Sari la conținut

SMAEB 2009 MARS MOTO - FAIRPLAY IN TRAFIC


SMAEB
 Share

Postări Recomandate

Numele marșului dacă nu mă înșel era: Marșul Motocicliștilor Fairplay. Având în vedere acest lucru, este corectă excluderea scuterelor de la marș. Poate pe viitor se va face un marș al cărui mesaj să fie recunoașterea în trafic tuturor vehiculelor pe 2 roți la care să participe și scuteriștii.

Până atunci scuteriștii, găsindu-se și ei într-un număr foarte mare, pot organiza un marș al lor la care voi participa pentru a le susține cauza. Văd eu de unde fac rost de un scuter.

După marș la Romexpo erau scuteriști care scoteau "flăcări" din scuterele lor, nu știu ce încercau să demonstreze. Probabil că fiind mulți scuteriști de acest gen pe șoselele noastre, nu pot fi luați în serios. Tind să cred că ponderea cretinilor și a teribiliștilor este mai mare între scuteriști decât între motocicliști.

 

Luați exemplul fetei și puneți materialele filmate / fotografiate că promit să nu cer daune dacă mă regăsesc în ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Numele marșului dacă nu mă înșel era: Marșul Motocicliștilor Fairplay. Având în vedere acest lucru, este corectă excluderea scuterelor de la marș. Poate pe viitor se va face un marș al cărui mesaj să fie recunoașterea în trafic tuturor vehiculelor pe 2 roți la care să participe și scuteriștii.

Până atunci scuteriștii, găsindu-se și ei într-un număr foarte mare, pot organiza un marș al lor la care voi participa pentru a le susține cauza. Văd eu de unde fac rost de un scuter.

După marș la Romexpo erau scuteriști care scoteau "flăcări" din scuterele lor, nu știu ce încercau să demonstreze. Probabil că fiind mulți scuteriști de acest gen pe șoselele noastre, nu pot fi luați în serios. Tind să cred că ponderea cretinilor și a teribiliștilor este mai mare între scuteriști decât între motocicliști.

 

Luați exemplul fetei și puneți materialele filmate / fotografiate că promit să nu cer daune dacă mă regăsesc în ele.

Si se milita parca pentru FairPlay, ceva de genul avem drepturi comune.

Stai linistit ca dupa ce s-au strins iar in curte la RomExpo au dat si baietii cu motoarele care tocmai fusesera la mars niste pacanele....asa, sa arate ce cuminti sunt ei si ce respecta ei pe toata lumea da' e rai domle soferii ca-i injura. :D

La orice alt mars organizat pina acuma s-a permis accesul scuterelor cu conditia sa fie in regula.

As pune eu materiale cu baietii destepti care dadeau pacanele da' maimute d-astea gasesti pe tot netul si nu cred ca asta trebuie sa fie rezultatul marsului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate am si eu un raspuns la cele 2 dileme ale mele.

Nu inteleg de ce s-a impus excluderea scuterelor sau celorlalte vehicole pe 2 roti.Nu cred ca unconducator de motor este superior in niciun fel unui scuterist(ambele tagme au uscaturile lor).

Nu inteleg de ce o o organizatie caritabila ACMR organizeaza un mars despre siguranta rutiera cand asta e scopul AMR.....Asta vis a vis de fair play si concurenta de care spuneati ca nu va exista intre cele doaua organizati.Daca era un mars pt strangere de fonduri era ok dar asa.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate am si eu un raspuns la cele 2 dileme ale mele.

Nu inteleg de ce s-a impus excluderea scuterelor sau celorlalte vehicole pe 2 roti.Nu cred ca unconducator de motor este superior in niciun fel unui scuterist(ambele tagme au uscaturile lor).

Nu inteleg de ce o o organizatie caritabila ACMR organizeaza un mars despre siguranta rutiera cand asta e scopul AMR.....Asta vis a vis de fair play si concurenta de care spuneati ca nu va exista intre cele doaua organizati.Daca era un mars pt strangere de fonduri era ok dar asa.......

fara suparare...da tu esti carcotasul sef around din cate vad eu...si mai mereu tu nu intelegi cate ceva...iti e chiar asa de greu sa iei lucrurile asa cum sunt fara sa incerci sa despici firul in 4??? si asta ar fi valabil pentru multi de pe acest forum care trebuie sa despice firul in 4!

 

A fost un mars frumos si civilizat, au fost multe multe motoare, nu au fost evenimente...hai totusi sa ne bucuram de treaba asta in loc sa gasim tot felul de defecte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare...da tu esti carcotasul sef around din cate vad eu...si mai mereu tu nu intelegi cate ceva...iti e chiar asa de greu sa iei lucrurile asa cum sunt fara sa incerci sa despici firul in 4??? si asta ar fi valabil pentru multi de pe acest forum care trebuie sa despice firul in 4!

 

A fost un mars frumos si civilizat, au fost multe multe motoare, nu au fost evenimente...hai totusi sa ne bucuram de treaba asta in loc sa gasim tot felul de defecte.

 

 

 

 

ca la orice eveniment trebuie sa existe si nemultumiti :) important e sa fie mult mai multi carora le-a placut decat carcotasi... e bine sa existe si critici pentru ca anul urmator sa se organizeze si mai bine :) eu una abia astept editia urmatoare :D poate pana atunci fac si eu scoala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care marsh .... care viteza

 

Am fost ultimul individ din coloana .... dupa mine au mers masinile de politzie shi jandarmi.

 

Cu toate ca am fost de partea organizatorilor, nu am inteles motivul pentru care am iesit sa marsaluim pe un traseu unde in afara de 100 buc babe moshi shi copii care se intorceau din parc .... nimeni alt cineva nu a vazut nimic sau ne-a simtzit prezentza.

 

Am mers 25 de minute pe un drum mizerabil .... cu apa la motor aproape de temperatura de fierbere .... ( unii chiar clacand din cauza asta ) clantzanindu-mi dintzii in gura .....

 

Sper ca marsul din 25 sa fie ceva mai Klumea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fara suparare...da tu esti carcotasul sef around din cate vad eu...si mai mereu tu nu intelegi cate ceva...iti e chiar asa de greu sa iei lucrurile asa cum sunt fara sa incerci sa despici firul in 4??? si asta ar fi valabil pentru multi de pe acest forum care trebuie sa despice firul in 4!

 

A fost un mars frumos si civilizat, au fost multe multe motoare, nu au fost evenimente...hai totusi sa ne bucuram de treaba asta in loc sa gasim tot felul de defecte.

 

Mi se par cel putin hilara contradictia si opacitate de care da dovada ACMR prin coorganizarea unui mars ce are ca scop educatia rutiera....Ei nu se ocupau cu actiuni caritabile?Marsurile trag un semnal de alarma indifernt de cine sunt organizate si cred ca sunt benefice pt femomenul moto....Nu pot lua lucrurile niciodata asa cum mi se prezinta fara a pune un pic in balanta ratinunea continutului.Tu nu faci la fel?

Daca as fi fost in Bucuresti si eu as fi participat la el indiferent de cine era organizatorul,chiar daca mi se pare discriminare la adresa celorlate categori detinatoare de 2 roti.

Recunosc ca sunt carcotas :D

 

ca la orice eveniment trebuie sa existe si nemultumiti :) important e sa fie mult mai multi carora le-a placut decat carcotasi... e bine sa existe si critici pentru ca anul urmator sa se organizeze si mai bine :) eu una abia astept editia urmatoare :) poate pana atunci fac si eu scoala

Gandim la fel.

Editat de cosmin_sn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un mars sustinand "FairPlay"-ul in trafic, doar ca scuterelor le-a fost interzis... da' acelea nu-s tot vehicule pe 2 roti si cu motor, circuland pe drumurile publice? jos comunistii, jos cenzura!

Editat de GoogleBoy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

wrong topic :D

Editat de Ralucone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua,

 

In primul rand ne cerem scuze pentru raspunsul intarziat, insa ultimele zile au fost extrem de incarcate pentru noi.

 

Asociatia Umanitara "Comunitatea Motociclistilor din Romania" doreste sa multumeasca tuturor participantilor la Marsul Motociclistilor Fairplay, organizat alaturi de Autoshow si sustinut de Politia Romana.

 

Am spus chiar in primul nostru mesaj adresat comunitatii ca scopul nostru nu este doar sa prevenim, ci sa reparam ceea ce a fost rupt. Ne vom implica in continuare in campanii ce vizeaza motociclistii si conducatorii auto, insa principalul nostru atribut raman actiunile umanitare. Suntem de parere ca mai multe campanii cu moduri diferite de abordare nu fac decat sa ajute motociclistii, sa atraga atentia publicului si sa demonstreze ca nu doar cerem sa fim vazuti, ci si ca facem curat in propria ograda.

 

Alaturi de noi, in organizarea Marsului Motociclistilor Fairplay s-au implicat si membri ai AMR, carora le multumim din suflet pentru mana de ajutor. Nu reprezentam concurenta pentru nimeni, putem colabora in viitor si putem realiza campanii ample.

 

Dorim sa le multumim tuturor motociclistilor implicati in Marsul Motociclistilor Fairplay", v-ati comportat exemplar in contextul in care intr-adevar ne-am confruntat cu un traseu destul de scurt si cu conditii extrem de stricte. A fost ocazia perfecta sa demonstram nu neaparat celor care ne-au vazut pe strada, ci mai ales Politiei Romane ca putem fi fairplay, ca suntem foarte multi si ca trebuie sa ne vada. Cu aceasta ocazie ati castigat respectul Politiei Romane, lucru care va prinde un contur clar in viitor.

 

Va multumim ca ati rezistat alaturi de noi, ca ati venit atat de multi si ca v-ati implicat. Ati demonstrat inca o data ca exista totusi o comunitate, desi aceasta trebuie consolidata.

 

Va atasam scrisoarea de multumire semnata de purtatorul de cuvant al Politiei, Comisar-Sef Christian Ciocan, precum si mesajul de multumire din partea celor de la Autoshow.

 

Cu stima,

Echipa ACMR

 

 

Mesaj Autoshow:

 

Dragi participanti la MARSUL MOTOCICLISTILOR FAIRPLAY,

 

 

Revista AUTOSHOW va multumeste ca ne-ati fost alaturi la mars, dar si pentru spiritul FAIRPLAY de care ati dat dovada.

 

Va multumim ca ati respectat conditiile dure impuse pentru o buna desfasurare, dar si pentru conduita fara de repros pe toata durata marsului.

 

Va multumim ca ne-ati ajutat sa dovedim faptul ca motociclistii sunt FAIRPLAY si ca bariera dintre soferi si motarzi poate fi inlaturata.

 

Va multumim ca ati participat in numar atat de mare, pentru sustinerea campaniei “MOBILITATE! TIMP SAU VIATA?” si pentru promovarea sigurantei motociclistilor.

FELICITARI pentru un mars fara incidente care a inregistrat cel mai mare numar de participanti pana acum in Romania.

 

Aceasta reusita nu apartine nici revistei AUTOSHOW, nici Politiei Capitalei sau Brigazii de Politie Rutiera, nici Jandarmeriei Romane sau Asociatiei Umanitare “Comunitatea Motociclistilor din Romania”… ci voua, motociclistilor care trebuie sa fiti observati in trafic, care meritati o sansa egala cu cea a conducatorilor auto!

 

 

Respect si “asfalt uscat”,

 

ECHIPA AUTOSHOW.

post-46418-1239705729_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asociatia Motociclistilor din Romania sprijina si va sprijini si in viitor pe oricine va face ceva bun pentru motociclisti. Ne bucuram ca am putut fi alaturi de ACMR atat in cadrul expozitiei cat si la marsul de duminica.

Indiferent ca actiunile vor fi organizate de reviste, cluburi moto ori de asociatia iubitorilor de pasarici atata timp cat tinta acelor campanii este siguranta motociclistilor AMR va participa si va sprijini acele actiuni.

Trebuie sa fim constienti ca actiunea de duminica a fost spre binele nostru al tuturor. Indiferent cat de greu a fost pe piatra cubica si indiferent cat de mediatizat a fost evenimentul motociclistii vor avea de castigat si asta este tot ce ar trebui sa ne intereseze.

Nu intodeauna aceste actiuni ies asa cum ne dorim noi cei ce le organizam dar intodeauna efortul pentru a le duce la fina este enorm. Este foarte greu ca dupa o munca titanica si voluntara sa mai poti face fata nemultumirilor si nemultumitilor mai ales ca intentiile tale ca organizator au fost din cele mai onorabile.

 

Eu sunt foarte multumit de rezulatatul acestul eveniment chiar daca nu a fost fulminant. Nici nu ne asteptam la mai mult tinand cont ca nu suntem inca o comunitate foarte importanta. Nu ma astept nici la mitingul din 25 sa fie mai mult dar stiu ca putin cate putin ne apropiem de sosele mai sigure. Si cu cat vor fi mai multe asemenea avenimente cu atat vom atrage atentia romanilor ca motociclistii au aceleasi drepturi pe sosele ca si ceilalti participanti la trafic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand trebuie sa demonstreze cineva politiei ca e fairplay ?

Daca nu esti corect in trafic...te sanctioneaza...e cat se poate de simpla problema asta.

Mai bine veneati cu o motivatie pentru interdictia scuterelor. Cred ca era mult mai apreciata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Deja problema scuterelor interzise la mars a devenit un leit-motiv al discutiei. De ce batem atata apa in piua aiurea? E simplu : a fost organizat "marsul motociclistilor", nu "marsul scuteristilor". Scopul nu era sa ii educam pe scuteristi, sa fim fair-play cu ei, si alte asemenea lucruri debitate de cativa de aici. Se pot organiza marsuri si pentru aceste scopuri "nobile", insa cel de acum a fost cu alta "dedicatie". Alte motive de carcotit care ar mai fi, sa vedem?

 

2.Poate sunt eu de o naivitate incurabila, dar mesajul de multumire de la comisarul -sef pe mine m-a impresionat; la fel si mesajul de la Autoshow. Si ce daca si-a facut Autoshow-ul reclama pe carca mea ? Pana la urma, o mana spala pe alta: ei s-au folosit de noi, si noi de ei.Iar piatra cubica ...asta e..n-a murit nimeni dintr-atata lucru ( nici io nu m-am dat pe spate de placere, mai ales ca am probleme cu amortizorul, dar nici nu ma vaiet toata ziua) . Una peste alta, cand am vazut multimea aia de motociclete adunate la un loc a crescut inima in mine de bucurie , cand am vazut ca s-a mers civilizat eram de-a dreptul extaziata, si concluzia mea e urmatoarea: contati pe mine si prietenii mei pentru toate marsurile/mitingurile/demonstratiile de acest gen!

 

Va salut si nu-mi doresc nimic mai mult decat sa fiti la fel de civilizati pe strada mereu! Nu putem obtine respect decat daca il oferim la randul nostru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand trebuie sa demonstreze cineva politiei ca e fairplay ?

Daca nu esti corect in trafic...te sanctioneaza...e cat se poate de simpla problema asta.

Mai bine veneati cu o motivatie pentru interdictia scuterelor. Cred ca era mult mai apreciata.

 

Cam de cand am inceput sa plangem prin miting-uri si forumuri si reportaje si vecini ca suntem motociclisti si ca meritam drepturi in trafic! Cam tot atunci au inceput toti sa zica fix asa: Fa bah curat la tine ograda inainte sa vii sa joci rol de victima si sa suferi! Si stii care-i faza dura, ca oricat ar generaliza cei care spun asta, au dreptate!

 

Majoritatea vad semaforistii forjatori cu tobe sparte si predilectie pentru stalpi si scuteristii gelati si fara casca care mai rechizitioneaza portiere atunci cand se strecoara printre masini. Intreaba orice om pe strada, la pariu ca mai bine de 60% or sa ti-i bage pe astia in cap de lista. Oamenii vad mereu partea puturoasa a marului, si NOI, daca tot chiraim ca vrem drepturi si vrem sa-i sensibilizam, putem depune acest minim efort de a le demonstra ca exista si motociclisti "fairplay". Fix pentru asta a fost marsul. Pentru MOTOCICLISTII FAIRPLAY. In ceea ce priveste scuterele, nimanui nu i s-a parut ok, dar cand ti se impune asa sau fara marsh, ce faci? Sa nu-mi spui ca tu iti bagai ceva si nu mai faceai nici un mars, cand ti se puneau atatea la dispozitie (repet, in ciuda restrictiilor).

 

Cat despre impresiile "conservarilor" din ziar, cele postate de @szerzo in paginile precedente, acolo mai zace o dovada de "prima impresie, oricat e de gresita, conteaza". Unul din comentatori spunea ceva de motoristi carati in saci la IML, unul nu stiu pe unde si unul pe la nu stiu ce cap de pod. Ai dreacu' inconstienti, mor pe capete si ajung in saci la IML. Da' comentatorul zicea fix ce-a vazut, nu s-a gandit sa intrebe autoritatile prezente la locul accidentului de la pod. I-ar fi spus ca acolo a fost de fapt un scuterist spulberat de un nene cu duba. Vinovat nenea cu duba - povestit chiar de cineva care a fost la fata locului.

 

Aveti impresia ca nu a aflat si vazut nimeni marsul. A vazut cine trebuia sa vada, parerea mea. Si din acest punct de vedere, a fost un succes total, cu sau fara scuteristi, cu sau fara traseu mai lung, cu sau fara piatra cubica. De bine de rau s-a facut record la numarul de participanti, de bine de rau ambele parti au avut de castigat.

 

Cand o sa realizati ca putini il vad pe Gigi ala corect care merge cu mobra regulamentar si echipat, ci il vad mai des pe cocalarul forjator sau curier de pizza, atunci o sa intelegeti de ce unii vor sa separe motociclistul de scuterist, de ce unii vor sa faca mai multe marsuri, si mai ales de ce e nevoie de mai multi pentru a obtine rezultate pe termen lung.

 

E usor sa carcotim pe un forum, e-al dracului de greu sa miscam un deget, cat de putin, si sa facem ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Deja problema scuterelor interzise la mars a devenit un leit-motiv al discutiei. De ce batem atata apa in piua aiurea? E simplu : a fost organizat "marsul motociclistilor", nu "marsul scuteristilor". Scopul nu era sa ii educam pe scuteristi, sa fim fair-play cu ei, si alte asemenea lucruri debitate de cativa de aici. Se pot organiza marsuri si pentru aceste scopuri "nobile", insa cel de acum a fost cu alta "dedicatie". Alte motive de carcotit care ar mai fi, sa vedem?

 

Cineva a spus odata

 

"Eu vreau egalitate, dar nu pentru catei"

 

Ring a bell?:D

 

Nu sunt scuterist si cu cei mai multi nici nu sunt de acord (manelistii "vitezomani" gelati cu ochelari de soare pe moaca, fara casca), dar regulile marsului mi s-au parut ipocrite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam de cand am inceput sa plangem prin miting-uri si forumuri si reportaje si vecini ca suntem motociclisti si ca meritam drepturi in trafic! Cam tot atunci au inceput toti sa zica fix asa: Fa bah curat la tine ograda inainte sa vii sa joci rol de victima si sa suferi! Si stii care-i faza dura, ca oricat ar generaliza cei care spun asta, au dreptate!

 

Majoritatea vad semaforistii forjatori cu tobe sparte si predilectie pentru stalpi si scuteristii gelati si fara casca care mai rechizitioneaza portiere atunci cand se strecoara printre masini. Intreaba orice om pe strada, la pariu ca mai bine de 60% or sa ti-i bage pe astia in cap de lista. Oamenii vad mereu partea puturoasa a marului, si NOI, daca tot chiraim ca vrem drepturi si vrem sa-i sensibilizam, putem depune acest minim efort de a le demonstra ca exista si motociclisti "fairplay". Fix pentru asta a fost marsul. Pentru MOTOCICLISTII FAIRPLAY. In ceea ce priveste scuterele, nimanui nu i s-a parut ok, dar cand ti se impune asa sau fara marsh, ce faci? Sa nu-mi spui ca tu iti bagai ceva si nu mai faceai nici un mars, cand ti se puneau atatea la dispozitie (repet, in ciuda restrictiilor).

 

Cat despre impresiile "conservarilor" din ziar, cele postate de @szerzo in paginile precedente, acolo mai zace o dovada de "prima impresie, oricat e de gresita, conteaza". Unul din comentatori spunea ceva de motoristi carati in saci la IML, unul nu stiu pe unde si unul pe la nu stiu ce cap de pod. Ai dreacu' inconstienti, mor pe capete si ajung in saci la IML. Da' comentatorul zicea fix ce-a vazut, nu s-a gandit sa intrebe autoritatile prezente la locul accidentului de la pod. I-ar fi spus ca acolo a fost de fapt un scuterist spulberat de un nene cu duba. Vinovat nenea cu duba - povestit chiar de cineva care a fost la fata locului.

 

Aveti impresia ca nu a aflat si vazut nimeni marsul. A vazut cine trebuia sa vada, parerea mea. Si din acest punct de vedere, a fost un succes total, cu sau fara scuteristi, cu sau fara traseu mai lung, cu sau fara piatra cubica. De bine de rau s-a facut record la numarul de participanti, de bine de rau ambele parti au avut de castigat.

 

Cand o sa realizati ca putini il vad pe Gigi ala corect care merge cu mobra regulamentar si echipat, ci il vad mai des pe cocalarul forjator sau curier de pizza, atunci o sa intelegeti de ce unii vor sa separe motociclistul de scuterist, de ce unii vor sa faca mai multe marsuri, si mai ales de ce e nevoie de mai multi pentru a obtine rezultate pe termen lung.

 

E usor sa carcotim pe un forum, e-al dracului de greu sa miscam un deget, cat de putin, si sa facem ceva...

 

 

Cred ca nu ai inteles.

Nu trebuie sa fie cineva fairplay politiei. Daca esti bolovan si nu stii sa circuli...te arde politistu'.

Nu face nimeni mars / mitig ca sa fie fairplay fata de politie. E stupid. Politia are rolul ei bine stabilit. Valabil pentru scuteristi / soferi / motociclisti.. Nu are nici o legatura cu fair play-ul.

Aveti impresia ca nu a aflat si vazut nimeni marsul. A vazut cine trebuia sa vada, parerea mea. Si din acest punct de vedere, a fost un succes total
... cred ca vorbim de marsuri diferite atunci .

Soferul de pe strada nu face diferenta intre scuteristul care depaseste pe dreapta sau motociclistul care ii arde un pumn de bile in parbriz sau ii rupe o oglinda. In caz ca nu ai observat...ambele categorii fac acelasi lucru. Nu poti sa faci o distinctie de genul asta cand e vorba de trafic...iar gealatii au partea lor de vina...dar nu aia fac slalom printre masini.

Am mers si eu in trafic destul si soferii sunt destul de receptivi. Cu mici exceptii...chiar nu am avut probleme. Atata timp cat nu te consideri schumacher pe doua roti si nu ii fortezi prin manevre "ne-fairplay" care sa le testeze instinctele...poti circula linistit. Ca iti intoarce unu in fata...aia se poate intampla si daca esti la volanul unui camion.

Rezultatele alea pe termen lung nu le obti prin marsuri. Le obti reducand accidentele (mai ales cele mortale) cauzate din vina motociclistilor. Daca ai citit ultimele topicuri de la accidente...probabil ai vazut...ca unu a intrat cu suta in intersectie...un mergea cu 200 intr-un sat si nu l-a evitat o masina care iesea din curte...ca unu a intrat cu viteza intr-o femeie si a omorat-o

Exista si exceptii desigur.

Faptul ca voi organizati niste actiuni la care nu dati nici un fel de explicatii si la care va asteptati sa va urmeze toata lumea orbeste nu e normal.

Repet...nu sunt impotriva unor actiuni...ci ma deranjeaza faptul ca desi se cer explicatii sau lamuriri...voi nu le oferiti.

Vrei sa faci un mars cu efect mare ? Fa-l in cursul saptamanii la ora de varf si treci cu ceata de motoare cum s-a trecut sambata fara intreruperi. Faceti o plimbare de sensibilizare cum se face si afara pe un traseu mai lung cu o acoperire media serioasa (exemple gasesti pe youtube). Toate marsurile astea au valoare mica spre nula daca nu se reduc in primul rand accidentele din vina motociclistilor. De acolo trebuie sa inceapa tot. Nu poti sa ceri respect in trafic daca tu la randul tau nu oferi nimic. Pana nu faci asta nu vei obtine nimic.

Cred ca am zis destule.

Succes in continuare in actiunile voastre.

Bafta si asfalt super uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...