Patrick_M Postat Iunie 21, 2011 Share Postat Iunie 21, 2011 Dai jos carena fata, farul si bordul din surubul de sus (are 2 suruburi prinse de cadru), il lasi sa basculeze in jos. Ceasurile au sistem simplu de prindere. Scoti becul si mergi cu el in mana la magazin de piese auto si probabil te costa 1 leu. Iti recomand la aceasta operatiune sa scoti borna de pe baterie sa nu ai surprize neplacute. Fizic va dura pana dai jos si pui carena la loc, dar operatiunea e foarte simpla. Daca stie cineva o metadoa mai simpla sa il ajute....Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Recomandabil ar fi sa cumpere becul de la BMW . Costa doar 5 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Da. De preferinta un bec de productie romaneasca si la pret nemtesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Si eu am patit asa ceva cand aveam BMW! Sfat: verifica sa ai contactul la masa bine facut!!! Adica masoara sa nu ai deloc rezistenta intre minusul de la baterie si cel ce intra in releu. Eu aveam 0,03 si nu incarca bine. Incearca sa faci contactele pana ajungi la 0,01. Tot cu multimetru masoara rezistenta pe o parte si pe alta a fiecarei mufe. La + de asemenea cu contactul pus verifica sa vezi ce rezistenta ai intre + de pe baterie si cel ce intra in releu. Daca toate astea sunt in parametrii fa urmatoarea masuratoare: 1. desfaci mufa cu firele galbene 2. pornesti motoru 3. cu multimetru pus pe curent alternativ masori intre fiecare papuc din mufa de fire galbene ce vine din motor. Adica o sonda de la multimetru o bagi intr-un papuc din mufa si cealalta sonda in alt papuc din aceeasi mufa. In felu asta faci toate combinatiile. In fiecare caz ar trebui sa ai intre 20V si 40-50-60V nu mai stiu exact ... in functie de turatie. In orice caz, daca ai peste 20V inseamna ca motoru scoate curent si probabil daca ai urmat si pasii cu masuratul rezistentelor, ai cam fecundat si releul cel nou. Spor maxim. (Sunt convins ca ai rezistente aiurea sau contacte imperfecte). Mersi pana aici, mai am totusi niste intrebari, ca m-am saturat sa tot montez demontez, Daca am pus masa pe acel schlet al bordului, e posibil ca asta sa fie cauza. Daca da, vreau o idee unde as putea lega masa in alta parte. Firele le-am cositorit si am pus si protectie din aia speaciala, plus ca am luat de doua ori la mana, si cel mai probabil o sa mai fac asta inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 mersi mult si raman dator cu o bere dar dac tot as schimba becul nu sunt si becuri cu ceva culoare nu as mai vrea alb as vrea de alta culoare oare se gasesc si pe la noi multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 22, 2011 Share Postat Iunie 22, 2011 Probabil ca la puterea aia, daca pui ceva gen rosu sau albastru nu o sa iti dea aceeasi luminozitate si o sa te chinui sa le vezi. Se poate cu SMD-uri dar pt alea intreaba la cine se pricepe cu electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 ok mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Mersi pana aici, mai am totusi niste intrebari, ca m-am saturat sa tot montez demontez, Daca am pus masa pe acel schlet al bordului, e posibil ca asta sa fie cauza. Daca da, vreau o idee unde as putea lega masa in alta parte. Firele le-am cositorit si am pus si protectie din aia speaciala, plus ca am luat de doua ori la mana, si cel mai probabil o sa mai fac asta inca o data. Verifică să nu ai rezistenă între - de la baterie Âşi - de la intrarea în releu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irip Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Verifică să nu ai rezistenă între - de la baterie Âşi - de la intrarea în releu! Pana aici mersi mult, am schimbat locul masei, pentru ca pe scheletul bordului se pare ca nu e mai deloc, nu stiui ce a fost in capul meu. In schimb acum am alta belea. Mi-a topit siguranta de 2.0 si am fost surprins cand am ramas fara curent in trafic. Apoi la turatie mica nu sunt probleme, sau nu am bagat de seama, insa la peste 5000 de ture si peste 110km -h, este o problema cu semnalizarile, aproape ca nu fuctioneaza si motorul trage greu, ca si cum nu ar avea putere, daca o domalesc pana la 3000 de ture, totul fuctioneaza perfect. Acum imi incarca, deci wtf? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Iunie 23, 2011 Share Postat Iunie 23, 2011 Pana aici mersi mult, am schimbat locul masei, pentru ca pe scheletul bordului se pare ca nu e mai deloc, nu stiui ce a fost in capul meu. In schimb acum am alta belea. Mi-a topit siguranta de 2.0 si am fost surprins cand am ramas fara curent in trafic. Apoi la turatie mica nu sunt probleme, sau nu am bagat de seama, insa la peste 5000 de ture si peste 110km -h, este o problema cu semnalizarile, aproape ca nu fuctioneaza si motorul trage greu, ca si cum nu ar avea putere, daca o domalesc pana la 3000 de ture, totul fuctioneaza perfect. Acum imi incarca, deci wtf? Faptul ca-ti semnalizeaza greu rezulta tot din faptul ca ai o problema de incarcare. ATENTIE la masuratul rezistentei pe firul de masa: NU trebuie sa ai rezistenta. Ar trebui sa fie ca si cum unesti sondele de la multimetru. Din cate am vazut acest lucru nu prea e posibil. Deci valoarea ideala ar fii de 0,01 dar merge si 0,02. Multimetru trebuie setat pe 20k ohmi. Nu ne-ai zis ce valori citesti la incarcarea pe baterie (in turatii si la relani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 scuze pentru intarziere dar am fost foarte prins cu alte chestii. radiatorul de ulei l-am luat de la un dezmembrator pe criteriul dimensiunilor cam 8cm/20cm ca sa incapa cat mai bine. furtunele de ulei le-am prelungit cu unele de ulei de masina (chiar de mercedes, dar merg oricare doar sa se potriveasca la gura. o sa fac si o poza cu unde s-a facut intreruperea. pe furtunul de retur. Asteptam cu nerabdare pozele cum ai facut legatura radiatorului la circuitul de ungere..am vazut ca unii au pus si termostat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Iunie 25, 2011 Share Postat Iunie 25, 2011 Cunoste cineva diferenta intre placute de frana standard si cele SINTERIZATE? Trebuie sa cumpar un set si nu stiu ce sa aleg. Se merita diferenta in plus pentru cele sinterizate? Dupa 15.000 km, placutele mele de pe spate s-au uzat inegal - cea din interior e uzata complet, cea din exterior (care e impinsa de piston) e uzata doar putin. Mie mi se pare suspecta treaba. Voi ce parere aveti? nu merita am avut sinterizate si mi au mancat un disc de frana in 7000km recomand brembo organice,suntc am 1,2 mil lei fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Am nevoie de ajutor. Am luat un F650 acum cateva zile. L-am dus la service pentru verificarea tehnica, a iesit ok; I-au facut schimbul de ulei, lichid de frana, filtre. Dar am niste probleme cu el. Dupa potopul de ieri (Bucuresti) - motorul a stat in ploaie - nu imi mai merg luminile cum trebuie. Nici faza scurta, nici cea lunga nu mai functioneaza. Banuiesc ca e un contact, fiindca flash-ul functioneaza. Sau o fi vreo siguranta arsa? M-as apuca sa desfac intrerupatoarele, sper sa le mai pot pune inapoi. Cred ca socul nu functioneaza cum trebuie. Trag socul cand il pornesc, maneta in jos. Sta undeva sub 1500 rpm si mi se pare ca nu merge rotund. Eu stiam de la vechiul oltcit ca atunci cand trag socul sta mai turat la relanti, la asta nu se vede nicio diferenta cu el tras sau netras. Chiar si dupa ce se incalzeste, tot ne-rotund merge (patrat? ) si tot la turatia aia. Ce mi se pare ciudat e ca atunci cand am facut tura de proba cu el inainte sa il cumpar am plecat cu motorul rece, insa pana in capatul strazii s-a incalzit si era mai turat, am dat maneta aia in sus si a coborat in ture. Azi am dat o tura cu el si alta buba. A inceput sa dea rateuri, explozii la evacuare cand luam mana din gaz, nu statea la relanti si mergea in suturi. Cand debreiam se oprea motorul. Am ajuns acasa cu el cu chiu cu vai, bine ca la ora cretina la care am iesit eu din casa nu prea era trafic. Cum scot bujiile sa le inspectez, ce altceva ar mai putea fi? Din pacate urmatoarea saptamana sunt absolut pe janta cu banii deci varianta cu mers la service cu el e cam exclusa. Trebuie sa incerc sa ii dau singur de cap daca vreau sa ma mai bucur de el. Si e ATAT de frumos afara, racoare si senin... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Asta cu bubuielile in evacuare, nu sta la relanti cum trebuie si merge in suturi e posibil sa fie de la ploaie, sa nu iti fi intrat apa pe langa bujie/bujii (nu in motor logic) si sa iti fure curent la fisa. Asa mi se intamplase la masina odata, cand am spalat motorul Eventual scoate fisele, si bagi servetele pe langa bujii sa stergi. O andrea ajuta sa impingi si sa colectezi servetelele umede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Eu am dat o tura ieri dupa ploaie si a mers ok (exceptand luminile), apoi azi dimineata am facut orasul sud-nord fara nicio problema, abia la intoarcere a inceput. Ma duc la el acum sa ma mai ochenez pe la bujii, poate ma prind cum se scot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 26, 2011 Share Postat Iunie 26, 2011 Verifica urgent incarcarea! Daca nu incarca asa cum ar trebui, are simptomele descrise de tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ionut pn Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Am nevoie de ajutor. Am luat un F650 acum cateva zile. L-am dus la service pentru verificarea tehnica, a iesit ok; I-au facut schimbul de ulei, lichid de frana, filtre. Dar am niste probleme cu el. Dupa potopul de ieri (Bucuresti) - motorul a stat in ploaie - nu imi mai merg luminile cum trebuie. Nici faza scurta, nici cea lunga nu mai functioneaza. Banuiesc ca e un contact, fiindca flash-ul functioneaza. Sau o fi vreo siguranta arsa? M-as apuca sa desfac intrerupatoarele, sper sa le mai pot pune inapoi. Cred ca socul nu functioneaza cum trebuie. Trag socul cand il pornesc, maneta in jos. Sta undeva sub 1500 rpm si mi se pare ca nu merge rotund. Eu stiam de la vechiul oltcit ca atunci cand trag socul sta mai turat la relanti, la asta nu se vede nicio diferenta cu el tras sau netras. Chiar si dupa ce se incalzeste, tot ne-rotund merge (patrat? ) si tot la turatia aia. Ce mi se pare ciudat e ca atunci cand am facut tura de proba cu el inainte sa il cumpar am plecat cu motorul rece, insa pana in capatul strazii s-a incalzit si era mai turat, am dat maneta aia in sus si a coborat in ture. Azi am dat o tura cu el si alta buba. A inceput sa dea rateuri, explozii la evacuare cand luam mana din gaz, nu statea la relanti si mergea in suturi. Cand debreiam se oprea motorul. Am ajuns acasa cu el cu chiu cu vai, bine ca la ora cretina la care am iesit eu din casa nu prea era trafic. Cum scot bujiile sa le inspectez, ce altceva ar mai putea fi? Din pacate urmatoarea saptamana sunt absolut pe janta cu banii deci varianta cu mers la service cu el e cam exclusa. Trebuie sa incerc sa ii dau singur de cap daca vreau sa ma mai bucur de el. Si e ATAT de frumos afara, racoare si senin... Salutare. Posibil sa nu fi inteles eu bine. Ca sa tragi socul tragi de acea maneta in sus adica inspre tine, iar cand se incalzeste un pic motorul il dai inapoi adica in jos inspre roata fata. In rest verificat incarcarea si scanteia. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) Salutare, Tocmai ce am constat ca s-a ros rola de ghidare a lantului, rola de deasupra. Constatarea am facut-o dupa ce am facut un drum lung cu pasager si bagaj in spate. De fapt nu a mai ramas din rola decat partile exterioare si dupa cum arata pare a fi fost rupta (acum poate o fi imbatranit materialul, nu stiu). Modelul meu e varianta "lowered", am testat cum sta oprit cu doua persoane fara bagaj si mai ramane cam 1,5 cm de la lant la rola. e posibil sa fi fost de la hopuri sau denivelari si sa fi ros? Ce-mi ramane de facut, alternative de inlocuire a acelei role, comand de la AB sau gasesc ceva in comert, alte verificari pe care sa le pot face? Mai e mobra sigura de mers la drum? (mentionez ca rola nu era blocata ci libera de miscare) Mersi. Incerc sa descarc pozele din telefon si sa le incarc aici. Salutare, Tocmai ce am constat ca s-a ros rola de ghidare a lantului, rola de deasupra. Constatarea am facut-o dupa ce am facut un drum lung cu pasager si bagaj in spate. De fapt nu a mai ramas din rola decat partile exterioare si dupa cum arata pare a fi fost rupta (acum poate o fi imbatranit materialul, nu stiu). Modelul meu e varianta "lowered", am testat cum sta oprit cu doua persoane fara bagaj si mai ramane cam 1,5 cm de la lant la rola. e posibil sa fi fost de la hopuri sau denivelari si sa fi ros? Ce-mi ramane de facut, alternative de inlocuire a acelei role, comand de la AB sau gasesc ceva in comert, alte verificari pe care sa le pot face? Mai e mobra sigura de mers la drum? (mentionez ca rola nu era blocata ci libera de miscare) Mersi. Incerc sa descarc pozele din telefon si sa le incarc aici. Dpdv al sigurantei ma refer la incarcare cu pasager si bagaje pt ca am si genti laterale pe care nu le-am montat deocamdata. Editat Iunie 27, 2011 de bobocel007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Nu-i mare baiu'... si la mine s-a tocat una si am gasit alta second hand, acceptabila, dar care nu cred ca mai rezista mult nici asta la cit ii pun in spinare camilei! O sa-mi fac una din teflon sau eventual din cauciuc de la cuplaje de motoare de 6KV, fiindca astea de cauciuc originale is moi si se taie repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 (editat) eu am pus bucsi de dacie 1310! aia de jos so mancat imediat si am inlocuito cu una facuta la strung dintrun plastic mai dur gandit sa se roteasca pe acolo(bucsa nu se rotea) Editat Iunie 27, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Salutari ! A cumparat cineva aceasta roata (face parte din sistemul de pornire) noua de la BMW ? Daca da imi poate spune si cat costa ? Calutul zace bolnav din cauza ei . Salut! Aceasta piesa, plus acel rulment unidirectional(frei) costa in jur de 25 de mil la BMW. Dar ce ai patit, nu de alta, dar si mie mi-a spus cineva ca ar trebui sa schimb frei-ul.. ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 27, 2011 Share Postat Iunie 27, 2011 Nu-i mare baiu'... si la mine s-a tocat una si am gasit alta second hand, acceptabila, dar care nu cred ca mai rezista mult nici asta la cit ii pun in spinare camilei! O sa-mi fac una din teflon sau eventual din cauciuc de la cuplaje de motoare de 6KV, fiindca astea de cauciuc originale is moi si se taie repede. Sa inteleg ca nu conteaza cat o incarc (in limita bunului simt), de la hopuri nu poate sa suprasolicite lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Sa inteleg ca nu conteaza cat o incarc (in limita bunului simt), de la hopuri nu poate sa suprasolicite lantul? Ba conteaza. Moto incarcata, coborata si cu pasager = rola atinge mai tot timpul lantul. Cauta sa o inlocuiesti cu doi rulmenti mici imbracati in ceva furtun de cauciuc, plastic, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Sa inteleg ca n-ai prea rasfoit pe-aici, fiindca altfel vedeai cit poate cara o astfel de camila! Insa mare atentie la siguranta de la pinionul mic daca ai model 1993-1996, fiindca se uzeaza prematur si sare... iar de-aici incep dansurile! In rest lantul rezista, daca nu-i prea uzat, la multe chinuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 28, 2011 Share Postat Iunie 28, 2011 Sa inteleg ca n-ai prea rasfoit pe-aici, fiindca altfel vedeai cit poate cara o astfel de camila! Insa mare atentie la siguranta de la pinionul mic daca ai model 1993-1996, fiindca se uzeaza prematur si sare... iar de-aici incep dansurile! In rest lantul rezista, daca nu-i prea uzat, la multe chinuri! Siguranta pentru pinionul de atac am luat, am verificat-o si pe cea veche si pare in regula, oricum am s-o inlocuiesc. Deci de la un hop, sa zicem, nu sunt sanse ca lantul sa se intinda si sa cedeze. (acest lucru depinzand de uzura lantului). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.