Sari la conținut

BMW R 1100 GS


uzunu
 Share

Postări Recomandate

post-25459-1236975530_thumb.jpg

 

Specificatii tehnice, pe scurt:

80 CP la 6700RPM

97 Nm la 5200RPM, din care 60 Nm disponibili de la 2000RPM

250 kg la plin

0-100 km/h in 3.9 secunde

Frane Brembo cu ABS; cu frane si cauciucuri incalzite, pe uscat, frana de la 50km/h se face in 6 metri, iar de la 100km/h in 35 metri.

Suspensie fata Telelever, ajustabila pe preload, spate monobrat Paralever, preload si rebound

Alternator uscat de 700W, ambreiaj uscat, cutie separata de motor, injectie Bosch, cardan, manere incalzite standard, coburi originale

Consum mediu 5.5%

 

Da, am avut probleme la ea. Erau de asteptat, insa s-au rezolvat ieftin si relativ usor. Mobra are acum 68.500km si s-a nascut in '97. Am cumparat-o cu toate optiunile de fabrica pe ea plus niste extra-uri de la Touratech. Da, multa lume spune ca arata ca un c.ur. Eu spun doar ca frumusetea ei ciudata e un lucru care trebuie invatat. Da, nu prinde decat 200. Dar poate face de rusine multe vitezane pe serpentine. Are cuplu de tractor, ceea ce mie imi convine la nebunie. La drum o pun intr-a 5-a si pana nu ma opresc n-are niciun rost sa schimb treapta. Iar ca idee, in oras schimb la 2000, maxim 2500 de ture. Mai mult n-are rost. Nu se apleaca aproape deloc pe fata la franare, ramane dreapta, si asta imi da un sentiment maxim de siguranta. Un alt avantaj pe care l-am testat in trafic vine de unde nu m-am asteptat. Daca-mi pun vesta reflectorizanta, par a fi politist. Mobra seamana foarte mult cu cele de politie, doar e acelasi motor. Lumea se da la o parte sau nu se baga. Deloc. In combinatia asta, in ultimii 3000km nu mi s-a taiat niciodata calea. Urmeaza sa mai pun niste proiectoare, o sa incalzita, cateva prize, alt parbriz, un GPS si un detector de radar, dar astea in timp.

 

Cat despre slabiciuni... pai e foarte grea pentru chestii moi, reactia cardanului este evidenta daca-l provoci, farul e slabut, mai ales daca asfaltul e ud, este greuta la manevratul pe loc, prea lata pentru strecurat serios in oras, se incalzeste cam tare prin oras din cauza racirii pe aer si ulei si trebuie putin dadacita pentru a nu avea probleme (cere baterii bune, cateva verificari de rutina, are bube clasice). Ah, si-i o curva s-o speli :cheers:

 

Toate la o gramada fac din motoreta asta un briceag elvetian. Cel mai bine se pricepe la touring, dar poate face si endureala, si mers salbatic pe serpentine, si circuit (urmeaza sa-i arat si asta) si poate sa arate si... interesant in fata barului. Si, poate cel mai bun lucru la BMW este deprecierea. Sau lipsa ei, mai exact. Sunt convins ca atunci cand o voi vinde, peste 4-5 ani si cu cel putin 60.000km in plus pe odometru, nu voi pierde mai mult de 1000E.

 

O parte din fotografii sunt facute azi, cealalta, in care apare si zapada, undeva pe la jumatatea lui februarie cand afisa pentru a treia oara numerele rosii. Povestea e ceva mai lunga :friends:

post-25459-1236975497_thumb.jpg

post-25459-1236975503_thumb.jpg

post-25459-1236975510_thumb.jpg

post-25459-1236975516_thumb.jpg

post-25459-1236975523_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 76
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

Cateva poze tocmai scoase din frigider. Aka rucsacul care a indurat, impreuna cu mine, 0 grade pe Cheia. Momentan mobra tocmai a trecut de 70.000km si se afla in plin proces de "customizare". Pana acum s-au pus HID si alarma, urmeaza in scurt timp sa mi se faca niste protectii serioase de cilindri, radiator de ulei etc., caut proiectoare de ceata, o sa-i mai pun leduri albe in instrumentele de bord, stopuri si semnale cu leduri, GPS, detector de radar, 3 prize de bricheta, parbriz mai mare si alte diverse. O sa apara aici poze pe masura ce mobra va fi completata :blink:

post-25459-1237760611_thumb.jpg

post-25459-1237760615_thumb.jpg

post-25459-1237760619_thumb.jpg

post-25459-1237760623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma, mobra asta are o personalitate a ei. Daca merge stopu', nu merge un bec in bord. Si invers. Sau se sparge un simering de la finala la inceputul calatoriei si incepe sa planga ulei cu picatura, iar cand ajunge aproape de casa, curge tot. Iar ABSu' se activeaza cateodata, desi bateria este foarte slaba. Cert e ca o ador pentru toate astea. Altfel ar fi o japoneza :blink:

 

Cubo, 4700E am dat pe ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era un nene prin Panduri care avea asa ceva cu 196.000 km pe bord. Se tinea foarte bine mandra. Stiind ce inseamna mobra asta, nu cred sa o dai prea curand decat daca nu te prinde stilul (greu, zic eu). Asfalt uscat si multe mii de km :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Autobuzul a fost parcat in curtea BMW pentru moment. Are nevoie de un O-ring la final drive (bucata care face legatura intre cardan si roata) si, daca tot e acolo, le-am zis sa verifice si pompa de frana fata deoarece curge putin lichid de frana, probabil tot pe la vreun simering. Altfel, are pregatite niste protectii de cilindri, de radiator si pentru senzorul ABS de la roata spate, facute toate la specificatii de Touratech sau mai bine, dar la jumatate de pret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca-s preturile mari, insa deprecierea e foarte mica. Iti gasesti un R12R la 12.000E, il tii un an in care bagi 20.000km si-l vinzi cu 11.000E. Incearca asta cu o japoneza :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nene Luciane zau daca va inteleg ce tot aveti cu japonezele astea .

ai si tu una doar ca nu ai cumparat-o de noua si poate te mai sacaie.

sa-ti spun in cate servisuri am stat cu japonezele mele de cand le tot cumpar ,ca prostul?

 

admir GS ul tau dar vorba "BMW- nene !" dupa mine nu mai are greutatea ei de demult , cand majoritatea aveam rusesti.

 

s-o stapanesti sanatos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ah, e vorba doar de caterinca. N-am nimic special cu japonezele, doar ca mi-am dat seama ca-mi plac europencele, cel putin ca sex-appeal.

 

Cat despre asta cu "BMW-nene!", tot mi-o primesc prin benzinarii, de la pusti de varsta mea sau de pensionari. Si am mai fost intrebat de doua ori daca e BMW adevarat sau e doar sigla :cheers:

 

Sa ne vedem pe strazi, neaparat in 2 cilindri :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Cateva prospaturi de poze

Mesaj completat

Cateva fotografii noi cu autobuzul

 

Clisura Dunarii, Serbia

3834715098_3a7d01cb0f_o.jpg

 

Duba, Croatia

3844831928_4ae96412a6_o.jpg

 

Dubrovnik, Croatia

3844043251_67f5fa227d_o.jpg

 

Golful Kotor, Muntenegru

3853188968_90ce729eb1_o.jpg

Mesaj completat

Si sunt fericit sa raportez ca n-am mai avut cu ea nicio problema in ultimii 8.000km de cand am rupt ultimul cablu de ambreiaj, pana acum am facut 19.000km din februarie, iar mobra tocmai ce a trecut de 85.000km pe odometru.

Mesaj completat

Inca o chestie. Am fost cu el pe circuit in configuratie de touring. Primele doua ture le-am dat destul de lejer, insa dintr-al treilea pana la final in 2-3 curbe eram cu crash-bar-urile tot timpul pe jos. Din fericire, mobra nu schita niciun gest obscen, iar timpul a fost de 1:25 pe tur.

post-25459-1240056953_thumb.jpg

post-25459-1240056965_thumb.jpg

post-25459-1240056977_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

un best ever de laBMW. o mobra care o poti repara solo acasa sau pe unde ai probleme. cu 1200 nu credca mai e la fel.

 

Bafta domnu si sa o stapanesti sanatos.

 

Sa te poarte in calatorii minunate cu care sa ne delectam noi astia de o ardem in fata la monitoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The best ever de la BMW este fara discutie 1150GSA. :)

Afirmatia asta as vrea s-o combat, dar nu prea am cum :)

 

Topul meu ar fi:

1. R 1150 GSA

2. R 1100 GS

3. K 75 RT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mein top drei ist :

 

1.1150GSA

2.K1200GT bis 2006

3.HP2 Mega

 

De ce dreq imi place K1200GT,nu stiu insa nu m-as supara nici cu un GTR1400 sau FJR1300 in locul lui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ma refeream la fiabilitate. Daca ar fi vorba de un top al dezirabilitatii, al meu ar fi:

1. K 1300 GT

2. R 69 S

3. HP2 Sport

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat ca-s preturile mari, insa deprecierea e foarte mica. Iti gasesti un R12R la 12.000E, il tii un an in care bagi 20.000km si-l vinzi cu 11.000E. Incearca asta cu o japoneza :D

 

mare si multa dreptate salasuieste intru' cele de tine spuse!

si eu m-am cam saturat de motoare de dus rosii la piata,ca mai apoi tot pe un cos de rosii sa le dai!

n-am avut eu cine stie cate [orezarii] sau modele,si 'satul' ar fi impropriu spus,dar nu mai vreau sa experimentez! indiferent de marca-model cam toate [orezariile,si unele italiene] sunt la fel!

'exceleaza' doar in - ti-am dat fum,si-ti mai dau,am o fema de cai bla-bla,dar toate se cam sting mult inainte de 150 de mi de km.

revenind la ideea principala... si eu vreau sa imi iau cat de curand bmw - k100 ,nu ma tine buzunarul pentru alt model,dar si k-ul are de spus ceva la capitolul fiabilitate in lumea moto..

sper sa te poti bucura de inca vreo 2-3 sute de mi/km din partea ei!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...