Serban.S Postat Noiembrie 4, 2010 Share Postat Noiembrie 4, 2010 (editat) Mesaj completat Cer si eu lamurire , ca eu sunt bagat in ceata rau de tot de cum se comporta bavarezul. Am avut probleme cu regulatorul de incarcare, l-am schimbat cu altul sh dar nu original , la masuratoare da bine insa apar urmatoarele probleme: motoreta ma lasa cand mi-e lumea mai draga si nu imi mai porneste, cateodata insa o ia, de obicei daca o las peste noapte dimineata nu mai porneste ca nu mai are pic de curent, dar cateodata o ia. Apoi in mers, daca semnalizez, se intampla ca la un moment dat semnalizarile sa clipocesca re[pede, apoi nu mai au putere deloc, bineinteles ca nu tot timpul, deci are toane. Am fost la prieteni care se pricep, am luat la masurat, fiecare cu sfatul lui, am fost la service , au masurat si gigeii de acolo, n-are domne nimic. Cu putinele cunostinte de electrica pe care le am, eu as zice ca panarama de regulator functioneaza cum si cand vrea muschiul lui, insa cum depistez? Bineinteles ma gandesc ca poate si bateria sa fie phututa de celalalt regulator care mi s-a stricat. Acum cer un sfat, ce sa schimb mai intai, poate sa mai fie si altceva, poate nu caut problema unde trebuie? Multam Sa incerci cu alt releu regulator ? Daca poti si gasesti un alt releu, monteza-l si vezi daca mai face aceleasi faze. Daca a inceput cu simptomele astea DUPA ce ai schimbat releul ... mi se pare cam ciudata coincidenta... Altfel se pare a fi pe undeva prin niste locuri pe unde ai umblat recent, contacte imperfecte. Se rezolva cu spray de contact. Bafta! Editat Noiembrie 4, 2010 de Serban.S Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Noiembrie 5, 2010 Share Postat Noiembrie 5, 2010 Incearca cu alta baterie Ia una imprumut d ela un prieten, ca sa nu dai banii degeaba pe una noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 11, 2010 Share Postat Noiembrie 11, 2010 Stie careva codurile la rulmentii de la roti fata si spate? vreau sa ii schimg maine si sa stiu ce sa caut la skf, ms mult Mesaj completat 6203 e codul Mesaj completat Pt cine vrea sa isi schimbe rulmentii ( toti 5 ), am schimbat ieri cu 5 rulmenti SKF si 2 simeringuri totul la incredibilul pret de 98 lei si cateva ore de munca usoara. Mi-am luat gandul la urmatorii 20k km de la ei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Salutare, Bine v-am gasit, am lipsit o perioada lunga. Am fost prin Africa, din pacate nu cu mobra Sper ca toata lumea pe care o cunosc sau nu e OK. Buna ideea cu acel cod SKF, ca pana si importatorii directi de piese au preturi maricele. O zi buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Faceti un pustiu de bine sa imi spuneti ce diametru au telescoapele , in partea cu jugurile ? Cumva 41 mm ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Faceti un pustiu de bine sa imi spuneti ce diametru au telescoapele , in partea cu jugurile ?Cumva 41 mm ? Multumesc da, 41. Salutare, Bine v-am gasit, am lipsit o perioada lunga. Am fost prin Africa, din pacate nu cu mobra Sper ca toata lumea pe care o cunosc sau nu e OK. Buna ideea cu acel cod SKF, ca pana si importatorii directi de piese au preturi maricele. O zi buna, ce te-am mai sunat acum vreo 2 luni...am vorbit cu un coleg/prieten(?), care nu prea stia cat mai stai pe`acolo.. mai ai semnalele de la F? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 Multumesc de raspuns...maine am sa incalt CS-ul cu o furca de Funduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Noiembrie 15, 2010 Share Postat Noiembrie 15, 2010 exista un joc maxim admisibil intre janta si foaie? joc dat de piesa 8 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 salutare tuturor pentru cei interesati ... se vinde un BMW 650 F ST din 96 - 1000 de euro! /index.php?...p;#entry2672068 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Noiembrie 19, 2010 Share Postat Noiembrie 19, 2010 exista un joc maxim admisibil intre janta si foaie?joc dat de piesa 8 daca are joc poti sa tai o camera de bicicleta si sa bagi bucati de cauciuc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Noiembrie 22, 2010 Share Postat Noiembrie 22, 2010 daca are joc poti sa tai o camera de bicicleta si sa bagi bucati de cauciuc sau silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 23, 2010 Share Postat Noiembrie 23, 2010 Este asa de liniste aici pe topic, banui ca nimeni nu are probleme..BMW e BMW va prezint ce modificari home made am facut motocicletei dealungul timpului, ultima modificare este de actualitate fiindca a venit vremea ploioasa... Am luat 1 buc cos pt hartii de plastic negru, 1 firiz de traforaj, 4 nituri, carton si pix, foarfeca pt a face sablonul si asa a iesit... Nu m-am straduit sa finisez perfect, la mine conteaza mai mult functionalitatea... De gaurit merge cu un cui incalzit la aragaz, cine vrea sa etanseze poate si cu silicon...eu am lipit cu pistol patex.. Daca a facut careva protectie de noroi pt. telescopul central, sunt si eu curios sa vad cum se poate face, din ce material..etc..am vazut diferite variante pe diferite tipuri de motociclete, dar pe F650 inca nu am vazut.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Felicitari pt inventivitate. Am facut si eu, cand aveam vechea furca, o aparatoare de genu dintr-o bara de protectie de masina si si-a facut treaba cu bine. Vreau sa fac si la noua furca o aparatoare si pt telescop la fel. Aceea e mai importanta parca. Acum am cumparat cu 5 euro de la Louis un brau de neopren marimea xxxl si 1 m de "arici" si o sa imi imbrac telescopul. E mai ieftin decat 30 de euro unul de "firma" si o sa il pot da jos fara sa scot furca, sa il spal cand e cazul. La plasticul pt aparatoarea de suspensie spate inca ma gandesc, pt ca, uitandu-ma atent, nu se poate pune foarte usor din cauza tevii cu care ar intra in contact. Dar ramane sa gasim ceva. Spor la creatii in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 va prezint ce modificari home made am facut motocicletei dealungul timpului, ultima modificare este de actualitate fiindca a venit vremea ploioasa... Daca a facut careva protectie de noroi pt. telescopul central, sunt si eu curios sa vad cum se poate face, din ce material..etc..am vazut diferite variante pe diferite tipuri de motociclete, dar pe F650 inca nu am vazut.. Ti-a iesit bine prelungirea aripii fata. Felicitari. Uite ce am facut eu pentru protectia la noroi pe spate. Pina acum rezista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
delu Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 salutare tuturor pentru cei interesati ... se vinde un BMW 650 F ST din 96 - 1000 de euro! /index.php?...p;#entry2672068 pentru ca nu s-a vandut - se dezmembreaza ... cine are nevoie de piese 0752.157.972 - Daniel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 (editat) Ti-a iesit bine prelungirea aripii fata. Felicitari.Uite ce am facut eu pentru protectia la noroi pe spate. Pina acum rezista. Nu e toba stock, corect? L.E.- Acum vad ca e GS. La noi trece toba pe langa telescop si nu pot pune direct un cauciuc. Va trebui decupat pe margine sa nu ia foc de la toba Editat Noiembrie 24, 2010 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Al meu e GS din 2004. Nu am stiut despre amplasarea tobei, basculei si a amortizorului la F 650 FUNDURO (fabricatie pina in 2000). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 24, 2010 Share Postat Noiembrie 24, 2010 Toba trece prin spatele amortizorului si se coteste putin pe sub aparatoarea stock, astfel incat nu se poate pune direct prinsa ca la tine, ci va trebui putin mai in fata si decupat putin. Eventual, viitoare aparatoate sa fie curbata spre fata putin. O sa caut un material care sa le faca pe toate. Tu ce ai pus acolo? Din ce ai facut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Serban.S Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 Tu ce ai pus acolo? Din ce ai facut? Este un cauciuc gros de 5 mm. A fost prins cu 3 nituri pop de aparatoarea de deasupra rotii. Din cauza profilului curb al aparatorii de deasupra rotii, pe care s-a mulat perfect, respectivul cauciuc nu se balangane ci are o pozitie excelenta intre roata si bascula. Si totul facut din ochi si ajustat la final cu un cutter. Ca sa fiu corect, inspiratia mi-a venit de la Angi . Stima coane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 De tinut minte si de aplicat. Respecte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 25, 2010 Share Postat Noiembrie 25, 2010 (editat) multumesc pt aprecieri a fost probat pe ploaie mai slaba, mers pe asfalt ud, si nu ajunge strop de apa pe radiator...cateva picaturi pe varful de la bocanci, banui ca de la viraje.. nu mai stropeste pe pantaloni... Urmeaza sa curat radiatorul de nisipul/pamantul adunat pe mijloc si sa vad cat de curat ramane pe o ploaie mai serioasa pana unde ma stropeste pe picioare... Pt. mine solutia ideala ar fi o aripa sh de la o sportiva dar oare de la care se potriveste cel mai bine cu cat mai putine modificari Idea cu cauciucul gros si curbat sa aiba o rigiditate e foarte buna, bine ca ai spus ca nu m-am prins din poza :-) trebuie sa ma uit maine daca e posibil de fixat la fel, numai ca la Funduro parca e filtrul de aer pe acolo... p.s. pt cine foloseste motorul prin noroaie, drumuri pietruite nu e indicat sa apropie aripa de roata... Mesaj completat Poate totus merge facut din cosul de hartii... Editat Noiembrie 25, 2010 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Ultima poza e pe GS? Cum sunt prinderile la aripa aia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Noiembrie 26, 2010 Share Postat Noiembrie 26, 2010 Ultima poza e pe GS? Cum sunt prinderile la aripa aia? ultima poza este gasita pe net, este de noul GS F 650/800.. Banui ca are din fabrica dat filet in bascula... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Referitor la protectie pentru furca, eu am facut niste "sosetele" dintr-o fasie de vinilin. Am facut ca un manson in jurul furcii, l-am lasat largut ca sa poata sa se miste in sus si in jos dupa cum se misca furca si functioneaza impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Noiembrie 30, 2010 Share Postat Noiembrie 30, 2010 Ieri am luat masura la neopren, azi il tai si o sa il duc la croitor. Revin cu poze la finalul lucrarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.