Cavaleru Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 (editat) cum se face ??? corect cu ce se unge cel mai bine si mai simplu. cat mai putin costisitor Editat Martie 24, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 si eu vreau sa ung cablurile de acceleratie si cel de soc, ca cel de ambreiaj il am si'l voi schimba ca sa n'am surprize.. cu ce se poate face? as putea da cu wd40, insa nu stiu daca o ia la vale pe cablu ca sa unga bine totul.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 24, 2009 Autor Share Postat Martie 24, 2009 wd40 e degripant. nu stiu daca e indicat. eu am pus la un cablu de km wd40 si dupa 30km a crapat (avea 300 km de cand il pusesem) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 wd40 e degripant. nu stiu daca e indicat. eu am pus la un cablu de km wd40 si dupa 30km a crapat (avea 300 km de cand il pusesem) :) cablu ala se pare ce a fost "crapat" de nou! de aia nu mai aduc astia wd 40 ca rupe cablurile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 wd40 e pt spalat pt uns folositi cu incredere uleiul de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 ok, chiar am ulei ramas, as putea sa'l folosesc la asta. insa cum il torn in cablurile de acceleratie? ca sunt relativ etanse sus la ghidon. sa iau o seringa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 eu am facut cu seringa cu tot cu ac treaba asta, cu ulei de motor. iesea pe ac cam 1 picatura la 10 secunde dar a iesit totul ok. trag ambreiajul si cu doua degete si lucreaza totul perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 24, 2009 Autor Share Postat Martie 24, 2009 merge si ulei de transmsie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 Asta e partea usoara. "Scula" respectiva am gasit-o la BBMoto si costa 18 Ron. Se poate baga ulei cu seringa sau spray special pentru asa ceva. Partea dificila e urmatoarea: ce se poate strica in cazul in care nu procedez corect? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 24, 2009 Autor Share Postat Martie 24, 2009 (editat) nimik Editat Martie 24, 2009 de Cavaleru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 24, 2009 Share Postat Martie 24, 2009 eu doar i-am dat cu WD40 deocamdata ca ala avea un pai special, oricum pe moment a incetat sa mai scartaie. Dar daca gasesc o seringa ii bag ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Asta e partea usoara. "Scula" respectiva am gasit-o la BBMoto si costa 18 Ron. Se poate baga ulei cu seringa sau spray special pentru asa ceva. Partea dificila e urmatoarea: ce se poate strica in cazul in care nu procedez corect? scula functioneaza destul de bine, am fost la cineva care are si unsul cablurilor se face aproape instantaneu. nu se poate strica nimic evident alternativa ar fi sa faci un fel de palnie in jurul camasii, prinsa bine cu scotch, in care torni ulei si dupa aia tot te joci cu cablul inainte-inapoi, pana intra uleiul. in ambele variante se necesita scoaterea cablului din levier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 25, 2009 Autor Share Postat Martie 25, 2009 chestia cu palnia i-am zis-o si eu pe mess dar el nu si nu batman batman =)) vrea sa se duca la service pt asta =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 chestia cu palnia i-am zis-o si eu pe mess dar el nu si nu batman batman =)) vrea sa se duca la service pt asta =)) se duce la service ca a avut nevoie de doua filmulete , de o scula pro + ca se teme sa nu afecteze cu ceva uleiul p'acolo. JEEZZZZ !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Scula aia e buna mai mult sa faca mizerie. Daca vrei sa termini repede consumi cel putin 1/2 spray de ulei ca sa ungi un cablu, pentru ca cel putin 90% din ulei se imprastie. Am incercat de 2 ori, multumesc, raman la punga cu coltul taiat, stransa bine in jurul cablului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 raman la punga cu coltul taiat, stransa bine in jurul cablului. bun hint-ul, de retinut! totusi, cred ca cu o seringa si un ac introdus intre cablu si camasa se face treaba mai buna... oi vedea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Am mai gasit o varianta: seringa lipita bine cu scotch de capatul superior al cablului si pompat ulei pana iese pe partea cealalta. Asta ar fi cea mai simpla solutie. Prefer varianta cu serviceul pentru ca nu-i o operatiune costisitoare, aia o fac repede si bine si cu sprayurile lor, iar eu nu ma mai murdaresc. Nu sunt genul care sa stea sa surubareasca toata ziua la motor si sa o iau pe bajbaite. Prefera sa fac altceva cu timpul asta, sa ma plimb de exemplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strumfuadi Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Prefera sa fac altceva cu timpul asta, sa ma plimb de exemplu. Pai n'ai cum sa te plimbi in timpul ala, ca ai fi la service.. Buna si ideea cu dat cu scotch de jur imprejurul acului+cablului+camasii cablului. In felul asta se minimizeaza pierderile de ulei pe la intrare. Mai am o intrebare extra: la cablurile de acceleratie cum fac sa le ung (sunt 2)? acelasi principiu ca la ambreiaj? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi cbr Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Pai n'ai cum sa te plimbi in timpul ala, ca ai fi la service.. Buna si ideea cu dat cu scotch de jur imprejurul acului+cablului+camasii cablului. In felul asta se minimizeaza pierderile de ulei pe la intrare. Mai am o intrebare extra: la cablurile de acceleratie cum fac sa le ung (sunt 2)? acelasi principiu ca la ambreiaj? ramai la varianta cu seringa cu ac bagat intre sufa si camasa. nici eu nu am apucat inca sa ung cablurile de acceleratie, presupun ca trebuie sa desfac blocul de comenzi sa vad ce e p'acolo. sper sa nu deranjez nimic ca-s o gramada de cabluri ticsite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
testos Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 sta cred ca e chiar cea mai simpla operatie de intretinere.....nici nu te murdaresti... dureaza 5 minute..si cea mai ieftina...crek si o femeie poate sa faca lucru` asta... numa bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mariusspuneceva Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Scula aia e buna mai mult sa faca mizerie. Daca vrei sa termini repede consumi cel putin 1/2 spray de ulei ca sa ungi un cablu, pentru ca cel putin 90% din ulei se imprastie. Am incercat de 2 ori, multumesc, raman la punga cu coltul taiat, stransa bine in jurul cablului. foarte corect ! eu personal prefer sa ung calbul de ambreiaj si pe cele de acceleratie cu o panlie facuta in partea de sus , mi se pare o porcarie care nu elimina murdaritul pe maini , o chestie inutila dupa parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Adevaru' e ca astia care duc motoru la service chiar si numai ca sa-si curete oglinzile, sa nu cumva sa-si rupa vreo unghie, is o specie deosebita. Deci: punga cu coltul taiat, prima data pus motorina ca sa curete (si iese ceva jeg din el) apoi ulei mai gros (eu am pus un 20W), si lasat sa se scurga ceva pe la capatul celalalt, ca sa patrunda bine peste tot. Nu vad cum se poate compara metoda asta cu ungerea cu WD40, seringa sau cine stie ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Martie 25, 2009 Autor Share Postat Martie 25, 2009 merge pus ulei de transmisie? 80w90?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Guzganel Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 Scula aia e buna mai mult sa faca mizerie. Daca vrei sa termini repede consumi cel putin 1/2 spray de ulei ca sa ungi un cablu, pentru ca cel putin 90% din ulei se imprastie. Am incercat de 2 ori, multumesc, raman la punga cu coltul taiat, stransa bine in jurul cablului. Cred ca nu ai facut ceva bine - ori nu l-ai montat bine,ori nu l-ai strans bine. Eu am folosit "scula" aia impreuna cu un spray Procycle (ambele de pe louis - total 12E) si in 5 min nu am avut ce face ... am desfacut capatul de sus al cablului,am montat jucaria si fasss cu spray-ul - vreo 2 sec cred .... au curs doar cateva picaturi in momentul in care lichidul a ajuns la capatul dinspre cutie. In conditiile de mai sus un spray de 300ml iti ajunge pt jde ungeri (cel putin 50,dupa parerea mea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 25, 2009 Share Postat Martie 25, 2009 merge pus ulei de transmisie? 80w90?? Nu cred ca are cum sa ajunga un ulei asa de gros pina la capatul celalalt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.