Sari la conținut

De necrezut !


Cezu
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

de ne crezut ... ca nu invatam nimic din aceste accidente, poate era mai bine scris !!!

de ce ? pana acum nu am vazut pe nici un comentator de la accidente sa deschida un topic cu cele mai dese cazuri de accidente cu motociclete

pot sa enumar cateva ?

- mergi incet in zonele unde pe ai drumuri laterale desi este linie continua sau dubla continua, intotdeauna se va gasi un destept care sa o taie !!!

- langa benzinari mergi incet desi este linie continua sau dubla continua se va trezi un destept sa o taie, vrea neaparat sa intre in benzinarie !!!

- langa santiere mergi incet !!!

- daca mergi in spatele unei masini care incetineste fara sa puna frana nul depasii, ori opreste brusc ori face stanga sa intre intro curte sau pe o strada laturalnica desi are linie continua sau dubbla continua, pastreaza distanta

......

lista poate continua

de ce uni fac asemenea manevre ? pt ca drumul nui permite o zona unde sa schimbe directia in deplina siguranta iar daca ii permite este la o distanta de 10 km,

drumul dintre Sibiu si Fagaras are zone in care poti face stanga fara sa incurci circulatia, nu spun ca sunt bune dar au multe defecte, mai ales noaptea !

acum imi veti sari in cap ca doar in lege spune clar ca nu ai voie sa faci asa ceva, iar politia nu ia masuri ca nu poate si ca nu vrea

eu va intreb pe voi: DE CE MERITA SA MORI CU DREPTATEA IN MANA ???

cum sa nu ne vada soferi daca uni nu vad TIRUL, TRENUL, VAPORUL ??? cum ai vrea sa vada un far (considerat uneori o raza de soare reflectat de un geam, oglinda sau te miri ce), sa vada un punct care se deplaseaza cu 50 de km/h si care se opreste in mii de metri ???

 

credeti ca dincolo nu se incalca regurile la fel ? AIA MERG PE CONTRASENS PE AUTOSTRADA !!!

ce este de facut ? sa ne facem o conduita preventiva care sa ne ajute sa circulam in deplina siguranta in aceasta jungla (ne trebuie sensuri separate)

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ne crezut ... ca nu invatam nimic din aceste accidente, poate era mai bine scris !!!

de ce ? pana acum nu am vazut pe nici un comentator de la accidente sa deschida un topic cu cele mai dese cazuri de accidente cu motociclete

pot sa enumar cateva ?

- mergi incet in zonele unde pe ai drumuri laterale desi este linie continua sau dubla continua, intotdeauna se va gasi un destept care sa o taie !!!

- langa benzinari mergi incet desi este linie continua sau dubla continua se va trezi un destept sa o taie, vrea neaparat sa intre in benzinarie !!!

- langa santiere mergi incet !!!

- daca mergi in spatele unei masini care incetineste fara sa puna frana nul depasii, ori opreste brusc ori face stanga sa intre intro curte sau pe o strada laturalnica desi are linie continua sau dubbla continua, pastreaza distanta

......

lista poate continua

de ce uni fac asemenea manevre ? pt ca drumul nui permite o zona unde sa schimbe directia in deplina siguranta iar daca ii permite este la o distanta de 10 km,

drumul dintre Sibiu si Fagaras are zone in care poti face stanga fara sa incurci circulatia, nu spun ca sunt bune dar au multe defecte, mai ales noaptea !

acum imi veti sari in cap ca doar in lege spune clar ca nu ai voie sa faci asa ceva, iar politia nu ia masuri ca nu poate si ca nu vrea

eu va intreb pe voi: DE CE MERITA SA MORI CU DREPTATEA IN MANA ???

cum sa nu ne vada soferi daca uni nu vad TIRUL, TRENUL, VAPORUL ??? cum ai vrea sa vada un far (considerat uneori o raza de soare reflectat de un geam, oglinda sau te miri ce), sa vada un punct care se deplaseaza cu 50 de km/h si care se opreste in mii de metri ???

 

credeti ca dincolo nu se incalca regurile la fel ? AIA MERG PE CONTRASENS PE AUTOSTRADA !!!

ce este de facut ? sa ne facem o conduita preventiva care sa ne ajute sa circulam in deplina siguranta in aceasta jungla (ne trebuie sensuri separate)

asfalt uscat

 

 

Man .. Merci Pentru Completari ! Sper Sa se mai trezeasca 2-3 ... ( nu jicnesc pe nimeni )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numarul de accidente usoare este poate mai mult decat dublu in realitate....

Se poate sa fie si cu victime mult mai mare dar ... doar acestea au fost postate aici ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@CeZ_Ro - chiar nu conteaza cum IMI SUNA topicul, e destul de clar ca interneul nu e mediul cel mai stralucit de comunicare

Lipsind mimica fetei sau o tonalitate in 'pronuntie' nu poti sa iti dai seama ce e spus ironic, ce e spus pe un ton grav sau intr-o stare de soc si disperare ce frizeaza prostia

Problema e ca nu comunica nimic nou sau deosebit :rolleyes:

 

 

@NeWbIeRiDeR - sincer deja cred ca nu mai este atat de util un astfel de forum, informatia a ajuns la acea masa critica de unde mai mult dezorienteaza si dezamageste.

Daca vezi topicuri in care incepatorii mor pentru ca nu isi stapanesc bine motocicleta, ca avansatii mor pentru ca nu isi stapanesc mancarimea din palma si gelații mor pentru ca n-au echipament e ok, ai pe ce sa te focusezi.

Dar in momentul in care sunt sute de pagini cu polemici care combat skillurile raiderului, calitatea echipamentului, marimea motocicletei in raport cu experienta si zeci de pagini de pareri cu 'daca avea ...' ... lecturarea unui topic in cautarea unei informatii relevante devine timp pierdut inutil.

 

O 'vina' o poarta si administratorii care nu fac nimic in privinta flame-urilor ... dar e de inteles, forumul castiga din reclama, reclama se vinde la vizualizari, flame-urile fac vizualizari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:laugh:

Se poate sa fie si cu victime mult mai mare dar ... doar acestea au fost postate aici ..

De 1-2 zile de cand s-a lansat topicul asta (care de fapt nu e la obiect ca nu e un accident, dar sunt oarecum de acord cu el ca sper sa faca ceva educatie rutiera) au mai murit 2 :rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea pe scurt (locuiesc in Austria de 2 ani si jumatate, fac peste 10.000km/an pe motor si nu am pierdut deloc contactul cu realitatea din Romania pt ca vin lunar in tara):

 

Sunt prea multi cei care dau vina pe "Romanica" adica pe drumurile proaste, aglomerate si nemarcate/semnalizate, cu pericolele aferente (nisip, ulei, gropi, caini vii sau morti etc) si pe soferii nesimtiti sau neatenti.

 

In Romania, cu atat mai mult in conditiile mai sus mentionate, foarte multi bikeri merg extrem de tare, raportat la viteza legala dar mai ales la conditiile de trafic. Nu putini sunt cei care depasesc frecvent 100km/h in localitate... nu mai vorbim de depasiri periculoase (linie continua, fortat, pe dreapta etc). In Ausria (si in celelalte "tari civilizate"), in ciuda unor drumuri impecabile care te indeamna la viteza, nu vezi asa ceva. (normal, si aici pot exista exceptii, dar f rar).

Si, culmea, tot acei bikeri sunt primii care comenteaza sau vin cu tot felul de motive stupide pt contestatii.

Nu este deloc normal sa crezi ca daca vii pe drum cu prioritate cu viteza exagerata sa crezi ca mai ai aceleasi drepturi sau aceleasi asteptari sa fii observat de catre ceilalti.

 

 

Un factor extrem de important pt numarul mare de accidente este politia impotenta, corupta si total neprofesionista. Este clar, civilizatia s-a facut oriunde cu "bata", adica cu sanctiuni, unele chiar foarte drastice.

Din incompetenta si neimplicarea politiei deriva cam toate:

- halul in care se circula;

- halul in care se face scoala moto si in care se da examenul, faptul ca nu se respecta prevederea referitoare la obligatia incepatorilor de a circula in primii 2 ani cu putere limitata (d-aia mor atatia incepatori pe mtociclete extrem de puternice);

- faptul ca sunt atatea motociclete fara numar sau cu el ascuns/sters etc

- faptul ca sunt atatia care merg in trafic cu cauciucuri care trebuiau de mult aruncate

- faptul ca politia descurajeaza respectul fata de ceilalti, neluand masuri impotriva celor care au senzatia ca sunt mai feriti cu tobe zgomotoase sau cu "xenoane" neomologate montate cu 60 euro la "garajul SRL" si care ii orbesc pe cei din contrasens.

 

Politistii stiu doar sa se planga ca au salarii mici (desi nu este adevarat raportat la alte salarii cu oameni care eventual au terminat si o facultate) sau ca legile sunt proaste... dar au facut ceva pentru schimbarea acestor legi??

 

Un alt factor: echipamentul. Cu atat mai mult cand stii ca intri intr-un tracfic periculos, mi se pare normal sa te echipezi cat mai complet. Uitati-va de exemplu cati bikeri au postat poze pe forum in blugi desi afara era inca frig sau chiar iarna in toata regula! (si nu poate fi invocata scuza cu caldura). Nu mai zic cate cazuri au fost in sezonul trecut de morti care nu aveau casca!

In cazul in care se invoca lipsa banilor pt echipament, nu mi se pare corect... in momentul in care iti iei motocicleta, trebuie sa stii ca iti trebuie si bani de echipament, si de asigurare, si de revizii, si de cauciucuri...

 

Asadar... motociclistii isi pot aduce o contributie importanta la reducerea numarului mare de accidente. Trebuie mers mereu cu viteza adaptata conditiilor de trafic si sa iei mereu in calcul posibilitatea ca vei da peste un neatent sau dobitoc, fie ca este "consevar", pieton sau alt motociclist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk - din pacate, ca si capitalismul, la noi motociclismul este 'de cumetrie'. Majoritatea prefera sa auda doar ce le place (ca CEILALTI sunt de vina si nu strecuratul cu viteza printre masini - care e 'cool' sau mersul cu viteza mai mare decat cea legala sau show-ul care e mai important decat siguranta ) si sar sa muste in haita cand cineva le atrage atentia ca nu e tocmai bine ce zic.

 

Partea cu politia e cu dus si intors... vezi tu... majoritatea sunt bucurosi (si chiar se umfla putin in pene) cand scapa cu o mica 'atentie'. De aia spagile au ajuns in statut de 'normal'.

Daca fiecare si-ar lua cinstit amenda meritata (sau macar majoritatea) atunci spaga ar deveni ceva 'anormal'.

Si altfel tratezi o anormalitate decat o stare de fapt.

 

Si, da, pot sa ma laud ca am ramas fara permis, fara sa comentez nimic cand m-au oprit pentru depasire pe linie continua si trecere de pietoni (nemarcata) ... asta intr-o comuna lesinata unde sigur mergea un 100 lei. Dar nici nu mi-am pus problema, am comis-o, am fost prins, platesc.

E bine sa te obisnuiesti cu acest curs al evenimentelor.

E acelasi cu cel din cazul unui accident.

O comiti, se comite, platesti pretul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere e foarte simplu : fiecare decide daca vrea, sau nu, sa ajunga motociclist pensionar.

atat campaniile facute pana acum cat si topic-urile de pe acest forum, sunt bagate la cap doar o parte, cealalta parte o sa dispara incet...incet...incet.... (crunt, dar adevarat)

 

daca eu nu am grija de mine, atunci cine sa aiba ?

 

parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din punctul meu de vedere e foarte simplu : fiecare decide daca vrea, sau nu, sa ajunga motociclist pensionar.

atat campaniile facute pana acum cat si topic-urile de pe acest forum, sunt bagate la cap doar o parte, cealalta parte o sa dispara incet...incet...incet.... (crunt, dar adevarat)

daca eu nu am grija de mine, atunci cine sa aiba ?

 

parerea mea

 

Cealalta parte nu o sa dispara niciodata, doar se va recicla. Permanent. Vor exista mereu si vor muri mereu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi, exista si o parte buna in toate astea: atunci cand in trafic proportia de motociclete fata de masini va fi cel putin aceeasi cu cea de vineri si sambata seara de pe Magheru, nu vom mai fi o minoritate neglijabila (deja soferii sunt mai educati fata de acum 3-4 ani). Numarul accidentelor va fi mai mare, evident, proportia se va pastra insa.

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...iar cand o sa isi ia macar 75% din soferi motociclete o sa fie mult mai bine (dar asta nu se va intampla probabil niciodata).

 

Chiar cum ar fi daca pe langa autobuze, tramvaie si camioane (care-s absolut necesare) ar exista numai motociclete, scutere si biciclete? S-ar prea putea sa se accidenteze si bikerii intre ei, zic eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asadar... motociclistii isi pot aduce o contributie importanta la reducerea numarului mare de accidente. Trebuie mers mereu cu viteza adaptata conditiilor de trafic si sa iei mereu in calcul posibilitatea ca vei da peste un neatent sau dobitoc, fie ca este "consevar", pieton sau alt motociclist.

:rolleyes:

 

Si inca o chestie..nici macar cei care merg pe motociclete nu se pot numi toti motociclisti. De ce? Pentru ca un motociclist adevarat stie ca a merge pe o roata pe Dr. Taberei flancat de alti doi sau a iesi din pasajul de pe 1 Mai spre Chitila pe o roata e ceva total nelalocul sau.

Cand o sa intelegem noi cei de pe doua roti, ca a ne expune asa ( astea fiind doar 2 exemple) nu face decat sa ne aduca TOT NOUA deservicii..poate o sa se schimbe ceva.

PS: Cat despre echipament...pai eu anul trecut prin Dr. Taberei am vazut o "duduie" pe un SS in fusta scurta( extrem de scurta) si maieu. E drept avea casca! I rest my case...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes:

 

Si inca o chestie..nici macar cei care merg pe motociclete nu se pot numi toti motociclisti. De ce? Pentru ca un motociclist adevarat stie ca a merge pe o roata pe Dr. Taberei flancat de alti doi sau a iesi din pasajul de pe 1 Mai spre Chitila pe o roata e ceva total nelalocul sau.

Cand o sa intelegem noi cei de pe doua roti, ca a ne expune asa ( astea fiind doar 2 exemple) nu face decat sa ne aduca TOT NOUA deservicii..poate o sa se schimbe ceva.

PS: Cat despre echipament...pai eu anul trecut prin Dr. Taberei am vazut o "duduie" pe un SS in fusta scurta( extrem de scurta) si maieu. E drept avea casca! I rest my case...

 

She will make a very beautiful corpse...

 

Din pacate mai trebuie sa curga multa apa pe Dunare pana se va civiliza tara asta, pana atunci, din punctul meu de vedere, este fiecare pentru el. Ride on... safe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea Am avut ce face si am inceput sa numar .. cu toate ca era mai bine sa nu o fi facut .

Decedati - 7

Accidente Usoare ori mai putin usoare - 39 .

 

GoD BleSS US !

 

 

P.S: Numarul este cu siguranta mai mare . Doar Cele de pe forum , cele stiute de noi sunt numerotate.

+1 la accidente usoare. unii nu se plang la sectiunea asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca 2 aciidente in seara asta . Pilotzii sunt din cate se aude raniti grav .. si unul decedat ( executor judecatoresc ) ... of of of fff

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Refacand numaratoarea pana la 14/04/2009 ( 19:01 ) Avem Asa :

Piloti ( pasageri ) DECEDATI - 8 ( +1 de la 04.04.09 )

Piloti ( pasageri ) Accidentati - 46 ( +7 de la 04.04.09 )

 

 

Once Again : GOD BLESS US !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cauti motive sa nu-ti mai iei motor, bag de seama. Accidente sunt si vor fi cat o sa mai curga benzina pe furtun si rotile o sa se mai invarta, sunt altele mai grave cu care sa-ti ocupi timpul, asa nu faci decat sa dai intr-o paranoia absurda. Fa o statistica cu cate taxe platesti pe an de exemplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cauti motive sa nu-ti mai iei motor, bag de seama. Accidente sunt si vor fi cat o sa mai curga benzina pe furtun si rotile o sa se mai invarta, sunt altele mai grave cu care sa-ti ocupi timpul, asa nu faci decat sa dai intr-o paranoia absurda. Fa o statistica cu cate taxe platesti pe an de exemplu

asta cu siguranta e o idee sinucigasa ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce imi pare rau ca Cez_Ro face o statistica super-pesimista a accidentelor de motor in primele 3 luni juma` ale anului 2009?? 8 morti in toata tara tinand cont ca se merge pe motor de mai bine de o luna din care minim jumatate din vina lor nu mi se pare ceva absurd -- referitor la chestia cu God Bless Us.

 

Conducatori auto si pasageri au decedat cu minim 700% mai multi si lor nu le spune nimeni God Bless Us. Uitati-va statistic cati din cei 8 aveau permis de conducere de 2 veri si cati de 20. Aia mi s-ar parea o statistica relevanta.

 

Ca reformulare: cati stiu sa mearga si cati nu!

 

P.S.: Este o paranteza sarcastica app de acc din Militari care, din pacate, s-a intamplat pe un fond de overconfidence si sincer cred ca pe acest fond se vor intampla majoritatea accidentelor de anul acesta. Cei batrani stiu la ce ma refer.

 

P.P.S: Si mai sarcastic, subscriu la ce a spus johnson. Karma e karma cand e sa se intample....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu cauti motive sa nu-ti mai iei motor, bag de seama. Accidente sunt si vor fi cat o sa mai curga benzina pe furtun si rotile o sa se mai invarta, sunt altele mai grave cu care sa-ti ocupi timpul, asa nu faci decat sa dai intr-o paranoia absurda. Fa o statistica cu cate taxe platesti pe an de exemplu

 

 

Maine seara ajunge noua jucarie a mea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce imi pare rau ca Cez_Ro face o statistica super-pesimista a accidentelor de motor in primele 3 luni juma` ale anului 2009?? 8 morti in toata tara tinand cont ca se merge pe motor de mai bine de o luna din care minim jumatate din vina lor nu mi se pare ceva absurd -- referitor la chestia cu God Bless Us.

 

Conducatori auto si pasageri au decedat cu minim 700% mai multi si lor nu le spune nimeni God Bless Us. Uitati-va statistic cati din cei 8 aveau permis de conducere de 2 veri si cati de 20. Aia mi s-ar parea o statistica relevanta.

 

Ca reformulare: cati stiu sa mearga si cati nu!

 

P.S.: Este o paranteza sarcastica app de acc din Militari care, din pacate, s-a intamplat pe un fond de overconfidence si sincer cred ca pe acest fond se vor intampla majoritatea accidentelor de anul acesta. Cei batrani stiu la ce ma refer.

 

P.P.S: Si mai sarcastic, subscriu la ce a spus johnson. Karma e karma cand e sa se intample....

 

Motocicletele (in termeni legali, adica incluzand si scuterele care nu sunt moped) reprezinta in Bucuresti sub 5% din autovehicule, asa ca daca au fost de 7 ori mai multe accidente mortale cu masina inseamna ca aia sunt macar de 3 ori mai buni piloti (sanchi!) sau mai norocosi sau mai bine protejati de table, centuri de siguranta, airbag-uri, etc.

 

Pe de alta parte statistici mai pertinente si mai diferentiate ar trebui sa publice BPR, ca noi aflam aici doar de unele accidente; de exemplu dupa statisticile lor anul trecut au fost cam 50%-50% accidente pe motocicleta si pe scuter dar accidentele de scuter apar aici pe forum foarte rar pur si simplu pentru ca multe dintre ele au loc in mediu rural in care aia nu prea au internet si habar n-au despre ce e aia motociclism.ro. Si mai rusinos mi s-a parut faptul ca doar in 52% din cazuri de vina au fost "conservarii" si in rest motociclistii (in timp ce in tarile civilizate de obicei raportul e undeva pe la 80-20) ceea ce denota ca avem o gramada de motociclisti care conduc imprudent si prost (dar poate si aici statistica a fost intocmita prost si a inclus si mopedistii fara carnet, fara numar, fara habar).

 

E o vorba pe care tot o aud printre aia cu care ma mai intalnesc cand ies la plimbare: "Pe motocicleta nu ai voie sa gresesti decat o data", dar din pacate unii nu reusesc sa priceapa ca pe R6 nu exista buton de "Reload Game"...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...