CHL Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 m-ai pozat cum faceam kilometri pe forum ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 (editat) La fel a inceput sa se rupa si la mine, de doua ori, dar am vazut la timp si am sudat, tot de doua ori. Am crezut ca e din cauza mea, ca am incarcat la maxim topcase-ul de 48 L dar se pare ca nu sunt doar eu de vina. Oricum, am inceput sa am grija la ce greutate bag in topcase si de asemenea in cutii, dupa ce una din ele s-a desprins din mers la ultima excursie pe Transalpina. Ciudat, nu s-a desprins pe drum accidentat, ci pe asfalt, dupa ce am sarit un prag in plina viteza. Am vazut-o in oglinda cum se rostogolea pe asfalt. Bafta, MM Editat Septembrie 7, 2009 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Cred ca e anotimpul ruperii acelui suport. Bine-nteles ca azi dimineata am auzit un scartait de metal pe metal. Acum dupa-masa nu am mai suportat si m-am apucat de sapat. Era rupt in 3 locuri, 2 de o parte si de alta langa gaurile de prindere ale coditei si a 3-a ruptura a fost toata banda de pe mijloc. Cu sudura, in 10 minute am terminat totul. De acum pot sa car si o masina in spate. Ce chestie, acum 3 zile citeam cum s-a rupt la altii si ma miram ca am fost la endureala sambata si am tras ceva trasee mai accidentate (foarte) si nu aveam nimic. Nimic pe dracu. Dar bien ca a fost doar atat. Joi plec in Austria la intrunirea de la Faak am see si ma asteapta vreo 2500 de km. Sper sa ajung cu bine inapoi. Va fi primul drum peste 1000 de km facut. Va salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Joi plec in Austria la intrunirea de la Faak am see si ma asteapta vreo 2500 de km. Sper sa ajung cu bine inapoi. Va fi primul drum peste 1000 de km facut. Va salut foarte frumos si poate ai noroc de vreme buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 7, 2009 Share Postat Septembrie 7, 2009 Ms si sper si eu. Desi nu va mai conta, cand o sa vad atatea motoare la un loc ( cica 80.000 anul trecut). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 8, 2009 Share Postat Septembrie 8, 2009 Ce chestie..... dacă nu citeam aici...... nu mă prindeam de ce mi se fâlfâie cufăru dorsalnic de sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) S-a racit vremea si banui ca ma lasat bateria sau mai grav poate rulmentul de la demaror ca nu intodeauna cupleaza.. daca miscam putin mai cupla dar incet incet nu mai cupleaza deloc..deocamdata am pus bateria la incarcat... in caz ca mai patesc la fel am si eu o intrebare.. Ati reusit sa porniti motorul impingand de unul singur? vreau sa stiu daca exista o anumita tehnica sau nu se poate si nici nu are rost sa ma chinui.. Am putut sa inping numai in a 3-a sau a 4-a dar nu aveam suficienta viteza sa porneasca.. tot numai la butom am reusit.. Editat Septembrie 9, 2009 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 eu am avut bateria moarta si m-a impins cineva 5 metri si a pornit. Era in viteza 2. Linistit poti incerca, tehnica speciala nu ar fi decat sa te apesi pe sa ma in spate in momentul lasarii ambreiajului, sa aiba aderenta cauciucul. Spor la treaba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Salut baietzi, Care are probleme cu cufaru dorsal, ca sa citez, si e din Bucuresti, poa sa vina la mine ca se rezolva cu sudura. Dupa ce am sudat cadru de coditza de pe mobra lui CHL am verificat si la mine si era crapat in doua locuri, am crezut ca e o coincidenta, dar se pare ca NU. Cre ca e o problema de fabricatie sau ajungem iar la discutia ca in cufaru respectiv chiar si de 42 l tre sa punem undeva pe la max 5 Kg. Asfalt uscat, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) in caz ca mai patesc la fel am si eu o intrebare..Ati reusit sa porniti motorul impingand de unul singur? vreau sa stiu daca exista o anumita tehnica sau nu se poate si nici nu are rost sa ma chinui.. Am putut sa inping numai in a 3-a sau a 4-a dar nu aveam suficienta viteza sa porneasca.. tot numai la butom am reusit.. Eu, prin 2007, cand aveam probleme cu releul de incarcare.. Am 1.80 si 69kg, deci nu "masa mushchiuloasa" e principalul (desi am picioare puternice de la bicicleta, deci l-am impins binisor).. Nu ai cum sa-l impingi "calare", decat daca ai cracii lungi, eu l-am pornit din laterala, intr-a doua.. Grija sa nu-ti fuga pe partea cealalta, si grija la ambreiaj, sa nu fuga de sub tine.. Nu e foarte complicat, te obisnuiesti repede.. ideal ar fi sa il repari, totusi.. Daca nu stii procedura de pornire, here goes: bagi intr-a doua (sau a treia, dar porneste ceva mai greu), tragi ambreiajul lipit de ghidon, impingi pana consideri ca ai suficienta viteza (practic, trebuie aproape sa alergi cu el in carca, deci trebuie ceva viteza), si dai drumul ambreiajului pana puuutin mai sus decat simti ca incepe sa traga (poti sa dai si PUTIN gaz - cam un sfert din cursa, as zice eu, daca simti ca n-o ia).. In momentul in care a inceput sa macane, tragi ambreiajul lipit de ghidon, si dai umpic de gaz, ca sa nu "lesine" iar.. Succesuri!! EDIT: Buzoiene, o sa trec eu pe la tine pentru asta, da' sa vad cand pun iar mana pe offizier, si mai ales cand mai prind o ora libera, ca momentan lucrez de dimineata pana seara, inclusiv in uichend.. Editat Septembrie 9, 2009 de Just_John Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 In caz ca va intereseaza, am gasit rezervor de 27 de litri pentru F650 Funduro la 286E. Mie mi se pare cam afacere. http://www.berndtesch.de/ Cautati la sectiunea TANKS pe la jumate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 (editat) Daca nu stii procedura de pornire, here goes: bagi intr-a doua (sau a treia, dar porneste ceva mai greu), tragi ambreiajul lipit de ghidon, impingi pana consideri ca ai suficienta viteza (practic, trebuie aproape sa alergi cu el in carca, deci trebuie ceva viteza), si dai drumul ambreiajului pana puuutin mai sus decat simti ca incepe sa traga (poti sa dai si PUTIN gaz - cam un sfert din cursa, as zice eu, daca simti ca n-o ia).. In momentul in care a inceput sa macane, tragi ambreiajul lipit de ghidon, si dai umpic de gaz, ca sa nu "lesine" iar.. Succesuri!! Am reusit sa pornesc motorul in treapta a doua .. nu am stiut faza sa trag ambreiajul daca simt ca incearca sa porneasca ... Mersi pt. descriere amanuntita.. :-) Editat Septembrie 9, 2009 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 9, 2009 Share Postat Septembrie 9, 2009 Am reusit sa pornesc motorul in treapta a doua .. nu am stiut faza sa trag ambreiajul daca simt ca incearca sa porneasca ... Mersi pt. descriere amanuntita.. :-) A nu se intelege gresit: tragi ambreiajul cand ia turatie, nu la fiecare "gâl-gâl-gâl".. Mesaj completat Maxim o zi-doua, si aveam offizieru' gata.. daca nu ma suna acum Clavi sa-mi spuna ca am supapele de evacuare indoite.. Il fac si-i dau foc. Ma phut in el, nu-mi mai trebuie.. O sa fac un efort (imens) si-o sa-mi iau ceva nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 S-a racit vremea si banui ca ma lasat bateria sau mai grav poate rulmentul de la demaror ca nu intodeauna cupleaza.. daca miscam putin mai cupla dar incet incet nu mai cupleaza deloc..deocamdata am pus bateria la incarcat... Am si eu aceeasi problema.Ai idee cat costa rulmentul de la demaror? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Am si eu aceeasi problema.Ai idee cat costa rulmentul de la demaror? Deocamdata am fost la reprezentanta KTM din Timisoara sa ma interesez, este in jur de 290 ron.. de comandat nu prea era posibil ca sunt niste probleme cu comenzile.. KTM Duke, 1997, cod: KTM 58440026000 ( Free-wheel FWD 332008 BLS ) am citit pe /index.php?...0133&st=650 ca se potriveste, trebuie intoarse rolele.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Am si eu aceeasi problema.Ai idee cat costa rulmentul de la demaror? Cauta AICI , si transforma pretul in euro (cam asta e adaosul - daca ai noroc!! - la firmele "noastre").. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Cauta AICI , si transforma pretul in euro (cam asta e adaosul - daca ai noroc!! - la firmele "noastre").. Deocamdata am fost la reprezentanta KTM din Timisoara sa ma interesez, este in jur de 290 ron.. de comandat nu prea era posibil ca sunt niste probleme cu comenzile.. KTM Duke, 1997, cod: KTM 58440026000 ( Free-wheel FWD 332008 BLS ) am citit pe /index.php?...0133&st=650 ca se potriveste, trebuie intoarse rolele.. mercic frumos pt informatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Septembrie 10, 2009 Share Postat Septembrie 10, 2009 Salutare BMW-isti... Dupa o lunga absenta de pe forum...(datorata vremii faine de care am profitat ...si apoi ocuparii cu service-ul motorului si alte chestii), revin cu cateva povesti, cateva poze din ieisiri si la urma o intrebare... Prima iesire mai lunga cu BMW, a fost la Sighisoara, la festivalul de arta medievala...pe 25-27 iulie...A fost super, motoru s-a comportat exemplar...fara nici cea mia mica problema...am plecat din BZ la 4 AM...si am ajuns la Sighisoara pe la ora 8.30 AM, cu vreo 2 pauze...Motoru arata cam asa... Mesaj completat Mama lui de calculator...!!! Nu-mi mai da voie sa editez postul anterior...scuze...! Dupa festival, am plecat spre Brasov, la niste rude...insa pe drum am zis sa vizitam si satul din patrimoniul UNESCO, Viscri, si am facut un ocol, astfel facand si primul meu traseu de soft enduro... A fost super OK drumu...insa...cand am iesit la asfalt...am luat si prima tranta...(pe loc doar...si fara urmari din fericire, nici la noi, nici la motor ) Apoi, am luat-o catre BV, admirand peisajul si savurand curbele din Padurea Bogatii, chiar daca aveam cauciucuri aproape "slickuri"...Drumul pana la BZ de luni...nu a marcat nimik in afara de frumusetea drumului BV-Siriu-BZ...cu vestitele curbe de la Siriu si Ciuta...(evident, doar cele cateva inerente se pare in Romania probleme in trafic cu unii soferi certati cu legea). A doua iesire...a fost pe traseul BZ-Cislau-Valenii de Munte-Cheia-Sacele-Sinaia-Moroieni-lacul si cabana Scropoasa (zona SUPERBA din toate pct. de vedere)-Moroieni-Targoviste-PL-BZ. Acest drum a marcat si primul meu enduro mai adevarat... adik traseul Moroieni-sanatoriu-cabana Scropoasa-retur...dupa mine vreo 25-30 km de enduro...iar curbele de pe Cheia...absolut superbe...Cuvintele sunt de prisos... probleme 0, placere 100%...las pozele sa vb... apoi, am plecat spre Targoviste...sa vizitam curtea domneasca cu Turnul Chindiei, unde nu ma asteptam sa vad restaurari cu termopane, gresie si faianta in pivnitele si carcerele in care au stat turcii acum 400-500 de ani... Apoi...am luat-o pe drumul nou asfaltat TG-PL...prinzand si un apus de soare al unei zile de concediu plina si absolut superba, in care Bembeu meu s-a comportat iarasi impecabil...Si asta la mers constant 120-140 km/h pe portiuni lungi de drum...cu pasagera si topcase plin, iar pe drumul forestier - intre 20 si 60 km/h...de unde mi-a iesit un consum de 4,5-4,8%... Pe scurt concediul meu cam asta a fost...cuprinzand si alte iesiri prin judet...printre care si una in care am facut enduro cu un prieten...unde am luat si o tranta chiar in varful dealului Negosina, urmata cu o carena mica neagra sparta si reparata de arata mai bine ca noua, si un geam de semnalizare spart si schimbat, fapt ce m-a determinat sa-i pun crash-baruri... Acum intrebarile... 1. ce ziceti...pot sa fac eu acasa crash-baruri care sa si apere motoru, din teava de juma de tol, si cu prinderile la suruburile de 10 de pe cadru??? daca da, aveti cumva niste modele, schite, idei de crash-baruri??? sau secrete pt modelul asta??? Mersi anticipat. 2. de unde as putea da si eu comanda pt. flansele care vin din chiulasa in carburatoare...asta fiind problema stringenta momentan... Eu le-am lipit cu pasta de etansare...dar nu tine 100%, se aude un fasait...cred ca trage aer fals...si nici nu mai trage ca la inceput... Ce ma sfatuiti??? Multam si bafta si drumuri faine tuturor...!!! Mesaj completat E vorba de astea...asa mi-a fost adus motoru, cum il vedeti in poze...nu am stiut cat de grav e, cat costa noua...am lipit-o, m-a tinut cam o luna...pana am fost la o inmormantare a unui motociclist buzoian, unde am mers numai cu a 1-a...mult timp...si de atunci s-a dezlipit si nu mai merge lipita...am auzit ca ar costa in jur de 100 Euroi...aveti idee cumva de unde as putea face rost??? Mersi...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Acum intrebarile...1. ce ziceti...pot sa fac eu acasa crash-baruri care sa si apere motoru, din teava de juma de tol, si cu prinderile la suruburile de 10 de pe cadru??? daca da, aveti cumva niste modele, schite, idei de crash-baruri??? sau secrete pt modelul asta??? Mersi anticipat. 2. de unde as putea da si eu comanda pt. flansele care vin din chiulasa in carburatoare...asta fiind problema stringenta momentan... Eu le-am lipit cu pasta de etansare...dar nu tine 100%, se aude un fasait...cred ca trage aer fals...si nici nu mai trage ca la inceput... Ce ma sfatuiti??? Multam si bafta si drumuri faine tuturor...!!! E vorba de astea...asa mi-a fost adus motoru, cum il vedeti in poze...nu am stiut cat de grav e, cat costa noua...am lipit-o, m-a tinut cam o luna...pana am fost la o inmormantare a unui motociclist buzoian, unde am mers numai cu a 1-a...mult timp...si de atunci s-a dezlipit si nu mai merge lipita...am auzit ca ar costa in jur de 100 Euroi...aveti idee cumva de unde as putea face rost??? Mersi...! 1. Da. Vorbeste cu Ivan Pedala, parca el si-a confectionat.. 2. AB, MyMoto.. chiar si de pe net. Eu le-am schimbat anul trecut, m-au costat 2.2 milioane. Cauta-le AICI - dai pe 13 - Fuel preparation, o gasesti in a doua imagine: 04 11612343131 intake manifold $83.35 . Eh, cam ala-i pretul (dar probabil schimbat in euro). Dai lu' neica ala codul respectiv (nu e diferenta, din ce stiu eu, intre '93-'97 si '97-'00 la flansele astea, dar ai putea sa cauti dupa modelul specific), si-ti spune si pretul, si in cat timp ajunge.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 1. Da. Vorbeste cu Ivan Pedala, parca el si-a confectionat..2. AB, MyMoto.. chiar si de pe net. Eu le-am schimbat anul trecut, m-au costat 2.2 milioane. Cauta-le AICI - dai pe 13 - Fuel preparation, o gasesti in a doua imagine: 04 11612343131 intake manifold $83.35 . Eh, cam ala-i pretul (dar probabil schimbat in euro). Dai lu' neica ala codul respectiv (nu e diferenta, din ce stiu eu, intre '93-'97 si '97-'00 la flansele astea, dar ai putea sa cauti dupa modelul specific), si-ti spune si pretul, si in cat timp ajunge.. Mersi fain pt. raspuns...raman dator ...o sa fac comanda zilele astea...ca vad ca nu merge "carpita"...(cum suna...tipic "romaneste"... )...tot fasaie, adik trage aer fals prin ea...si oricum, am bvateria la incarcat...ca dupa 2 sapt de nepornit si stat in noptile reci afara... Apropo...am luat de la un magazin de piese auto 1 L de electrolit gata preparat cu 8 RON...sper ca nu o sa ma probleme, adik e universal...nu? Si as vrea sa iau si antigel...daca tot vine racoarea...trebuie sa iau ceva special, sau merge orice fel de antigel??? Multa bafta...si asfalt...de care vreti voi...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Pui electrolit în baterie NUMAI dacă ai vărsat din cel vechi. Dacă s-a evaporat (ți-a fiert bateria) sau pur Âşi simplu vezi că nu mai e la nivel zeama din ea ..... completezi cu apă distilată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Septembrie 11, 2009 Share Postat Septembrie 11, 2009 Mersi fain pt. raspuns...raman dator ...o sa fac comanda zilele astea...ca vad ca nu merge "carpita"...(cum suna...tipic "romaneste"... )...tot fasaie, adik trage aer fals prin ea...si oricum, am bvateria la incarcat...ca dupa 2 sapt de nepornit si stat in noptile reci afara...Apropo...am luat de la un magazin de piese auto 1 L de electrolit gata preparat cu 8 RON...sper ca nu o sa ma probleme, adik e universal...nu? Si as vrea sa iau si antigel...daca tot vine racoarea...trebuie sa iau ceva special, sau merge orice fel de antigel??? Multa bafta...si asfalt...de care vreti voi...! Flansa aia de admisi e la AB e 295 lei si vine cam in 7 zile lucratoare. Am intrebat eu acu cateva zile pt altcineva. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Norsemann Postat Septembrie 12, 2009 Share Postat Septembrie 12, 2009 Flansa aia de admisi e la AB e 295 lei si vine cam in 7 zile lucratoare. Am intrebat eu acu cateva zile pt altcineva. Asfalt uscat Mersi fain... ...astept sa iau banii...si fac comanda...nu se mai poate...e enervant fasaitul ala...si mi-e cam frica sa ma bag la ture mai lungi...azi am scos-o prin oras dupa vreo 2 saptamani de inactivitate...merge OK...dar parca nu mai trage ca inainte... Bafta si asfalt uscat sa aveti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 de azi am toba reising cu 8 gauri in ea "a la 3in1" Am rezolvat problema butonului de la frana de pe fata asa ca daca mai are cineva probleme sa ma intrebe pentru rezolvare si eu sunt cu microswitch-ul pe masa. caut unu nou ca asta nu mai percuta... daca are si altcineva in afara de bogdan solutii va astept cu drag. mersic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Septembrie 13, 2009 Share Postat Septembrie 13, 2009 Mersi fain... ...astept sa iau banii...si fac comanda...nu se mai poate...e enervant fasaitul ala...si mi-e cam frica sa ma bag la ture mai lungi...azi am scos-o prin oras dupa vreo 2 saptamani de inactivitate...merge OK...dar parca nu mai trage ca inainte... vorbeste cu ivan pedala de pe forum,am vazut azi "inventia"lui si mi se pare ok Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.