memyselfandI Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 Salutare frati de suferinta urmeaza sa schimb si eu toate furtunele de la sistemu de racire + benzina sper sa gasesc unele asemanatoare si ieftine in comert , filtrele ulei si aer - probabil pe comanda , placutele si discurile care le am deja primite la achizitia f650 - ului . Am sa revin cu un rezumat financiar. baga si tu o poza cu mobra pe de alta parte, masoara bine furtunele si cumpara-le din comert eu mi-am luat de la AB furtune de ulei,am dat o carca de bani si defapt sunt niste furtune ordinare ! ( ala original de pe mobra avea o insertie metalica, asta nou cica tot original are o laie ) bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 poze cu mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 poze cu mobra bai, frumos broscoi ti-i tras ! sa-l stapanesti sanatos si multi km ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Baga si tu cu al tau... Sunt curios cum arata si ale altor "colegi" HAI CU POZELE FRATILOR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Baga si tu cu al tau... Sunt curios cum arata si ale altor "colegi" HAI CU POZELE FRATILOR /index.php?...791&st=2600 Pe pagina asta am ceva poze cu dihania mea,fara coburile laterale,dar in mare...cam asa arata fara calaret! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
horiajam Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Salutare ! Super topicul, e bine ca avem separat de GS-uri. Am F-ul de un an. Ca probleme, schimbat CDI-ul si bateria usor slaba. Pun si o poza cu vacuta Sa auzim numai de bine Editat Martie 6, 2009 de horiajam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) subscriu si eu pt topic Editat Martie 6, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Fiindca observ ca acest topic a captat atentia voastra si discutiile sunt/pot fi si despre alte subiecte decat partea de piese (nici o problema, atata timp cat sunt discutii specifice unei sectiuni moto), va rog sa ma anuntati (aici, in continutul lui) daca doriti sa ii schimbati denumirea/orientarea in ceva de genul "Topicul posesorilor de F650/ST (Clasic, Carburatie, Funduro, 1993-2000, etc., cum vreti voi titlul)" si sa mut in el si toate posturile ce au legatura cu aceste modele din topicul generic de F650, aflat acum la topicuri importante. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) Fiindca observ ca acest topic a captat atentia voastra si discutiile sunt/pot fi si despre alte subiecte decat partea de piese (nici o problema, atata timp cat sunt discutii specifice unei sectiuni moto), va rog sa ma anuntati (aici, in continutul lui) daca doriti sa ii schimbati denumirea/orientarea in ceva de genul "Topicul posesorilor de F650/ST (Clasic, Carburatie, Funduro, 1993-2000, etc., cum vreti voi titlul)" si sa mut in el si toate posturile ce au legatura cu aceste modele din topicul generic de F650, aflat acum la topicuri importante. ar fi foarte frumos ! Baga si tu cu al tau... Sunt curios cum arata si ale altor "colegi" HAI CU POZELE FRATILOR ca orice fotograf care se respecta, evident ca nu am nici o poza cu vaca ! maine sper sa ies pe undeva si ma ocup de treaba asta poate reusim sa-o punem de o intalnire a posesorilor de bunicute ! e doar o idee, dezvoltati-o voi ! bafta ! Editat Martie 6, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Teoretic, d'accord.. insa va fi mare bataie de cap sa iei "la mana" tot topicul ala.. Sunt doua motociclete diferite, prea putine piese compatibile, si e destul de dificil sa gasesti ceva pertinent doar pentru Classic in topicul "mama".. Intre GS si Dakar sunt mult mai multe similaritati, insa.. Ai votul meu! (pentru cat conteaza) ca orice fotograf care se respecta, evident ca nu am nici o poza cu vaca ! maine sper sa ies pe undeva si ma ocup de treaba asta poate reusim sa-o punem de o intalnire a posesorilor de bunicute ! e doar o idee, dezvoltati-o voi ! Same here.. Am poze cu treij'da motoare d-ale prietenilor, numa cu offizieru' am doar cateva care urla a "facuta cu telefonul la betie".. Cat despre intalnire.. nu sunt mare fan al intalnirilor saptamanale de genul.. insa o data la nushcat timp, sa iesim la un pahar de vorba, e ok.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Teoretic, d'accord.. insa va fi mare bataie de cap sa iei "la mana" tot topicul ala.. Sunt doua motociclete diferite, prea putine piese compatibile, si e destul de dificil sa gasesti ceva pertinent doar pentru Classic in topicul "mama".. Intre GS si Dakar sunt mult mai multe similaritati, insa.. Ai votul meu! (pentru cat conteaza) Nu vrei sa stii cate zile si cate ore pe zi a durat sa citesc toata sectiunea asta si sa fac ordine atunci cand am acceptat sa fiu moderator . Ce v-am propus voua am facut deja pentru posesorii de SuperTenere, asa ca nu e nici o problema. Important e sa am si acceptul initiatorului topicului (caruia i-am trimis deja PM) si sa vad ca printre voi sunt suficient de multi care doresc asa ceva. Nu agit spiritele ci doar va rog sa vorbiti cu prietenii vostri de pe forum care au (si sunt interesati serios de) acest tip de motocicleta si sa le spuneti ca parerea lor conteaza. Indiferent ca vor da sau nu "unda verde". Vreau sa iau o decizie corecta si sa schimbam lucrurile in interesul unei majoritati, nu invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 betie".. Cat despre intalnire.. nu sunt mare fan al intalnirilor saptamanale de genul.. insa o data la nushcat timp, sa iesim la un pahar de vorba, e ok.. 650 -ul vostru a pus bazele GS-ului de 650. Este "UNCHIULETUL" multora. Cine nu recunoaste asta... e P-afar-ist. Trebuie sa acceptam insa avantajele injectiei...desi ...sincer sa fiu ,tanjesc dupa reglajul unui carburator(sau doua)...si dupa "inecarea" unui motor. Carburator sau injectie ,F simplu sau GS ,K sau R ,...vreau doar sa va reamintesc de intalnirea noastra : Prima intalnire a BEEMERILOR din Romania : /index.php?showtopic=306655 Veteranii si old-boys sunt foarte bine veniti ! Sa va traiasca "babele" ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 650 -ul vostru a pus bazele GS-ului de 650.Este "UNCHIULETUL" multora. Cine nu recunoaste asta... e P-afar-ist. Trebuie sa acceptam insa avantajele injectiei...desi ...sincer sa fiu ,tanjesc dupa reglajul unui carburator(sau doua)...si dupa "inecarea" unui motor. Carburator sau injectie ,F simplu sau GS ,K sau R ,...vreau doar sa va reamintesc de intalnirea noastra : Prima intalnire a BEEMERILOR din Romania : /index.php?showtopic=306655 Veteranii si old-boys sunt foarte bine veniti ! Sa va traiasca "babele" ! Sa-ti amintesc ca se mentioneaza pe-acolo pe undeva "de preferat GS"?? Oricum e irelevant, nu pot ajunge, din pacate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) eu sunt pentru topic pt posesorii de bmw f 650 1993-2000,discutiile cu accent pe partea tehnica(probleme,rezolvari si imbunatatiri) pun si poza,am facut azi vreo 30-40 km de dezmortire,merge beton,dar am 2 intrebari: voi la cate ture schimbati normal viteza?eu in jur de 4000 la reglarea amortizorului spate cate clicuri dati?la mine era pe hard(40 de clicuri) si l am schimbat pe normal azi(10 clicuri) Editat Martie 6, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) eu intre 4-5000 ca doar nu e masina. sa munceasca neamtul. cat despre clicuri, eu l-am pus pe normal ca merg singur deocamdata. Editat Martie 6, 2009 de muresanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) pun si poza,am facut azi vreo 30-40 km de dezmortire,merge beton,dar am 2 intrebari: voi la cate ture schimbati normal viteza?eu in jur de 4000la reglarea amortizorului spate cate clicuri dati?la mine era pe hard(40 de clicuri) si l am schimbat pe normal azi(10 clicuri) In functie de treapta de viteza.. Intr-a doua pe la 3500 (in functie de cat de rapid vreau sa plec de pe loc), pe urma la 4-4500.. tot asa, in functie de cat de calm sunt decis sa merg (de obicei foarte calm ).. Speaking of which, tre' sa vad si eu cum e setat amortizorul (desi pentru "solo" e pus bine).. vedem maine.. Vine si poxa cu offizieru'.. Editat Martie 6, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Si eu sunt PENTRU ca acest topic sa ramana exclusiv pt f650 93-00 ...daca tot suntem destui n are rost sa mai bagam si pe altii . Nice looking bike kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 mersi e foarte rara culoarea,una singura am mai vazut asa ca a mea pe mobile,dar saua era neagra eu o am din decembrie,deci kilometrii sunt inca putini parcursi de mine,dar ma uimeste cat poate fi de relaxanta pozitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 eu sunt pentru topic pt posesorii de bmw f 650 1993-2000,discutiile cu accent pe partea tehnica(probleme,rezolvari si imbunatatiri) pun si poza,am facut azi vreo 30-40 km de dezmortire,merge beton,dar am 2 intrebari: voi la cate ture schimbati normal viteza?eu in jur de 4000 la reglarea amortizorului spate cate clicuri dati?la mine era pe hard(40 de clicuri) si l am schimbat pe normal azi(10 clicuri) fiind in rodaj momentan o menajez cat pot, schimb pana in 3500rpm. cand era in mintile ei, schimbam in 4000 sau "rosu" cand ma frustram suspensia o tin la maxim, nu stiu daca e bine sau e rau, dar asa m-am obisnuit. ....................... sustin idea topicului dedicat pt f 650 funduro/clasic/st bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
22iulian Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 eu sunt pentru topic pt posesorii de bmw f 650 1993-2000,discutiile cu accent pe partea tehnica(probleme,rezolvari si imbunatatiri) pun si poza,am facut azi vreo 30-40 km de dezmortire,merge beton,dar am 2 intrebari: voi la cate ture schimbati normal viteza?eu in jur de 4000 la reglarea amortizorului spate cate clicuri dati?la mine era pe hard(40 de clicuri) si l am schimbat pe normal azi(10 clicuri) Da'...frumoasa mobra..cred ca e o culoare ..mai rara Sau a fost vopsita? Spune-ne si noua ..ce antena ai pe seaua pasagerului ?..C.Band? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 e antena orange a satului bunicilor ))) e culoarea originala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 eu intre 4-5000 ca doar nu e masina. sa munceasca neamtul. cat despre clicuri, eu l-am pus pe normal ca merg singur deocamdata. Cand am citit asta mi-am dat seama ca eu, de fapt, mi-am luat jumate de X5. Ru' meu rar vede schimburi mai sus de 2500rpm (de obicei pe la 2000 schimb) si deja de la 60km/h trec intr-a 5-a Scuze de off. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Fiindca observ ca acest topic a captat atentia voastra si discutiile sunt/pot fi si despre alte subiecte decat partea de piese (nici o problema, atata timp cat sunt discutii specifice unei sectiuni moto), va rog sa ma anuntati (aici, in continutul lui) daca doriti sa ii schimbati denumirea/orientarea in ceva de genul "Topicul posesorilor de F650/ST (Clasic, Carburatie, Funduro, 1993-2000, etc., cum vreti voi titlul)" si sa mut in el si toate posturile ce au legatura cu aceste modele din topicul generic de F650, aflat acum la topicuri importante. Ar fi frumos,util si mai relaxant pentru utilizatorii site-ului. Multumesc anticipat in numele BMW-istilor posesori de F650 din Gorj care nu-si pot posta aici parerile,inca,din motive obiective,principalul fiind lipsa internetului pe anumite coclauri unde F-ul totusi a ajuns si inca ajunge! Off topic: as vrea un raspuns din partea unei persoane competente,la intrebarea "CINE RASPUNDE DE ACEASTA SECTIUNE CA SI ADMINISTRATOR?" Are acest administrator un sef?Poate fi contactat?Cum? Intreb fiindca la primul meu post d-lul SOSO a postat dupa primele rinduri scrise de mine un GRESIT mare,ca apoi sa fiu luat "peste talpicii de la schiuri" subtil pe PM,ca sa-mi arate cine este Dumnezeu aici si cam ce poate face,impotriva userilor mai incomozi,asa ca mine...folosind o adresare care ma deranjeaza si ma face irascibil,avind in vedere virsta lui (daca este real ce scrie in profilul lui incomplet,pe care il putem accesa noi,astia muritorii de rind) cit si modul de adresare.Pot pune la dispozitia celor interesati discutia de pe PM,pentru a se face comparatie intre limbajul meu si al d-lui Soso,excluzind faptul ca as fi stiut ca este administrator aici,fara sa mai vorbesc despre diferentele vizibile care ne caracterizeaza... Multumesc inca o data pentru atentia acordata! Sus cu "babele"! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 (editat) asta fiind mono, tuseste daca e sub 3000, iar la 2000 ma arunca de pe sa pt cineva mai serios. asa ca....e doar benzina arsa (macar vine incalzire globala mai repede sa ne putem plimba si iarna in voie)' cat despre denumire, eu asa alege BMW F 650 F/ST si restul sa ramana separat cu gs/dakar. e doar o parere Editat Martie 6, 2009 de muresanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 6, 2009 Share Postat Martie 6, 2009 Off topic: as vrea un raspuns din partea unei persoane competente,la intrebarea "CINE RASPUNDE DE ACEASTA SECTIUNE CA SI ADMINISTRATOR?"Are acest administrator un sef?Poate fi contactat?Cum? Salut Ivan. Soso este moderatorul principal pentru sectiunea "Enduro". In cadrul acesteia exista subsectiunea "Enduro-Touring & Adventure". Eu ma ocup de aceasta. Eu nu am prerogative precum warn/ban si nu pot edita posturi. Soso poate interveni oricand peste deciziile mele si are prerogativele care mie imi lipsesc. Deasupra lui Soso este Dan (Dobrescu) - @ADMIN. Deoarece comunicam virtual apar si probleme. Care, la o bere, in viata de zi cu zi pot fi usor aplanate. Cele rele sa se spele, cele bune sa se adune. Uite aici lista administratorilor si a moderatorilor: /index.php?...mp;CODE=leaders Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.