Mario MT 03 Postat Mai 31, 2014 Share Postat Mai 31, 2014 Tot cam 1 mm e si la mine ridicat busonul. Probabil la rece e uleiul mai vascos. La ture mai mari nu cumva tinzi sa te precipiti si sa actionezi levierul mai in forta? Un troncanit la cuplarea treptei 1 si la trecerea in treapta 2 cred ca e normal, vezi numai sa nu actionezi tu prea brutal schimbatorul. Deci e un mic "defect" sau e intentionat. Cand merg "normal", din prima in a doua schimbul e destul de lin. Cand ii dau in gura mai "sportiv", troncane. Deh ... am piciorul mai greu probabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandertm Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 Salut am nevoie de un manual de reparatii pt Suzuki gsx 750 f modelut fabricat pana in '96 daca il are cineva in format electronic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 1, 2014 Share Postat Iunie 1, 2014 (editat) Acelasi lucru se intampla si daca dai din 3 in 2, dar cu pauza ... adica tragi ambreiajul .. astepti 3-4 secunde si schimbi 2-ul. Cine are curaj sa incerce... Editat Iunie 1, 2014 de Macke Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 Da, in cazul asta e de vina scaderea turatiei motorului care duce la o nesincronizare a turatiei pinioanelor in cutia de viteze. Practic cuplezi un pinion care se invarte repede cu unul care e aproape fix. (scuze, nu stiu sa explic mai tehnic). De aceea la retrogradari se da un spritz din acceleratie exact inainte de a apasa schimbatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 imi vand motorul, pretul este derizoriu, dar am doua aproape identice. Motoreta este un gsxf 750 din 1992. Povestea este urmatoarea: Am cumparat moto acum 2 ani din Sibiu cu o chitanta de mana de la cineva care o cumparase la randul lui tot cu o chitanta de mana, gandindu-ma sa fac ulterior contract de vanzare-cumparare cu cel din acte. Am trimis vreo doua scrisori la adresa din acte, dar nimic. Dupa nu am mai insistat intrucat am cartea si certificatul si am mers fara probleme cu ea asa, am facut itp si asigurare fara probleme. Anul asta am schimbat uleiul si filtrul, am schimbat rulmentii jug, am schimbat uleiul si semeringurile furca si reparat in service specializat telescoapele, am schimbat pinionul spate si montat unul mai mic(nou)-consum actual in afara 4,3-4,5 la 110km/h, schimbat filtru aer( original). Motocicleta merge foarte bine,acum 2 ani am schimbat si cablu ambreiaj+ alte investitii in acest timp(ex curatat etrieri si schimbat lichid frana, etc). Singura investitie necesara sunt discurile ftana care nu sunt uzate, dar au joc. In rest asfalt mult:))). Pretul este de 2000roni fix. E asa ieftin sa vand repede ca vreau un suzuki tl in loc si nu are rost sa tin 2 ×gsxf750. As putea dezmembra si scoate ceva mai mult dar ratez achizitionarea acelui tl. Poze pe bikeshop aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxf,%20gsx%20750f-din-1992-572950.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 imi vand motorul, pretul este derizoriu, dar am doua aproape identice. Motoreta este un gsxf 750 din 1992. Povestea este urmatoarea: Am cumparat moto acum 2 ani din Sibiu cu o chitanta de mana de la cineva care o cumparase la randul lui tot cu o chitanta de mana, gandindu-ma sa fac ulterior contract de vanzare-cumparare cu cel din acte. Am trimis vreo doua scrisori la adresa din acte, dar nimic. Dupa nu am mai insistat intrucat am cartea si certificatul si am mers fara probleme cu ea asa, am facut itp si asigurare fara probleme. Anul asta am schimbat uleiul si filtrul, am schimbat rulmentii jug, am schimbat uleiul si semeringurile furca si reparat in service specializat telescoapele, am schimbat pinionul spate si montat unul mai mic(nou)-consum actual in afara 4,3-4,5 la 110km/h, schimbat filtru aer( original). Motocicleta merge foarte bine,acum 2 ani am schimbat si cablu ambreiaj+ alte investitii in acest timp(ex curatat etrieri si schimbat lichid frana, etc). Singura investitie necesara sunt discurile ftana care nu sunt uzate, dar au joc. In rest asfalt mult:))). Pretul este de 2000roni fix. E asa ieftin sa vand repede ca vreau un suzuki tl in loc si nu are rost sa tin 2 ×gsxf750. As putea dezmembra si scoate ceva mai mult dar ratez achizitionarea acelui tl. Poze pe bikeshop aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxf,%20gsx%20750f-din-1992-572950.html Am avut TL de 1000 si nu il recomand.In afara de motor(care era foarte fiabil) restul e o jucarie facuta prost.Mai bine te-ai orienta catre un SV de 1000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Am incercat un sv 1000, dar nu m-a atras. Poate nici motorul nu era pe ale lui. Pe mine ma atrage exact ce ai zis motorul, ca nu ma dau pe circuit si nici pe curbe cu viteze naucitoare. Imi place cum trage, cum se simte si cum se aude L2 ala. Imi place sicum arata destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 (editat) Ieri am făcut 250 km, plimbare până pe Mestecăniș pe o ploaie torențială. Astăzi am ieșit pe fugă până în Gura Humorului, nu am apucat să fac poze. P.S. kar_ile Alege SV-ul de 1000cc, vei avea un prieten de nădejde. Pe SV sunt și eu fixat. Editat Iunie 9, 2014 de suzuki_fan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 9, 2014 Share Postat Iunie 9, 2014 Am incercat un sv 1000, dar nu m-a atras. Poate nici motorul nu era pe ale lui. Pe mine ma atrage exact ce ai zis motorul, ca nu ma dau pe circuit si nici pe curbe cu viteze naucitoare. Imi place cum trage, cum se simte si cum se aude L2 ala. Imi place sicum arata destul de mult. La ciclistica e paaamaaanttt .Vei vedea daca iti vei cumpara.Legat de tras,am avut Vtr de 1000 care teoretic are cu vreo 15 cai mai putin,dar manca pe paine TLu'. Sa nu mai zic ca la noi in tara nu stiu daca vei gasi unul in mintile lui. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 e vorba de un tlr. care e o cu totul alta moto fata de tls. De la motor( pistoane forjate, etc), pana la cadru care e mai rigid, frane, etc. am avut in calcul vtr-ul, dar am ramas fidel tlr:))). Treaba e ca trebuie sa o dau pe asta mai intai si ma mir ca la banii astia nu se inghesuie lumea. Pai in afara investitiilor mele mai raman 1000ron toata motocicleta? Si nu e suficient!!! Pai o dic la fier vechi si tot iau ceva pe ea.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 e vorba de un tlr. care e o cu totul alta moto fata de tls. De la motor( pistoane forjate, etc), pana la cadru care e mai rigid, frane, etc. am avut in calcul vtr-ul, dar am ramas fidel tlr:))). Treaba e ca trebuie sa o dau pe asta mai intai si ma mir ca la banii astia nu se inghesuie lumea. Pai in afara investitiilor mele mai raman 1000ron toata motocicleta? Si nu e suficient!!! Pai o dic la fier vechi si tot iau ceva pe ea.... Tu ai scris TL acolo,deci nu aveam de unde sa stiu.Intradevar,TLR-ul e complet diferita.mai complicat cu gasirea ei,cel putin la noi in tara .Si inca un pont,impaca-te cu ideea ca o data ce o vei cumpara,greu o sa o revinzi dupa o perioada de timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 ma gandesc sa nu o mai vand:)). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 ma gandesc sa nu o mai vand:)). Așa mă frămant și eu, dimineața n-o mai dau și după câteva ore în trafic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 va plangeti cu motoare de 600 .. 750? in trafic urban? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Gsxfu bate spre touring.Pentru oras merge lejer un scuter de 125-250 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Dat gsxfu' luat scuter la schimb. Da' mai am una.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Dat gsxfu' luat scuter la schimb. Da' mai am una. ) Pe ce scuter? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 honda pantheon 150 2t Scriu incerc sa pun niste poze si nu merge!? Nu mai pot sa atasez pozeeee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 honda pantheon 150 2t Scriu incerc sa pun niste poze si nu merge!? Nu mai pot sa atasez pozeeee Ai dat in dreapta sus de tot? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 De pe tel direct vroiam si nu am buton de selectare a pozei am doar sa incarc poza selectata!!!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 De pe tel direct vroiam si nu am buton de selectare a pozei am doar sa incarc poza selectata!!!? Nici mie nu imi merge cand sunt logat pe telefon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Schimbat browser si hopa si butonul. Asta e gsxfu ramas mie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black Rider Postat Iunie 15, 2014 Share Postat Iunie 15, 2014 Baieti, o toba sport cu silencer, pentru un GSX 750F din 2001, ceva ieftineala, aveti idee pe unde as putea gasi? Am incercat cateva cautari pe net dar nu imi dau seama care sunt compatibile, nu vreau sa fac modificari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
oldbiker_johan Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Salut, de vanzare o geaca textil Suzuki cu 5 protectii detasabile, dublura matlasata pe interior si aceasta detasabila,marimea L, 3 buzunare cu fermuar. Incerc sa o vand pt un prieten. Pt alte relatii dati PM sau 0749614491. Pretul e de 170 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 17, 2014 Share Postat Iunie 17, 2014 Salutare, Îmi poate spune cineva ce marime are cauciucul spate la acest model și ce lățime are janta? Mulțumesc! janta spate 17 M/C x MT5.00, cast-aluminum-alloy cauciuc spate : 160/60ZR17M/C (69W), tubeless Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.