Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut

sunt pe cale sa iau un f 650 din 1998 saptamana asta,l am probat,e excelent,dar ma nelamureste o treaba:cand schimb viteza blitzeaza faza lunga.e in regula?sau e ceva scurtcircuit? sau ....

si a doua:unde as gasi si la ce bani un parbriz aratos si cat de cat eficient?

va multumesc anticipat

 

Ca sa nu mor prost, dupa 7 ani am gasit explicatia (nu ca intre timp as fi cautat o :) ).

Din cauza reglajului ciudat al manetelor pe ghidon, maneta de ambreiaj atingea manetuta de "pass" la strangere, motiv pentru care se aprindea faza lunga la schimbarea vitezelor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare tuturor! Sunt fericitul posesor al unui Funduro din '96. Am avut un sezon frumos impreuna in 2015, chiar daca am circulat putin, fiind incepator. Anul acesta in schimb, mi-ar placea sa mai schimb cifra miilor din kilometraj, de aceea am nevoie de cateva sfaturi. In primul rand, credeti ca e posibil sa o transform din Funduro in ST? M-ar ajuta foarte mult daca as cobori saua, Treaba cu kitul de coborare la mine nu a avut succes, multa cheltuiala, initial am coborat-o prea mult si atingea roata pe dedesubt, acum e coborata mai putin dar la fel nu pot merge cu pasager fiind ca atinge...

In al doilea rand am o problema cu inecarea motorului...am patit-o de 4 ori anul trecut si nu e placut deloc. Nu stiu cat este de adevarat dar imi zicea un prieten ca din cauza alimentarii carburatorului prin gravitatie, chiar daca motorul este oprit, la tragerea mansonului de acceleratie, imi umple motorul cu benzina. Este adevarat? Daca da, care ar fi solutia, ca atunci cand un cetatean curios, sau un copil actioneaza acceleratia, sa nu ma trezesc ca nu mai porneste decat impinsa :))

VA MULTUMESC!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu trasul acceleratiei este un basm frumos, care circula din batrini!

Problema la tine este alta, care tine de carburatie, adica nivel, plutitoare, reglaje...etc. Dar nimic grav!

Ca sa eviti pe viitor neplacerile, invata-te ca dupa ce opresti motorul sa inchizi robinetul de la rezervor.

Nu uita sa-l deschizi la plecare! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor! Sunt fericitul posesor al unui Funduro din '96. Am avut un sezon frumos impreuna in 2015, chiar daca am circulat putin, fiind incepator. Anul acesta in schimb, mi-ar placea sa mai schimb cifra miilor din kilometraj, de aceea am nevoie de cateva sfaturi. In primul rand, credeti ca e posibil sa o transform din Funduro in ST? M-ar ajuta foarte mult daca as cobori saua, Treaba cu kitul de coborare la mine nu a avut succes, multa cheltuiala, initial am coborat-o prea mult si atingea roata pe dedesubt, acum e coborata mai putin dar la fel nu pot merge cu pasager fiind ca atinge...

In al doilea rand am o problema cu inecarea motorului...am patit-o de 4 ori anul trecut si nu e placut deloc. Nu stiu cat este de adevarat dar imi zicea un prieten ca din cauza alimentarii carburatorului prin gravitatie, chiar daca motorul este oprit, la tragerea mansonului de acceleratie, imi umple motorul cu benzina. Este adevarat? Daca da, care ar fi solutia, ca atunci cand un cetatean curios, sau un copil actioneaza acceleratia, sa nu ma trezesc ca nu mai porneste decat impinsa :))

VA MULTUMESC!

Salutare!

Poti sa cobori moto pe spate din doua locuri: din robinetul preload si din surubul de jos al amortizorului. Desfacut 3 ture juma e jos, strans, e sus. Asta daca iti functioneaza surubul. Pe fata e simplu, desfaci jugul si cobori 2 cm.

Cu inecatul motorului e alta problema. Este posibil ca cuiele pontou sa nu inchida bine. Daca vrei sa te feresti de copiii care trag de acceleratie, inchizi robinetul de benzina. E valabil si in cazul in care nu mai etanseaza cuiele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc foarte mult de sfaturi! La treaba cu inecatul, am sa incerc solutia cu robinetul de benzina, si daca tot nu o rezolv, probabil o vede service-ul(desi mi-ar fi placut sa gasesc solutie de "spatele blocului"). In schimb la coborare, sunt tare sceptic...cu "ciolanele" originale am dat la minim robinetul preload (daca e ala negru din care reglezi suspensia), dar nu a fost rezolvarea, deoarece greutatea corpului meu (vreo 60 kg pe atunci) nu reusea sa coboare motorul de fund indeajuns. Surubul de jos al amortizorului nu stiu exact care este, da promit ca am sa ma uit dupa el :)

Ca sa intelegi situatia, eu am vreo 1.68m si craci scurti se pare. In oras la fiecare semafor/oprire, nu e placut deloc sa stai in varfuri ca o balerina, plecarea din rampa exclus ambele picioare jos(trebuie sa ma ajut de frana spate) dar cel mai mult ma deranjeaza ca nu pot da marsarier...:)) e foarte frustrant, sa fii nevoit sa te dai jos, sa o intorci, apoi iar calare...si tot asa :)) De enduro nici nu mai zic, nu-mi permit sa merg cu ea pe teren denivelat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc foarte mult de sfaturi! La treaba cu inecatul, am sa incerc solutia cu robinetul de benzina, si daca tot nu o rezolv, probabil o vede service-ul(desi mi-ar fi placut sa gasesc solutie de "spatele blocului"). In schimb la coborare, sunt tare sceptic...cu "ciolanele" originale am dat la minim robinetul preload (daca e ala negru din care reglezi suspensia), dar nu a fost rezolvarea, deoarece greutatea corpului meu (vreo 60 kg pe atunci) nu reusea sa coboare motorul de fund indeajuns. Surubul de jos al amortizorului nu stiu exact care este, da promit ca am sa ma uit dupa el :)

Ca sa intelegi situatia, eu am vreo 1.68m si craci scurti se pare. In oras la fiecare semafor/oprire, nu e placut deloc sa stai in varfuri ca o balerina, plecarea din rampa exclus ambele picioare jos(trebuie sa ma ajut de frana spate) dar cel mai mult ma deranjeaza ca nu pot da marsarier... :)) e foarte frustrant, sa fii nevoit sa te dai jos, sa o intorci, apoi iar calare...si tot asa :)) De enduro nici nu mai zic, nu-mi permit sa merg cu ea pe teren denivelat

Preload-ul este robinetul ala mare si negru. Surubul este in partea jos, stanga, deasupra prinderii pe bascula. In poza se vede perfect.

post-88469-0-60389400-1457198373_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul acela mai mic cu cap de surubelnita minus? Nu inteleg cum ar coborî acela saua. Dar multam frumos, am sa încerc un reglaj si de acolo :D

» Post actualizat in 05 Mar 2016 19:30

Si încă ceva, care sunt riscurile sa desfac acel surub mai mult decât 3 ture jumătate. Ce se poate întâmpla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul acela mai mic cu cap de surubelnita minus? Nu inteleg cum ar coborî acela saua. Dar multam frumos, am sa încerc un reglaj si de acolo :D

» Post actualizat in 05 Mar 2016 19:30

Si încă ceva, care sunt riscurile sa desfac acel surub mai mult decât 3 ture jumătate. Ce se poate întâmpla?

Da, surubul ala mic inmoaie amortizorul si, automat, cand te asezi pe ea, va cobori mai mult. Nu ai cum sa-l desfaci mai mult de trei ture juma' ca atat merge. Se blocheaza si la stanga si la dreapta. Adica si pe suspensie low si high. Deci, cu surubul maxim stanga si cu robinetul de preload maxim stanga si el, ar trebui sa se rezolva problema. Plus coborata pe fata 2 cm, ca sa-si pastreze cicllistica.

Sa ne spui ce-ai rezolvat!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sa vin cu un feedback, imediat cum reusesc sa ma ocup de ea. Multumesc inca o data de ajutor!


» Post actualizat in 13 Mar 2016 12:52
Inca ceva, se merita sa ii schimb toba stoc cu una sport? Gen pret-avantaje-dezavantaje?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

 

Am sa vin cu un feedback, imediat cum reusesc sa ma ocup de ea. Multumesc inca o data de ajutor!

» Post actualizat in 13 Mar 2016 12:52

Inca ceva, se merita sa ii schimb toba stoc cu una sport? Gen pret-avantaje-dezavantaje?

Eu am toba americana Startrapp. Scapi de cateva kg si face mai multa galagie.

E o poza cateva posturi mai sus!

» Post actualizat in 19 Mar 2016 23:34

Azi, la 4 grade Celsius in termometre si o usoara fulguiala, am fost la un drum de vreo 100 de km pe asfalt, pe urma pe un drum forestier in padure, pe noroi, pe frunze uscate, pe frunze ude, pe pamant destelenit, peste musuroaie de cartite. Am vrut sa testez noile cauciucuri off-road, de pe ambele moto.

Pe F 650 Funduro am pus Metzler Karoo 3, iar pe 1200 GS, Continental TKC 80 Twinduro. Ambele sunt incaltate cu anvelope de aceleasi dimensiuni, respectiv 110/19 fata si 150/17 spate. Presiunea a fost diferita: 2.0, 2.2 pentru F 650 si 2.2, 2.5 pentru 1200 GS.

post-88469-0-25326300-1458411749_thumb.jpost-88469-0-50187800-1458430211_thumb.jpgpost-88469-0-29878200-1458430216_thumb.jpgpost-88469-0-65950900-1458430220_thumb.jpgpost-88469-0-37730100-1458430225_thumb.jpgpost-88469-0-35559500-1458430279_thumb.jpg

» Post actualizat in 02 Apr 2016 08:17

Pentru ca tot s-a incalzit afara, maine, duminica, 3 aprilie, iesim pe drumurile asfaltate si mai putin asfaltate ale tarii. Daca mai este vreun doritor de plimbare si gratar pe malul Telejenelului, ne vedem la 10.00 la Casa Presei, la statuie.

Traseul este Bucuresti-Valenii de Munte- inainte de Cheia dreapta, pe forestier pana la Vama Buzaului - Zizin - Sacele- intoarcere pe Valea Doftanei.

Pana acum sunt doua BMW si un Suzuki Freewind.

 

https://www.google.ro/maps/dir/44.985626,25.966613/45.4729402,25.7514343/D%C4%83lghiu/45.5232846,26.0279858/45.4867329,26.028169/45.4146683,25.9429523/44.9712781,25.9642062/@45.2044605,25.5121829,9z/data=!4m19!4m18!1m0!1m5!3m4!1m2!1d25.8649706!2d45.5769825!3s0x40b365046cd929eb:0x4f8ca2760d216f7e!1m5!1m1!1s0x40b364d58d5d7ba1:0x2d6fea2b590dbfd1!2m2!1d25.9126135!2d45.5749775!1m0!1m0!1m0!1m0!3e0

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Vand urmatoarele componente, noi, intrucat mi-am vandut moto:

 

Doua huse de telefon waterproof, nefolosite - 40 de lei bucata.

post-88469-0-57974500-1468244209_thumb.j post-88469-0-60531800-1468244230_thumb.j

 

Kit lant DID X Ring 520 VX2 110/16/47 pentru BMW 650, Aprilia Pegaso, etc. Comandat in urma cu trei saptamani de Louis.de - 100 Euro

https://www.louis.de...number=10048007

El a costat 119 euro plus 10 euro transportul.

post-88469-0-72461700-1468244287_thumb.j post-88469-0-64345800-1468244316_thumb.j

 

Crash-bar BMW F650 Funduro/Strada - 150 de lei.

post-88469-0-23783200-1468244249_thumb.j

 

Set rulmenti roata spate BMW 650/ Aprilia Pegaso - 35 de lei.

post-88469-0-82726000-1468244267_thumb.j

 

Barca pneumatica 3 persoane - 150 de lei

Are vasle pliabile, saula de ancorare si transport, buzunar mare detasabil waterproof pentru acte, telefon etc., husa si kit reparatie. A fost cumparata din Lidl cu 249 de lei si folosita o singura data, de proba.

post-88469-0-52807400-1468244343_thumb.j post-88469-0-67894200-1468244363_thumb.j

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de sfat. Nu ca nu as vrea sa tin motorul, dar e la acelasi pret cu cel de la Bavaria, vreo 120 si ceva de euro. Crezi ca e mai bun decat cel original? Am comandat unul made in china deja, hmm, oare sa anulez comanda?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cel de la ignitech e facut mai destept decat cel oem. Am vazut cum arata si unul si altul. Componentele sunt mai solide la ignitech si ai o garantie solida. Daca e sa schimb inca o data la unul din motoare, ignitech va fi. Teoretic si cele de china duc, dar depinde la ce putere sunt facute. si nu stiu daca scrie in specificatiile lor. Asta daca au specificatii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...