d a n Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 salut ! nu am reusit sa citesc toate postarile , am un gsxf 600, sunt din Bucuresti, caut un service bun , sau pe cineva care sa se priceapa la katane , imi recomandati ceva ? multumesc !!! /index.php?/topic/668981-bucuresti-pantelimon-garaj-moto/ Suntem si posesori de Katane.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Februarie 16, 2012 Share Postat Februarie 16, 2012 Petrica, nu promit nimic, insa sper ca odata cu dezghetul (sau poate inaintea lui) sa pot masura acele dimensiuni.Nu mai caut in forum, dar la ce model de Bandit te referi ? Da-mi un range de ani si cilindree (eventual modele). Multumesc si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 24, 2012 Share Postat Februarie 24, 2012 (editat) Petrica, nu promit nimic, insa sper ca odata cu dezghetul (sau poate inaintea lui) sa pot masura acele dimensiuni.Nu mai caut in forum, dar la ce model de Bandit te referi ? Da-mi un range de ani si cilindree (eventual modele). Multumesc si numai bine. M-am interesat si eu si cica s'ar potrivi jugul de la Bandit 1200. Oricum este putin probabil sa gasesc unul de vanzare. Cu am mai spus, deja ma gandesc la un sistem amovibil de semighidoane pentru jugurile astea ce le am ... vad eu ! Astept sa se duca zapada asta si sa ii dau o cheie, sa ii mai circule si ei sangele in vene ! _____________________________________________________________________________________________________________ Am si eu o intrebare: telescopul spate este identic la GSX750F, cu cel de la GSX600F (modelele de dupa '98) ??? Cred ca o sa am nevoie de unul ... duminica am pornit motorul sa se mai invarta si el putin. Am incalecat pe el si cand m-am apasat putin nin sa, parca aveam impresia ca functioneaza doar arcul suspensiei ... revenirea se produce prea repede, finalizand cu un ,,pac" ce anunta ca suspensia sa destins la maxim. Cred ca telescopul spate este dus ! Astea se pot repara sau este mai bine sa cupar altul de la dezmembrari ??? Pote aveti idee de unde pot cumpara unul ... Editat Februarie 24, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
De 3 Lei CuiE Postat Februarie 27, 2012 Share Postat Februarie 27, 2012 Salut ! Se vorbeste in targ de un mecanic bun pentru Katane, pe la Buftea, unul GABI ; stie cineva ceva despre om' ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vania Postat Martie 3, 2012 Share Postat Martie 3, 2012 A desfacut vreodata cineva robinetul de benzina de la gsxf? Am nevoie de ajutor.... am desfacut robinetul pentru ca era blocat....surpriza...mai fusese desfacut si cineva a pus arcul din interior cam aiurea si nu mai functiona pe nici o pozitie...aveti idee cum vine acel arculet pus?? este un arc lamelar defapt cu o forma putin mai ciudata....! Eu ma gandeam sa pun o saiba cu un arc sub ea! Ce ma sfatuiti... mersi! Am rezolvat cu robinetul! am refacut arcul acela lamelar si merge acum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Fratilor, era cat pe ce sa va parasesc. Dupa ce mi-am vandut Katana si am cochetat cu mai multe natii de atelaje, tot la gama "F" m-am intors..un GSX650F... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Mare tristete pe topicul asta...sa inteleg ca nu sunt multi posesori de GSX650F. Mai animat este topicul inrudit cu asta...cel de GSX600F. Eu....tocmai ce trecui de la un GSX750F din 1999 la un GSX650F din 2008 (luat la 1800 km - deci nou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Martie 8, 2012 Share Postat Martie 8, 2012 Mare tristete pe topicul asta...sa inteleg ca nu sunt multi posesori de GSX650F. Mai animat este topicul inrudit cu asta...cel de GSX600F. Eu....tocmai ce trecui de la un GSX750F din 1999 la un GSX650F din 2008 (luat la 1800 km - deci nou). S-o stapanesti sanatos !! nu cred ca sunt foarte multi posesori...asta ne face mai speciali ,la 1800km chiar ca e nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Fratilor, era cat pe ce sa va parasesc. Dupa ce mi-am vandut Katana si am cochetat cu mai multe natii de atelaje, tot la gama "F" m-am intors..un GSX650F... Strasnica mobra ti-ai luat ! Am calarit si eu una. Pozitia de pilotaj este de turer veritabil. Fa si tu o comparatie succinta intre cele doua (750F si 650F) ... asta daca ai avut timp sa te plimbi cu cea noua ! Sa te bucuri de ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
d a n Postat Martie 9, 2012 Share Postat Martie 9, 2012 Pai ce sa zic momentan?...am mers doar 150 km cu ea... Nu prea poti compara o mobra de 13 ani si jdemii de km la bord, cu una noua. Raspunde brici, trage liniar, schimba treptele impecabil. De ciclistica nu pot spune multe deoarece am mers extrem de incet si precaut, deci nu stiu cum e pe curbe. Saua celei vechi parca era mai confortabila... In rest...mai tarziu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 Salut, La 750 F/'99-2001, si-a montat cineva suplimentar buton de avarii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 (editat) ... iar 'mi sa intamplat ! Ieri am schimbat uleiul motor + filtru si cand sa infiletez busonul de la baia de ulei, ghici de sa intamplat ? ... sa f.u.t.a.t. filetul ! Si nici macar nu am strans ca nebunu, ca sunt patit cu astea ! ... pur si simplu la capatul infiletarii a sarit filetul ! Din ce dracu or fi facute filetele astea ? ... din rahat ?! Am pus pe filetul surubului un snur din teflon ce se foloseste la instalatiile sanitare, vad ca nu a aparut nicio picatura, insa stiu ca asta e doar o rezolvare provizorie. Deci trebuie sa dau capacul de la baia de ulei jos si sa fug cu ea la cineva sa imi refaca filetul sau sa-mi puna o bucsa de bronz ... a dracu' treaba ca doar de asta nu aveam nevoie ! Pentru a demonta capacul de la baia de ulei, trebuie demontata si galeria de evacuare ? ... nu merge sa il trag usor fara a mai demonta galeria ? ... ma ia capul ! ... si nu prea am timp ca fac ceva renovari la casa si toti banii sunt canalizati in directia asta ! ... si la sfarsitul lunii Mai, mai vreau sa bag si o plimbare pana in Polonia ! Editat Martie 12, 2012 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Martie 12, 2012 Share Postat Martie 12, 2012 Salut, La 750 F/'99-2001, si-a montat cineva suplimentar buton de avarii ? Salut,am montat eu,merge perfect.Trebuie sa-ti iei buton,eu am gasit la magazin de scutere,chiar cu inscriptia de "avarii" pe el.A fost 15 lei.Trebuie sa fie cu 3 fire la capat...am vazut unele cu 4,5..nu ma intreba de ce,nu stiu sa zic.Firele care iti intra in butonul de semnalizare,3 la numa le vei lega si la acel buton.De pozitionarea butonului si prinderea lui fiecare se descurca cum poate.Eu l-am agatat sub cel de claxon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 Salut. tuturor. Caut un motor (daca se poate chiar intreg) functional de GSX 600 F modelele intre 1990 - 1995.Motorul actual trebuie segmentat neaparat si am calculat ca ar fi mai putin costisitor decat sa iau toate piesele de pe original.Plusuri si minusuri, ca sa zis asa. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Martie 13, 2012 Share Postat Martie 13, 2012 cati km are motorul? ai facut un test de compresie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_09 Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 (editat) cumpar capacul asta:are cineva la dezmembrat motor?Multumesc ps:este motor de bandit dar e la fel ca si la katana 98-> sau mai batrane... Editat Martie 14, 2012 de tamas_09 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Martie 14, 2012 Share Postat Martie 14, 2012 Radiator de ulei careva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 am eu radiator - 30 E Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Salut,am montat eu,merge perfect.Trebuie sa-ti iei buton,eu am gasit la magazin de scutere,chiar cu inscriptia de "avarii" pe el.A fost 15 lei.Trebuie sa fie cu 3 fire la capat...am vazut unele cu 4,5..nu ma intreba de ce,nu stiu sa zic.Firele care iti intra in butonul de semnalizare,3 la numa le vei lega si la acel buton.De pozitionarea butonului si prinderea lui fiecare se descurca cum poate.Eu l-am agatat sub cel de claxon. Multumesc mult de informatie. Multumesc mult de informatie. Am uitat...in forma asta de montaj iti functioneaza si fara sa pui contact din cheie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
voicila_radu Postat Martie 15, 2012 Share Postat Martie 15, 2012 Multumesc mult de informatie. Am uitat...in forma asta de montaj iti functioneaza si fara sa pui contact din cheie ? Nu,functioneaza numai cu contactul pus.E cel mai bine asa pt ca nu o data am gasit dat de butoane cand parcam de undeva.Daca vine vreun "iestet" si-l fascineaza cum clipeste stai dupa aia sa impingi la ea.Si cele din fabrica vin pe contact,cred ca o masura si asta.Daca ai electrician poate sa-ti faca si pe direct. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MANNIX-600 Postat Martie 17, 2012 Share Postat Martie 17, 2012 ..mai, as gasi la vreunu din voi, IMPRUMUT o zi, cat sa pot lua identificarea, carenele laterale pentru gsx-f din ''96?? de 600... ca nu ma lasa bu...ii aia in pace, o tin una si buna ca ,,nu e ca la omologare''... ps- eu o am neagra... ..toata... de culoarea la moto zic, ce credeati?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 are cineva din intamplare pierdut prin garaj un stop in plus? mi-a cazut fata de pe cric si i s-a spart stopul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 are cineva din intamplare pierdut prin garaj un stop in plus? mi-a cazut fata de pe cric si i s-a spart stopul Vezi cateva pagini mai in urma, era un tip ce dezmembreaza o Katana ca a ta ! Am luat si eu de la el un telescop spate ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
s@rpe Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 (editat) am eu un stop pentru un model 90-97....dar nici asta nu e impecabil, are o fisura... Editat Martie 20, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bobo7 Postat Martie 20, 2012 Share Postat Martie 20, 2012 am gasit la SoLoGSX in Timisoara, multumesc pt raspunsuri. hai sus cu caldurile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.