Sari la conținut

Inaltime sa, util pentru alegerea motocicletei


nicolaem82
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Sunt incepator si nu foarte experimentat. Incerc sa-mi schimb motocicleta dar pe cele incercate nu ajung foarte bine cu picioarele la pamant. Am cam 1.65 asa. Prima motocicleta este un choperas de 250 , la care oricine ajunge fara probleme :friends: dar acum vreau sa trec pe ceva naked in jur de 600. Dintre posesori sau forumisti cu acelasi nivel de inaltime, ce motociclete conduceti pe care sa va simtiti confortabil? Conduc mult prin oras si chiar ai nevoie sa ajungi jos cu mai mult de varful ghetelor.

Poate acest topic este util si celor din extrema cealalta adica cei cu peste 1.80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt incepator si nu foarte experimentat. Incerc sa-mi schimb motocicleta dar pe cele incercate nu ajung foarte bine cu picioarele la pamant. Am cam 1.65 asa. Prima motocicleta este un choperas de 250 , la care oricine ajunge fara probleme :friends: dar acum vreau sa trec pe ceva naked in jur de 600. Dintre posesori sau forumisti cu acelasi nivel de inaltime, ce motociclete conduceti pe care sa va simtiti confortabil? Conduc mult prin oras si chiar ai nevoie sa ajungi jos cu mai mult de varful ghetelor.

Poate acest topic este util si celor din extrema cealalta adica cei cu peste 1.80.

 

 

Am 1.70, si am un Fazer. Ajung jos fara nici o problema, cu toata talpa si imi ramane si putin piciorul indoit. O manevrez foarte usor pe loc. Si cu Hornetul la fel. Dupa ce am prins experienta, pot merge si pe motoare un pic mai inaltute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri