Mr.Wattmaster Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 In functie de cum bate vantu, s-ar putea sa va pomeniti cu mine in zona asta. Urmeaza sa iau la un test o katana de 600 din 2000, ca m-am dat doar pe 2 stradute cu ea. PS: Daca gasesc de 600 si de 750 la acelasi pret si acelasi an (+kilometraj apropiat), ce mi-ati recomanda dintre cele doua? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Octombrie 2, 2009 Share Postat Octombrie 2, 2009 In functie de cum bate vantu, s-ar putea sa va pomeniti cu mine in zona asta. Urmeaza sa iau la un test o katana de 600 din 2000, ca m-am dat doar pe 2 stradute cu ea. PS: Daca gasesc de 600 si de 750 la acelasi pret si acelasi an (+kilometraj apropiat), ce mi-ati recomanda dintre cele doua? Salut, Eu iti recomand de 750 cmc. Este o motocicleta "grea". Vorbesc in cunostinta de cauza - am avut 2 ani un GSX 750 F. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 3, 2009 Share Postat Octombrie 3, 2009 Ia-ti 750 clar, m-am dat si are cuplul ceva mai mare. La o adica daca e aceeasi vaca (fiindca e aceeasi) de ce sa nu alegi motorul mai mare? Eu am luat 600 fiindca l-am gasit la super-pret la un prieten, ma rog poveste lunga, ca altfel nu-l luam. Am inceput sa ne impacam bine. Joi seara am mers cu ea in oras (mare prostie) prin trafic infernal si mirarea a fost ca nu s-a incins precum credeam, raportat la tipul ei de racire (DR-ul se incinge un pic mai tare de exemplu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Octombrie 5, 2009 Share Postat Octombrie 5, 2009 Daca poti cumpara-o pe cea d 750.e unpic mai puterica,uneori 77 de cai nu iti ajung... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eerie Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salutari, Ma bag si eu sa ridic 2 dejte. Sunt de sambata proprietarul unui Suzuki GSX 600 F din 99 de care m-am indragostit complet.Nu ma pot da jos de pe el decat fortat(de locatii sau oboseala). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tzh Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Baieti si fete...imi pare rau sa va tradez, dar imi vand Katana mea Am fost(si sunt) foarte multumit de ea.Ideea e ca vreau ceva mai nou si as vrea sa trec la un R.Acum ramane de vazut.Asa ca daca stiti pe cineva interesat va las un link cu anuntul meu.Asfalt uscat!(cat mai e timp) /index.php?...p=0entry0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 Salutare, Stie cineva de ce ar putea sa curga ulei din furca? La un moment dat am vazut etriedul de la frana umed, si am crezut ca imi curge lichid de frana. Ma uit mai atent si se pare ca imi curge ulei din furca... Eu am zis ca ar fi semeringul...dar daca stau sa ma gandesc ar putea fi o gramada de chestii... S-a intalnit cineva cu problema asta? Cam cat costa reparatia la un service? Numai bine, Laurentiu PS: se trece cu asa ceva la ITP? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 6, 2009 Share Postat Octombrie 6, 2009 (editat) Laurentiu, simeringurile sunt de vina 99%. Trebuiesc scoase telescoapele, demontate si schimbate simeringurile. Gasesti Ariette (desi pe mine ma enerveaza marca asta) cam peste tot la cei ce aduc piese si consumabile. (Mymoto Cotroceni, Dillypoint, United Motors, etc). Daca o stergi si nu curge rau (doar "plange"/umezeste) treci si ITP-ul. Oricum cel mai bine e sa le faci ca o dai in alte probleme apoi. L.E.: reparatia costa ceva: 1.5 mil - 2 si conteaza sa faca si treaba buna respectivii. Daca vrei te indrum eu spre un meserias recunoscut si tipicar, cu preturi omenesti, de bun simt, de care ai sa fii foarte multumit (Rabinu), numai sa vad daca e ocupat zilele astea ca stiu ca-si monta si el una alta prin casa. Eu mi le-am schimbat singur de doua ori cand aveam o Honda VT 500 E, de nevoie, ca nu avea cine sa m-ajute. Prima oara mai cu stangacie si a doua oara stiam deja pe dinafara telescoapele alea. Trebuie un pic de grija si de indemanare dar foarte dificil nu e. Mesaj completat Intrebare de baraj: ce top speed aveti la polizoare? Sincer sincer! Eu nu i-am dat mai mult de 140 ca nu am avut cand si unde deocamdata. Editat Octombrie 6, 2009 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eerie Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Eu am permisul de putin timp si inca imi e cam frica,dar m-a speriat un prost si am bagat un pic mana in gaz de am ajuns pe la 100 in localitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 9, 2009 Share Postat Octombrie 9, 2009 Eh ai tot timpul din lume, ia-o usor ca nu e graba. Hai mai sariti cu top speed-urile testate sincer (nu de pe hartie). Si, daca se poate si cine stie viteze maxime in fiecare treapta. Vreau sa fac si eu comparatie cand o sa o testez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 (editat) GSXF de 600 max 230, cel de 750 220, ambele an de fab '99 Editat Octombrie 11, 2009 de revolt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 Eu personal am atins 220 cu a 5-a (pe rosu) si am lasat-o ca nu mai aveam unde. Cred ca e in parametri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
old_scorpion Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 GSXF de 600 max 230, cel de 750 220, ambele an de fab '99 viceversa ...600 se duce la 220,atata poate,m-am convins Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 11, 2009 Share Postat Octombrie 11, 2009 viceversa ...600 se duce la 220,atata poate,m-am convins la mine e invers.....si app, de azi am si GSX600F din 2001! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 A mea e din '99 si se pare ca nu a vrut mai mult de 195 - 200. Asta e, probabil ca a tinut-o in loc indicatorul de viteze Numai bine, Laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 12, 2009 Share Postat Octombrie 12, 2009 A mea e din '99 si se pare ca nu a vrut mai mult de 195 - 200. Asta e, probabil ca a tinut-o in loc indicatorul de viteze Numai bine, Laurentiu Du-te mult cu a 5-a. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Octombrie 13, 2009 Share Postat Octombrie 13, 2009 S-ar putea sa ai dreptate, asta n-am incercat. O sa incerc...mersi Numai bine, Laurentiu Mesaj completat adica, o sa incerc in limita vitezei legale Laurentiuu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin_sn Postat Octombrie 15, 2009 Share Postat Octombrie 15, 2009 Salutare,eu nu am mers cu mai mult de 205-210 dar cu pasager,nu stiu daca se ma ducea,oricum batea rau vantul. Mesaj completat e cineva din bucuresti care a pus leduri din alea smd la bord?Vreau sa-i pun unele albastre sa o fac volkswagen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 16, 2009 Share Postat Octombrie 16, 2009 Pe forumurile americane, au zis baietii in mod obiectiv ca minim 220 maxim 230 se duce in conditii propice. Exista o mica problema cu setarea carburatiei stock (de fabrica) si anume faptul ca amestecul default este cam sarac (probabil pentru economicitate). Din ce zic ei, cea mai ieftina rezolvare la Katana 600 este "re-jetting" (inlocuirea jigloarelor) cu unele de Katana 750, ridicarea acelor de dozaj la maxim si schimbarea filtrului de aer cu unul mai permisiv gen K&N, DNA, etc. Un kit de jigloare Dyno Stage 1 ar face cica minuni, dar musai impreuna cu un filtru permisiv si o evacuare aftermarket cap-coada. Lucrul asta ii va da mai multa vana in ture mari, acolo unde sufera ea de fapt. Daca o sa fiu in bani la primavara ma bag la asa ceva. Deci, din pricina amestecului sarac, nu prea ii place motorului pe vreme racoroasa-friguroasa-vantoasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Octombrie 17, 2009 Share Postat Octombrie 17, 2009 astazi am cumparat gume Pilot Power, 120 fata cu 180 spatele, poze pe marti sa vedem cum vin montate.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eerie Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Fix cand am trecut-o si eu pe numele meu a inceput ploaia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Octombrie 19, 2009 Share Postat Octombrie 19, 2009 Fix cand am trecut-o si eu pe numele meu a inceput ploaia! Las' ca cica se anuntza 16 - 18 grade si soare de joi. Si eu m-as mai da cu ea desi ziceam ca o bag la iernat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eerie Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Las' ca cica se anuntza 16 - 18 grade si soare de joi. Si eu m-as mai da cu ea desi ziceam ca o bag la iernat. daca tot e frumos hai sa le scoatem la o ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shepard Postat Octombrie 20, 2009 Share Postat Octombrie 20, 2009 Fratilor, am o problema! Am montat filtrul K&N si toba Two Brothers pe gixxef. Toate bune si frumoase, mai ales toba . Dar cand am pornitoooooooo.... urla de m-am speriat. Si aveam montat si amortizor de zgomot. Am imers cu ea, trage de rupe pamantul, dar urla de scoate din casa. Cineva mi-a zis ca o sa ma obisnuiesc cu zgomotul. Da, dar s-ar putea sa zboare niste sticle pe langa mine dimineata cand plec la munca pana ma obisnuiesc eu. Oricum, acum caut o solutie pentru reducerea zgomotului, pentru ca nu e pe gustul meu ( cum spunea un confrate mai inainte). Sa vad ce dreaq solutie de reducere a zgomotului gasesc, ca nu pot sa merg asa. Deci, va astept cu idei, solutii, sfaturi si tot ce va mai trece prin cap. Cu respect, Shepard! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DonFlamingo Postat Octombrie 21, 2009 Share Postat Octombrie 21, 2009 Cu silencer nu ar trebui sa fie prea mare diferenta fata de toba stock. Fara silencer intr-adevar zici ca esti satan pe 2 roti, dar nu asta e si ideea la o toba aftermarket?? Oricum felicitari pt voi cei care mai mergeti pe vremea asta, eu unul am pus-o pe suzi la hibernat ca nu supot frigul asa de bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.