G B V Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 are cineva ideie daca carburatoarele de gsxf 600 99 sunt identice cu cele de gsxf 750 97? Fiind diferenta de capacitate,mai mult ca sigur nu vor fi diferente intre cantitatea aer/benzina bagata in motor. Parca din 97 s-a trecut la urmatorul model de gsxf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Iulie 19, 2014 Share Postat Iulie 19, 2014 Salut, am si eu o dilema am schimbat rulmentii fata cu unii made in japan si nu am facut 1000 km si cred ca sau bulit iara ,ce sa fie 1; ax stramb 2; roata ovala sau ce? Cand am schimbat la demontare / montare axul a intrat usor ,in mers nu simnt absolut nimic » Post actualizat in 19 Jul 2014 18:17PS.aud in mers un TACANIT/ HURUIT in functie de viteza se sub intelege mai pronuntat la viteza marita DAR IN GHIDON NIMIC » Post actualizat in 20 Jul 2014 13:13Salut, am si eu o dilema am schimbat rulmentii fata cu unii made in japan si nu am facut 1000 km si cred ca sau bulit iara ,ce sa fie 1; ax stramb 2; roata ovala sau ce? Cand am schimbat la demontare / montare axul a intrat usor ,in mers nu simt absolut nimic » Post actualizat in 19 Jul 2014 18:17PS.aud in mers un TACANIT/ HURUIT in functie de viteza se sub intelege mai pronuntat la viteza marita DAR IN GHIDON NIMIC Salut, am si eu o dilema am schimbat rulmentii fata cu unii made in japan si nu am facut 1000 km si cred ca sau bulit iara ,ce sa fie 1; ax stramb 2; roata ovala sau ce? Cand am schimbat la demontare / montare axul a intrat usor ,in mers nu simnt absolut nimic » Post actualizat in 19 Jul 2014 18:17PS.aud in mers un TACANIT/ HURUIT in functie de viteza se sub intelege mai pronuntat la viteza marita DAR IN GHIDON NIMIC Salut, am si eu o dilema am schimbat rulmentii fata cu unii made in japan si nu am facut 1000 km si cred ca sau bulit iara ,ce sa fie 1; ax stramb 2; roata ovala sau ce? Cand am schimbat la demontare / montare axul a intrat usor ,in mers nu simnt absolut nimic » Post actualizat in 19 Jul 2014 18:17PS.aud in mers un TACANIT/ HURUIT in functie de viteza se sub intelege mai pronuntat la viteza marita DAR IN GHIDON NIMIC » Post actualizat in 20 Jul 2014 13:15Scuze nu stiu ce am facut de a aparut asa multe postari :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iulie 20, 2014 Share Postat Iulie 20, 2014 Eu as incerca suspend fata motocicletei ca sa pot invartii roata cu mana cat mai tare si sa pot asculta daca se aude ceva si unde. As mai incerca sa vad daca are joc, miscand de ea in lungul amortizoarelor(cu grija sa nu dobor motorul) in diferite pozitii ale rotii(rotita miscat, rotita miscat). Cauciucul e sigur ok? Am potit-o la masina si dusa in service, probata si de oamenii de acolo toti am zis clar sunt rulmentii. Schimbat sii ... parca la inceput a fost mai bine dar sunetul a revenit. Cei din service au zis cand am revenit ca nu au fost buni rulmentii. Ma rog dupa multe discutii si incercari era cauciucul de vina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 Salut am facut cum mi ai sugerat si totul este ok si da cauciucul este ok sant schimbate anul asta ambele .Ce am uitat sa spun este ca face cand vrea o doua zile face una nu face sau ma rog sa rezum cand o apuca pandalile . oare sa fie cauciucul ,o sa ma duc sa dau jos cauciucul si sa il puna in alta pozitie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iulie 21, 2014 Share Postat Iulie 21, 2014 O Katana bine intretinuta la Suceava Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moto_dan Postat Iulie 22, 2014 Share Postat Iulie 22, 2014 Salut, se dezmembreaza GSXF-ul din semnatura (link) cele mai bune preturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipriangsx Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Salut baieti,pana la urma cum se regleaza suspensiile fata si spate??? Am vazut ca parerile sunt impartite , a incercat cineva? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat August 1, 2014 Share Postat August 1, 2014 Salut,vezi ca a postat cineva de curand setari din fabrica ,si parerea mea este sa o iei din aproape in aproape nu santem toti la fel ce este bun pt mine poate pt tine este naspa tu ai un stil de condus eu am altu asa ca, TU vei sti cel mai bine sa i ti reglezi suspensiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 11, 2014 Share Postat August 11, 2014 Baieti, ne adunam si noi, GSX...F-isti, facem o Transalpina, cum stati cu concediile, banii, stare tehnica motoare si disponibilitate? Exemplu 22-23-24 august? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 m-as baga, dar nu promit pt ca depinde de mai multi factori. Promit doar ca incerc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 e deschis TA? ca parca era inchis si se dadeau si amenzi .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 12, 2014 Share Postat August 12, 2014 E deschis ca a fost un prieten acum vreo 3-4 saptamani si mi-a confirmat ca este (ceva de genul ca au facut scandal proprietarii de pensiuni si alte alea si au dat drumul) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 (editat) Am plecat joi sa-mi iau motorul de la Tg. Mures (poveste lunga...) si am facut returul pe traseul spre Piatra Neamt, inclusiv Cheile Bicazului, Buzau, Magura, Gura Siriului, Brasov, Valea Prahovei, Bucuresti. Fabulos motorul, ma felicit pentru alegerea facuta. Stiam cate ceva despre model, dar mi-a depasit asteptarile... » Post actualizat in 17 Aug 2014 14:00 Baieti, ne adunam si noi, GSX...F-isti, facem o Transalpina, cum stati cu concediile, banii, stare tehnica motoare si disponibilitate? Exemplu 22-23-24 august? M-as baga, eu vin din Bucuresti. Daca mai suntem din aceeasi directie este super! Un punct de intalnire? Editat August 17, 2014 de borsulica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Borsulica, daca vii dinspre Bucuresti, ar trebui sa ne intalnim pe la Ramnicu Valcea, banuiesc ca tu vii prin Pitesti. Punctul final de intalnire ar fi Ranca (aici zic eu sa fie cazarea, punctul de plecare pe trasee, etc). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat August 17, 2014 Share Postat August 17, 2014 Am plecat joi sa-mi iau motorul de la Tg. Mures (poveste lunga...) si am facut returul pe traseul spre Piatra Neamt, inclusiv Cheile Bicazului, Buzau, Magura, Gura Siriului, Brasov, Valea Prahovei, Bucuresti. Fabulos motorul, ma felicit pentru alegerea facuta. Stiam cate ceva despre model, dar mi-a depasit asteptarile... » Post actualizat in 17 Aug 2014 14:00 M-as baga, eu vin din Bucuresti. Daca mai suntem din aceeasi directie este super! Un punct de intalnire? Frumos coloritul alb-negru , s-o stapanesti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 18, 2014 Share Postat August 18, 2014 Claman: Multumesc! Black Rider: Hai sa fixam pentru Ramnicu Valcea, incepem de vineri? Cine se mai baga? » Post actualizat in 20 Aug 2014 06:09Tic - tac! Se apropie... Schimbari de plan? Ca eu as merge anyway... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Sa inteleg: Va intalniti la Valcea vineri, ca cazati seara la ranca si plecati sambata pe trasee si... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Sa inteleg: Va intalniti la Valcea vineri, ca cazati seara la ranca si plecati sambata pe trasee si... Si ne intoarcem, bem ceva, povestim si plecam duminica acasa. De luni mimam munca... E ok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Eu plec maine dimineata spre Ranca (vin dinspre Brasov) si ma intorc spre casa duminica dimineata. Avem timp sa facem si trasee si sa bem/povestim, etc. Numai sa tina vremea cu noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat August 22, 2014 Share Postat August 22, 2014 Eu plec de-abia maine dimineata, ne vedem acolo! Asfalt uscat! (cred ca esti pe drum deja...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat August 26, 2014 Share Postat August 26, 2014 Baieti eu din pacate trebuie sa imi vand motorul, au intervenit alte prioritati, daca stiti vreun doritor va rog sa apelati cu incredere: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsx%20750%20f-din-2001-574572.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dorussio Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Salut, Am si eu o dilema. Ma hotarasem sa cumpar in primavara un sv650 insa am un vecin care poseda un gsx 600f. Motocicleta e bagata in bloc si nefolosita de vreo 6 ani. In plus tipul e mecanic (auto ce-i drept) si ma gandesc ca s-a ocupat de ea (cat timp afolosit-o). La ce m-am uitat asa fugar la ea, ii lipseste partea inferioara a carenei si cadranele sunt montate pe ghidon, nu in consola carenei asa cum am vazut ca e modelul original. Nu stiu inca ce an este, cati kilometrii si alte detalii pentru ca nu am intrat pana acum in discutii cu el. Presupunand ca motocicleta era in conditii optime acum 6 ani, la ce trebuie sa fiu atent dupa atata timp de nefolosire si cam in ce pret ar trebui sa o incadrez? Pana acum m-am tot interesat de sv650 pentru ca ma setasem pe ea sa o cumpar, insa mi-a venit ideea sa incerc si cu motocicleta asta daca vecinul o lasa la un pret mult mai bun (tipul nu pare grabit sa o dea, eu l-am intrebat si parea putin nostalgic cand i-am propus, insa pana la urma mi-a dat impresia ca se gandeste serios sa mi-o vanda). Cum sunt motocicletele acestea, la ce trebuie sa ma uit si cam in ce ar trebui sa investesc dupa un atat de mult timp in care a stat nefolosita? Multumesc frumos. » Post actualizat in 08 Sep 2014 18:41Am uitat sa mentionez - modelul este 1998-2003 din aceea cu 2 faruri rotunde, ca a colegului care a postat inaintea mea, numai ca spre deosebire de a lui, asta are o sa lunga, intinsa. O sa fac si poze cat de curand. Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 8, 2014 Share Postat Septembrie 8, 2014 Motoare destul de rezistente,asta daca au fost intretinute corespunzator.In oras pune probleme pentru ca se incinge destul de tare,fiind racita pe ulei.In rest la drum intins e foarte buna.Pozitia pe ea tinde spre touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 9, 2014 Share Postat Septembrie 9, 2014 E grea, asta e prima impresie. In rest .. statuta a fost si a mea, minim 2 ani, maxim nu stiu cat or fi, insa stiu motor care nu a stat si la revizie completa a avut mai multe bube ca a mea, deci statutul nu e un criteriu. Revizie completa: ulei si filtre, verificat si schimbat lichid frana si placute, rulmenti inclusiv cei de jug, carburi curatate si sincronizate, lant (kit) daca este cazul. Apoi un drum de minim 100 km pentru a vedea ca nu apar scurgeri de la semeringuri sau alte locuri unde garniturile au crapat sau s-au plastifiat. Asadar pune la pret si banii de revizie. In rest? Super motor GSXF-ul, usor de intretinut, piese garla si in tara si pe ebay .. Bafta la alegere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAD750 Postat Septembrie 15, 2014 Share Postat Septembrie 15, 2014 (editat) Salut! Am nevoie de un CNC (fundul carburatorului) sau doua, dar macar unul pt ca are fisura mare si imi curge benzina oricat l-as lipi si nu ma pot bucura de a mea Katana din '90 din aceasta cauza. As fi interesat si de unul dintre capacele din plastic, care se afla pe carburator, in partea de sus, pt ca am stutul pt vacuum rupt si nu pot face sincronizare cu vacuumetre. Multumesc. Editat Septembrie 15, 2014 de MAD750 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.