taxi Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 (editat) Salut, Stiti pe cineva care dezmembreaza! Cred ca se numeste ,,suport de far", ce imi trebuie. Dar simeringuri? Editat Martie 28, 2010 de taxi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 (editat) nea ivane, e mobra nascuta din cenusa, parca ? ps: ieri ti-am tranzitat judetu', am cautat prin agenda dar nema nr matale, fa ceva in sensu asta te rog Da, este capra care a luat foc de la alarma si am refacut-o...bine punctat! P.S.-La asta te referi?! /index.php?...t&p=1513516 Sau cu completarea de rigoare... /index.php?...t&p=2019747 Editat Martie 28, 2010 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 da, am fost la meci sa muncesc si am vazut-o din intamplare e foarte tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 da, am fost la meci sa muncesc si am vazut-o din intamplare e foarte tare Foarte tare dar cam prost intretinuta. Daca sta din toamna merita si ea o husa pe ea si eventual niste ulei pe lant inainte sa se odihneasca. Ca lant auriu imi imaginez ca nu e iar rugina aia nu cred ca-l tine in forma maxima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Sincer, chiar acum am vorbit iarasi cu stapinul caprei si...este tare ocupat, are probleme mult mai importante decit o biata capra si in citeva zile va profita de moto-service-ul meu personal din garaju' cu inca vreo 6 capre si-o conserva si va veni sa-i faca verificarea pentru inceperea noului sezon. Si mie imi pare rau cind vad cite-o caprita lasata de izbeliste...dar ce pot face?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu30 Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Salutare fratilor spunti-mi si mie ceva Am probleme cu pornirea , nu mi pot porni scula de la buton, merge doar impinsa Am inteles ca are un ambreiaj de pornire care este stricat Unde gasesc un kitt cu ambreiaj de pornire la motorul asta? Este acelai motor rotax de pe aprilia pegaso si cred ca este si pe ktm Unde gasesc mai ieftin? Il schimb eu nu-i problema ca sunt mecanic dar auto nu moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 salutare! eu..din nou! azi mi-au venit woodruf key-ul care e o pana normala nu ca cea de pe f650com si flywheelu. firar mama lui de flywheel ca nu mi-a venit sa cred ca nenorocicta aia de piesa costa 100euro. pe langa poza cu flywheelu am sa profit de ocazie sa arat si mandruta mea dupa ce am desfacut-o saptamana trecuta din nou pentru cosmetizare si mici retusuri ps: mobra asta a noastra se incadreaza la ce categorie de animalute? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 ps: mobra asta a noastra se incadreaza la ce categorie de animalute? <140kg - capra 140-200kg - vaca >200kg - elefant Do the math Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) salutare! eu..ps: mobra asta a noastra se incadreaza la ce categorie de animalute? poti sa o inscrii la miss motocicleta, la cat de bine se prezinta Editat Martie 29, 2010 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 Baieti, daca bate pe careva gandul sa incerce un sport-touring - schimb un GSX-F 1998 impecabil pe o dracie de-asta bavareza de 6 jumate. Am fost sa vad una in seara asta chitit sa fac un schimb. In poze arata boboc. Realitatea era cam dureroasa. Dar ma rog, asta e alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 a schimbat cineva furtunasele de frana? cel de pe fata e facut zdrente iar bavarezii il au cu 200+ ron Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) a schimbat cineva furtunasele de frana? cel de pe fata e facut zdrente iar bavarezii il au cu 200+ ron Alternativa (desi nu stiu daca te coafeaza) - furtune metalice Hel. Englezesti. Pret - 100 ron/furtun. In Timisoara la vand ThunderBikes la pretul asta. Aici este topicul (nu este reclama; doar de ei stiu, fiindca suntem in acelasi oras): /index.php?...=295649&hl= Editat Martie 29, 2010 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stel_ice Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Baieti, daca bate pe careva gandul sa incerce un sport-touring - schimb un GSX-F 1998 impecabil pe o dracie de-asta bavareza de 6 jumate. Am fost sa vad una in seara asta chitit sa fac un schimb. In poze arata boboc. Realitatea era cam dureroasa. Dar ma rog, asta e alta poveste. Da, ma bate pe mine gandul. A mea chiar e impecabila. Adusa in decembrie din Italia, abia inmatriculata, model '97. revizie facuta saptamana tercuta. stelian.mocanu83@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Da, ma bate pe mine gandul. A mea chiar e impecabila. Adusa in decembrie din Italia, abia inmatriculata, model '97. revizie facuta saptamana tercuta.stelian.mocanu83@yahoo.com Te-am adaugat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 a schimbat cineva furtunasele de frana? cel de pe fata e facut zdrente iar bavarezii il au cu 200+ ron am schimbat eu spatele de la Bavarezi si am dat 270 de lei acu 2 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Si ca sa nu fiu chiar offtopic cu postul de mai devreme, sa istorisesc aventura de-aseara. Bun deci aseara sun omu', stabilim o intalnire pe la 8:30 P.M. la el (stiu, nu se vad motociclete noaptea, dar nah timpul e limitat de munca ziua). Scoate omu' ferul afara, un pic prafuit, eh asta e a stat si ea. Prima impresie bunicica, arata cam ca in poze. Oglinzi de scuter (?), vopsea alb mat (revopsita? - aveam sa aflu ulterior ca da, dar buna vopseaua asa), caucioace f bune, furca lucra bine, nu plangea nu nimic, spatele oleaca cam moale ns cum ar fi trebuit sa fie, franele ar fi necesitat o aerisire dar erau ok. Motorul - avea urme de poxipol pe la sonda de ulei, pe langa carbelitoare, un pic de umezeala de ulei pe la electric starter, in fine... de mers mergea super frumos, pornea f f repede DAR. Si e mare DAR. Cutia de viteze scapa intr-a doua. Dadeai gaz, se punea in cap trosnea clanc-clanc-clanc si abia dup-aia mergea. Un lucru nu chiar de trecut cu vederea este? Avea lantul super strans, l-am slabit si l-am reglat la limitele corespunzatoare, inca o proba si tot asa facea. Am salutat de la revedere baietii si le-am zis ca nu batem palma. "Pai cum, ca asa fac si altele"; "Pai matale vrei second hand sa nu aiba nimic?" si am raspuns "Da vreau second hand sa nu aiba nimic, a mea cum poate sa mearga perfect? Si nu are aia 28.000 de km de pe bordul BMW-ului vostru, si nu are nici un mm patrat de ulei pe nicaieri, decat pe lant, unde tre' sa aiba" Hai ca mai are o zgarietura-doua, un surub doua ruginite, astea nu-s chestii de speriat. Dar sa faca cutia in halul asta? Si asa cu SH-urile in RO... auzi cum sa avem noi tupeu sa vrem SH-uri in stare buna? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 "Pai cum, ca asa fac si altele"; "Pai matale vrei second hand sa nu aiba nimic?" si am raspuns "Da vreau second hand sa nu aiba nimic, a mea cum poate sa mearga perfect? Si nu are aia 28.000 de km de pe bordul BMW-ului vostru, si nu are nici un mm patrat de ulei pe nicaieri, decat pe lant, unde tre' sa aiba"Hai ca mai are o zgarietura-doua, un surub doua ruginite, astea nu-s chestii de speriat. Dar sa faca cutia in halul asta? Si asa cu SH-urile in RO... auzi cum sa avem noi tupeu sa vrem SH-uri in stare buna? second sau first hand un lucru trebuie sa fie bun. culmea e ca legea il obliga pe vanzator la lucrul asta, fara sa conteze daca lucrul e nou sau vechi! altfel e cazu sa fie vandut doar la pret de fier vechi. cat tupeu sa iti zica in fata ca era cazu ca mobra sa aiba bube. mentalitate de tzepari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Acu nu neg ca omu poate avea vreo cazatura. Daaar (mai exista un dar) cutiile de 650 chiar suna ca o oala cu furculite. By default. Bine, nu e normal sa sara dar eu nu am vazut cutie de F sa functioneze curat ca la un 4 in linie. Depinde si de cum e reglat ambreiajul, unele suna mai bine sau mai rau si in functie de cat de "proaspat" e uleiul. Dar in general toate suna freaky si merg asa inca multe zeci de mii. In plus uita-te si la 1200 GS. De la primii kilometri cand bagi in viteza suna very "ij-ish". Dar asta le e farmecul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Mda nu e vorba de intrat in viteza ca intra relativ frumos (pentru o motocositoare d-asta monocilindrica) cam ca DR-ul, insa scapa clar intr-a 2-a. Fenomenul l-am vazut/simtit la DR-ul unui prieten caruia i se uzasera furcile care muta pinioanele pe tren. Deci exact la fel facea: turai si pe la 2500 - 3000 rpm incepea clonc-clonc-clonc-clonc si scapa, te zgaltaia bine, se succedau rapid momente in care tragea cu momente in care nu tragea pe fondul cloncaniturilor alea. Daca lasai gazul si apoi continuai nu mai facea. Sunt sigur ca exista si un BMW in stare buna pe care sa merite sa schimb polizorul nipon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 (editat) am rezolvat problema furtunului de frana m-am dus la baietii de la racing nick, am luat un metru si ceva de furtun pentru frana, bucatile de metal din capete, suruburile si cam aia a fost... le-am pus in fata blocului intr-o ora. Total=110 ron Cand imi schimb si furtunul pe spate o sa fac un tutorial pentru oamenii cu doua maini stangi Editat Martie 30, 2010 de bogdan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 am rezolvat problema furtunului de frana m-am dus la baietii de la racing nick, am luat un metru si ceva de furtun pentru frana, bucatile de metal din capete, suruburile si cam aia a fost... le-am pus in fata blocului intr-o ora.Total=110 ron Cand imi schimb si furtunul pe spate o sa fac un tutorial pentru oamenii cu doua maini stangi asta merita pusa si la topicul idei cu bani putini Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 ma chinui sa imi fac o bloaga unde-mi pun toate lucrurile facute pe bani putini f650.wordpress.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thorald Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 heh gata te bag la blogroll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 El Croco are acu flywheel nou si porneste la un push de start! pentru cei ce se lupta cu aceeasi problema va spun ca flywheelu este 100euro, exista posibilitatea ca cel vechi sa fie reconditionat(la mine eu am considerat ca nu e cazul si am tinut sa-l schimb...am boala cu pornirea..fie vrem rea buna italobavarezu tre sa sara) prin luarea unui arc de simering..sau doua si punerea acestuai/acestora in locul celui uzat. cand am desfacut arcul de la mine ra pe afara si cateva bile erau tare de tot polizate. pentru inlocuire eu am folosit un pistol pneumatic pentru deschiderea acelei piulite de 30mm si un puller home made dar la fel de bun ca originalul(l-am imprumutat si tin sa multumesc prin aceasta cale userului johhan ). mai mult m-am chinuit cu pullerul. de pus la loc....imi faceam griji ca nu stiu cum sa o gadil insa am reusit. bujia fiind scoasa , treapta 1 miscat de roata spate fata spate cat sa se miste axul incetisor si impins cu succes ansamblul. restul...am pus la loc ca si atunci cand am dat jos. sincer sa fiu a mers treaba struna cu exceptia faptului ca ma puse dracu sa dau cu un spray pe flywheelu cel nou ca-l scapasem in nasip si dupa ce l-am curatat cica tantalau de mine sa-l zavant...si zvarrrr tati bilele prin curte. noroc ca le-am gasit pe toate si ca treaba sa fie treaba la intoarcerea acasa un dobitoc de pe banda 1, eu pe 2..taie linia dubla continua prin fata mea ca sa treaca pe celalat sens. noroc...mare noroc ca m-am infipt in frane si nu m-am aruncat sa o alerg asa de bun simt ca aveam liber in fata. a fost efectiv o chestie de ezitare pt gaz cam asa arata flywheelu cel vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 30, 2010 Share Postat Martie 30, 2010 Hai ca am inceput treaba pe http://f650.wordpress.com/. Nu sunt cel mai bun om la explicatii dar pentru mai multe detalii sunati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.