Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

In functie de cum bate vantu, s-ar putea sa va pomeniti cu mine in zona asta.

Urmeaza sa iau la un test o katana de 600 din 2000, ca m-am dat doar pe 2 stradute cu ea.

 

PS: Daca gasesc de 600 si de 750 la acelasi pret si acelasi an (+kilometraj apropiat), ce mi-ati recomanda dintre cele doua?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

In functie de cum bate vantu, s-ar putea sa va pomeniti cu mine in zona asta.

Urmeaza sa iau la un test o katana de 600 din 2000, ca m-am dat doar pe 2 stradute cu ea.

 

PS: Daca gasesc de 600 si de 750 la acelasi pret si acelasi an (+kilometraj apropiat), ce mi-ati recomanda dintre cele doua?

 

Salut,

 

Eu iti recomand de 750 cmc. Este o motocicleta "grea".

Vorbesc in cunostinta de cauza - am avut 2 ani un GSX 750 F.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia-ti 750 clar, m-am dat si are cuplul ceva mai mare. La o adica daca e aceeasi vaca (fiindca e aceeasi) de ce sa nu alegi motorul mai mare? :laugh:

Eu am luat 600 fiindca l-am gasit la super-pret la un prieten, ma rog poveste lunga, ca altfel nu-l luam.

 

Am inceput sa ne impacam bine. Joi seara am mers cu ea in oras (mare prostie) prin trafic infernal si mirarea a fost ca nu s-a incins precum credeam, raportat la tipul ei de racire (DR-ul se incinge un pic mai tare de exemplu).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca poti cumpara-o pe cea d 750.e unpic mai puterica,uneori 77 de cai nu iti ajung...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Ma bag si eu sa ridic 2 dejte.

 

Sunt de sambata proprietarul unui Suzuki GSX 600 F din 99 de care m-am indragostit complet.Nu ma pot da jos de pe el decat fortat(de locatii sau oboseala).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baieti si fete...imi pare rau sa va tradez, dar imi vand Katana mea :) Am fost(si sunt) foarte multumit de ea.Ideea e ca vreau ceva mai nou si as vrea sa trec la un R.Acum ramane de vazut.Asa ca daca stiti pe cineva interesat va las un link cu anuntul meu.Asfalt uscat!(cat mai e timp)

/index.php?...p=0entry0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Stie cineva de ce ar putea sa curga ulei din furca?

 

La un moment dat am vazut etriedul de la frana umed, si am crezut ca imi curge lichid de frana. Ma uit mai atent si se pare ca imi curge ulei din furca...

Eu am zis ca ar fi semeringul...dar daca stau sa ma gandesc ar putea fi o gramada de chestii...

S-a intalnit cineva cu problema asta? Cam cat costa reparatia la un service?

 

Numai bine,

 

Laurentiu

 

PS: se trece cu asa ceva la ITP?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Laurentiu, simeringurile sunt de vina 99%. Trebuiesc scoase telescoapele, demontate si schimbate simeringurile. Gasesti Ariette (desi pe mine ma enerveaza marca asta) cam peste tot la cei ce aduc piese si consumabile. (Mymoto Cotroceni, Dillypoint, United Motors, etc).

Daca o stergi si nu curge rau (doar "plange"/umezeste) treci si ITP-ul.

Oricum cel mai bine e sa le faci ca o dai in alte probleme apoi.

 

L.E.: reparatia costa ceva: 1.5 mil - 2 si conteaza sa faca si treaba buna respectivii. Daca vrei te indrum eu spre un meserias recunoscut si tipicar, cu preturi omenesti, de bun simt, de care ai sa fii foarte multumit (Rabinu), numai sa vad daca e ocupat zilele astea ca stiu ca-si monta si el una alta prin casa.

Eu mi le-am schimbat singur de doua ori cand aveam o Honda VT 500 E, de nevoie, ca nu avea cine sa m-ajute. Prima oara mai cu stangacie si a doua oara stiam deja pe dinafara telescoapele alea. :) Trebuie un pic de grija si de indemanare dar foarte dificil nu e.

Mesaj completat

Intrebare de baraj: ce top speed aveti la polizoare? Sincer sincer!

 

Eu nu i-am dat mai mult de 140 ca nu am avut cand si unde deocamdata.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh ai tot timpul din lume, ia-o usor ca nu e graba. :disappointed:

 

Hai mai sariti cu top speed-urile testate sincer (nu de pe hartie).

 

Si, daca se poate si cine stie viteze maxime in fiecare treapta. Vreau sa fac si eu comparatie cand o sa o testez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A mea e din '99 si se pare ca nu a vrut mai mult de 195 - 200. Asta e, probabil ca a tinut-o in loc indicatorul de viteze :disappointed:

 

Numai bine,

 

Laurentiu

 

Du-te mult cu a 5-a.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,eu nu am mers cu mai mult de 205-210 dar cu pasager,nu stiu daca se ma ducea,oricum batea rau vantul.

Mesaj completat

e cineva din bucuresti care a pus leduri din alea smd la bord?Vreau sa-i pun unele albastre sa o fac volkswagen.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe forumurile americane, au zis baietii in mod obiectiv ca minim 220 maxim 230 se duce in conditii propice.

 

Exista o mica problema cu setarea carburatiei stock (de fabrica) si anume faptul ca amestecul default este cam sarac (probabil pentru economicitate).

Din ce zic ei, cea mai ieftina rezolvare la Katana 600 este "re-jetting" (inlocuirea jigloarelor) cu unele de Katana 750, ridicarea acelor de dozaj la maxim si schimbarea filtrului de aer cu unul mai permisiv gen K&N, DNA, etc.

Un kit de jigloare Dyno Stage 1 ar face cica minuni, dar musai impreuna cu un filtru permisiv si o evacuare aftermarket cap-coada. Lucrul asta ii va da mai multa vana in ture mari, acolo unde sufera ea de fapt. Daca o sa fiu in bani la primavara ma bag la asa ceva.

 

Deci, din pricina amestecului sarac, nu prea ii place motorului pe vreme racoroasa-friguroasa-vantoasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fix cand am trecut-o si eu pe numele meu a inceput ploaia! :)

 

Las' ca cica se anuntza 16 - 18 grade si soare de joi. Si eu m-as mai da cu ea desi ziceam ca o bag la iernat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, am o problema! Am montat filtrul K&N si toba Two Brothers pe gixxef. Toate bune si frumoase, mai ales toba :D . Dar cand am pornitoooooooo.... urla de m-am speriat. Si aveam montat si amortizor de zgomot. Am imers cu ea, trage de rupe pamantul, dar urla de scoate din casa. Cineva mi-a zis ca o sa ma obisnuiesc cu zgomotul. Da, dar s-ar putea sa zboare niste sticle pe langa mine dimineata cand plec la munca pana ma obisnuiesc eu. Oricum, acum caut o solutie pentru reducerea zgomotului, pentru ca nu e pe gustul meu ( cum spunea un confrate mai inainte). Sa vad ce dreaq solutie de reducere a zgomotului gasesc, ca nu pot sa merg asa. Deci, va astept cu idei, solutii, sfaturi si tot ce va mai trece prin cap.

 

 

Cu respect, Shepard!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu silencer nu ar trebui sa fie prea mare diferenta fata de toba stock. Fara silencer intr-adevar zici ca esti satan pe 2 roti, dar nu asta e si ideea la o toba aftermarket?? Oricum felicitari pt voi cei care mai mergeti pe vremea asta, eu unul am pus-o pe suzi la hibernat ca nu supot frigul asa de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...