Borkonnen Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 Ma gandesc ca nu multi dintre voi o stiu pe Honda X11 (eu, cu toata pasiunea mea pentru nakeduri n-am auzit de ea pana mai deunazi). Produsa pe o perioada destul de scurta de timp (1999-2003), a fost cel mai puternic naked la vremea ei. Se pare ca a iesit din productie din cauza vanzarilor mici datorate pretului cam mare. Motorul e cel de pe CBR1100XX Super Blackbird domolit la 140 de cai cu un cuplu de 113Nm si prinde suta in 2.8 secunde (CEEE!?) Dar sa lasam povestile tehnice (cei interesati pot gasi o gramada de publicatii in engleza/franceza/germana pe http://www.hondax11.nl/ la sectiunea Publicaties. Ce ma intereseaza e daca ati avut careva asa ceva si, daca da, cum e, ca ma bate gandul sa-mi iau (cand oi fi bogat). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 Ma gandesc ca nu multi dintre voi o stiu pe Honda X11 (eu, cu toata pasiunea mea pentru nakeduri n-am auzit de ea pana mai deunazi). Produsa pe o perioada destul de scurta de timp (1999-2003), a fost cel mai puternic naked la vremea ei. Se pare ca a iesit din productie din cauza vanzarilor mici datorate pretului cam mare. Motorul e cel de pe CBR1100XX Super Blackbird domolit la 140 de cai cu un cuplu de 113Nm si prinde suta in 2.8 secunde (CEEE!?) Dar sa lasam povestile tehnice (cei interesati pot gasi o gramada de publicatii in engleza/franceza/germana pe http://www.hondax11.nl/ la sectiunea Publicaties. Ce ma intereseaza e daca ati avut careva asa ceva si, daca da, cum e, ca ma bate gandul sa-mi iau (cand oi fi bogat). Am condus una si e dementiala. Fuge de sub tine. Are vecinul meu si mi-a dat-o o tura/doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puriul Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 bai ce site!mi-ai oferit o juma de zi de reverie nostalgica,superb,basca informatia....multam si daca mai gasesti bengozitati d'astea MAI BAGA... salutari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ddcristi Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 Din cate shtiu eu, X11-le a fost scos de Honda ca replica la Yamaha V-MAX.... Ii frumoasa jucaria, da' parca tot mai mult imi place V-MAX-u'... DDC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Ianuarie 25, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 25, 2006 Are vecinul meu si mi-a dat-o o tura/doua. Zi-i sa intre pe forum, sa ne zica mai multe! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puriul Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 Din cate shtiu eu, X11-le a fost scos de Honda ca replica la Yamaha V-MAX.... Ii frumoasa jucaria, da' parca tot mai mult imi place V-MAX-u'... DDC corect...sau urmasa MT01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Ianuarie 25, 2006 Share Postat Ianuarie 25, 2006 Zi-i sa intre pe forum, sa ne zica mai multe! nu are net Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIU.C Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 Ma gandesc ca nu multi dintre voi o stiu pe Honda X11 (eu, cu toata pasiunea mea pentru nakeduri n-am auzit de ea pana mai deunazi). Produsa pe o perioada destul de scurta de timp (1999-2003), a fost cel mai puternic naked la vremea ei. Se pare ca a iesit din productie din cauza vanzarilor mici datorate pretului cam mare. Motorul e cel de pe CBR1100XX Super Blackbird domolit la 140 de cai cu un cuplu de 113Nm si prinde suta in 2.8 secunde (CEEE!?) Dar sa lasam povestile tehnice (cei interesati pot gasi o gramada de publicatii in engleza/franceza/germana pe http://www.hondax11.nl/ la sectiunea Publicaties. Ce ma intereseaza e daca ati avut careva asa ceva si, daca da, cum e, ca ma bate gandul sa-mi iau (cand oi fi bogat). Daca aia ia suta in 2,8 sec ,un gsxr de 180cp in cat timp mai ia? ...acum ,logic gandind Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 XX-ul are de la zero la suta 2.4 sec, versiunea "neprelucrata". Judecati si voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wabit Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 Frumos motor! Dar 2.8secunde...cu tot cu pilot pe ea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 28, 2006 Share Postat Ianuarie 28, 2006 Numai daca se tine bine de tot pilotul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ducati Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 Ma gandesc ca nu multi dintre voi o stiu pe Honda X11 (eu, cu toata pasiunea mea pentru nakeduri n-am auzit de ea pana mai deunazi). Produsa pe o perioada destul de scurta de timp (1999-2003), a fost cel mai puternic naked la vremea ei. Se pare ca a iesit din productie din cauza vanzarilor mici datorate pretului cam mare. Motorul e cel de pe CBR1100XX Super Blackbird domolit la 140 de cai cu un cuplu de 113Nm si prinde suta in 2.8 secunde (CEEE!?) Dar sa lasam povestile tehnice (cei interesati pot gasi o gramada de publicatii in engleza/franceza/germana pe http://www.hondax11.nl/ la sectiunea Publicaties. Ce ma intereseaza e daca ati avut careva asa ceva si, daca da, cum e, ca ma bate gandul sa-mi iau (cand oi fi bogat). Da este un motor destul de nereusit, cel putin asa a decis piata ca si cu 919, sau sv1000...dar nu inteleg de ce nu iti iei ZR1000...cred ca o sa ai un "blast"...si daca ii mai pui si race exhaust si intake o sa popesti multe superbike-uri la demaraj si curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 Nereusit? Poti sa argumentezi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Ianuarie 29, 2006 Share Postat Ianuarie 29, 2006 Daca aia ia suta in 2,8 sec ,un gsxr de 180cp in cat timp mai ia? ...acum ,logic gandind Te-ai gandit vreodata ca pt o acceleratie de la 0-100 de km/h demultiplicarea cutiei de viteze (trepte mai scurte) si o curba de putere si cuplu cu mai multa vana de jos din ture poate face minuni? Miarele actuale merg 140 in a 1-a (demultiplicare f lunga). Cum caii lor (multi) sunt scosi la turatii inalte pana "isi intra in ture" pierd mai pult timp fata de astfel de nakeduri care dau putere si mai ales un cuplu superior la ture mult mai joase. De asemenea treptele sunt mai scurte. Si asa se poate ca un X-11 sa i dea in freza la un Fireblade pana la o anumita viteza. 2,8 pt X-11? sa zicem. Si Hornetu de 900 face 2,9, mai bine decat Blade ul care i-a imprumutat inima. Dar 2,4 pt CBR 1100 XX e SF. Nici vorba de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Ianuarie 31, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2006 (editat) In fine, treaba cu secundele cred ca e discutabila. Eu asa citisem intr-unul dintre materialele de pe hondax11.nl. Oricum, ce mi-e 2,4, ce mi-e 2,8, la cate alte diferente exista intre modele, cine stie daca se simt treburile astea?! Lasa ca o sa caut materialul respectiv sa vi-l arat. Citisem undeva ca GSX-ul meu face suta in 3.8 secunde (e, totusi, motor mult mai mic decat X11, are 86 de cai si cuplul jumatate cat al Hondei). Deci 2,8 sec. la X11 nu mi se pare SF. Cat despre design - alta treba discutabila, cum stim cu totii. Pe mine m-au atras, pe langa "pieptul" masiv si alura sport, capacitatile sale serioase de touring (din citite). Imi place ca nu are parbriz, carene, home theater cu surround, masaj la fese si alte gadgeturi specifice categoriei touring. E un motor mare, concept destul de rar, care nu se incadreaza neaparat intr-o categorie anume, si cu care poti face mai mult decat excursii de weekend. Subiectiv, l-as compara cu Moto Guzzi Griso. Am tot auzit de comparatii cu V-Max-ul, dar mi se pare ca nu prea au multe lucruri in comun. V-Maxul e, totusi, spre cruiser, iar X-11 cam miroase a sport. Editat Ianuarie 31, 2006 de Borkonnen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Borkonnen Postat Martie 1, 2006 Autor Share Postat Martie 1, 2006 nu inteleg de ce nu iti iei ZR1000...cred ca o sa ai un "blast"...si daca ii mai pui si race exhaust si intake o sa popesti multe superbike-uri la demaraj si curbe ZR1000 nu prea e pe gustul meu - mi se pare un design copilaros cu tevile alea duble si liniile Star Wars. Unde mai pui ca e si verde (cred ca e si fosforescent). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Incercati si o comparatie cu CB 1300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sckhreech Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Arata beton saracia si alearga de rupe...am citit niste articole despre ea su singurul minus ers pretul Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Tare sint curios cine rezista pe ea la mai mult de 200km/h fara carene. Ea ar merge pina la 300, ca in fond e XX dezbracat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Si pe mine ma atrag naked-urile, dar asta mi se pare uratzica. Am vazut una si live si nu m-a impresionat, mai mult imi place CB1300 ca design. Acum intrebarea mea este daca CB1300 trage la fel de tare ca X11-le, daca le-a condus cineva pe amandoua. Din punct de vedere bani cred ca se gasesc CB-uri mai noi mai ieftine decat X11 si cu mai putini km, dar la banii aia gasesti si XX. Eu cred ca urmatoarea motocicleta va fi ori un XX ori un CB1300 (stiu ca nici macar genul nu e acelasi). Pana acum am fost doar pasager pe XX dar tare mi-a mai placut! Poate ne mai spune si cineva o comparatie intre X11 si CB1300, daca om avea pe cineva sa le fi condus pe amanadoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Tare sint curios cine rezista pe ea la mai mult de 200km/h fara carene. Ea ar merge pina la 300, ca in fond e XX dezbracat. Am facut eu 850 cu Hornetul ; no problem fata de Pegaso care-mi rupe fundul dupa 300 de km. Chiar si asa cu Pegaso am facut 1000 intr-o zi si sunt departe tare de recorduri. Curentul de aer nu chiar cea mai mare problema pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Nu era vorba de cati km poti face in sa, ci daca poti sa te tii din cauza curentului la peste 200! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Bine spus, nu e cea mai mare problema. Dar era vorba de confort, nu de condus precum un kamikaze, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Nu era vorba de cati km poti face in sa, ci daca poti sa te tii din cauza curentului la peste 200! Scuze, n-am inteles. La 200 oricum stai culcat pe rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Martie 1, 2006 Share Postat Martie 1, 2006 Tare sint curios cine rezista pe ea la mai mult de 200km/h fara carene. Ea ar merge pina la 300, ca in fond e XX dezbracat. Rezisti bine la peste 200. Orice Naked in 4 cil de la 600 inclusiv in sus trece de 200 km/h. Deci nu e nimic fantastic de neobisnuit la X11. Clar ca nu e o placere deosebita mersul la astfel de viteze dar scurte sprinturi se pot realiza fara probleme. Doar pt ca X11 are motorul lui CBR XX nu inseamna ca au multe in comun, cu atat mai putin la capitolul viteza maxima. In primul rand stii bine ca nici chiar XXul cu a sa carena si aerodinamica f buna + peste 10 CP in plus + cutie de viteze altfel setata nu atinge 300 reali. Asa ca X11, "in fond XX dezbracat", nu ar merge sub nici o forma nici macar pe undeva aproape de 300. XX si X11 sunt 2 motorete total diferite si independente la fel ca si Hornet 900 si CBR 900 RR. Asta doar asa ca sa fie spus pt ca discutiile despre viteza maxima ("cat baga nenea?" mi se par cel putin inutile cand e vorba de un naked bike. Sunt alte chestii care conteaza infinit mai mult decat vit max la un naked. Asfalt uscat si caldura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.