Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Mesaj completat

Cer si eu lamurire , ca eu sunt bagat in ceata rau de tot de cum se comporta bavarezul. Am avut probleme cu regulatorul de incarcare, l-am schimbat cu altul sh dar nu original , la masuratoare da bine insa apar urmatoarele probleme: motoreta ma lasa cand mi-e lumea mai draga si nu imi mai porneste, cateodata insa o ia, de obicei daca o las peste noapte dimineata nu mai porneste ca nu mai are pic de curent, dar cateodata o ia. Apoi in mers, daca semnalizez, se intampla ca la un moment dat semnalizarile sa clipocesca re[pede, apoi nu mai au putere deloc, bineinteles ca nu tot timpul, deci are toane. Am fost la prieteni care se pricep, am luat la masurat, fiecare cu sfatul lui, am fost la service , au masurat si gigeii de acolo, n-are domne nimic. Cu putinele cunostinte de electrica pe care le am, eu as zice ca panarama de regulator functioneaza cum si cand vrea muschiul lui, insa cum depistez? Bineinteles ma gandesc ca poate si bateria sa fie phututa de celalalt regulator care mi s-a stricat. Acum cer un sfat, ce sa schimb mai intai, poate sa mai fie si altceva, poate nu caut problema unde trebuie? Multam

Sa incerci cu alt releu regulator ?

Daca poti si gasesti un alt releu, monteza-l si vezi daca mai face aceleasi faze. Daca a inceput cu simptomele astea DUPA ce ai schimbat releul ... mi se pare cam ciudata coincidenta...

Altfel se pare a fi pe undeva prin niste locuri pe unde ai umblat recent, contacte imperfecte. Se rezolva cu spray de contact.

Bafta!

Editat de Serban.S
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Stie careva codurile la rulmentii de la roti fata si spate? vreau sa ii schimg maine si sa stiu ce sa caut la skf, ms mult

 

 

Mesaj completat

6203 e codul

Mesaj completat

Pt cine vrea sa isi schimbe rulmentii ( toti 5 ), am schimbat ieri cu 5 rulmenti SKF si 2 simeringuri totul la incredibilul pret de 98 lei si cateva ore de munca usoara. Mi-am luat gandul la urmatorii 20k km de la ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Bine v-am gasit, am lipsit o perioada lunga. Am fost prin Africa, din pacate nu cu mobra :blink:

 

Sper ca toata lumea pe care o cunosc sau nu e OK. :goodposting:

 

Buna ideea cu acel cod SKF, ca pana si importatorii directi de piese au preturi maricele.

 

O zi buna,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faceti un pustiu de bine sa imi spuneti ce diametru au telescoapele , in partea cu jugurile ?

Cumva 41 mm ?

 

Multumesc

 

da, 41.

 

Salutare,

 

Bine v-am gasit, am lipsit o perioada lunga. Am fost prin Africa, din pacate nu cu mobra :blink:

 

Sper ca toata lumea pe care o cunosc sau nu e OK. :goodposting:

 

Buna ideea cu acel cod SKF, ca pana si importatorii directi de piese au preturi maricele.

 

O zi buna,

 

 

ce te-am mai sunat acum vreo 2 luni...am vorbit cu un coleg/prieten(?), care nu prea stia cat mai stai pe`acolo..

mai ai semnalele de la F?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este asa de liniste aici pe topic, banui ca nimeni nu are probleme..BMW e BMW :)

 

va prezint ce modificari home made am facut motocicletei dealungul timpului, ultima modificare este de actualitate fiindca a venit vremea ploioasa...

 

Am luat 1 buc cos pt hartii de plastic negru, 1 firiz de traforaj, 4 nituri, carton si pix, foarfeca pt a face sablonul si asa a iesit...

Nu m-am straduit sa finisez perfect, la mine conteaza mai mult functionalitatea... De gaurit merge cu un cui incalzit la aragaz, cine vrea sa etanseze poate si cu silicon...eu am lipit cu pistol patex..

 

Daca a facut careva protectie de noroi pt. telescopul central, sunt si eu curios sa vad cum se poate face, din ce material..etc..am vazut diferite variante pe diferite tipuri de motociclete, dar pe F650 inca nu am vazut..

post-5301-1290527551_thumb.jpg

post-5301-1290527656_thumb.jpg

post-5301-1290527682_thumb.jpg

post-5301-1290527740_thumb.jpg

post-5301-1290527758_thumb.jpg

post-5301-1290527781_thumb.jpg

post-5301-1290527805_thumb.jpg

post-5301-1290527829_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt inventivitate. Am facut si eu, cand aveam vechea furca, o aparatoare de genu dintr-o bara de protectie de masina si si-a facut treaba cu bine. Vreau sa fac si la noua furca o aparatoare si pt telescop la fel. Aceea e mai importanta parca. Acum am cumparat cu 5 euro de la Louis un brau de neopren marimea xxxl si 1 m de "arici" si o sa imi imbrac telescopul. E mai ieftin decat 30 de euro unul de "firma" si o sa il pot da jos fara sa scot furca, sa il spal cand e cazul. La plasticul pt aparatoarea de suspensie spate inca ma gandesc, pt ca, uitandu-ma atent, nu se poate pune foarte usor din cauza tevii cu care ar intra in contact. Dar ramane sa gasim ceva. Spor la creatii in continuare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va prezint ce modificari home made am facut motocicletei dealungul timpului, ultima modificare este de actualitate fiindca a venit vremea ploioasa...

 

Daca a facut careva protectie de noroi pt. telescopul central, sunt si eu curios sa vad cum se poate face, din ce material..etc..am vazut diferite variante pe diferite tipuri de motociclete, dar pe F650 inca nu am vazut..

 

Ti-a iesit bine prelungirea aripii fata. Felicitari.

Uite ce am facut eu pentru protectia la noroi pe spate. Pina acum rezista.

post-40812-1290581686_thumb.jpg

post-40812-1290581708_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

pentru cei interesati ... se vinde un BMW 650 F ST din 96 - 1000 de euro!

 

/index.php?...p;#entry2672068

 

pentru ca nu s-a vandut - se dezmembreaza ... cine are nevoie de piese

0752.157.972 - Daniel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-a iesit bine prelungirea aripii fata. Felicitari.

Uite ce am facut eu pentru protectia la noroi pe spate. Pina acum rezista.

Nu e toba stock, corect?

L.E.- Acum vad ca e GS. La noi trece toba pe langa telescop si nu pot pune direct un cauciuc. Va trebui decupat pe margine sa nu ia foc de la toba

Editat de Patrick_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba trece prin spatele amortizorului si se coteste putin pe sub aparatoarea stock, astfel incat nu se poate pune direct prinsa ca la tine, ci va trebui putin mai in fata si decupat putin. Eventual, viitoare aparatoate sa fie curbata spre fata putin. O sa caut un material care sa le faca pe toate. Tu ce ai pus acolo? Din ce ai facut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu ce ai pus acolo? Din ce ai facut?

 

Este un cauciuc gros de 5 mm. A fost prins cu 3 nituri pop de aparatoarea de deasupra rotii. Din cauza profilului curb al aparatorii de deasupra rotii, pe care s-a mulat perfect, respectivul cauciuc nu se balangane ci are o pozitie excelenta intre roata si bascula.

Si totul facut din ochi si ajustat la final cu un cutter.

Ca sa fiu corect, inspiratia mi-a venit de la Angi . Stima coane. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pt aprecieri :)

a fost probat pe ploaie mai slaba, mers pe asfalt ud, si nu ajunge strop de apa pe radiator...cateva picaturi pe varful de la bocanci, banui ca de la viraje.. nu mai stropeste pe pantaloni...

Urmeaza sa curat radiatorul de nisipul/pamantul adunat pe mijloc si sa vad cat de curat ramane pe o ploaie mai serioasa pana unde ma stropeste pe picioare... :duel:

 

Pt. mine solutia ideala ar fi o aripa sh de la o sportiva dar oare de la care se potriveste cel mai bine cu cat mai putine modificari :)

 

Idea cu cauciucul gros si curbat sa aiba o rigiditate e foarte buna, bine ca ai spus ca nu m-am prins din poza :-)

trebuie sa ma uit maine daca e posibil de fixat la fel, numai ca la Funduro parca e filtrul de aer pe acolo...

 

 

p.s. pt cine foloseste motorul prin noroaie, drumuri pietruite nu e indicat sa apropie aripa de roata...

Mesaj completat

Poate totus merge facut din cosul de hartii... :P

post-5301-1290727139_thumb.jpg

post-5301-1290727213_thumb.jpg

post-5301-1290729642_thumb.jpg

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...