bigdan Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 unde gasesc si eu cele 2 racorduri din cauciuc dintre cilindru si carburator , si la ce pret ? sun crapate si cred ca trage aer fals mai nou doar cu soku tras sta pornit , fara moare instantaneu... si cat costa cablu turometru? si el e dus sa rupt varfu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) unde gasesc si eu cele 2 racorduri din cauciuc dintre cilindru si carburator , si la ce pret ? sun crapate si cred ca trage aer fals mai nou doar cu soku tras sta pornit , fara moare instantaneu... si cat costa cablu turometru? si el e dus sa rupt varfu De cablu nush, da' flansha aia dintre carburator si motor am schimbat-o in toamna, a fost ~220 lei la magazinul din Cotroceni ('abar n-am care dintre ele e, intotdeauna le incurc.. stiu doar unde sa ma duc.. ).. Edit: Vorbesc de piesa nr. 4 de AICI.. probabil ca acum e in jur de 300 lei, ca au crescut preturile binisor.. Editat Martie 30, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 bigdan, cablu turometru la AB 70ron, flansa asa cum a zis si JJ la motoadventure in cotroceni eu am dat pe ea cca 70E bafta ! bigdan si ale mele erau crapate, pe exterior, caci pe interior n-aveau nici pe dreacu' asa ca asta cu mersu' prost ma indoiesc ca e numai de la flanse ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 bigdan si ale mele erau crapate, pe exterior, caci pe interior n-aveau nici pe dreacu'asa ca asta cu mersu' prost ma indoiesc ca e numai de la flanse ! Am citit prea rapid, asa ca raspunsul meu a fost incomplet - Mea Culpa! Subscriu: ale mele erau foarte crapate pe exterior (am si poxe pe undeva, da' mi-e lene sa le urc), dar pe interior pareau ok cand le-am scos.. Dar nu-mi placea ideea ca sunt atat de vechi (sigur nu mai aveau aceeasi flexibilitate - pen'ca daca te uiti la ele cand e motorul pornit, te sperii de "reflexu'" pe care-l au! ).. Subscriu si la ideea cu mersu' prost.. la mine-i alta buba cu shocul, pentru ca daca pornesc motorul (rece) cu socul, turatia scade rapid, si moare.. trebuie ori sa dau socul la jumate, ori sa tin putin turat, pana se mai incalzeste.. Dar nu cred sa ia atat aer pe-acolo incat sa-ti moara asa, mai degraba tind sa cred ca trebuie reglat amestecul (si/sau ralantiul). In cazul cel mai fericit, din pacate.. Asa, bre, MotoAdventure!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Salut, Am si eu cateva intrebari pt voi: Imi spuneti si mie cum sa ma uit de kit lant pe louis? ce trebuie sa scriu acolo? Voi de unde luati anvelope ? (stiti pe cineva care aduce?) Am mai scris pe un topic: caut sa imi pun termomentru la Strada ,asadar , daca stiti pe cineva care dezmembreaza sau are cimitir de motociclete, spuneti-mi va rog... In rest, toate bune...Merge de rupe. La 60 000 km trebuie sa ii fac ceva ? (ca distributie nu are cum mi-a recomandat cineva sa schimb) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) salutare lume,am bagat acum o tura scurta pana la alexandria si inapoi cald afara, soseaua buna si goala, ce sa mai o frumusete o problema totusi, vantul ! sufla cam tare, asa ca am mers 90-110km/h acum intrebarea mea e , voi cu ce viteza de croaziera mergeti ? la un moment dat am mers cu 130-140km/h, dar sufla mult prea tare vantul. bafta ! Eu deja de la 120 in sus..parca sunt electrocutat...la 140 din cauza vibratiilor ma simt ca pe scaunul electric. 120 e cam limita acceptabila...si fara sa bata vantul. Peste doar in depasiri poate. @augustin87r - pentru anvelope poti incerca la userul @Romi3 sau pe site-ul lui Aici Editat Martie 30, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 1. Eu ma ghidez dupa instinct sau translate.google.com sau babelfish.altavista.com 2. Acelasi om arhi-recomandat care-ti va aduce si de la Louis 3. Cauta-ti la Louis termometru de ulei, cod 10034301 (ca sa nu zici ca-s naspa ), e mult mai folositor decat unul de apa. 4. N-ar strica sa schimbi distributia si curele daca ai asa ceva. La 150E sau cat o costa + un schimb de ulei, nu cred ca-i vreo avere. La urmatorul schimb de ulei o sa schimb si lantul + intinzatoarele la Ru' meu (care acum are 71.000km). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) unde gasesc si eu cele 2 racorduri din cauciuc dintre cilindru si carburator , si la ce pret ? sun crapate si cred ca trage aer fals mai nou doar cu soku tras sta pornit , fara moare instantaneu... si cat costa cablu turometru? si el e dus sa rupt varfu Am citit prea rapid, asa ca raspunsul meu a fost incomplet - Mea Culpa! Subscriu: ale mele erau foarte crapate pe exterior (am si poxe pe undeva, da\' mi-e lene sa le urc), dar pe interior pareau ok cand le-am scos.. Dar nu-mi placea ideea ca sunt atat de vechi (sigur nu mai aveau aceeasi flexibilitate - pen\'ca daca te uiti la ele cand e motorul pornit, te sperii de \"reflexu\'\" pe care-l au! ).. Subscriu si la ideea cu mersu\' prost.. la mine-i alta buba cu shocul, pentru ca daca pornesc motorul (rece) cu socul, turatia scade rapid, si moare.. trebuie ori sa dau socul la jumate, ori sa tin putin turat, pana se mai incalzeste.. Dar nu cred sa ia atat aer pe-acolo incat sa-ti moara asa, mai degraba tind sa cred ca trebuie reglat amestecul (si/sau ralantiul). In cazul cel mai fericit, din pacate.. Asa, bre, MotoAdventure!! bre\'e treaba cu socu mi-o face si mie, fix la fel ! cica ar fi capatat nu stiu ce joc prin carbelitor, bafta apropos, ti-ai facut mobra ? uzunu\', m-am intalnit azi cu edi la mymoto, cred ca dupa 7 ani ) apropos, o \" arde\"cu honda !! Editat Martie 30, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Multumesc baietii. la mine se umezeste - piesa nr 4 pe exterior - transpira gaze , benzina...ma gandesc ca i perforata / crapata bine , e umeda , sper sa nu fie altceva.Am dat o tura cu el , mergea excelent de cand l am luat , l am oprit si dupa vre 20-30 min am vrut sa mai dau o tura si nu a pornit fara sok , afara era cald 18' C , am tras soku a pornit l am lasat putin (cateva minute) si orpind soku a murit l am repornit la fel tot cu sok , am oprit soku tinindu l putin turat si abia am tras o mika tura nu mai statea la ralanti ! si dupa nici na mai pornit pana 2 zi avand aceleeasi simptome. o sa l duk la un sevice moto in tm sper sa fie doar racordurile de caucik. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) bigdan, daca zici ca-s umede pe exterior inseamna ca-s " gata " ! schimba-le, eventual daca tot umbla acolo te sfatuiesc sa-l pui sa curete si carburatoru ! altfel, mai munceste odata ! ps: aviz celor cu F-uri, verificati-va rulmentii de jug daca nu vreti sa ajungeti asa: bafta ! ps: care va bagati maine dupa 14:00 la o tura mica ? Editat Martie 30, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bigdan Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Thanks man. good ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Am citit prea rapid, asa ca raspunsul meu a fost incomplet - Mea Culpa! Subscriu: ale mele erau foarte crapate pe exterior (am si poxe pe undeva, da' mi-e lene sa le urc), dar pe interior pareau ok cand le-am scos.. Dar nu-mi placea ideea ca sunt atat de vechi (sigur nu mai aveau aceeasi flexibilitate - pen'ca daca te uiti la ele cand e motorul pornit, te sperii de "reflexu'" pe care-l au! ).. Subscriu si la ideea cu mersu' prost.. la mine-i alta buba cu shocul, pentru ca daca pornesc motorul (rece) cu socul, turatia scade rapid, si moare.. trebuie ori sa dau socul la jumate, ori sa tin putin turat, pana se mai incalzeste.. Dar nu cred sa ia atat aer pe-acolo incat sa-ti moara asa, mai degraba tind sa cred ca trebuie reglat amestecul (si/sau ralantiul). In cazul cel mai fericit, din pacate.. Asa, bre, MotoAdventure!! Salut! Asa e si la mine. Nu ai reglajele facute cum trebuie. Aer mai da cateva sferturi(prin incercari...sau dai la capat surubul si apoi dai 3 ture jumate)la reglajele carburator. Eu le-am facut eu si mai am de lucrat un pic la fineturi(pentru consum). Daca da si rateuri in frana de motor e clar amestec prea bogat in benzina. Mai sunt si alte simptome... Eu spun fie s-o faci tu cu cartea-n mana...dar mai bine emrgi la un service sau o cunostinta sa ti-o regleze pe ceasuri...eventual dai tu carenele jos ca sa nu te taxeze la manoperamai mult timp pt surubarit... salutare lume,am bagat acum o tura scurta pana la alexandria si inapoi cald afara, soseaua buna si goala, ce sa mai o frumusete o problema totusi, vantul ! sufla cam tare, asa ca am mers 90-110km/h acum intrebarea mea e , voi cu ce viteza de croaziera mergeti ? la un moment dat am mers cu 130-140km/h, dar sufla mult prea tare vantul. bafta ! Asta e un monocilcindru si nici nu e de turatie. Viteza de croaziera este la cat te simti comod pe ea...respectiv cat simti motorul ok. In jur de 90km/h de regula...putand urca la 110km/h. Viteze de genul 140km/h (prinde si 170-180km/h maxim) le folosesti numai ca sa iesi din situatii...depasiri. Dar poti evita. Ia-ti altceva daca vrei atat de mult. Pana atunci ai grija de tine si enjoy the Funduro. Editat Martie 30, 2009 de TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 uzunu\', m-am intalnit azi cu edi la mymoto, cred ca dupa 7 ani )apropos, o \" arde\"cu honda !! Mda, o sa te barfim si pe tine maine la cafea. Poate chiar vrei sa fii barfit direct in fata in week-end. Nebunule, Edi sta la o aruncatura de pix de mine la serviciu. Normal ca stiu ca are o Honda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) unde gasesc si eu cele 2 racorduri din cauciuc dintre cilindru si carburator , si la ce pret ? sun crapate si cred ca trage aer fals mai nou doar cu soku tras sta pornit , fara moare instantaneu... si cat costa cablu turometru? si el e dus sa rupt varfu Eu dau comanda de maner comanda ambreiaj...si e prea mica comanda...si am si eu nevoie de cablu turometru. Hai sa facem comanda impreuna. Sau le luam de la AB daca sunt preturi minime. Ideea era sa ne unim comanda...ca si asa sunt piese ieftine...Mesaj privat te rog cu numarul de telefon daca vrei sa vorbim. Eu sunt din Iasi da' am prieteni in Bucuresti sa rezolve de piese. Editat Martie 30, 2009 de TVA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) bigdan, daca zici ca-s umede pe exterior inseamna ca-s " gata " !schimba-le, eventual daca tot umbla acolo te sfatuiesc sa-l pui sa curete si carburatoru ! altfel, mai munceste odata ! ps: aviz celor cu F-uri, verificati-va rulmentii de jug daca nu vreti sa ajungeti asa: bafta ! ps: care va bagati maine dupa 14:00 la o tura mica ? Confirm si eu ca italienii astia de la BMW au sterpelit vaselina destinata rulmentilor jugului, sa o puna pe toata la Aprilia. Nici la a mea nu am gasit vaselina in rulmentii aia si camasile erau ruginite in dungulite. Editat Martie 30, 2009 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Multumesc baietii. la mine se umezeste - piesa nr 4 pe exterior - transpira gaze , benzina...ma gandesc ca i perforata / crapata bine , e umeda , sper sa nu fie altceva.Am dat o tura cu el , mergea excelent de cand l am luat , l am oprit si dupa vre 20-30 min am vrut sa mai dau o tura si nu a pornit fara sok , afara era cald 18' C , am tras soku a pornit l am lasat putin (cateva minute) si orpind soku a murit l am repornit la fel tot cu sok , am oprit soku tinindu l putin turat si abia am tras o mika tura nu mai statea la ralanti ! si dupa nici na mai pornit pana 2 zi avand aceleeasi simptome. o sa l duk la un sevice moto in tm sper sa fie doar racordurile de caucik. Joaca asta de pornit cu soc, fara soc..s.e poate sa-ti fi udat bujiile sa o fi inecat. Dap...nu e mare branza...de la rezervor si pana la intrarea in cilindru...se poate verifica totul intr-o zi de mestereala...se pot facesi reglajele...si curata totul, insa vedeti sa fie pe ceasuri facute reglajele sau ca la carte. In mare trebuie sa mearga. Daca veti avea envoie de ceva(suruburi uzate in carburator...vedeti ca va pot ajuta...am pus poze cu ce mi-a ramas mai pe la pagina 90 si ceva). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 (editat) Multumesc baietii. la mine se umezeste - piesa nr 4 pe exterior - transpira gaze , benzina...ma gandesc ca i perforata / crapata bine , e umeda , sper sa nu fie altceva.Am dat o tura cu el , mergea excelent de cand l am luat , l am oprit si dupa vre 20-30 min am vrut sa mai dau o tura si nu a pornit fara sok , afara era cald 18' C , am tras soku a pornit l am lasat putin (cateva minute) si orpind soku a murit l am repornit la fel tot cu sok , am oprit soku tinindu l putin turat si abia am tras o mika tura nu mai statea la ralanti ! si dupa nici na mai pornit pana 2 zi avand aceleeasi simptome. o sa l duk la un sevice moto in tm sper sa fie doar racordurile de caucik. Confirm si eu ca italienii astia de la BMW au sterpelit vaselina destinata rulmentilor jugului, sa o puna pe toata la Aprilia. Nici la a mea nu am gasit vaselina in rulmentii aia si camasile erau ruginite in dungulite. mai zi odata bodgane, ca n-am auzit ps: 8 members online, huh ! ps: siteu asta e mai ceva ca tualait zon ! Editat Martie 30, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 cam asa e cum zice TVA 80-120,cu indulgenta,constant,merge dar la 90 se simte ok si nici nu te rupe vantul,iar consumul e cel mai mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TVA Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Kitul este complet: lant, pinion+foaie+siguranta de la lant. 47 reprezinta numarul de dinti de la pinion si si 16 numarul de dinti de la foaie, asa sunt pentru GS-ul meu. Am zis "cred ca merge" pentru ca omu' stia ca merge doar O-ring si X-ring, iar asta este Z-Ring...diferenta constand doar in forma garniturilor de cauciuc dintre zalele lantului.Pot sa cumpar lantul de la un importator de piese auto de aici din Bucuresti la pret de resaler. La banii astia...hmmm! Astept un telefon sa vad cat ma ajunge kit aici in Iasi adus. Daca nu e prea ieftin, am sa apelez sa ma indrumi sa-mi iau si eu ceva pentru F-ul meu clasic din '96. Multumesc anticipat. Daca ai vreo informatie de dat, te rog lasa un PV.Mersi! Confirm si eu ca italienii astia de la BMW au sterpelit vaselina destinata rulmentilor jugului, sa o puna pe toata la Aprilia. Nici la a mea nu am gasit vaselina in rulmentii aia si camasile erau ruginite in dungulite. tare remarca! Nu mai stiu cine si cum voia sa faca mulaj dupa parbriz...eu mi-am cumparat si sunt dispus sa-l dau un timp sa se faca matrita dupa el...pentru cei care ar vrea sa iasa ieftin. Insa e scurt. S-auzim de bine, eu ies la o tura acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 4. N-ar strica sa schimbi distributia si curele daca ai asa ceva. La 150E sau cat o costa + un schimb de ulei, nu cred ca-i vreo avere. La urmatorul schimb de ulei o sa schimb si lantul + intinzatoarele la Ru' meu (care acum are 71.000km). Agreed. Am schimbat lantul si intinzatorul de distributie de curand (~600 lei). Restul e si pentru 3in1: urmeaza ambreiajul si decompresorul (care sunt deja la magazin, sunt sigur, dar inca n-am avut lichiditati pentru ele.. ). Clavi mi-a spus ca am buba la o supapa de evacuare, deci o sa fac si recalibrarea supapelor cu ocazia asta.. apropos, ti-ai facut mobra ? Multumesc baietii. la mine se umezeste - piesa nr 4 pe exterior - transpira gaze , benzina...ma gandesc ca i perforata / crapata bine , e umeda , sper sa nu fie altceva.Am dat o tura cu el , mergea excelent de cand l am luat , l am oprit si dupa vre 20-30 min am vrut sa mai dau o tura si nu a pornit fara sok , afara era cald 18' C , am tras soku a pornit l am lasat putin (cateva minute) si orpind soku a murit l am repornit la fel tot cu sok , am oprit soku tinindu l putin turat si abia am tras o mika tura nu mai statea la ralanti ! si dupa nici na mai pornit pana 2 zi avand aceleeasi simptome. o sa l duk la un sevice moto in tm sper sa fie doar racordurile de caucik. Daca e cu umezeala, a trecut de capu' vietii, e deja zombie!! Ti-as recomanda s-o schimbi.. Salut!Asa e si la mine. Nu ai reglajele facute cum trebuie. Aer mai da cateva sferturi(prin incercari...sau dai la capat surubul si apoi dai 3 ture jumate)la reglajele carburator. Eu le-am facut eu si mai am de facut un pic. Daca da si rateuri in frana de motor e clar amestec prea bogat in benzina. Mai sunt si alte simptome... Eu spun fie s-o faci tu cu cartea-n mana...dar mai bine emrgi la un service sau o cunostinta sa ti-o regleze pe ceasuri...eventual dai tu carenele jos ca sa nu te taxeze la manoperamai mult timp pt surubarit... Asta e un monocilcindru si nici nu e de turatie. Viteza de croaziera este la cat te simti comod pe ea...respectiv cat simti motorul ok. In jur de 90km/h de regula...putand urca la 110km/h. Viteze de genul 140km/h (prinde si 170-180km/h maxim) le folosesti numai ca sa iesi din situatii...depasiri. Dar poti evita. Ia-ti altceva daca vrei atat de mult. Pana atunci ai grija de tine si enjoy the Funduro. Acum nu ma pot baga la reglaje (mi le-a facut Clavi, si am incredere deplina in el), din cauza decompresorului (care mai are putin si da coltzu').. Dar saptamana asta fac si modificarile mentionate mai sus, si revin cu un review.. Eu ma simt foarte ok de la 80 la 120.. Mai sus, ma deranjeaza vantul (parbrizul meu e ingustat sus, si nu are "buza" aia care sa arunce aerul peste mine, mi-l baga direct in viziera). Pe autostrada merg 90-120, si trec de viteza asta (cum ai spus si tu) doar in caz de depasire (i-am dat "talpa" doar cand am fost la mare, sa vad cum se descurca.. si urlam in casCA CA un copil mic, cand am vazut cum urca de la 110-120 la 140-150.. ).. 'ceam acu' ceva vreme ca voi reveni cu un review despre Heidenaul de pe spate.. Eh, e relativ ok pe asfalt uscat, e foarte ok pe pamant, n-am verificat noroi sau altceva, dar pe ploaie nu am mare incredere in el.. fuge destul de usor, desi la fel de usor e de redresat (sau cel putin asa a fost pana acum). Poate am si reflexe bune, dar pana acum nu m-a surprins foarte puternic, il "simt" foarte rapid, am reusit chiar sa fac un drift involuntar (pe uscat) din cauza unei masini de "comunitari" ('tu-le muma'ntre sternocleidomastoidieni!! ), fara sa ma dau pe crashbar.. M-am aplecat destul cu el pe "uscat", dar pe ploaie pierde aderenta destul de repede, asa ca ma gandesc cu oareshcare frica la traseele montane (serpentine, kezdii) cu pasager (cand/daca va fi cazul).. Per total, o sa-mi cam bat joc de el (o sa incerc derapaje controlate in mediu controlat - dupa posibilitati), si urmatorul va fi ceva mai serios.. Poate orientat mai mult street.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 apropos de viteza de croaziera, la 130-140km/h e rau, dar daca ma ascund in spatele parbtizului, cu burta pe rezervor, e ok ! e drept ca arat ca dreacu in pozitie de speed, iar loganurile fluiera pe langa mine ) JJ, daca rectifici chiulasa, iti dau eu un nr de tel de la un service. mi-au facut-o mie, super profi si la vreo 200ron serviceu e pe 1 mai pe undeva, super multumit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 si viziera mea a facut cunostinta cu mustele pentru prima oara anul asta Bucureti - Ploiesti pe dn1 si inapoi pe dn1a ca "e"mai multe curbe viteza a fost 100-110-120 km/h dar fara vant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Redresor Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 MErsi pt site. Am gasit un pret bun pt anvelopa fata....Din pacate (sau din fericire) nu am gasit persoane care dezmembreaza BMW.....inseamna ca sunt tepene )) In furca ce ulei se baga? Hidraulic? Adica ATF ca la servodirectie auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 apropos de viteza de croaziera, la 130-140km/h e rau, dar daca ma ascund in spatele parbtizului, cu burta pe rezervor, e ok !e drept ca arat ca dreacu in pozitie de speed, iar loganurile fluiera pe langa mine ) Am incercat si eu asta, da' nu pot sa ma bazez pe directie doar dupa dungile din stanga si dreapta ale drumului.. Ghici de ce?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 30, 2009 Share Postat Martie 30, 2009 Am incercat si eu asta, da' nu pot sa ma bazez pe directie doar dupa dungile din stanga si dreapta ale drumului.. Ghici de ce?! da bre' da' cine are giamuri fumurii tevile din spate ( coburii) sunt home made ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.