Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Salutare frati de suferinta ;) urmeaza sa schimb si eu toate furtunele de la sistemu de racire + benzina sper sa gasesc unele asemanatoare si ieftine in comert , filtrele ulei si aer - probabil pe comanda , placutele si discurile care le am deja :cheers: primite la achizitia f650 - ului . Am sa revin cu un rezumat financiar.

 

baga si tu o poza cu mobra :ok:

 

pe de alta parte, masoara bine furtunele si cumpara-le din comert

eu mi-am luat de la AB furtune de ulei,am dat o carca de bani si defapt sunt niste furtune ordinare ! ( ala original de pe mobra avea o insertie metalica, asta nou cica tot original are o laie )

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Baga si tu cu al tau... Sunt curios cum arata si ale altor "colegi" HAI CU POZELE FRATILOR :ok:

/index.php?...791&st=2600

Pe pagina asta am ceva poze cu dihania mea,fara coburile laterale,dar in mare...cam asa arata fara calaret! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ! Super topicul, e bine ca avem separat de GS-uri.

 

Am F-ul de un an. Ca probleme, schimbat CDI-ul si bateria usor slaba.

Pun si o poza cu vacuta :cheers:

 

Sa auzim numai de bine

:ok:

Editat de horiajam
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Fiindca observ ca acest topic a captat atentia voastra si discutiile sunt/pot fi si despre alte subiecte decat partea de piese (nici o problema, atata timp cat sunt discutii specifice unei sectiuni moto), va rog sa ma anuntati (aici, in continutul lui) daca doriti sa ii schimbati denumirea/orientarea in ceva de genul "Topicul posesorilor de F650/ST (Clasic, Carburatie, Funduro, 1993-2000, etc., cum vreti voi titlul)" si sa mut in el si toate posturile ce au legatura cu aceste modele din topicul generic de F650, aflat acum la topicuri importante.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiindca observ ca acest topic a captat atentia voastra si discutiile sunt/pot fi si despre alte subiecte decat partea de piese (nici o problema, atata timp cat sunt discutii specifice unei sectiuni moto), va rog sa ma anuntati (aici, in continutul lui) daca doriti sa ii schimbati denumirea/orientarea in ceva de genul "Topicul posesorilor de F650/ST (Clasic, Carburatie, Funduro, 1993-2000, etc., cum vreti voi titlul)" si sa mut in el si toate posturile ce au legatura cu aceste modele din topicul generic de F650, aflat acum la topicuri importante.

ar fi foarte frumos !

:cheers:

 

Baga si tu cu al tau... Sunt curios cum arata si ale altor "colegi" HAI CU POZELE FRATILOR ;)

ca orice fotograf care se respecta, evident ca nu am nici o poza cu vaca ! :ok:

 

maine sper sa ies pe undeva si ma ocup de treaba asta

 

poate reusim sa-o punem de o intalnire a posesorilor de bunicute !

e doar o idee, dezvoltati-o voi ! :)

 

 

bafta !

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic, d'accord.. insa va fi mare bataie de cap sa iei "la mana" tot topicul ala..

Sunt doua motociclete diferite, prea putine piese compatibile, si e destul de dificil sa gasesti ceva pertinent doar pentru Classic in topicul "mama".. Intre GS si Dakar sunt mult mai multe similaritati, insa..

 

Ai votul meu! (pentru cat conteaza) ;)

 

ca orice fotograf care se respecta, evident ca nu am nici o poza cu vaca ! :)

 

maine sper sa ies pe undeva si ma ocup de treaba asta

 

poate reusim sa-o punem de o intalnire a posesorilor de bunicute !

e doar o idee, dezvoltati-o voi ! :P

Same here.. :ok: Am poze cu treij'da motoare d-ale prietenilor, numa cu offizieru' am doar cateva care urla a "facuta cu telefonul la betie".. :cheers:

 

Cat despre intalnire.. nu sunt mare fan al intalnirilor saptamanale de genul.. insa o data la nushcat timp, sa iesim la un pahar de vorba, e ok.. :bow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Teoretic, d'accord.. insa va fi mare bataie de cap sa iei "la mana" tot topicul ala..

Sunt doua motociclete diferite, prea putine piese compatibile, si e destul de dificil sa gasesti ceva pertinent doar pentru Classic in topicul "mama".. Intre GS si Dakar sunt mult mai multe similaritati, insa..

Ai votul meu! (pentru cat conteaza) :cheers:

 

Nu vrei sa stii cate zile si cate ore pe zi a durat sa citesc toata sectiunea asta si sa fac ordine atunci cand am acceptat sa fiu moderator :ok: ;).

Ce v-am propus voua am facut deja pentru posesorii de SuperTenere, asa ca nu e nici o problema.

Important e sa am si acceptul initiatorului topicului (caruia i-am trimis deja PM) si sa vad ca printre voi sunt suficient de multi care doresc asa ceva.

Nu agit spiritele ci doar va rog sa vorbiti cu prietenii vostri de pe forum care au (si sunt interesati serios de) acest tip de motocicleta si sa le spuneti ca parerea lor conteaza. Indiferent ca vor da sau nu "unda verde".

Vreau sa iau o decizie corecta si sa schimbam lucrurile in interesul unei majoritati, nu invers.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

betie".. :cheers:

 

Cat despre intalnire.. nu sunt mare fan al intalnirilor saptamanale de genul.. insa o data la nushcat timp, sa iesim la un pahar de vorba, e ok.. :ok:

 

 

650 -ul vostru a pus bazele GS-ului de 650.

Este "UNCHIULETUL" multora.

Cine nu recunoaste asta... e P-afar-ist.

 

Trebuie sa acceptam insa avantajele injectiei...desi ...sincer sa fiu ,tanjesc dupa reglajul unui carburator(sau doua)...si dupa "inecarea" unui motor.

 

Carburator sau injectie ,F simplu sau GS ,K sau R ,...vreau doar sa va reamintesc de intalnirea noastra :

Prima intalnire a BEEMERILOR din Romania :

/index.php?showtopic=306655

 

Veteranii si old-boys sunt foarte bine veniti !

 

Sa va traiasca "babele" !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

650 -ul vostru a pus bazele GS-ului de 650.

Este "UNCHIULETUL" multora.

Cine nu recunoaste asta... e P-afar-ist.

 

Trebuie sa acceptam insa avantajele injectiei...desi ...sincer sa fiu ,tanjesc dupa reglajul unui carburator(sau doua)...si dupa "inecarea" unui motor.

 

Carburator sau injectie ,F simplu sau GS ,K sau R ,...vreau doar sa va reamintesc de intalnirea noastra :

Prima intalnire a BEEMERILOR din Romania :

/index.php?showtopic=306655

 

Veteranii si old-boys sunt foarte bine veniti !

 

Sa va traiasca "babele" !

Sa-ti amintesc ca se mentioneaza pe-acolo pe undeva "de preferat GS"?? :cheers: Oricum e irelevant, nu pot ajunge, din pacate..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt pentru :cheers:

topic pt posesorii de bmw f 650 1993-2000,discutiile cu accent pe partea tehnica(probleme,rezolvari si imbunatatiri)

pun si poza,am facut azi vreo 30-40 km de dezmortire,merge beton,dar am 2 intrebari: voi la cate ture schimbati normal viteza?eu in jur de 4000

la reglarea amortizorului spate cate clicuri dati?la mine era pe hard(40 de clicuri) si l am schimbat pe normal azi(10 clicuri)

post-10515-1236357979_thumb.jpg

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pun si poza,am facut azi vreo 30-40 km de dezmortire,merge beton,dar am 2 intrebari: voi la cate ture schimbati normal viteza?eu in jur de 4000

la reglarea amortizorului spate cate clicuri dati?la mine era pe hard(40 de clicuri) si l am schimbat pe normal azi(10 clicuri)

In functie de treapta de viteza.. Intr-a doua pe la 3500 (in functie de cat de rapid vreau sa plec de pe loc), pe urma la 4-4500.. tot asa, in functie de cat de calm sunt decis sa merg (de obicei foarte calm ;) )..

 

Speaking of which, tre' sa vad si eu cum e setat amortizorul (desi pentru "solo" e pus bine).. vedem maine.. :ok:

 

DSC_9455.jpg

 

 

Vine si poxa cu offizieru'.. :cheers:

Editat de Just_John
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt pentru :cheers:

topic pt posesorii de bmw f 650 1993-2000,discutiile cu accent pe partea tehnica(probleme,rezolvari si imbunatatiri)

pun si poza,am facut azi vreo 30-40 km de dezmortire,merge beton,dar am 2 intrebari: voi la cate ture schimbati normal viteza?eu in jur de 4000

la reglarea amortizorului spate cate clicuri dati?la mine era pe hard(40 de clicuri) si l am schimbat pe normal azi(10 clicuri)

 

fiind in rodaj momentan o menajez cat pot, schimb pana in 3500rpm.

cand era in mintile ei, schimbam in 4000 sau "rosu" cand ma frustram :ok:

suspensia o tin la maxim, nu stiu daca e bine sau e rau, dar asa m-am obisnuit.

.......................

sustin idea topicului dedicat pt f 650 funduro/clasic/st

 

 

bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sunt pentru :cheers:

topic pt posesorii de bmw f 650 1993-2000,discutiile cu accent pe partea tehnica(probleme,rezolvari si imbunatatiri)

pun si poza,am facut azi vreo 30-40 km de dezmortire,merge beton,dar am 2 intrebari: voi la cate ture schimbati normal viteza?eu in jur de 4000

la reglarea amortizorului spate cate clicuri dati?la mine era pe hard(40 de clicuri) si l am schimbat pe normal azi(10 clicuri)

 

Da'...frumoasa mobra..cred ca e o culoare ..mai rara

Sau a fost vopsita?

 

Spune-ne si noua ..ce antena ai pe seaua pasagerului ?..C.Band?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu intre 4-5000 ca doar nu e masina. sa munceasca neamtul. :cheers: cat despre clicuri, eu l-am pus pe normal ca merg singur deocamdata.

Cand am citit asta mi-am dat seama ca eu, de fapt, mi-am luat jumate de X5. Ru' meu rar vede schimburi mai sus de 2500rpm (de obicei pe la 2000 schimb) si deja de la 60km/h trec intr-a 5-a :ok:

 

Scuze de off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiindca observ ca acest topic a captat atentia voastra si discutiile sunt/pot fi si despre alte subiecte decat partea de piese (nici o problema, atata timp cat sunt discutii specifice unei sectiuni moto), va rog sa ma anuntati (aici, in continutul lui) daca doriti sa ii schimbati denumirea/orientarea in ceva de genul "Topicul posesorilor de F650/ST (Clasic, Carburatie, Funduro, 1993-2000, etc., cum vreti voi titlul)" si sa mut in el si toate posturile ce au legatura cu aceste modele din topicul generic de F650, aflat acum la topicuri importante.

Ar fi frumos,util si mai relaxant pentru utilizatorii site-ului.

Multumesc anticipat in numele BMW-istilor posesori de F650 din Gorj care nu-si pot posta aici parerile,inca,din motive obiective,principalul fiind lipsa internetului pe anumite coclauri unde F-ul totusi a ajuns si inca ajunge!

 

 

Off topic: as vrea un raspuns din partea unei persoane competente,la intrebarea "CINE RASPUNDE DE ACEASTA SECTIUNE CA SI ADMINISTRATOR?"

Are acest administrator un sef?Poate fi contactat?Cum?

Intreb fiindca la primul meu post d-lul SOSO a postat dupa primele rinduri scrise de mine un GRESIT mare,ca apoi sa fiu luat "peste talpicii de la schiuri" subtil pe PM,ca sa-mi arate cine este Dumnezeu aici si cam ce poate face,impotriva userilor mai incomozi,asa ca mine...folosind o adresare care ma deranjeaza si ma face irascibil,avind in vedere virsta lui (daca este real ce scrie in profilul lui incomplet,pe care il putem accesa noi,astia muritorii de rind) cit si modul de adresare.Pot pune la dispozitia celor interesati discutia de pe PM,pentru a se face comparatie intre limbajul meu si al d-lui Soso,excluzind faptul ca as fi stiut ca este administrator aici,fara sa mai vorbesc despre diferentele vizibile care ne caracterizeaza...

Multumesc inca o data pentru atentia acordata!

Sus cu "babele"! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta fiind mono, tuseste daca e sub 3000, iar la 2000 ma arunca de pe sa pt cineva mai serios. asa ca....e doar benzina arsa (macar vine incalzire globala mai repede sa ne putem plimba si iarna in voie)'

cat despre denumire, eu asa alege BMW F 650 F/ST si restul sa ramana separat cu gs/dakar. e doar o parere :cheers:

Editat de muresanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Off topic: as vrea un raspuns din partea unei persoane competente,la intrebarea "CINE RASPUNDE DE ACEASTA SECTIUNE CA SI ADMINISTRATOR?"

Are acest administrator un sef?Poate fi contactat?Cum?

 

Salut Ivan.

Soso este moderatorul principal pentru sectiunea "Enduro".

In cadrul acesteia exista subsectiunea "Enduro-Touring & Adventure". Eu ma ocup de aceasta.

Eu nu am prerogative precum warn/ban si nu pot edita posturi.

Soso poate interveni oricand peste deciziile mele si are prerogativele care mie imi lipsesc.

Deasupra lui Soso este Dan (Dobrescu) - @ADMIN.

Deoarece comunicam virtual apar si probleme. Care, la o bere, in viata de zi cu zi pot fi usor aplanate.

Cele rele sa se spele, cele bune sa se adune.

:cheers:

 

Uite aici lista administratorilor si a moderatorilor:

/index.php?...mp;CODE=leaders

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...