roti si sa evit un accident iminent! Asa ca verificati periodic siguranta aceea sau piulita care stringe pinionul (pentru modelele fabricate dupa 1997) pentru a nu avea surprize! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Nu cred ca acel O-ring (17) este cel cautat, dar adevarul este ca la modelele de BMW F 650 fabricate pina in 1997 trebuie sa fiti foarte atenti la acel pinion de atac si siguranta care il tine fix pe ax, fiindca a facut multe victime! Am patit-o si io, adica a sarit siguranta in mers, am pierdut-o...dar beleaua cea mare este ca mi-a blocat roata spate, a spart o bucatica mica din carter (partea de jos, in spatele capacului dreapta, bucatica fara importanta) si era sa ma tavaleasca (aveam bagaje ca de obicei, la greu si sotia din dotare)...si nici azi nu stiu cum am reusit sa pastrez motorul pe roti si sa evit un accident iminent! Asa ca verificati periodic siguranta aceea sau piulita care stringe pinionul (pentru modelele fabricate dupa 1997) pentru a nu avea surprize! nu am reusit sa-l gasesc pe realoem. un cod m-ar ajuta, sau marimea. are cineva idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Pentru ca unii italieni au imaginatie bogata, au lipit cu silicon pinionul si surpriza improvizatia a tinut destul de mult. Este vorba de o Aprilia Pegaso. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Pentru ca unii italieni au imaginatie bogata, au lipit cu silicon pinionul si surpriza improvizatia a tinut destul de mult. Este vorba de o Aprilia Pegaso. ar merita improvizatia daca ar costa mult oringul cu pricina, caruia nu-i gasesc codul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 2, 2012 Share Postat August 2, 2012 Pentru ca unii italieni au imaginatie bogata, au lipit cu silicon pinionul si surpriza improvizatia a tinut destul de mult. Este vorba de o Aprilia Pegaso. Fara sa stiu ce-au facut altii, am facut acum vreo patru ani acelasi lucru...si inca rezista! Nu am vrut sa postez "inovatia" fiindca poate li s-ar fi parut unora cirpeala, dar in felul asta am tintuit noua siguranta sa nu mai sara...si culmea, n-a mai sarit. Noua siguranta este una romaneasca, folosita in minerit, care se pare ca este si mult mai tare si rezistenta la uzura. Daca cineva are nevoie de vreuna, va pot servi cu mare placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 (editat) Salut, In legatura cu siguranta aia, am gasit la un magazin de piese pentru basculante etc. (la iesire din Slobozia. La momentul respectiv nu stiam (nici acum, parca 23 ceva) dimensiunea corecta asa ca am luat 3-4 marimi. Binenteles ca acasa am comparat si am pus siguranta corecta. O mica observatie, difera in constructie forma sigurantei.(parca pentu arbore am cerut) Unde gasesc in Bucuresti semnalizator spate pt Funduro? Forma aia dreptunghiulara nu am gasit-o, si parca alea mici cu led nu se incadreaza in peisaj. ) Sau la vreun magazin de scutere? prin piata pe la Obor sau Vitan? Mersi anticipat. Editat August 7, 2012 de bobocel007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trandafir Postat August 7, 2012 Share Postat August 7, 2012 in targ la Vitan gasesti sigur . eu de acolo am luat . 50 ron / 2 bucati parca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 salut. vreau si eu un contact de f650st. ma poate ajuta cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 salut. vreau si eu un contact de f650st. ma poate ajuta cineva? 0734 575 616 fane Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 thanks memyselfandI dar am vb cu el si nu are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 10, 2012 Share Postat August 10, 2012 din câte Âştiu, când am schimbat furca față cu una de aprilia, am primit Âşi butucul cu o cheie. Dar e doar butucul de contact. Dacă te interesează, dă un semn Âşi mă uit de un preț sau fă o oferta. Deci e un contact de aprilia cu o singura cheie. O am de la o persoana de încredere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 (editat) zi un pret pentru el. cablurile care intra in el sunt lafel ca la f650st? e doar punctul 1 din http://www.bmwmcchattanooga.com/images/parts/bmw/fullsize/144143.jpg ? Editat August 11, 2012 de adi003 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 ce am eu e doar butucul fizic în care intra cheia. Se prinde pe partea cu cabluri cu 2 Âşuruburi din care unul e cu capul retezat. Acum sunt plecat din cluj Âşi scriu de pe telef dar urmează să studiez problema mai bine pe luni. Da , e partea 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 stie cineva de unde pot face rost de prinderea pe ghidon a manetei de ambreaj? ma intereseaza sa folosesc maneta si sa ii pun si aparatoarea aceea de plastic in fata (exclus anunturi bikeshop... nu au. nici pe ebay nu am gasit). ceva aftermarket unde as putea gasi? mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Hi, again! Asa cum am promis, am facut un consum al batranei F650: acelasi 4,1%. Tocmai suntem de cateva zile in Paralia Katerini, Grecia. Aproximativ 900 km. Drum de munte, pe multe locuri, campie, motocicleta incarcata. Adica doaua coburi, top-case 60 litri, tank rucsac, tottul plin. Viteza de croaziera 120km/h, unde se puetea 140-150km/h. Nu aveam chef de amenzi in euro. Prietena mea, pe un BMW R 1200 GS, top-case, plus tank rucsac, consum mediu 5,2%. Acum, pentru mancatorii de BMW, care poate nu mai au o hazna acasa: ii rog sa se abtina de la comentarii! Posturile mele pe acest site sunt strict pentru cei care au ceva in cap si chef sa-si intretine motocicleta. Nu mai iau in considerare nici un individ care se crede superior speciei umane si care, din fata computerului crede ca este peste tot ce se poate, si mai mananca si BMW-ul meu. Pentru toti ceilalti, acesta este consumul real al unui motor din 1995 la care toate consumabilele au fost schimbate la timp si originale BMW. Pentru acesti oameni stau, drepti, la dispozitie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
infocod01 Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 Salut, De vreo saptamana sunt si eu posesorul unui BMW F650 din 96 . Am o mica nelamurire, dar poate stie cineva sa ma lumineze....de ce in certificatul de inmatriculare la greutate proprie este trecut : 259 Kg ?? Am mai vazut la cineva acelasi lucru, dar nu pricep, stiind ca acesta cantareste cam 173 kg gol si pe la vreo 190 cu plinul facut. Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 11, 2012 Share Postat August 11, 2012 probabil e o greÂşeala când cu citit specificațiile Âşi erau pentru alt model. Nu aia e important. Să meargă motorul Âşi să primească consumabile la timp. Baftă Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Nimeni nu are partea electrica de la un contact de f650st 98? Imi vine sa imi cumpar imprimanta 3D sa il fac eu. M-am tot uitat pe site-uri si mai nimeni nu trimite in RO. piesa care imi trebuie are codul 51252346370. Poate e cineva prin afara si poate sa imi trimita. Am vb cu mecanicul si voi avea un intreruptor stil bucatarie pana gasesc.... am gasit asta in timp ce cautam contact: http://www.autobizz.ro/motociclete-second-hand/BMW-F-650-St/20120310042/ poate intereseaza pe cineva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 Deci tie iti trebuie partea electrica la contact? Eu am partea mecanica doar. Cea cu cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi003 Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 da, doar partea electrica (51252346370). partea mecanica inca mai e buna. initial am crezut ca trebuie amandoua. oare se potriveste partea electrica de la un pegaso din 98? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 13, 2012 Share Postat August 13, 2012 teoretic, eu zic ca da. La mine am incercat parca si potriveau. Cand am montat furca, am lasat-o prima data cu cheia de aprilia, dar aveam 2 chei si asa am pus-o originala inapoi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Hi, again! Asa cum am promis, am facut un consum al batranei F650: acelasi 4,1%. Tocmai suntem de cateva zile in Paralia Katerini, Grecia. Aproximativ 900 km. Drum de munte, pe multe locuri, campie, motocicleta incarcata. Adica doaua coburi, top-case 60 litri, tank rucsac, tottul plin. Viteza de croaziera 120km/h, unde se puetea 140-150km/h. Nu aveam chef de amenzi in euro. Prietena mea, pe un BMW R 1200 GS, top-case, plus tank rucsac, consum mediu 5,2%. Acum, pentru mancatorii de BMW, care poate nu mai au o hazna acasa: ii rog sa se abtina de la comentarii! Posturile mele pe acest site sunt strict pentru cei care au ceva in cap si chef sa-si intretine motocicleta. Nu mai iau in considerare nici un individ care se crede superior speciei umane si care, din fata computerului crede ca este peste tot ce se poate, si mai mananca si BMW-ul meu. Pentru toti ceilalti, acesta este consumul real al unui motor din 1995 la care toate consumabilele au fost schimbate la timp si originale BMW. Pentru acesti oameni stau, drepti, la dispozitie! ho cu tata, nu da cu paru'. imi pare rau daca te-a suparat comentariul. nu a fost menit sa supere pe nimeni, nici chiar pe tine. a vrut doar sa exprime neincrederea intr-o socoteala intr-un mod mai amuzant. Nu din spatele calculatorului nu am incredere in cifrele alea ci din saua unui model similar. In continuare imi par neverosimile socotelile insa m-am inselat si eu de multe ori. Drum bun acolo unde sunteti si sa te bucuri cat mai mult de mobra cea putin consumatorie. cheers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.