Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Tot cam 1 mm e si la mine ridicat busonul.

 

Probabil la rece e uleiul mai vascos. La ture mai mari nu cumva tinzi sa te precipiti si sa actionezi levierul mai in forta?

Un troncanit la cuplarea treptei 1 si la trecerea in treapta 2 cred ca e normal, vezi numai sa nu actionezi tu prea brutal schimbatorul.

 

Deci e un mic "defect" sau e intentionat.

 

Cand merg "normal", din prima in a doua schimbul e destul de lin. Cand ii dau in gura mai "sportiv", troncane. Deh ... am piciorul mai greu probabil :D .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acelasi lucru se intampla si daca dai din 3 in 2, dar cu pauza ... adica tragi ambreiajul .. astepti 3-4 secunde si schimbi 2-ul. Cine are curaj sa incerce... :cheers:

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in cazul asta e de vina scaderea turatiei motorului care duce la o nesincronizare a turatiei pinioanelor in cutia de viteze. Practic cuplezi un pinion care se invarte repede cu unul care e aproape fix. (scuze, nu stiu sa explic mai tehnic).

De aceea la retrogradari se da un spritz din acceleratie exact inainte de a apasa schimbatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand motorul, pretul este derizoriu, dar am doua aproape identice.

Motoreta este un gsxf 750 din 1992.

Povestea este urmatoarea: Am cumparat moto acum 2 ani din Sibiu cu o chitanta de mana de la cineva care o cumparase la randul lui tot cu o chitanta de mana, gandindu-ma sa fac ulterior contract de vanzare-cumparare cu cel din acte. Am trimis vreo doua scrisori la adresa din acte, dar nimic. Dupa nu am mai insistat intrucat am cartea si certificatul si am mers fara probleme cu ea asa, am facut itp si asigurare fara probleme.

Anul asta am schimbat uleiul si filtrul, am schimbat rulmentii jug, am schimbat uleiul si semeringurile furca si reparat in service specializat telescoapele, am schimbat pinionul spate si montat unul mai mic(nou)-consum actual in afara 4,3-4,5 la 110km/h, schimbat filtru aer( original).

Motocicleta merge foarte bine,acum 2 ani am schimbat si cablu ambreiaj+ alte investitii in acest timp(ex curatat etrieri si schimbat lichid frana, etc).

Singura investitie necesara sunt discurile ftana care nu sunt uzate, dar au joc. In rest asfalt mult:))).

Pretul este de 2000roni fix.

E asa ieftin sa vand repede ca vreau un suzuki tl in loc si nu are rost sa tin 2 ×gsxf750.

 

As putea dezmembra si scoate ceva mai mult dar ratez achizitionarea acelui tl.

Poze pe bikeshop aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxf,%20gsx%20750f-din-1992-572950.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi vand motorul, pretul este derizoriu, dar am doua aproape identice.

Motoreta este un gsxf 750 din 1992.

Povestea este urmatoarea: Am cumparat moto acum 2 ani din Sibiu cu o chitanta de mana de la cineva care o cumparase la randul lui tot cu o chitanta de mana, gandindu-ma sa fac ulterior contract de vanzare-cumparare cu cel din acte. Am trimis vreo doua scrisori la adresa din acte, dar nimic. Dupa nu am mai insistat intrucat am cartea si certificatul si am mers fara probleme cu ea asa, am facut itp si asigurare fara probleme.

Anul asta am schimbat uleiul si filtrul, am schimbat rulmentii jug, am schimbat uleiul si semeringurile furca si reparat in service specializat telescoapele, am schimbat pinionul spate si montat unul mai mic(nou)-consum actual in afara 4,3-4,5 la 110km/h, schimbat filtru aer( original).

Motocicleta merge foarte bine,acum 2 ani am schimbat si cablu ambreiaj+ alte investitii in acest timp(ex curatat etrieri si schimbat lichid frana, etc).

Singura investitie necesara sunt discurile ftana care nu sunt uzate, dar au joc. In rest asfalt mult:))).

Pretul este de 2000roni fix.

E asa ieftin sa vand repede ca vreau un suzuki tl in loc si nu are rost sa tin 2 ×gsxf750.

 

As putea dezmembra si scoate ceva mai mult dar ratez achizitionarea acelui tl.

Poze pe bikeshop aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gsxf,%20gsx%20750f-din-1992-572950.html

Am avut TL de 1000 si nu il recomand.In afara de motor(care era foarte fiabil) restul e o jucarie facuta prost.Mai bine te-ai orienta catre un SV de 1000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat un sv 1000, dar nu m-a atras. Poate nici motorul nu era pe ale lui. Pe mine ma atrage exact ce ai zis motorul, ca nu ma dau pe circuit si nici pe curbe cu viteze naucitoare. Imi place cum trage, cum se simte si cum se aude L2 ala. Imi place sicum arata destul de mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

Ieri am făcut 250 km, plimbare până pe Mestecăniș pe o ploaie torențială. :)

Astăzi am ieșit pe fugă până în Gura Humorului, nu am apucat să fac poze.

 

P.S. kar_ile Alege SV-ul de 1000cc, vei avea un prieten de nădejde. Pe SV sunt și eu fixat. ;)

post-83209-0-70583800-1402319545_thumb.jpg

post-83209-0-99882600-1402319568_thumb.jpg

post-83209-0-82767500-1402319583_thumb.jpg

Editat de suzuki_fan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat un sv 1000, dar nu m-a atras. Poate nici motorul nu era pe ale lui. Pe mine ma atrage exact ce ai zis motorul, ca nu ma dau pe circuit si nici pe curbe cu viteze naucitoare. Imi place cum trage, cum se simte si cum se aude L2 ala. Imi place sicum arata destul de mult.

La ciclistica e paaamaaanttt :crack: .Vei vedea daca iti vei cumpara.Legat de tras,am avut Vtr de 1000 care teoretic are cu vreo 15 cai mai putin,dar manca pe paine TLu'.

Sa nu mai zic ca la noi in tara nu stiu daca vei gasi unul in mintile lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba de un tlr. care e o cu totul alta moto fata de tls. De la motor( pistoane forjate, etc), pana la cadru care e mai rigid, frane, etc.

 

am avut in calcul vtr-ul, dar am ramas fidel tlr:))). Treaba e ca trebuie sa o dau pe asta mai intai si ma mir ca la banii astia nu se inghesuie lumea. Pai in afara investitiilor mele mai raman 1000ron toata motocicleta? Si nu e suficient!!! Pai o dic la fier vechi si tot iau ceva pe ea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e vorba de un tlr. care e o cu totul alta moto fata de tls. De la motor( pistoane forjate, etc), pana la cadru care e mai rigid, frane, etc.

 

am avut in calcul vtr-ul, dar am ramas fidel tlr:))). Treaba e ca trebuie sa o dau pe asta mai intai si ma mir ca la banii astia nu se inghesuie lumea. Pai in afara investitiilor mele mai raman 1000ron toata motocicleta? Si nu e suficient!!! Pai o dic la fier vechi si tot iau ceva pe ea....

Tu ai scris TL acolo,deci nu aveam de unde sa stiu.Intradevar,TLR-ul e complet diferita.mai complicat cu gasirea ei,cel putin la noi in tara :rusinica: .Si inca un pont,impaca-te cu ideea ca o data ce o vei cumpara,greu o sa o revinzi dupa o perioada de timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator suzuki_fan

ma gandesc sa nu o mai vand:)).

Așa mă frămant și eu, dimineața n-o mai dau și după câteva ore în trafic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti, o toba sport cu silencer, pentru un GSX 750F din 2001, ceva ieftineala, aveti idee pe unde as putea gasi? Am incercat cateva cautari pe net dar nu imi dau seama care sunt compatibile, nu vreau sa fac modificari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Îmi poate spune cineva ce marime are cauciucul spate la acest model și ce lățime are janta? Mulțumesc!

 

janta spate

17 M/C x MT5.00, cast-aluminum-alloy

 

cauciuc spate : 160/60ZR17M/C (69W), tubeless

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...