bogdan! Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 BMWul meu a ajuns la final. Dupa mai multe incercari de a-l repara, ma declar invins. Motocicleta baga benzina in ulei iar tot amestecul se duce in airbox. Deci se dezmembreaza. Pentru intrebari, va sta la dispozitie numarul meu de telefon sau reply pe forum. Motocicleta este completa si se gaseste deocamdata la BennyMotors, aproape de statia de metrou Republica. 0728 513 573 Bogdan http://www.f650.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=1510 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gedorin Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 salut. radiatorul cat costa? fara ventilator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos_barascu Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Salut, ma intereseaza top case si windshield. Te rog un pret pentru ele separat. Multumesc » Post actualizat in 11 May 2015 18:55 Si crashbars te rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) BMWul meu a ajuns la final. Dupa mai multe incercari de a-l repara, ma declar invins. Motocicleta baga benzina in ulei iar tot amestecul se duce in airbox. Deci se dezmembreaza. Pentru intrebari, va sta la dispozitie numarul meu de telefon sau reply pe forum. Motocicleta este completa si se gaseste deocamdata la BennyMotors, aproape de statia de metrou Republica. Cat costa dintr-o bucata, poate iti gasesc client?... Editat Mai 11, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 BMWul meu a ajuns la final. Dupa mai multe incercari de a-l repara, ma declar invins. Motocicleta baga benzina in ulei iar tot amestecul se duce in airbox. Deci se dezmembreaza. Pentru intrebari, va sta la dispozitie numarul meu de telefon sau reply pe forum. Motocicleta este completa si se gaseste deocamdata la BennyMotors, aproape de statia de metrou Republica. 0728 513 573 Bogdan http://www.f650.ro/forum/viewtopic.php?f=16&t=1510 Salut! Ma intereseaza crash-bar-ul si alte cateva maruntisuri. Te sun maine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Intr-un final s-a dat cu totul motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 BMWul meu a ajuns la final. Dupa mai multe incercari de a-l repara, ma declar invins. cum ai incercat sa-l repari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
J R M Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Salut! Am un st din 1999. Va rog sa imi spuneti daca e un consum mare la ea, in conditiile in care cu un plin am mers 230 de km si apoi a trebuit sa dau pe rezerva. De asemenea toba este un pic afumata (fum negru) la partea de final. Sa fie benzina prea multa in amestec? Multam' anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 Vezi pe bujie exact si iti dai seama. Consumul e bun dar totusi e relativ totul. Ai pe net explicat culorile bujiei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila Kiraly Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salutare vand motohttp://olx.ro/oferta/bmw-f-650-1995-ID40tr2.html.Asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salut, Vreau sa schimb rulmentii aia cu ace de la bascula si pe cei de la oase, a mai facut cineva operatia? Daca da, a mers pe varianta comanda de pe realoem sau a gasit pe piata locala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Am luat eu de la skf cluj ( aici si stau). Te costa pana in 200 lei toti, dar sunt skf. Operatiunea ia ceva timp dar nimic greu. Trebuie sa ii incalzesti pe cei vechi si sa ii bati afara si cei noi trebuie umpluti cu vaselina, chiar daca sunt unsi. Ai grija la protectiile de praf la demontare. » Post actualizat in 27 May 2015 08:04 Am schimbat la 2 bmw-uri. Cotele si numarul de rulmenti sunt pe realoem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Salut! Am un st din 1999. Va rog sa imi spuneti daca e un consum mare la ea, in conditiile in care cu un plin am mers 230 de km si apoi a trebuit sa dau pe rezerva. De asemenea toba este un pic afumata (fum negru) la partea de final. Sa fie benzina prea multa in amestec? Multam' anticipat! Salut! Fix acum o zi am venit de la drum intins, Grecia, cu bagaje, top case plin, laterale pline, cort. L-am trecut pe rezerva de fiecare data pe la 320-350 km parcursi. Ultima oara cand ii facusem consumul era 4,1%, in conditii de viteza 120-140 km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Bine ai revenit! Madaline,tu te lauzi? Merci! Bine v-am regasit. L-am pescuit si pe aprilistul Mony din Grecia. Asta dupa ce facuse Turcia, Chios, Athena cu scuterul. O sa pun poze cu toti. Cu ce sa ma laud? Cu Grecia sau cu consumul? Daca te referi la consum, asta e de cand am luat-o, de sase ani. 4,1-4,5 afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 Pai zi de Grecia, atunci..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iunie 3, 2015 Share Postat Iunie 3, 2015 Salutare! Are cineva din greseala o maneta de ambreiaj in plus si vrea sa o vanda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Am vrut sa schimb uleiul in furca si am reusit sa busesc capacul ala din capul telescopului. S-a stemuit capul hexagonal, de la inceput am slabit si suruburile din lateral, parca e sudat... Cum il mai scot si daca e sa il schimb cu ce il schimb mai departe? Pe celalalt l-am lasat in pace. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Iei la pila si ii dai alta forma pt cheie inelara.acolo doar cheie inelara se foloseste. Cauta la dezmembrari capac de schimb sau il lasi asa( in caz ca reusesti sa il desfaci. Suruburile de la jug le desfaci complet , doar asa ...de siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Raoul, mersi pentru pont. Cred ca tocmai cu inelara am gresit, deoarece a pus presiune pe colturi. Crezusem ca ar fi mai buna decat o cheie obisnuita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 In trusa originala este o inelara fix pt treaba asta. Ca turnata intra pe hexagon. Vezi ca si cheile astea sumt de diferite calitati. Pe vremea cand luam imprumut scule mai mult necaz mi am facut cu o cheie de 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Inelara cu 12 colturi mai rau face. E de preferat o tubulara tiganeasca cu 6 laturi, nu cu 12, sau o fixa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 are cineva de dat un stop spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Salut, ma confrunt cu urmatoarea "problema/dilema". Cum sta moto, ea, asa pe alea doua roti ale ei, daca rog pe cineva sa ridice de spate, se ridica aproximativ 15 cm, dupa care se lasa. daca apas pe sa, se lasa si revine la loc. Reglajul e pe hard si jos la amortizor pe H. pretensionarea arcului functioneaza. Dupa ce l-am dat jos se observa pe cilindru (cel cromat) zgarieturi etc. inca nu am apucat sa dau arcul jos sa vad exact ce cursa mai are pistonul. primul gand e ca s-a dus si gata. si apropo mai si sparge rola aia superioara de ghidaj lant (cel putin am schimbat doua pana acum), ea a avut si oase mai lungi pe care le-am schimbat cu unele second de clasic.( ma gandeam ca de aia se manca rola) Deci daca cineva a mai schimbat sau a reconditionat asa ceva... vreun sfat ceva... macar cu ce a schimbat. Am gasit Hagon si YSS cu reglaje manuale Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 are cineva de dat un stop spate? Am eu unul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reszeg Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Vinde cineva un disc frana spate pt bmw f650 1996? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.