MANNIX-600 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 ceva piese de gsx 600f din 1998 daca are nevoie careva? daca se potrivesc si la una din ''96..da. e intreaga?? sau... nu? ca sa stiu despre ce sa intreb... sau ai numai piese.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 (editat) ceva piese de gsx 600f din 1998 daca are nevoie careva? imi trebuie mie un parbriz touring si cadrul suport pentru bagaje laterale, evident daca ai asa ceva pe motor era sa uit. Va rog sa ma ajutati cu o probleme: incepe sa vobleze ghidonul cand iau mainile de pe el in mers pe la 70 la ora, vovblajul creste in intensitate repede daca il las si e destul de riscant. Care poate fi problema? Trebuie strans surubul de la rulmenti sau trebuie schimbat kit-ul de rulmenti? Editat Aprilie 1, 2012 de iiccee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 imi trebuie mie un parbriz touring si cadrul suport pentru bagaje laterale, evident daca ai asa ceva pe motor era sa uit. Va rog sa ma ajutati cu o probleme: incepe sa vobleze ghidonul cand iau mainile de pe el in mers pe la 70 la ora, vovblajul creste in intensitate repede daca il las si e destul de riscant. Care poate fi problema? Trebuie strans surubul de la rulmenti sau trebuie schimbat kit-ul de rulmenti? kitul de rulmenti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 cum se poate face? cat e de greu? ce scule speciale trebuie? si cat dureaza intreaga operatiune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 eu cam in juma de ora aveam schimbat tot... tre sa desfaci piulita aia mare care e pe ghidon, scoti ghidonu apoi mai ai o piulita intre ghidon si jug, o scoti si pe aia. dupa care slabesti putin suruburile de pe jugul inferior si cel superior care tin blocate telescoapele, numai cat sa alunece putin, (suruburile de la jugu superior nu sunt obligatoare poti sa umblii doar la cel inferior, cum iti e mai usor... ) tre sa faci in asa fel incat sa "demontezi", sa il faci sa alunece, jugu inferior pana mai jos, cat sa scoti rulmentu de pe el. cam atat... nu e greu.. daca mai ai ceva nedumeriri, intreaba'ma pe PV... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Aprilie 1, 2012 Share Postat Aprilie 1, 2012 @ iiccee prima data schimbi rulmentii de la roata, apoi anvelopa si in ultima faza rulmentii de la jug. ai 80 % sanse sa fie anvelopa uzata si roata dezechilibrata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 Guma e uzata 20%, iar cu echilibratul rotii ai dreptate, ca nu l-am facut dar il fac repede. Proprietarul dinainte spunea ca el a facut echilibrare si tot avea voblajul respectiv. I ar despre rulmentii de roata: unde se gasesc, cat costa si cat de dificila este operatiunea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Aprilie 2, 2012 Share Postat Aprilie 2, 2012 salut, am si eu o problema cu pornirea gsxf-ului, am avut capacul de la electromotor (stanga) dat jos si din greseala mi-a dat cineva rotitele de a electromotor jos din locasul lor, le-am pus la loc, am vazut ca nu aveau vreun semn ceva...am pus capacul la loc, ulei... si am vrut s.l pornesc. Prima data a vrut sa porneasca apoi am ramas fara baterie, am incercat s.o pornesc cu ajutorul bateriei de la masina dar nu mai mergea...decat caraia....se aude ca si cand nu ar cupla rotile dintate....aveti idee ce si cum ar fii problema??? este sigur de acolo sau poate fii doar bateria dusa.??? mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 ceva piese de gsx 600f din 1998 daca are nevoie careva? Salut,telescoapele fata si jugul inferior? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Aprilie 3, 2012 Share Postat Aprilie 3, 2012 jug inferior am eu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Aprilie 4, 2012 Share Postat Aprilie 4, 2012 am gasit la SoLoGSX in Timisoara, multumesc pt raspunsuri. hai sus cu caldurile! :cheers:e stop am eu e perfect ... si cred ca e mai rezonabip pretu. asfalt uscat fara denivelari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Aprilie 5, 2012 Share Postat Aprilie 5, 2012 (editat) rezolvata problema cu voblajul. Trebuia echilibrata roata. Acum e boboc si nu il mai vand. In schimb vand kitul de rulmenti pentru jug care dupa cate am citit pe el merge la mai multe modele. Am sa scriu tot ce zice pe el. Pretul este de 140 ron pt. cine e interesat sa imi dea un tzrr pe pm si mai vb la pret. Mersiez ASU11. Editat Aprilie 5, 2012 de iiccee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 a schimbat cineva becul de faza scurta? (daca da, e H1 sau H7) din ce-am citit in Service Manual, tre' date jos carele fata....a reusit cineva sa schimbe becul fara toate nebunia cu carenele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 E H7. Nu se dau carenele jos, sunt niște capace din cauciuc care se dau jos cu mana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Parfe! Iau un H7 din drum si-ncerc diseara. Ms mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 @d a n : am trimis o cerere pe FB pentru grupul iesiri de-o zi. Pastram legatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Aprilie 10, 2012 Share Postat Aprilie 10, 2012 (editat) @d a n : am trimis o cerere pe FB pentru grupul iesiri de-o zi. Pastram legatura! Da domne, brici!...noi ne organizam iesirile si pe feisbuc dar si pe forumul vecin. Vezi ca eu vara am prostul obicei sa scot atelajul prin Maramures, Bucovina, defilee si alte alea. A dus lejer vechea mea Katana cate 800-900 km pe zi, asta noua sunt sigur ca nu ma va dezamagi... Editat Aprilie 10, 2012 de d a n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Vinde cineva o toba pt gsxf 2000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 (editat) am eu toba -> 200 lei salut, am si eu o problema cu pornirea gsxf-ului, am avut capacul de la electromotor (stanga) dat jos si din greseala mi-a dat cineva rotitele de a electromotor jos din locasul lor, le-am pus la loc, am vazut ca nu aveau vreun semn ceva...am pus capacul la loc, ulei... si am vrut s.l pornesc. Prima data a vrut sa porneasca apoi am ramas fara baterie, am incercat s.o pornesc cu ajutorul bateriei de la masina dar nu mai mergea...decat caraia....se aude ca si cand nu ar cupla rotile dintate....aveti idee ce si cum ar fii problema??? este sigur de acolo sau poate fii doar bateria dusa.??? mersi. ai pus silicon in loc de garnitura si capacul preseaza pinionul ori ai pus saiba in spatele pinionului Editat Aprilie 13, 2012 de ASU11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Va cer un sfat ! ... nu neaparat in ale nestiintei in ale motociclismului, ci mai mult in ale GSXF-ului ! Am aceasta motocicleta din octombrie, anul trecut timp in care am parcurs putin peste 3000km, fara nici o problema tehnica. Luna viitoare ma pregatesc pentru o tura de vre'o 3500-4000km prin Polonia si nu vreau sa ma arunc cu capul inainte, de aceea adresez ,,o intrebare" celor ce au de mai mult timp (si cu mai multa experienta) acest model de motocicleta - Suzuki GSX600/750F (dupa '98). ... si acum, intrebarea : In afara de mentenanta normala ce se face oricarei motociclete (schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, placute frana, kit lant, anvelope, ulei furca, semeringuri furca, gresat cabluri acceleratie+ambreiaj, rulmenti, ... ), ... ce alte lucruri si reglaje mai trebuie sa am in vedere inainte sa plec la drum ? Prin asta ma refer strict la modelul acesta de motocicleta, in sensul ca poate exista niste chichitze de care nu afli dupa doar 3000km. Mentionez ca motocicleta functioneaza in paramentri normali si nu am avut probleme cu ea de cand am cumparat-o. Va multumesc anticicpat si as aprecia orice sfat sau indrumare cat mai la obiect si nu lucruri genereale, valabile pentru toate motocicletele ... chestiuni care de altfel le stiu si eu ! Cu deosebit respect ! petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 Va cer un sfat ! ... nu neaparat in ale nestiintei in ale motociclismului, ci mai mult in ale GSXF-ului ! Am aceasta motocicleta din octombrie, anul trecut timp in care am parcurs putin peste 3000km, fara nici o problema tehnica. Luna viitoare ma pregatesc pentru o tura de vre'o 3500-4000km prin Polonia si nu vreau sa ma arunc cu capul inainte, de aceea adresez ,,o intrebare" celor ce au de mai mult timp (si cu mai multa experienta) acest model de motocicleta - Suzuki GSX600/750F (dupa '98). ... si acum, intrebarea : In afara de mentenanta normala ce se face oricarei motociclete (schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, placute frana, kit lant, anvelope, ulei furca, semeringuri furca, gresat cabluri acceleratie+ambreiaj, rulmenti, ... ), ... ce alte lucruri si reglaje mai trebuie sa am in vedere inainte sa plec la drum ? Prin asta ma refer strict la modelul acesta de motocicleta, in sensul ca poate exista niste chichitze de care nu afli dupa doar 3000km. Mentionez ca motocicleta functioneaza in paramentri normali si nu am avut probleme cu ea de cand am cumparat-o. Va multumesc anticicpat si as aprecia orice sfat sau indrumare cat mai la obiect si nu lucruri genereale, valabile pentru toate motocicletele ... chestiuni care de altfel le stiu si eu ! Cu deosebit respect ! petrica Eu nu stiu ce sa iti zic de chichitze....iti spun doar ca anul trecut am facut 12.000 de km cu atelajul si nu am avut NICI o problema. Mobra mea, ca idee, afisa 41.000 de km cand am cumparat-o, din 1999 fiind. Eu zic ca daca este in stare buna, nu ai treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
deathm Postat Aprilie 13, 2012 Share Postat Aprilie 13, 2012 eu sincer am facut un drum (excursie) de 6000 de km intr'o saptamana fara nici un fel de probleme. tot ce am facut, se incadreaza la "ingrijirea generala" a trotinetei, nimic special... din cate am observat, la motoru meu, merge ca un tractor, la modul ca nu are nevoi deosebite, atata timp cat faci ce trebuie facut la timp, poate chiar putin mai devreme... (ulei, filtre, placute, etc) drum bun si fara batai de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Aprilie 16, 2012 Share Postat Aprilie 16, 2012 cam pustiu pe aici. care ma ajuta si pe mine cu un TCI de gsxf600 90-97 sa verific daca al meu e pe moarte?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 Asteptam toti cu sangele fierband, sa mai treaca ploile astea ca stam inbracati in echipamente de prea multa vreme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Aprilie 18, 2012 Share Postat Aprilie 18, 2012 inca mai am la vanzare un alternator complet, scarita gsxf750, jug inferior, bobine inductie, etrier spate....pm ptr detalii! si inca caut un tci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.