Ekosekthor Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Evenimentele de azi m-au motivat sa postez aici. Pana azi aveam in plan sa-mi montez crashbar si proiectoare de ceatza pe mobra. Daaaaaar, am luat o amenda pt viteza in valoare de 200ron si mi s-au schimbat prioritatile. Astfel: 1. Vroiam sa-mi pun o priza de 12v pentru GPS. Acum, dupa noile prioritati vreau sa-mi pun o priza dubla pentru gps si pentru detector de radar. La gps ma gandeam ca nu suprasolicit instalatia, dar la inca un consumator in + probabil devine mai complicata treaba. Trebuie releu? Daca da, de care, unde se monteaza, cum, etc? Vreau sa fac priza pe buton pentru ca nu vreau sa tai fire la contact. Sau daca e mai simplu pe contact stiti cumva unde trebuie sa umblu ca sa fac modificarea? 2. Daca in viitorul apropiat (dupa ce-mi strang iar banii de proiectoare) pun proiectoare, tot cu releu, nu suprasolicit nimic cu atatia consumatori? Detectorul probabil va ramane activ pentru ca am mai luat o amenda acum cativa ani cu el pe bord nepornit - amenda la 63km/h deci nu sunt vitezoman. Nu se stie niciodata cand ies de pe forestier si trec de viteza legala cu 11km/h. 3. Eu inca sunt derutat (ca un incepator bineinteles) si nu stiu la ce turatii trebuie sa schimb vitezele. Am auzit atatea variante incat nu mai stiu care are dreptate si care nu. Am observat (afara din localitate) ca f650-u de la 4000 in colo trage bine. So, scurt si la obiect, la cat schimb? La 3500? La ce turatii motorul devine subturat? Eu sunt incepator, am numa 700km cu el si sincer nu-mi dau seama cand e subturat, cand merge normal si cand e supra turat. Unu zice ca asa trebe sa mearga, altu zice ca asa sunt astea intr-un piston mai turate etc etc, dar nici unu nu are F650. 4. Daca in viitorul apropiat strang din nou bani pentru crashbar, imi recomandati sa-l iau de pe net sau sa-l fac la cineva care se pricepe? Ideea este ca un crashbar omologat este facut cu cap si dintr-un material mai dur si tratat la anumite temperaturi lugu lugu bla bla bla pe cand unu facut din tzava nu stiu cum reactioneaza la o cazatura. 5. Proiectoarele am vazut ca sunt montate pe crashbar la majoritatea enduristilor. Pe f650 in caz ca nu am crashbar, se mai pot monta in alt loc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 (editat) 1. Vezi ca ai o mufa libera , pe langa far pe care o folosesti pt alimentare(eu mi-am pus manerele incalzite pe ea), o poti folosi pe aceasta pentru priza. Priza pe care o am de la Louis, are o siguranta si din cate mi-a zis mecanicul, va fi legata de un alt consumator, pozitia sau claxonul. 2. Nush ce sa zic legat de proiectoare. 3. Vitezele le schimb peste 3500 rot/min, in general merg cu ea turata 4. Eu mi-as cumpara unul home-made. 5.Nu stiu d'astea ) Editat Martie 30, 2011 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 pai...sa ma dau cu parerea ca fost f650-ist turatiile...peste 3000 erau ok, schimbat parca la 3500. ideea e ca tre sa o simti , cand e subturata vezi ca cloncane cand tragi de gas(cam sub 2500), supraturata parca urla prea tare(4500 in sus), are ea un sunet cand ii place-gaseste-l, iti dai seama imediat. pentru croaziera 3000-3500! cel putin asa era la a mea. crashbaruri...zic sa apelezi la heavyduties, si tot la ei iti poti face si un scut de aluminiu(zici ca iesi pe forestiere). cam au preturile cele mai ok si poti sa customizezi modelul proiectoare...sa fie de calitate, le poti monta sub far la legaturile electrice nu te pot ajuta ca nu ma pricep, dar sunt sigur ca nu trebuie sa umbli la contact, dar cred ca va trebui sa dezbraci mobra. si tot fiind la partea electrica...cam multi consumatori, sigur va trebui sa faci ceva modificari ca sa nu-ti prajesti regulatorul de tensiune(problema relativ des intalnita, unul nou e 100euro) Uploaded with ImageShack.us Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 @flor!n 1. unde e situata mufa aia? Presupun ca aia e direct legata pe contact si daca pun multimetru pe ea o sa-mi arate 12v nu? Pe asta as monta detectoru si ala are si siguranta in mufa de bricheta. @raoulserban sigur va trebui sa faci ceva modificari ca sa nu-ti prajesti regulatorul de tensiune(problema relativ des intalnita, unul nou e 100euro) Am avut si eu problema cu releul de incarcare. a fost 200ron. M-ati mai luminat cu niste chestii, multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo C.P. Postat Martie 30, 2011 Share Postat Martie 30, 2011 Helou. Daca nu va deranjaza s ajutati un pegasist..Stie cineva sa mi spuna dimensiunile exacte ale jiclerelor principale de pe carburile de f650?Am gasit la vanzare pe la romimoto unele cu diametrul capului de 8mm , lungime de 9 si filet M5 x 0.75 , numai ca.. in timp ce cautam detalii mai exacte pe alte siteuri am vazut ca bst33-urile de pe suzuki gs500 folosesc unele cu aceeasi lungime dar cu diametrul capului de 6mm si filetul M5 x 0.7 si sunt confuzat grav. Mesaj completat Am uitat sa precizez.Jiglerele gasite pe romimoto sunt tot pt carburi mikuni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Soluția beton la proiectoare e să schimbi farul H4 care acum e de 55W .... cu un xenon care o să fie de 35W. O să ai lumină..... căcălău Âşi nici nu încarci instalația. Sincer acum nu Âştiu câți oameni folosesc la propriu acele proiectoare. Părerea mea e că e doar un moft. Iar în felul ăsta cu cei 15W rămaÂşi poți alimenta cam tot ce vrei tu pe priza de brichetă fără să-ți faci probleme. Decât să-ți pui proiectoare mai bine-ți pui mânere încălzite!!! Motoreta asta merge frumos în toate turele mai mari de 3000rpm. Nu te uita că o duci în roÂşu (nu mereu) că îi prinde bine, în sensul că o să cam ai carbelitoarele curate. Încă ceva: dacă mergi mai turat o să vezi că o să ai consum mai mic. Când aveam dihanie d'asta... la mers subturat Âşi relativ normal consuma 4,8. Mers cu ea mai turată.... 4,2-4,3. Din ce am observat eu la mobra asta e că nu e o mobră cu care să te chinui să mergi frumos. Mergi cu ea în ture... schimbi.. iar ture.... Âşi mobra e voioasă Âşi merge bine foarte mult timp. Mergi cu ea cu grijă .... o să ai impresia că are tot felu de sunete... Âşi faze dăstea. Tot ce am zis mai sus e părerea mea. Spor maxim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Soluția beton la proiectoare e să schimbi farul H4 care acum e de 55W .... cu un xenon care o să fie de 35W. O să ai lumină..... căcălău Âşi nici nu încarci instalația. Sincer acum nu Âştiu câți oameni folosesc la propriu acele proiectoare. Părerea mea e că e doar un moft. Iar în felul ăsta cu cei 15W rămaÂşi poți alimenta cam tot ce vrei tu pe priza de brichetă fără să-ți faci probleme. Decât să-ți pui proiectoare mai bine-ți pui mânere încălzite!!! Proiectoarele le-as fi pus sa bata in jos unde nu bate farul ca sa ma ajute la manevre facute la viteze mici sau unde chiar trebuie sa pun picioru jos si sa o manevrez eu - evident in padure sau camp cand e deja intuneric. Manere incalzite nu vreau pentru ca o sa-mi pun aparatori si daca e prea frig... stau acasa sau imi iau manusile de iarna Motoreta asta merge frumos în toate turele mai mari de 3000rpm. Nu te uita că o duci în roÂşu (nu mereu) că îi prinde bine, în sensul că o să cam ai carbelitoarele curate. Încă ceva: dacă mergi mai turat o să vezi că o să ai consum mai mic. Când aveam dihanie d'asta... la mers subturat Âşi relativ normal consuma 4,8. Mers cu ea mai turată.... 4,2-4,3. Am observat ca e consumul mai mic atunci cand o turez mai tare dar mi se parea anormal raportu asta de placere mare-consum mic... credeam ca este invers Din ce am observat eu la mobra asta e că nu e o mobră cu care să te chinui să mergi frumos. Mergi cu ea în ture... schimbi.. iar ture.... Âşi mobra e voioasă Âşi merge bine foarte mult timp. Mergi cu ea cu grijă .... o să ai impresia că are tot felu de sunete... Âşi faze dăstea. Da, am observat ca-i place mai mult in ture... de-aia mi-am si luat amenda ca incepuse sa-mi placa si mie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 @Ekosekthor http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=...hg=61&fg=11 Am inteles ca este undeva pe langa far si ca nu este greu de identificat,va trebui sa dai masca jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Martie 31, 2011 Share Postat Martie 31, 2011 Din schema aia nu prea am inteles mare lucru . Masca e portiunea aia neagra din spatele ceasurilor sau trebuie dat jos si plasticu ala care trece pe langa rezervor? sau ambele? Mai multe informatii n-ai despre mufa aia? Cum arata in ce parte a farului e pozitionata, etc etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Salut, A venit vremea inlocuirii bateriei, stie cineva de unde sa iau astfel incat sa nu am probleme cu dimensiunile si in special tipul si pozitia bornelor? Cineva m-a indrumat catre motovip.... Bateria este pentru F din '95. Cu intretinere sau fara? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Io am schimbat-o anu trecut pe vremea asta; a costat aprox 80 RON de la louis (era la reducere) plus 20 ron acidu. Daca mergi cu mobra pe coclauri si obisnuiesti s-o mai dai pe jos, e buna aia fara intretinere ca nu se varsa acidu din ea; e la pret cel putin dublu din cate am vazut, dar daca faci praf doua baterii pentru ca s-a scurs acidu pe jos, atunci clar merita investitia. Ca incarcare sau durata de viata nu am constata sa existe diferente mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 bun, am dat jos masca desi nu era nevoie. Am gasit mufa, e pusa pe contact si baga 11.6v. Daca mai sunt si altii interesati ea se afla in partea dreapta a farului (stand pe motor) si daca va aplecati cu barbia pe rezervor o si vedeti - mufa mama, 2 pini, la mine e neagra si e prinsa cu soarec/limbric de celelalte cabluri. Eu am dat jos parbrizu si am vazut-o dar se vede si daca nu-l dati jos. Pentru montarea detectorului precis trebuie sa dau din plastice jos ca sa maschez cablul si sa nu fac o tiganie acolo. In schimb pentru identificare si masurat se poate si fara sa dati jos plastice. Detectorul o sa-l comand azi dar o sa-mi ajunga pe saptamana viitoare si dupa ce fac modificarea postez aici ce am facut... in caz ca mai e careva interesat Multumesc tuturor pentru informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 bun, am dat jos masca desi nu era nevoie... Eu ti-am spus ca exista sub far, asa cum am auzit de la mecanic. Nu cred ca ai pierdut mai mult de cinci minute, dand plasticaraia jos.Bafta in continuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Aprilie 1, 2011 Share Postat Aprilie 1, 2011 Nici 5 minute. Intr-adevar daca as fi vrut sa lucrez trebuia data jos masca. Sa vad acuma daca iese smenu cu detectoru ca ala trebuie desfacut si amplasat intr-un loc protejat iar display-ul cu led-uri trebuie sa-l mut intre parbriz si bord + ca trebuie sa-i fac o carcasa din abs sau plastic sa arate frumos acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Are cineva nevoie de un cablu de ambreiaj?? e cumparat din dezmembrari de pe net..am comandat cablu de soc si ei mi-au trimis de ambreiaj Il vand, daca ii trebuie cuiva astept PM!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 (editat) Un pret are? Sau asta se discuta numai pe PM? Ca deh, asa-s secretele nationale! Si poate vedem si-o poza! Editat Aprilie 7, 2011 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Un pret are? Sau asta se discuta numai pe PM? Ca deh, asa-s secretele nationale! Si poate vedem si-o poza! Nu e nici un secret! vreau atat cat am dat p el, adica 60ron, iar poza nu am! abia azi l-am primit si nu am avut cand sa ii fac o poza! daca e interesat careva o sa ii fac si poza! e folosit oricum, e din dezmembrari de la un f din '99. dar nu e rupt sau ciufulit, destramat. e ok! Stima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Multam' de raspuns, lamurit dilema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
porky08 Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 CU PLACERE SPER CA IN SEARA ASTA SA REUSESC SA POSTEZ SI FOTO CU EL O SEARA FRUMOASA!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Am si eu o intrebare.Am schimbat uleiul si din gresala am pus cu vreo 600 ml mai mult. Am mai golit din carter de vreo 3 ori pana mi s-a parut ca nivelul e la cota de maxim. A doua zi am verificat inca odata nivelul.Am facut ca la carte cu pornitul si lasatul sa mearga 10 min etc.Dar acum nivelul e mult peste maxim de am impresia ca nici nu se duce uleiul in carter cand pornesti motorul. Sa se fi infundat filtrul din cadru ca n-am umblat niciodata la el in cei 53.000 de Km ? Sau e alceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Daca nu vrei sa scoti uleiul, greu dar nu imposibil, poti curata filtrul! Culca motorul pe partea dreapta, la orizontala (foloseste un cauciuc sau doua de moto sau auto, mai vechi, care sa protezeze impotriva loviturilor, eventual si ceva materiale textile) si desfaci furtunul de pe cadru fara sa scoti uleiul, apoi scoti cu cheia tubulara (nu incerca cu cheie fixa!) acel filtru de pe cadru. Nu uita de baterie, de borcanele cu lichide, radiator...care trebuiesc protejate ca sa nu curga lichid din ele pe componentele caprei! Apoi speli bine cu benzina sau diluant filtrul, il sufli de mizerie si apoi il remontezi. Sa-i verifici la remontare garnitura si colierul care stringe furtunul pe filtru! In rest, sper sa mearga, fiindca nu vreau sa cistig concursul de frumusete prin neprezentarea contracandidatei! P.S.-Daca nici in acest caz uleiul nu ajunge in carter (adica dupa ce ai curatat foarte bine acel filtru), trebuie musai verificate pompele de ulei dupa scoaterea uleiului din cadru. Asta este o operatie mai complicata, asa ca te sfatuiesc sa apelezi la un meserias! Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 7, 2011 Share Postat Aprilie 7, 2011 Una bucata seringa cat mai mare ca ml, un furtun subtire si 20 de minute din viata rezolva problema la inca 5000 km din viata motorului ( asta daca schimbi uleiul de bun simt). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Aprilie 8, 2011 Share Postat Aprilie 8, 2011 Daca nu vrei sa scoti uleiul, greu dar nu imposibil, poti curata filtrul! Culca motorul pe partea dreapta, la orizontala Mai bine scot uleiul. Sper sa fie de la filtru sau sa fi pus eu prea mult ulei.Am uitat sa mai clatin de motor ca sa se scurga tot cand l-am scos pe cel vechi.Becul de la presiune se stinge si ramane stins.Maine cand vin de la Smaeb,cu motorul cald,o sa scot tot uleiul si de curiozitate sa vad cat iese.Apoi curat si filtrul.Sper ca pot folosi benzina la curatarea lui. O sa pun fix 2 litri inapoi si asa il las. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Aprilie 9, 2011 Share Postat Aprilie 9, 2011 Salut,A venit vremea inlocuirii bateriei, stie cineva de unde sa iau astfel incat sa nu am probleme cu dimensiunile si in special tipul si pozitia bornelor? Cineva m-a indrumat catre motovip.... Bateria este pentru F din '95. Cu intretinere sau fara? Multumesc. La borne cam toate au doua variante (deh, japonezi's pe invers) asa ca gasesti modelul potrivit. Cat despre alea fara intretinere .... sunt fara intretinere dar si fara posibilitatea de a le mesterui. Si cand se termina.... se termina. Daca se termina pe colclau ar fi bine sa ai shale bune la impins. La astea fara intretinere mai bagi ceva apa gasita pe unde esti si pana in oras ajungi. La alea sigilate nu mai bagi nimic. vezi ca au si la mymoto de toate felurile si chipurile si tipurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 10, 2011 Share Postat Aprilie 10, 2011 Proiectoarele le-as fi pus sa bata in jos unde nu bate farul ca sa ma ajute la manevre facute la viteze mici sau unde chiar trebuie sa pun picioru jos si sa o manevrez eu - evident in padure sau camp cand e deja intuneric. Manere incalzite nu vreau pentru ca o sa-mi pun aparatori si daca e prea frig... stau acasa sau imi iau manusile de iarna ... buna asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.