Sari la conținut

Inaltime sa, util pentru alegerea motocicletei


nicolaem82
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Sunt incepator si nu foarte experimentat. Incerc sa-mi schimb motocicleta dar pe cele incercate nu ajung foarte bine cu picioarele la pamant. Am cam 1.65 asa. Prima motocicleta este un choperas de 250 , la care oricine ajunge fara probleme :friends: dar acum vreau sa trec pe ceva naked in jur de 600. Dintre posesori sau forumisti cu acelasi nivel de inaltime, ce motociclete conduceti pe care sa va simtiti confortabil? Conduc mult prin oras si chiar ai nevoie sa ajungi jos cu mai mult de varful ghetelor.

Poate acest topic este util si celor din extrema cealalta adica cei cu peste 1.80.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Sunt incepator si nu foarte experimentat. Incerc sa-mi schimb motocicleta dar pe cele incercate nu ajung foarte bine cu picioarele la pamant. Am cam 1.65 asa. Prima motocicleta este un choperas de 250 , la care oricine ajunge fara probleme :friends: dar acum vreau sa trec pe ceva naked in jur de 600. Dintre posesori sau forumisti cu acelasi nivel de inaltime, ce motociclete conduceti pe care sa va simtiti confortabil? Conduc mult prin oras si chiar ai nevoie sa ajungi jos cu mai mult de varful ghetelor.

Poate acest topic este util si celor din extrema cealalta adica cei cu peste 1.80.

 

 

Am 1.70, si am un Fazer. Ajung jos fara nici o problema, cu toata talpa si imi ramane si putin piciorul indoit. O manevrez foarte usor pe loc. Si cu Hornetul la fel. Dupa ce am prins experienta, pot merge si pe motoare un pic mai inaltute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 1.90 dar am incercat cateva motoare pe care sunt sigur ca ar ajunge pana si cel mai scund jos.....: kawasaki el250 (imi dadeam cu genunchii in barba), aprilia rs 125 (intradevar putin mai maricel dar eu stateam pe el ca pe o buda si ajungeam cu ambele picioare jos cu genunchii desul de indoiti), suzuki gs 500 (stateam cu coatele pe genunchi fara probleme si la drum) cbr 125 la fe, stateam cu coatele pe genunchi, cam atat :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am 1.90 dar am incercat cateva motoare pe care sunt sigur ca ar ajunge pana si cel mai scund jos.....: kawasaki el250 (imi dadeam cu genunchii in barba), aprilia rs 125 (intradevar putin mai maricel dar eu stateam pe el ca pe o buda si ajungeam cu ambele picioare jos cu genunchii desul de indoiti), suzuki gs 500 (stateam cu coatele pe genunchi fara probleme si la drum) cbr 125 la fe, stateam cu coatele pe genunchi, cam atat :friends:

 

Pe choperas ajunge oricine, nu este o problema, in cazul tau este chiar amuzant sa te vad pe un el250 :cheers:, fara suparare. Din ce am mai citit pe net cea mai mica inaltine disponibila conform specificatiilor este de 770 mm. Exista motociclete cu saua mai joasa de atat? sau cat de mult se poate lasa o sa? Cred ca pentru cei mai scunzi ar fi potrivita o inaltime de 740 - 750 mm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

eu am o honda nsr 125 din 1999, conform specificatiilor de pe internet inaltimea la sa este de 770mm. Am lasat-o putin mai jos , undeva pe la 730mm. Am ~1.65 si ating cu toata talpa + genunchi indoiti (insa aici intervine si greutatea ... 73kg :cheers: ). Daca o aduc inapoi la 770mm ating cu toata talpa dar fara genunchi indoiti :friends:

 

bafta , asfalt uscat !

Editat de frN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut asa un mic research printre naked si se pare ca cea mai potrivita pentru cei scunzi ar fi Suzuki Bandit desi nu imi place in mod deosebit. Se poate lasa saua mai jos la celelalte?

 

Kawasaki er 5 – 800 mm

Suzuki sv 650 – - 785mm

Honda CBF 600 –800 mm

Suzuki bandit 650 -770 mm

Yamaha fz 6 – 795 mm

Suzuki GS 500 - - 790mm

Honda Hornet 600 - 800 mm

 

 

salut

 

eu am o honda nsr 125 din 1999, conform specificatiilor de pe internet inaltimea la sa este de 770mm. Am lasat-o putin mai jos , undeva pe la 730mm. Am ~1.65 si ating cu toata talpa + genunchi indoiti (insa aici intervine si greutatea ... 73kg :lol: ). Daca o aduc inapoi la 770mm ating cu toata talpa dar fara genunchi indoiti :friends:

 

bafta , asfalt uscat !

Este ok motocicleta numai ca vreau ceva putin mai mare macar de 500. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ce ma bucur ca am gasit topicul asta :rolleyes: Credeam ca sunt singurul biker scund :moto:

Cand am aparut pe forum, primul post pe care l-am facut, a fost cam asemanator cu al tau, ma plangeam ca nu ajung cu picioarele jos.

Apropo, Ducati Monster este putin mai joasa...

Dar asa cum a spus si colegu` de mai sus, exista kituri de ridicare/coborare. Bafta :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mai mult conteaza cat de lungi ai picioarele. Poti sa ai 1,90m si sa stai pe un motor mai prost ca cineva de 1, 70 - 1,75.

Acel "inseam".

Editat de CosX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 1,74 si am Hornet 600 si ajung cu ambele talpi deodata jos destul de lejer. Cati km ai pe chopperas? Nu mai stai pe el?

 

Am cam vreo 4000 km asa. L-am luat initial pentru ca nu ajungeam jos la celelate :moto: si nici nu am mai avut rabdare sa ma mai caut ceva pe care sa ma simt cat de cat sigur. Atat in scoala cat si dupa aceea am mai incercat si naked si am observat ca echilibrul este mult mai bun, centrul de greutate fiind putin mai sus. Acum mai este intr-adevar si putina nevoie de putere :kiss: nu neaparat sa mergi cu 150 cat sa ai o viteza de croaziera comoda in jur de 100 - 120.

 

Exista pt majoritatea motoarelor kit coborare/inaltare Louis Pe langa asta, se poate scobi saua, exista si cizme speciale Daytona cu un talon interior care te "inalta" cu cativa centimetri...

Super tare, nu stiam de chestiile astea. Kiturile ca kiturile dar pe mine ma incanta cizmele :bow:. Mi-as lua si pentru umblat pe strada.., sa nu mai zica gagicile ca sunt mic :rolleyes:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doamne ce ma bucur ca am gasit topicul asta :rolleyes: Credeam ca sunt singurul biker scund :moto:

Cand am aparut pe forum, primul post pe care l-am facut, a fost cam asemanator cu al tau, ma plangeam ca nu ajung cu picioarele jos.

Apropo, Ducati Monster este putin mai joasa...

Dar asa cum a spus si colegu` de mai sus, exista kituri de ridicare/coborare. Bafta :kiss:

Da, am verificat :bow:, Are 770 inaltimea la sa.Intr-adevar este printre cele mai joase.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu Ducati Monster/2004 de vanzare, ce coincidenta naiba :kiss:

In alta ordine de idei, conteaza foarte mult si cat de lata e saua. degeaba este inaltimea seii mica daca saua este tare, dreapta ca o scandura si lata ca la un SS ca iti ia mult din lungimea picioarelor. spun asta ca vad ca a dat cineva exemplul de SV650 care nu e tocmai joasa. cel mai bine e pe probate.

cum zicea cineva mai sus, cu un pic de ambitie poti merge si pe motor ceva mai inalt. un naked de capacitate medie zic ca te-ar coafa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare, nu stiam de chestiile astea. Kiturile ca kiturile dar pe mine ma incanta cizmele :haha:. Mi-as lua si pentru umblat pe strada.., sa nu mai zica gagicile ca sunt mic :bow:.

:rolleyes: :moto: Cine e in cunostinta de cauza, sa ne spuna si noua daca cizmele alea sunt grele, ma uit la talpa aia si nu par chiar asa usoare.

Eu zic sa iti iei ceva in care sa te simti bine, lasa gagicile, ca pe mobra sau in pat nu se mai uita la inaltime :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut asa un mic research printre naked si se pare ca cea mai potrivita pentru cei scunzi ar fi Suzuki Bandit desi nu imi place in mod deosebit. Se poate lasa saua mai jos la celelalte?

 

Kawasaki er 5 – 800 mm

Suzuki sv 650 – - 785mm

Honda CBF 600 –800 mm

Suzuki bandit 650 -770 mm

Yamaha fz 6 – 795 mm

Suzuki GS 500 - - 790mm

Honda Hornet 600 - 800 mm

 

 

 

Este ok motocicleta numai ca vreau ceva putin mai mare macar de 500. :kiss:

 

Er-5 ul dinainte de 2001 e un pic mai jos. Pe langa asta la toate motoarele de mai sus cred ca poti sa gasesti, sau sa modifici saua sa fie mai joasa (desi mai putin comfortabila). Mai sunt si kituri de coborare, dar sunt dispute mari daca sunt bune sau rele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eventual faci asa, instalezi un kit de lasare, pana te inveti cu mobra, apoi poti sa il dai jos, pt ca intr-adevar e incomod, te rupe la buci si cea mai mica groapa din asfalt.

Cunosc un tip, are cam 1.70m maxim, si merge pa KTM-urile alea uriase, intai merge pa langa motoreta, apoi sare pe ea din mers :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine e in cunostinta de cauza, sa ne spuna si noua daca cizmele alea sunt grele, ma uit la talpa aia si nu par chiar asa usoare.

 

Sunt usoare, pretu' e cam "greu"!... Prietena mea are un SV650 si 1,58 inaltime :rolleyes: . Asa ca a trebuit sa aplicam toate trick-urile de care v-am zis. Motoru' a ajuns la 71 cm inaltime la sa :kiss:

Editat de Special K
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt usoare, pretu' e cam "greu"!... Prietena mea are un SV650 si 1,58 inaltime :moto: . Asa ca a trebuit sa aplicam toate trick-urile de care v-am zis. Motoru' a ajuns la 71 cm inaltime la sa :rolleyes:

Fara nici o suparare, cizmele alea din poza mi se par cam "comuniste" parca ar merge mai bine la un chopper :kiss:

Apropo de prietena, reuseste sa mearga in cele din urma cu inaltimea aia nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..1,69 si honda vfr...sa la 820mm...abea ating cu varfurile.

..dar in afara de a da cu spatele,nu am probleme...mobra este ff echilibrata,si sta cam singura..nu mi s-a intamplat sa o scap vreodata..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1,64 m si un SUZUKI GSX600F . E putin cam greu 215 kg la gol dar eu zic ca ma descurc bine cu el in oras ,in afara e superb la drum lung.

Nici eu nu ajung cu toata talpa pe sol (asa cum recomanda cartile de specialitate ) si am vazut foarte multi motociclisti in situatia mea .

Am mai mers si pe alte mobre cite putin (ca sa le testez ) si cred ca mai mult o chestie de adaptare .

Ex. eu la semafor stau cu un picior jos si unul pe scarita si iti muti putin corpul in asa fel sa poti sa ajungi cu toata talpa jos .

Am intrebat si eu (pe alti mai priceputi ) cum e cu chitul de coborire al motocicletei si 99% din cei intrebati au spus ca e afectata ciclistica mai ales pe curbe .

 

Bafta la cautat motor.

Editat de Cristifrig
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu Ducati Monster/2004 de vanzare, ce coincidenta naiba :blink:

In alta ordine de idei, conteaza foarte mult si cat de lata e saua. degeaba este inaltimea seii mica daca saua este tare, dreapta ca o scandura si lata ca la un SS ca iti ia mult din lungimea picioarelor. spun asta ca vad ca a dat cineva exemplul de SV650 care nu e tocmai joasa. cel mai bine e pe probate.

cum zicea cineva mai sus, cu un pic de ambitie poti merge si pe motor ceva mai inalt. un naked de capacitate medie zic ca te-ar coafa.

 

Am incercat Ducati Monster. Nu prea ma coafeaza ;) adica pozitia este putin incomoda, stai cam aplecat si ajungi jos mai mult cu varfurile. Ca si motocicleta numai lucuri bune despre ea. Pe de alta parte ai mare dreptate referitor la latimea seii. Am mai incercat de curand un Suzuki GSR de 600. Inaltimea seii pleaca de la 785 dar pentru ca nu este foarte lata si rezervorul nu foarte lung, ajungi bine si la coarne si se atinge cu picioarele destul de bine.

 

Bafta la vanzare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...