ray Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Stege, in ce treapta erai in poza, la 165km/h si 13500 ture? eram eu in spate da' nu le-am numarat 5? banuiesc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Ianuarie 4, 2006 Share Postat Ianuarie 4, 2006 Pai am 4 viteze mari si late. La 15.500 tot intr-a 4-a, fara pasager si fara vant merge cu 235. Dupa care probabil explodeaza. Pai au uitat aia cu ochii mici sa-ti monteze inca 2 trepte in cutie 235 ai poate cu ZZR de 600 la 15.500 intr-a sasea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Ianuarie 5, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2006 bre da putine trepte ai cred ca ti-au ciordit careva din ele...? sau... zzr400 are 4, zzr500 are 5, si zzr600 are 6 in cazul asta zzr1100 cate are bre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 Pai am 4 viteze mari si late. La 15.500 tot intr-a 4-a, fara pasager si fara vant merge cu 235. Dupa care probabil explodeaza. sorry pt off topic dar: tu ori pleci cu a 3-a de pe loc ori modificarea aia ciumega de la motorul tau a inclus transplantarea unei cutii de viteze de ij ia uite ce zice google de mobra ta http://www.motorbikes.be/en/Kawasaki/1990/ZZR%20400/ in orice caz fa o vizita la service sau macar analizeaza problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 Mergem bre, mergem! Zidu: modelul e in felul urmator. Cutie cu 4 trepte modificate, axa cu came si evacuare de zzr600 si inca ceva de-mi scapa. Plus ca motorul motocicletei e revizuit de Nicu Mecanicu si merge ceas. Dupa ce imi cumpar camera foto, voi posta o poza cu acul de kilometraj la 5 cm distanta de indicativul "180" Asta se va intampla cel mai probabil la primavara ca incep deja temperaturi si conditii atmosferice nesimtite. Dar tine minte si nu uita pana la primavara de asta. Kali, mergem pana unde dam de polei. Bai revizie si de mine ai uitat sa spui .Mergem la plimbare abia astept Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 Cred ca am fost destul de clar. Cu a mea, zzr400 (180 pe bord) am avut 235. Cu zzr600 la 15.500 intr-a sasea ai fix 270! A mea are mici modificari modelul e in felul urmator. Cutie cu 4 trepte modificate, axa cu came si evacuare de zzr600 si inca ceva de-mi scapa. Dupa ce imi cumpar camera foto, voi posta o poza cu acul de kilometraj la 5 cm distanta de indicativul "180" Asta se va intampla cel mai probabil la primavara ca incep deja temperaturi si conditii atmosferice nesimtite. Dar tine minte si nu uita pana la primavara de asta Scuza-ma insa eu nu te cred, oricate modificari ai avea nu ai cum sa depasesti cu ZZR de 400 granita de 200 km/h. Cilindreea nu te ajuta sa ajungi la viteza aia. Sau ar fi posibil insa cu un ZXR de 400 care e cam diferit de ZZR insa are tot 400 cmc. Ciudat, oricum! Cel mai bine sa afli viteza max reala e sa mergi in paralel cu un 600 si sa iti zica el cat aveai tu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 Sugerez o trecere prin dreptul unui radar de Politie cu viteza maxima si apoi intors si intrebat cat ai avut Dar e doar o opinie Oricum, sa sari cu 50km/h peste viteza lui maxima admisa ... mi se pare cam trasa de par. Iar la viteze... peste tot unde am cautat (sumar, e adevarat) sunt trecute 6 trepte si nu 4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skywalker Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 intradevar toate ZZR au 6 trepte. Teoretic ar fi posibil sa scoti 2 pinioane, dar nu te-ar ajuta. Sa faci vitezele mai lungi ar insemna o reproiectare a cutiei de viteze cap-coada.Nu trebuie uitat de ce turatii vorbim aici... trepte de viteza mai lungi ar insemna un raport mult mai mare intre nr de dinti ai pinioanelor respective ( perechea de la treapta cu pricina).Si se pot face manarii,dar minore...si cu riscuri mari, trebuie fie luate de undeva pinioanele respective (pereche) fie calculat pana te saturi! Si in mod obligatoriu castig de viteza max. inseamna pierdere de putere. Oricum astept sa il vad pe viu, poate ma lamuresc si eu....e tare dubios.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 180 ai prins sigur atunci cand erai cu mine ....daca e cum da vreme buna mai facem odata testu ii dau yo 230 sa vad daca te tii dupa mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LaurBalaur Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 intradevar toate ZZR au 6 trepte. Nu toate ZZR au 6 viteze, 400-le modelul pina in 93 parca, are fix 4 viteze, modeulul dupa '93 are 6 viteze. Oricum si eu am tot un 400, dar Suzuki, si fac pariu ca mai mult de 180-190 Stege nu se duce, chiar sunt dispus sa facem o proba insa cand se face putin mai cald afara. Nu toate ZZR au 6 viteze, 400-le modelul pina in 93 parca, are fix 4 viteze, modeulul dupa '93 are 6 viteze. Oricum si eu am tot un 400, dar Suzuki, si fac pariu ca mai mult de 180-190 Stege nu se duce, chiar sunt dispus sa facem o proba insa cand se face putin mai cald afara. Si inca ceva, in poza pusa de tine ai fix 165 km/h la 13500 rot/min si esti presupun in treapta a 4-a. Eu zic ca mai mult de 185 nu se duce a ta, chit ca-i dai jar sa manance. Asa ca o comparatie ZZR-ul de 600 are vit max 240-250 si ala are vreo 100 de caluti nu 50 si ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 5, 2006 Share Postat Ianuarie 5, 2006 pe linkul pus de mine este fisa tehnica a zzr de 400 din 90 si zice clar ca trebuie sa aiba 6 viteze. in principiu nimeni nu scoate trepte din cutie eventual adauga daca poate. Ma mira tare ca in 90 sa se mai fi produs un model japo cu doar 4 trepte. macar 5 sa aiba. DAr pana la urma omul isi stie fierul. La moto un nr mai mare de trepte da un demaraj mai bun. E mult mai usor sa maresti viteza maxima doar din pinionul d eatac si foaia spate decat sa umbli in cutia de viteze Stiu sigur ca la auto se practica limitarea vitezei maxime prin restrictionarea ultimei trepte din cutia de viteze (in unele state din us) . sa nu fie asta cazul si la motorul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ray Postat Ianuarie 6, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 6, 2006 Ohohoo cate controverse am creat cu o piatra-n balta 1. Vit.max poate fi asa cum a zis Stege, ceva mai mult de maximul scris pe cadran (180) -- adica in jur de 200; poate s-a exagerat cu 230-ul. Remember - eram 2 persoane, si vant destul de tare din fata, in poza respectiva. 2. @Laurbalaur, am cautat pe net specificatii la ZZR400 90-93, tot 6 trepte ar trebui sa fie! Uitati linkuri: http://www.totalmotorcycle.com/motorcycles...saki-ZZR400.htm http://www.motorbikes.be/en/search.aspx?search=zzr+400 Deci.... chiar nu-mi dau seama DE CE tu ai doar 4 trepte, Stege! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IraSciBil Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 Cate clase are omu',atate trepte are motoreta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 (editat) Daca la 13500rpm ai 165km/h, la 15500rpm in aceeasi treapta de viteza o sa ai 189,4km/h (asta daca nu am uitat eu regula de trei simpla). Ca sa ai 235km/h in treapta aia de viteza, turatia ar trebui sa fie 19227rpm. Ce dimensiuni de cauciucuri ai ? Editat Ianuarie 6, 2006 de cip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 @LaurBalaur - Nu exista ZZR cu 4 viteze. Stege a zis ca este modificata cutia de viteze. Vitezometrul este gradat pana la 190kmh doar ca cifrele sunt puse din 20 in 20 kmh - mai aruncati o privire pe poza aia. Viteza maxima ajunge ~ 200kmh fara nici o modificare, iar zzrul de 400 este limitat la 53 CP pentru a se incadra in categoria "comuna" in Japonia. La lansare modelul avea ~ 60 CP. fata de cel de 600 are jocurile la supape mai mici si axele cu came modificate. Sunt de parere ca este relativ simplu sa obtii mai mult de 60 Cp din motorul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LOTRU Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 Si pe ce ai pus ochii daca dai zzr-ul,domnu' Stege?Numai sa nu fie secret.Te tenteaza cumva 350/h de care vorbeai mai devreme? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 Daca la 13500rpm ai 165km/h, la 15500rpm in aceeasi treapta de viteza o sa ai 189,4km/h (asta daca nu am uitat eu regula de trei simpla). Ca sa ai 235km/h in treapta aia de viteza, turatia ar trebui sa fie 19227rpm. Ce dimensiuni de cauciucuri ai ? De raport de demultiplicare atzi auzit domnu'? Auzi regla de 3 simpla.... GENIAL!!! Shi de ce puii mei nu putetzi crede omul pe cuvant??? Daca el a spus asha inseamna ca asha este... Omul are un motor shi ispunetzi voi cate trepte are? Mi se pare complet aiurea... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 De raport de demultiplicare atzi auzit domnu'? Auzi regla de 3 simpla.... GENIAL!!! raportul de demultiplicare e constant daca nu schimbi viteza, deci ai dependenta liniara intre viteza si turatia motorului si poti aplica regula de 3 simpla pt a calcula viteza la o anumita turatie sau turatia la o anumita viteza p.s. nu am verificat calculul lui cip nu mi se pare mult 235 pt o motoreta din 90 atata timp cat ijul meu din 61 poate sa ia aproape 120 doar cu schimbarea pinionului din fatza, doar ca mi se pare extrem de ciudat si nu vad rostul eliminarii a 2 trepte din cutie. Sunt curios sa aflu mai multe amanunte despre cum a fost gandita. Atata tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 raportul de demultiplicare e constant daca nu schimbi viteza, deci ai dependenta liniara intre viteza si turatia motorului si poti aplica regula de 3 simpla pt a calcula viteza la o anumita turatie sau turatia la o anumita viteza La naiba Zidule, doar esti inginer! Nu mai spune d-astea ca induci lumea in eroare! Pai daca am aplica regula de 3 simpla pe o anume treapta inseamna ca punand un anumit raport de pinioane am putea sa ajungem la viteza de 600km/h sau mai mult ignorand total Cx-ul (coeficient aerodinamic) sau tolerantele mecanice sau inertia pieselor in miscare? Pai cum vine asta? Atat de simplu sa fie oare? Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alveola Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 mai patineaza si ambreiajul, plus ca teoretic prinde 600, dar pe loc, cu roata invartindu-se in gol, suspendata. A mai fost dicutia cu liniaritatea rapoartelor, chiar tb sa ne dam capuri in gura din nou? PS: Aki cat prinde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 La naiba Zidule, doar esti inginer! Nu mai spune d-astea ca induci lumea in eroare! Pai daca am aplica regula de 3 simpla pe o anume treapta inseamna ca punand un anumit raport de pinioane am putea sa ajungem la viteza de 600km/h sau mai mult ignorand total Cx-ul (coeficient aerodinamic) sau tolerantele mecanice sau inertia pieselor in miscare? Pai cum vine asta? Atat de simplu sa fie oare? Ry. nu induc lumea deloc in eroare. Nu am discutat de aspectul energetic al chestiei asteia (adica in mod sigur daca lungesti raportul de transmisie motorul nu va mai avea forta sa urce la turatia maxima). in aceeasi treapta de viteza (adica cu raport de transmisie constant) viteza agregatului depinde liniar de turatia motorului si este limitata superior de puterea (sau turatia pt rapoarte de transmisie mici, de tractiune, ca la enduro) maxima a motorului. daca la o viteza maxima de 200 km/h ai 8000 ture in ultima treapta de viteza inseamna ca la 6000 ture vei avea 150 km/h in aceeasi treapta de viteza, la 4000 ture o sa ai 100 km/h. Poti verifica usor chestia asta apoi se observa ca rezultatele corespund regulei de 3 simpla: daca la 4000 ture ai 100km/h - la 8000 ture ar trebui sa ai x; x=? . la 24000 ture ai avea 600 km/h, dar nu o sa vezi asta niciodata pt ca din cauzele enumerate de tine+inertia pieselor din motor turatia nu o sa urce atat decat in vise Iti demonstrez chestia asta oricand la ca imi e lene sa scriu pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 De raport de demultiplicare atzi auzit domnu'? Auzi regla de 3 simpla.... GENIAL!!! Shi de ce puii mei nu putetzi crede omul pe cuvant??? Daca el a spus asha inseamna ca asha este... Omul are un motor shi ispunetzi voi cate trepte are? Mi se pare complet aiurea... Nu ai dreptate. Eu am specificat ca am facut calculul in cazul in care raportul de demultiplicare ramine constant. Pe de alta parte, cred ca am fost inteles gresit. Eu nu contest ca stege a mers cu 235. Doar am atras atentia ca ori nu avea 15500rpm ori nu era in aceeasi treapta de viteza. Era doar o discutie academica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_evil Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 Si inca ceva, in poza pusa de tine ai fix 165 km/h la 13500 rot/min si esti presupun in treapta a 4-a. Eu zic ca mai mult de 185 nu se duce a ta, chit ca-i dai jar sa manance. Asa ca o comparatie ZZR-ul de 600 are vit max 240-250 si ala are vreo 100 de caluti nu 50 si ceva. E aici gresesti un pic, eu am prins cu zzr-eul de 600 270 si ceva imi indica kilometrajul acum ca nu sunt reali este partea doua, adica minus 10 sau cat o fi.Salut si parerea mea este ca merge in cel mult 190!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ariciu Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 deci in ziua aia a luat mai mult de 165 a avut 180-190 ca nu am stat sa vad cat de departe e de mine...dar batea vantu rau de tot .....faza cu 4 trepte mi se pare si mie ciudata dar el sigur stie ce are intre picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellryder Postat Ianuarie 6, 2006 Share Postat Ianuarie 6, 2006 Bun, spun eu atunci: pe bucuresti-targoviste la o plimbare prin decembrie am dat un pic de gaz la BMW ca sa mai curat bujiile, ce m-a surprins a fost cat de repede a ajuns stege langa mine cand m-am oprit. Adica la un interval foarte scurt de timp a oprit si el langa mine. Deci probabil ca daca eu am atins 200 si un pic nici el nu a fost departe, doar ca i-a luat un pic mai mult sa ajunga efectiv la viteza respectiva. Ry. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.