Sari la conținut

Jawa renunta la Rotax si trece pe Yamaha


Postări Recomandate

Producatorul ceh Jawa a prezentat recent la un salon moto local, un succesor al modelului Jawa 650 Dakar.

 

1677.jpg

 

Denumit Jawa 660, acesta a fost prezentat sub forma de prototip si este echipat cu un propulsor monocilindric de 660cmc, acelasi care echipeaza in prezent si modelele Yamaha XT 660, fabricat de Motori Minarelli. Motocicleta mai este echipata si cu alte componente italiene de calitate: furca Paioli, bascula Verlicchi, amortizor central Bitubo si frane Grimeca. Design-ul este in mare neschimbat, singura diferenta notabila fiind lipsa carenelor laterale, motorul fiind acum mai la vedere. Modelul are si o versiune touring, aceasta avand parbrizul mai inalt si un set de 3 topcase-uri.

 

Intrarea in productie a noului model era planificata pentru acest sezon insa din cauza situatiei economice globale dificile, aceasta a fost amanata pentru primavara lui 2010. (Restul de fotografii aici.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am aflat de jawa dakar imediat dupa ce am luat bmw. daca stiam inainte luam jawa, macar pt ca are 2 discuri pe fata

 

sa nu uitam ca arata mult mai bine

Nu e vb de 2 discuri pe fata Zidule,, e vb de tehnologie, si fiabilitate.

post-39145-1238962630_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi pare mai mult naked.

Am yamaha si?.....nu ma intereseaza firma de pe ea cat mai mult ce este ca motocicleta,atata timp cat ma satisface e OK,nu sunt genul care sa zic am luat Honda ca e Honda domne' cum sunt multi,mi-as lua si baotguanzihu daca ar fi fiabila si ar fi la nivelul asteptarilor mele.

Drept sa zic ce yamaha e asta a mea cand e produsa in italia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e mai buna? Java 650 sau MZ Baghira? :unsure:

 

Interesanta intrebare. Insa nu mi-e clar daca Baghira are motorizarea Minarelli sau vechea motorizare Yamaha.

 

P.S.: cehii astia nu inteleg de ce nu au vandut dreaq fabrica daca tot fac motoare cu piese de la altii. Ce mai e Jawa in motocicleta aia?

 

P.S2: nu mi se pare rea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1) Frumoasa imi place ...

2) Pret??? Aprilia cu aceeasi motorizare ajunge la 5100 5 500 euro

3) Mz baghira ce motor are? ...tot yamaha sau rotax?

 

 

:unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ca sa ne lamurim, Baghira are motorul vechi original de Yamaha 660 care e - zic eu - mai bun ca asta Minarelli.

N-o fi asa economic dar asta chiar nu conteaza la o motocicleta fun-enduro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evacuare cromata "trasa" pe sub motocicleta?? la un funduro? pai iei prima bordurica mai inalta de-a lui videanu din minunata noastra urbe

 

100_2953.JPG

img59061.jpg

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Corect. Un 2 in 1 clasic pe lateral-dreapta ar fi fost mult mai OK, si in locul galeriilor de-acuma, un scut frumos (daca nu meltenesc).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.: cehii astia nu inteleg de ce nu au vandut dreaq fabrica daca tot fac motoare cu piese de la altii. Ce mai e Jawa in motocicleta aia?

 

Se pare ca Jawa reprezinta ceva in domeniul speedway

http://www.jawa.cz/

http://www.jawa.cz/products.html

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

evacuare cromata "trasa" pe sub motocicleta?? la un funduro? pai iei prima bordurica mai inalta de-a lui videanu din minunata noastra urbe

 

In tarile civilizate motocicletele nu urca borduri :unsure:. E motor de strada si e mai degraba un soi de supermoto cu janta aia de 17 pe fata, decat funduro.

 

[...]are motorul vechi original de Yamaha 660 care e - zic eu - mai bun ca asta Minarelli. [...]

 

Si pe ce baza ti-ai facut tu parerea asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In tarile civilizate motocicletele nu urca borduri :unsure:. E motor de strada si e mai degraba un soi de supermoto cu janta aia de 17 pe fata, decat funduro.

 

 

 

Si pe ce baza ti-ai facut tu parerea asta?

 

 

Roata fata e de 19''

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca Jawa reprezinta ceva in domeniul speedway

http://www.jawa.cz/

http://www.jawa.cz/products.html

Cam da :rolleyes:

 

Imi place jucaria...Nu stiu cat de eficienta o fi la o endureala nesimtita, dar cred ca e buna pt toate genurile de teren, si placuta la calarit :laugh:

 

@Zidu: hai bre, chiar ti-ai fi luat tu Jawa in locul BMW-ului? ;)

 

Interesanta intrebare. Insa nu mi-e clar daca Baghira are motorizarea Minarelli sau vechea motorizare Yamaha.

 

P.S.: cehii astia nu inteleg de ce nu au vandut dreaq fabrica daca tot fac motoare cu piese de la altii. Ce mai e Jawa in motocicleta aia?

 

P.S2: nu mi se pare rea.

Vorba ta, Jawa acum ar trebui sa se cheme atelier de asamblare ;)

Editat de Mr_ORL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

JAwa reprezinta multe nu numai in dirt-track, au o traditie bogata.

Mie imi place modelul, cred ca ma bag la o rata cand o fi disponibila.

Imi place, si cred ca varianta touring e si mai faina.

 

Sub motor se poate pune scut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pe ce baza ti-ai facut tu parerea asta?

 

Pe baza ca nu mai are 5 supape pe cilindru si a pierdut un pic la urcatul in ture; ca a scazut putin demarajul si chiar daca au compensat prin schimbarea raportului de a 1-a tot se vede; si prin faptul ca se aude motorul ala Minarelli de zici ca are pietre prin el.

In rest consuma mai putin din cauza EFI si se duce si ceva mai mult la top speed, cu vreo 15 km/h dar asta nu e asa semnificativ.

Racirea iarasi se prezinta ceva mai... hmm hai sa nu zic prost ca nu e chiar prost - e mai diferit, dar la vechiul motor abia intra ventilatorul si doar pe calduri mari, pe cand la astalalt bazaie mereu in trafic pe caldura; reversul medaliei ar fi ca si pe frig se incalzeste ok, fata de ala vechi care se incalzeste mai greu si iti vine sa ii pui un carton in fatza ca la Dacie.

Pe baza asta mi-am facut eu parerea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe baza ca nu mai are 5 supape pe cilindru si a pierdut un pic la urcatul in ture; ca a scazut putin demarajul si chiar daca au compensat prin schimbarea raportului de a 1-a tot se vede; si prin faptul ca se aude motorul ala Minarelli de zici ca are pietre prin el.

In rest consuma mai putin din cauza EFI si se duce si ceva mai mult la top speed, cu vreo 15 km/h dar asta nu e asa semnificativ.

Racirea iarasi se prezinta ceva mai... hmm hai sa nu zic prost ca nu e chiar prost - e mai diferit, dar la vechiul motor abia intra ventilatorul si doar pe calduri mari, pe cand la astalalt bazaie mereu in trafic pe caldura; reversul medaliei ar fi ca si pe frig se incalzeste ok, fata de ala vechi care se incalzeste mai greu si iti vine sa ii pui un carton in fatza ca la Dacie.

Pe baza asta mi-am facut eu parerea.

 

Asa mai vii de-acasa :rolleyes:

 

Roata fata e de 19''

 

Ia uita-te mai bine in poza asta. Vezi ca roata fata e exact la fel ca aia de pe spate?

 

2694.jpg

Editat de paul_biker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...