Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Defineste omologarea rar, te rog!

 

Asta o fi omologata? :scratch:

 

Poze aici.

 

Ma refer la trecerea tobei in talon ,cum sunt de ex. trecute in talon mai multe dimensiuni la anvelope la autoturisme.Adica sa nu ai probleme in caz ca gasesti vreun filtru de politie/rar .

Nu cred ca e musai necesar ,nu am fost oprit pana acum de vreun filtru...dar ar fi ok sa ai un act care sa-l fluturi prin ochii controlului.

 

extras de pe site-ul rar :

S-a urmarit cu prioritate depistarea si sanctionarea celor ce pun in circulatie autovehicule dotate cu accesorii neomologate (tobe de esapament artizanale, jante si anvelope atipice, lumini de alta culoare sau intensitate, geamuri fumurii, numere atipice, sisteme de avertizare optica si acustica montate ilegal) si autovehiculele cu modificari ale caroseriei (tuning), interventii la motor in vederea cresterii puterii (chip tuning) ori care, pe durata scurta de timp, functioneaza cu combustibili neautorizati.

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci.

 

In cazul asta toba respectiva nu e omologata RAR (pentru ca nu e trecuta in talon), desi pe site-ul producatorului exista un document care o atesta in conformitate cu directiva europeana 97/24/EC. Ma gandesc ca ar trebui sa fie acoperitor. In plus, personal nu am auzit pana in prezent de cazuri in care sa fie trecute tobele in talon. Asta nu inseamna ca nu exista, ca n-ar fi posibil!

 

Oricum ar fi, va trebui sa fac ITP-ul in iulie. O sa merg cu toba asta montata pe motor si cu hartia tiparita de pe site-ul producatorului. In plus, stop cu LED omologat conform normelor europene.

Sa vedem daca ma resping si pe ce motiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toba mea are si silencer cu care se aude precum cea stock - electric.

Pe langa silencer, am si documentele de la producator ce atesta conformarea cu normele europene.

Din cate stiu eu, poti avea ORICE natie de toba atata timp cat la un eventual control, nivelul de zgomot este corect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci.

 

In cazul asta toba respectiva nu e omologata RAR (pentru ca nu e trecuta in talon), desi pe site-ul producatorului exista un document care o atesta in conformitate cu directiva europeana 97/24/EC. Ma gandesc ca ar trebui sa fie acoperitor. In plus, personal nu am auzit pana in prezent de cazuri in care sa fie trecute tobele in talon. Asta nu inseamna ca nu exista, ca n-ar fi posibil!

 

Oricum ar fi, va trebui sa fac ITP-ul in iulie. O sa merg cu toba asta montata pe motor si cu hartia tiparita de pe site-ul producatorului. In plus, stop cu LED omologat conform normelor europene.

Sa vedem daca ma resping si pe ce motiv.

 

Nu cred ca vei avea probleme la ITP,ziceam numai in cazul unui control mai mare ,parca anul trecut dadeau pe la tv cum opreau gramada si-i verificau ,altfel nu vad sa fie vreo problema.

Baga si tu o poza cu stopul cu leduri sa vada si ochiu' nostru :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca vei avea probleme la ITP,ziceam numai in cazul unui control mai mare ,parca anul trecut dadeau pe la tv cum opreau gramada si-i verificau ,altfel nu vad sa fie vreo problema.

Baga si tu o poza cu stopul cu leduri sa vada si ochiu' nostru :D

 

:) Cu el montat pe motor, nu am acum la indemana, da' o sa fac in we (sper !). Se monteaza in 30' (dureaza mai mult sa dai jos codita si s-o pui la loc), este identic cu cel original ca forma, prinderi si mufa.

 

L-am cumparat de aici! Recomand site-ul! Foarte seriosi, adevarati nemti! Mi-au trimis in coletul cu stopul o punga cu bomboane si ciunga! :lol: A fost o adevarata surpriza placuta cand am deschis cutia si am gasit punga cu bomboane! Asta e marketing, nenica! :10:

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kassu - stopul e mistoc, ai insa probleme cu vizibilitatea?...in sensul ca ar fi mai slab ca si intensitate decat cel stock?

Am vrut sa imi pun si eu unul la vechea mea Katana, insa era mai slabut mai ales pe franare...si chiar vreau sa fiu vizibil cand franez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, din contra. E mult mai puternic ca intensitate a iluminarii (mai ales pe frana).

Sunt 6 coloane a cate 4 leduri puternice pe frana/stop + inca 5 leduri pentru numar (deci poti renunta la aripioara de plastic negru cu lampa pentru numar).

L-am inlocuit tocmai din motivul asta: in stopul stock ai UN SINGUR BEC pe frana/stop. Daca se arde ala, ai pus-o. Si GS-ul avea 2 becuri. Se ardea unu, ramanea al doilea. Nu stiu ce e in capul celor care proiecteaza astfel de stopuri cu un singur bec. Ar trebui impusa norma de siguranta la nivel european ca un stop cu becuri sa aiba minim doua becuri pe frana.

 

Dezavantajul major cand comanzi la astia e costul transportului (e destul de mare). Eu am incercat cand am comandat stopul asta sa ma mai combin cu inca cativa, am anuntat si aici pe topic. Nu a fost nimeni interesat. Daca va hotarati sa cumparati de la astia, combinati-va mai multi la o camanda. Scutiti o parte din banii de transport.

 

O poza din toamna trecuta.

 

post-23885-0-01470600-1333016364_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc.

 

O sa fac o poza/inregistrare cu el aprins, sau poate cine stie, organizam o iesire intr-un we si va convingeti cu ochile voastre ce si cum! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva piese de gsx 600f din 1998 daca are nevoie careva?

daca se potrivesc si la una din ''96..da. :cheers:

e intreaga?? sau... nu? ca sa stiu despre ce sa intreb... :scratch: sau ai numai piese..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ceva piese de gsx 600f din 1998 daca are nevoie careva?

imi trebuie mie un parbriz touring si cadrul suport pentru bagaje laterale, evident daca ai asa ceva pe motor

 

era sa uit. Va rog sa ma ajutati cu o probleme: incepe sa vobleze ghidonul cand iau mainile de pe el in mers pe la 70 la ora, vovblajul creste in intensitate repede daca il las si e destul de riscant.

Care poate fi problema? Trebuie strans surubul de la rulmenti sau trebuie schimbat kit-ul de rulmenti?

Editat de iiccee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi trebuie mie un parbriz touring si cadrul suport pentru bagaje laterale, evident daca ai asa ceva pe motor

 

era sa uit. Va rog sa ma ajutati cu o probleme: incepe sa vobleze ghidonul cand iau mainile de pe el in mers pe la 70 la ora, vovblajul creste in intensitate repede daca il las si e destul de riscant.

Care poate fi problema? Trebuie strans surubul de la rulmenti sau trebuie schimbat kit-ul de rulmenti?

 

kitul de rulmenti...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cam in juma de ora aveam schimbat tot... tre sa desfaci piulita aia mare care e pe ghidon, scoti ghidonu apoi mai ai o piulita intre ghidon si jug, o scoti si pe aia. dupa care slabesti putin suruburile de pe jugul inferior si cel superior care tin blocate telescoapele, numai cat sa alunece putin, (suruburile de la jugu superior nu sunt obligatoare poti sa umblii doar la cel inferior, cum iti e mai usor... ) tre sa faci in asa fel incat sa "demontezi", sa il faci sa alunece, jugu inferior pana mai jos, cat sa scoti rulmentu de pe el. cam atat...

 

nu e greu.. daca mai ai ceva nedumeriri, intreaba'ma pe PV...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Guma e uzata 20%, iar cu echilibratul rotii ai dreptate, ca nu l-am facut dar il fac repede. Proprietarul dinainte spunea ca el a facut echilibrare si tot avea voblajul respectiv. I ar despre rulmentii de roata: unde se gasesc, cat costa si cat de dificila este operatiunea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am si eu o problema cu pornirea gsxf-ului, am avut capacul de la electromotor (stanga) dat jos si din greseala mi-a dat cineva rotitele de a electromotor jos din locasul lor, le-am pus la loc, am vazut ca nu aveau vreun semn ceva...am pus capacul la loc, ulei... si am vrut s.l pornesc. Prima data a vrut sa porneasca apoi am ramas fara baterie, am incercat s.o pornesc cu ajutorul bateriei de la masina dar nu mai mergea...decat caraia....se aude ca si cand nu ar cupla rotile dintate....aveti idee ce si cum ar fii problema??? este sigur de acolo sau poate fii doar bateria dusa.???

mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...